Oh, dan weet ik idd al welke bedoeld worden. Toen ik vorig jaar begon, waren er nog een paar met radio en tevens Wayfarer-aansluitingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Radio'tje ingebouwd, beklede zijwanden, luchtverversing met poortjes in de bagagerekken geinte-
greerd en stoelen die in verzet gemonteerd zijn zoals bij de vroegere Noordned Berkhof Interliners.
Aansluiting voor Wayfarer- als ie al niet gemonteerd is. Geen Infoxx.
Ziet er aan de buitenkant evenwel net zo uit als alle andere 8000's
[..]
Helaas.
Ze zitten er vast tussen daar op Busfoto maar zijn niet als zodanig herkenbaar en het zijn volgens mij
gewoon B95's net als al die andere. De ex-Interliners (B89) van tegenwoordige Hermes zijn nog wel als
zodanig herkenbaar ondanks dat ze wit zijn overgespoten maar deze vallen niet echt op totdat je instapt.
Edit: Misschien zijn 't die bussen met een sprietje bovenop, al zijn er daar dan wel weer meer van dan dat
ik denk dat er tourwagens tussen zitten.
Misschien dat aantal met sprietjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:24 schreef NoBody122 het volgende:
[.8000 toer.]
Oh, dan weet ik idd al welke bedoeld worden. Toen ik vorig jaar begon, waren er nog een paar met radio
't Zijn ook geen Interliner stoelen.quote:en tevens Wayfarer-aansluiting
Alhoewel die, voor zover ik me kan herinneren, geen bekleding aan de zijkant hadden en Interliner-stoelen
En de dader ligt op 't kerkhof?quote:Een aantal daarvan rijdt nog steeds rond, maar de radio's zijn er uit gehaald. Bij een enkeling hangen de kabeltjes nog boven de chauffeursstoel
Crafter is niet leverbaar als aandrijfkop.quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:02 schreef RealZeus het volgende:
TVP en ik wil tevens van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat die Fryskers lelijk zijn en ik niet begrijp dat ze op basis van een VW Transporter gemaakt zijn. Naar mijn mening hadden ze beter een Crafter kunnen pakken.
quote:De ene stoel van een paar is ietsjes verschoven van de ander gemonteerd, net als in de Berkhof Interliners.
Daardoor zat je mekaar wat minder in de weg.
D'r werd een hele dienstregeling 350 mee gereden met die dingen, dus ik denk 't niet.quote:
ik bedoelde de ex hermes 8000'squote:D'r werd een hele dienstregeling mee gereden met die dingen, dus ik denk 't niet.
Er waren er minstens 2, waarschijnlijk 3 plus nog een 570x als reserve.
Kijkend op Busfoto.nl waren 't volgens mij 5783, 5784 en 5785.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |