Kun je je eindpost in #19 ook nog even aanpassen met een linkje naar dit topic?quote:
Helemaal mee eens. De afbeelding die ik heb gepost komt van de site van een concurrent van mijn werkgever.quote:
Dat kan ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Kun je je eindpost in #19 ook nog even aanpassen met een linkje naar dit topic?
Dan moet het Hübner zijn, die ook geledingen fabriceert.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De afbeelding die ik heb gepost komt van de site van een concurrent van mijn werkgever.![]()
En je hebt je nooit 's afgevraagd waar die rechter muisknop nou eigenlijk voor is?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet het Hübner zijn, die ook geledingen fabriceert.
Zin of onzin? (afgezien van het feit dat de tweede observatie de eerste al bijvoorbaat onderuit haalt)quote:Joure
Hallo Allemaal
Deze week Joure de foto,s zijn nog van vorig jaar. Vanuit het connexxion depot in Joure rijden nog enkel Fryskers.
Ook is Joure bekend door zijn blauwe Connexxion Qliners die vanuit dit depot rijden
Dit was het weer van mijn kant.
Groeten Marcel
Ja, zo helpt dat dus niet, hè.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
noulaat ze rap die ambas uit de 8400 serie weer ff weg halen hier uit friesland zeg :/
Ze zullen 'm daar trouwens wel snel weer terug willen hebben nu ze bij Amstelveen 2 stuks in de poeier hebben gereden.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:02 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
De Connexxion 2304 staat nu onder Ben Vos, Alkmaar.
[ afbeelding ]
Waar overigens ook dit Amstelland en Meerlanden MANneke verdwaald staat te zijn.
[ afbeelding ]
Oeh, en kijk nou toch 'ns wat daar op de film staat?!
onzin natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef BeefRWijker het volgende:
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/marcelnijland/
[..]
Zin of onzin? (afgezien van het feit dat de tweede observatie de eerste al bijvoorbaat onderuit haalt)
Marcel is ook lid op BB, is één dagje in Fryslân geweest voor wat foto's, misschien dat er op die dag alleen Fryskers te zien waren, maar das dus niet permanent zoquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef BeefRWijker het volgende:
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/marcelnijland/
[..]
Zin of onzin? (afgezien van het feit dat de tweede observatie de eerste al bijvoorbaat onderuit haalt)
Ik ging er te snel doorheen, sorry.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En je hebt je nooit 's afgevraagd waar die rechter muisknop nou eigenlijk voor is?
Niet janken, ze hebben een beter schakelprogramma dan de oudere Amba's.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
noulaat ze rap die ambas uit de 8400 serie weer ff weg halen hier uit friesland zeg :/
't Zal 'm bekend voorgekomen zijn, daar in Alkmaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
onzin natuurlijk
*vanmiddag de 8203 gespot op de 350
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |