Geboortekaartje is er natuurlijk nog nietquote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef chacama het volgende:
Jullie geven het als ze met verlof gaat? Anders en dat vind ik heel gaaf van mijn collega's destijds. Een mooie lijst met daarin het geboortekaartje. Ze hangen allebei bij mijn kinderen op de kamer. Andere optie... een saunabon. Want als kerverse moeder is het best wel prettig om naar iets uit te kijken voor na de kraamweken.
Goh wat lollig bijna net zo leuk als die condoomgrapjassen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Rutger_83 het volgende:
Voor de pas zwangere vrouw:
[ afbeelding ]
Je vergeet de vader, biologisch gezien heeft die ook meegezwangerd.....quote:Op maandag 9 februari 2009 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Geboortekaartje is er natuurlijk nog nietSaunabon is misschien wel een optie, volgens mij houdt ze wel van sauna en dat soort dingen. Maar ik zie dat deze 15 euro kost en dan voor 1 persoon, dan moet ze in haar eentje, dat is wat minder.
Als je de benodigde hersencel had gehad om zelf een kutkadootje van 15 euro te bedenken had het je allemaal bespaard gebleven.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh wat lollig bijna net zo leuk als die condoomgrapjassen.
Nou, dat werd nog best goed ontvangenquote:
Het is moeilijker om iets van 15 euro te bedenken dan iets van 150 euro, en je doet je nick geen recht.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef Alles_Is_Liefde het volgende:
[..]
Als je de benodigde hersencel had gehad om zelf een kutkadootje van 15 euro te bedenken had het je allemaal bespaard gebleven.
Wat een onrecht he?
Ik vond het juist wel leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:59 schreef miss_sly het volgende:
Maar ook als je dan alleen maar voor jezelf zou krijgen, met voorbijzien van de baby?
Ik geloof dat ik dat niet leuk zou vinden.
Dat klinkt wel heel leuk, weet je nog waar dat was?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb eens via een site een voorleesboek gekocht waarin de geboortedag,tijdstip,gewicht, lengte, namen ouders, ziekenhuis etcetera in werd verwerkt.
Dit ging dan over een babietje dat werd geboren en haar zoektocht naar haar knuffel (in haar ledikantje uiteindelijk).
Het boek kostte precies 15 euro en ik vond het eigenlijk wel leuk en origineel.
Ze zijn al lang en breed op hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef YPPY het volgende:
Met mijn verlof heb ik niks gehad en na de bevalling iets voor Anna. Iets voor baby erbij is leuk, maar ik vond het juist zo ontzettend lief als mensen ook iets kochten dat niet voor de baby was. Ik geef regelmatig maskertjes e.d. bij kraamcadeaus als extra'tje en dat wordt altijd wel goed ontvangen. Of dat zeggen ze tenminste.
Wow dat moet ik hebben voor een vriendin van mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb eens via een site een voorleesboek gekocht waarin de geboortedag,tijdstip,gewicht, lengte, namen ouders, ziekenhuis etcetera in werd verwerkt.
Dit ging dan over een babietje dat werd geboren en haar zoektocht naar haar knuffel (in haar ledikantje uiteindelijk).
Het boek kostte precies 15 euro en ik vond het eigenlijk wel leuk en origineel.
Google is your friendquote:Op zondag 15 februari 2009 11:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wow dat moet ik hebben voor een vriendin van meIemand een website?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |