abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62652762
hier verder
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:22:46 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62653028
Kan niet beter
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62653526
oh, wacht, in deel 13 had ik heul gespammed met linkjes naar busmerken he?

Doen we nu wat busbedrijven voor de liefhebbers. Grote fotos op verzoek gratis in uw mailbox, speciale aanbieding voor BeefRWijker

Alsa
Arriva
ASEAG
ConneXXion
ČSAD
Dalstra
Doelen
Duiven Tours
Hatro
HTM
ITS
De Jong Tours
Koopmans Reizen
Jan Mekers
Morren
NoordNed
Paulusma
RET
Taxi Centrale Renesse
Toonen
Veolia
Visch
Veenstra
Vliehors Express
Wiebenga
Willemsen de Koning

Maar goed, linkjes zijn saai, dus ook maar wat foto's, om te vieren dat dat weer kan. Van ons favoriete type bus


Scan door EHH Arriva


Officiele promofoto met dank aan Seph en Wietze Koopmans








Foto's Wietze Koopmans

Leeuwarder Courant:
Bussen Connexxion niet door technische keuring

Gepubliceerd op 04 april 2007, 09:03
Laatst bijgewerkt op 04 april 2007, 10:46

HEERENVEEN -
De Rijksdienst voor het Wegverkeer heeft het remsysteem van Fryskerbussen afgekeurd.

Vervoersbedrijf Connexxion zou de 113 bij VDL Berkhof in Heerenveen afgemonteerde kleine bussen vanaf 15 april inzetten in Noord- en Zuidwest Friesland. Dit is tot nader order uitgesteld.

Wel gaat op die datum de nieuwe dienst­regeling in waarmee Connexxion meer vervoer belooft. Het bedrijf zet gewone streekbussen in. Als afscheid aan de oude dienstregeling is het vervoer door Noord- en Zuidwest-Friesland op 14 april gratis.





Foto's Anne de Boer, het eerste exemplaar in dienst.


EHH heeft natuurlijk een voor Arriva op de foto gezet.











[ Bericht 0% gewijzigd door Alexxxxx op 25-10-2008 00:18:39 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:45:43 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62653676
Is idd de favoriete bus

Bedankt voor de foto's
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:15:55 #6
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62657629
@Alexxxxx:

Jouw informatie over Veolia klopt niet helemaal. Veolia is in Zweden ook actief als spoorvervoerder en heeft onlangs in Denemarken het busvervoer verkocht aan Arriva vanwege financieel mismanagement.
pi_62657665
dat krijg je er dus van als je info van wikipedia gaat gebruiken
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:20:44 #8
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62657725
Digitaal bewijs (in het Deens): http://www.myldretid.dk/nyheder/nr/464
pi_62670710
tvp
pi_62673438
TVB!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:12:33 #11
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:28:13 #12
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62678990
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef Gnittoo het volgende:
Citaro's
En dan ook nog op de streekdienst!
  Spellchecker zondag 26 oktober 2008 @ 02:24:43 #13
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62680432
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Radio'tje ingebouwd, beklede zijwanden, luchtverversing met poortjes in de bagagerekken geinte-
greerd en stoelen die in verzet gemonteerd zijn zoals bij de vroegere Noordned Berkhof Interliners.
Aansluiting voor Wayfarer- als ie al niet gemonteerd is. Geen Infoxx.

Ziet er aan de buitenkant evenwel net zo uit als alle andere 8000's
[..]

Helaas.
Ze zitten er vast tussen daar op Busfoto maar zijn niet als zodanig herkenbaar en het zijn volgens mij
gewoon B95's net als al die andere. De ex-Interliners (B89) van tegenwoordige Hermes zijn nog wel als
zodanig herkenbaar ondanks dat ze wit zijn overgespoten maar deze vallen niet echt op totdat je instapt.

Edit: Misschien zijn 't die bussen met een sprietje bovenop, al zijn er daar dan wel weer meer van dan dat
ik denk dat er tourwagens tussen zitten.
Oh, dan weet ik idd al welke bedoeld worden. Toen ik vorig jaar begon, waren er nog een paar met radio en tevens Wayfarer-aansluiting

Alhoewel die, voor zover ik me kan herinneren, geen bekleding aan de zijkant hadden en Interliner-stoelen

Een aantal daarvan rijdt nog steeds rond, maar de radio's zijn er uit gehaald. Bij een enkeling hangen de kabeltjes nog boven de chauffeursstoel
Tevens -purist.
pi_62684601
Het zijn dus eigenlijk omgebouwde bestelwagens zoals de Mercedes micro's van GVB (581-584) en CN (7319-7322). Tegelijkertijd zijn het een soort mini-Ambassadeurtjes.
pi_62684772
Opeens is het zover. De OV-Chipkaart is in geheel Amsterdam en omstreken (nouja, in de voertuigen van het GVB en Connexxion) te gebruiken. Geheel geruisloos, je kan het bijna stiekem noemen, zijn de kastjes in al het openbaar vervoer aangezet, zo zag een van onze medewerkers vanochtend. ‘Het is inderdaad vanaf nu mogelijk in elke bus, tram en metro van het GVB te reizen met de OV-chipkaart’, zo zegt woordvoerder van het Amsterdamse vervoersbedrijf Brit Wijkniet. ‘Eind oktober gaan we beginnen met een grote communicatiecampagne, dus het is zeker niet stiekem.’

Studenten hebben pech. Ondanks de sinds enige jaren ingeleverde pasfoto’s is een studentenversie van de chipkaart nog steeds niet voorhanden, dus houdt u die roze strippenkaart voorlopig maar lekker op zak.
  maandag 27 oktober 2008 @ 00:00:12 #16
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62706931
Zojuist gespot, een Citaro voor GVU, 9114 (geloof ik) in GVU huisstelling.

Vond straks al iets vreemds voorbij tuffen, sinds wanneer is dit zo. Iets anders dan van Hool, buiten de zo af en toe verschijnende DO Alliance die in opdracht rijdt.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62707396
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:24 schreef NoBody122 het volgende:

[.8000 toer.]

Oh, dan weet ik idd al welke bedoeld worden. Toen ik vorig jaar begon, waren er nog een paar met radio
Misschien dat aantal met sprietjes.
quote:
en tevens Wayfarer-aansluiting

Alhoewel die, voor zover ik me kan herinneren, geen bekleding aan de zijkant hadden en Interliner-stoelen
't Zijn ook geen Interliner stoelen.
De ene stoel van een paar is ietsjes verschoven van de ander gemonteerd, net als in de Berkhof Interliners.
Daardoor zat je mekaar wat minder in de weg.
quote:
Een aantal daarvan rijdt nog steeds rond, maar de radio's zijn er uit gehaald. Bij een enkeling hangen de kabeltjes nog boven de chauffeursstoel
En de dader ligt op 't kerkhof?
Beef R. Wijker
pi_62707618
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef Dj-Flash het volgende:
hier verder
Vandaar dat 't zo stilletjes was in bussentopic 14.
Beef R. Wijker
pi_62708278
TVP en ik wil tevens van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat die Fryskers lelijk zijn en ik niet begrijp dat ze op basis van een VW Transporter gemaakt zijn. Naar mijn mening hadden ze beter een Crafter kunnen pakken.
pi_62708283
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 02:02 schreef RealZeus het volgende:
TVP en ik wil tevens van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat die Fryskers lelijk zijn en ik niet begrijp dat ze op basis van een VW Transporter gemaakt zijn. Naar mijn mening hadden ze beter een Crafter kunnen pakken.
Crafter is niet leverbaar als aandrijfkop.
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:34:22 #21
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62710417
quote:
De ene stoel van een paar is ietsjes verschoven van de ander gemonteerd, net als in de Berkhof Interliners.
Daardoor zat je mekaar wat minder in de weg.
en daar was er maar eentje van.
pi_62712463
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:34 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

en daar was er maar eentje van.
D'r werd een hele dienstregeling 350 mee gereden met die dingen, dus ik denk 't niet.
Er waren er minstens 2, waarschijnlijk 3 plus nog een 570x als reserve.
Kijkend op Busfoto.nl waren 't volgens mij 5783, 5784 en 5785.

[ Bericht 0% gewijzigd door BeefRWijker op 27-10-2008 11:03:57 ]
Beef R. Wijker
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:00:07 #23
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62712551
quote:
D'r werd een hele dienstregeling mee gereden met die dingen, dus ik denk 't niet.
Er waren er minstens 2, waarschijnlijk 3 plus nog een 570x als reserve.
Kijkend op Busfoto.nl waren 't volgens mij 5783, 5784 en 5785.
ik bedoelde de ex hermes 8000's
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:08:30 #24
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62712778
Volgens mij heb ik die GVU Citaro geplaatst. Als ik de nummers goed heb is dat een ex-xx kleurtje die ook wel vaker lijn 39 reed de laatste tijd voor GVU. Nu in de huisstijl van GVU.

Jammer dat er nu een vreemde eend in de bijt is, want mij beviel het Van Hool wagenpark wel goed. Ook dat men volledig lagevloersbussen had, da's nu in een klap ook weer van tafel af. Een Citaro is niet 100% lagevloers. Een Van Hool daarintegen wél.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62712982
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:00 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

ik bedoelde de ex hermes 8000's
Ok (Je sprak in de verleden tijd, vandaar dat ik dacht dat je de Interliners bedoelde).

Ik heb er eens eentje gehad op 350, met Wayfarer.
Later had ik er nog 's een op 198/199, zonder Wayfarer.
Beef R. Wijker
pi_62713064
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:08 schreef zwahiel het volgende:
Volgens mij heb ik die GVU Citaro geplaatst. Als ik de nummers goed heb is dat een ex-xx kleurtje die ook wel vaker lijn 39 reed de laatste tijd voor GVU. Nu in de huisstijl van GVU.

Jammer dat er nu een vreemde eend in de bijt is, want mij beviel het Van Hool wagenpark wel goed. Ook dat men volledig lagevloersbussen had, da's nu in een klap ook weer van tafel af. Een Citaro is niet 100% lagevloers. Een Van Hool daarintegen wél.
Blijf je toch lekker weg uit die aanhanger.
Beef R. Wijker
pi_62713158
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Ok (Je sprak in de verleden tijd, vandaar dat ik dacht dat je de Interliners bedoelde).

Ik heb er eens eentje gehad op 350, met Wayfarer.
Later had ik er nog 's een op 198/199, zonder Wayfarer.
198 / 199 bestaan niet meer als lijn toch?

die zijn toch weer samengevoegt met de 98 en 99 ?

zo als het vroegaah! ook was?
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:50:07 #28
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62713955
quote:
198 / 199 bestaan niet meer als lijn toch?

die zijn toch weer samengevoegt met de 98 en 99 ?

zo als het vroegaah! ook was?
idd.
pi_62714001
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

198 / 199 bestaan niet meer als lijn toch?
Ja en nee.
De nummers bestaan niet meer maar de extra ritten door de week gaan nog steeds maar tot Bolsward.
quote:
die zijn toch weer samengevoegt met de 98 en 99 ?

zo als het vroegaah! ook was?
Niet helemaal. De extra ritten zitten nu op de tijd van vroeger en de vroegere 98/99 ritten zitten er tussen in.
In het weekend (zondag's) dus geen aansluiting op Qliner 350 meer voor mij.
En 't lullige is dat er dan wel een materiaal rit rijdt op de gewenste tijd. Lekker slim van Connexxion.

Ze blijven maar door kloten met die tijden. Afgelopen juli is richting H'veen opnieuw aangepast.
Heeft nu een overstap van 0 minuten in Bolsward, af 351. Is dus op de Kop al busje reserveren
voor het geval dat ...
Beef R. Wijker
pi_62714285
quote:
Ontdaan van Connexxion/Hermes opschriften en bedoeld voor inzet in het Transdev-gebied in Duitsland zijn de 8001, 8010, 8011, 8020, 8022, 8061-8063, 8065, 8067-8073, 8075, 8079, 8080-8082 en 8085.
Hiervan zouden de 8010, 8072 en 8073 inmiddels niet meer in Nederland zijn.
Busfoto Nieuws oktober 2008

Dat dunt al aardig uit dan.
Een aantal van die bussen is overigens van november 2000, dus relatief jong.

[ Bericht 4% gewijzigd door BeefRWijker op 27-10-2008 13:16:11 ]
Beef R. Wijker
pi_62714368
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:51 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Ja en nee.
De nummers bestaan niet meer maar de extra ritten door de week gaan nog steeds maar tot Bolsward.
[..]

Niet helemaal. De extra ritten zitten nu op de tijd van vroeger en de vroegere 98/99 ritten zitten er tussen in.
In het weekend (zondag's) dus geen aansluiting op Qliner 350 meer voor mij.
En 't lullige is dat er dan wel een materiaal rit rijdt op de gewenste tijd. Lekker slim van Connexxion.

Ze blijven maar door kloten met die tijden. Afgelopen juli is richting H'veen opnieuw aangepast.
Heeft nu een overstap van 0 minuten in Bolsward, af 351. Is dus op de Kop al busje reserveren
voor het geval dat ...
net als ik t belachelijk vind dat lijn lijn 98 om .30 en om .45 gaat.. lijn 99 gaat dan om .00 en .15 ( ongeveer )

je zal maar in 1 van die dorpjes wonen .. heb je 2x achter elkaar een bus en daarna niks meer voor 45 min
pi_62715010
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef Dj-Flash het volgende:
Studenten hebben pech. Ondanks de sinds enige jaren ingeleverde pasfoto’s is een studentenversie van de chipkaart nog steeds niet voorhanden, dus houdt u die roze strippenkaart voorlopig maar lekker op zak.
Ik heb er anders wel een

In Rotterdam hebben ze aan alle in Rotterdam woonachtige studenten zo'n ding uitgedeeld, enkele jaren geleden.
So we just called him Fred too
pi_62715399




Niet helemaal het interieur dat ik me herinner maar laat wel duidelijk de stoel opstelling zien
en de bagage rekken. De bussen uit mijn herrinnering hadden dezelfde stoelen als de andere
maar dan verschoven opgesteld.

Meer Transdev op Busfoto.nl

[ Bericht 30% gewijzigd door BeefRWijker op 27-10-2008 12:52:52 ]
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 oktober 2008 @ 12:46:22 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62715527
Volgens een foto op openbaarvervoerinboskoop was dit de ex-Hermes 8082



Later is deze bus in de Hermes-kleurstelling overgespoten/gestickerd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62715847
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens een foto op openbaarvervoerinboskoop was dit de ex-Hermes 8082

[ afbeelding ]

Later is deze bus in de Hermes-kleurstelling overgespoten/gestickerd.
juh! dat is overal zo he

concept interliner is een beetje gaan varen geloof ik..

de vervoerder houd nu gewoon de eigen huisstyle voor het interliner / qliner / weet ik veel wat nog meer liner aan
pi_62715903
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens een foto op openbaarvervoerinboskoop was dit de ex-Hermes 8082

[ afbeelding ]

Later is deze bus in de Hermes-kleurstelling overgespoten/gestickerd.
Vond die stoelen dus al bekend voorkomen.
Beef R. Wijker
pi_62716247
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

juh! dat is overal zo he
Een aantal Interliners is anders meteen naar 't buitenland verhuisd of opgelegd..
quote:
concept interliner is een beetje gaan varen geloof ik..

de vervoerder houd nu gewoon de eigen huisstyle voor het interliner / qliner / weet ik veel wat nog meer liner aan
Dat begon al in Interliner tijd. Eigenlijk is het nooit anders geweest. Zelfs de eerste Interliners waren gewoon
ombouw van wat men zoal had staan. Ook onder de nieuwe 15-meters was maar weinig standaardisatie.
Beef R. Wijker
pi_62716683
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:09 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Een aantal Interliners is anders meteen naar 't buitenland verhuisd of opgelegd..
[..]

Dat begon al in Interliner tijd. Eigenlijk is het nooit anders geweest. Zelfs de eerste Interliners waren gewoon
ombouw van wat men zoal had staan. Ook onder de nieuwe 15-meters was maar weinig standaardisatie.
dacht dat ze vroegah allemaal in interlijner groen waren? en geen of nauwelijks bestikkering hadden mbt tot de vervoerder die de ritten uitvoerde :
?
pi_62717276
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:23 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dacht dat ze vroegah allemaal in interlijner groen waren? en geen of nauwelijks bestikkering hadden mbt tot de vervoerder die de ritten uitvoerde :
?
Dat was dan gelijk ook het enigste constante. De uitvoerder stond in de regel op de achterkant.
Beef R. Wijker
pi_62717657
laten we t zo zeggen.. de interliner was duidelijk herkenbaar
pi_62719552
Er reed vandaag een aantal Berkhof Ambassadors 200 op Zuidtangentlijn 310 (Amsterdam Zuid/Schiphol - Nieuw-Vennep vv), die tot voor kort volledig met de gelede Citaro's gereden werd.

Weet iemand de reden hierachter? Te weinig passagiers? Defecte bussen? Meer bussen nodig op lijn 300?
* Whatever floats your goat!
pi_62720066
Heb wat busfapfoto's op mijn website gezet, hier enkele voorbeelden:


Lijn 710 - Gemmenich > Eupen
TEC 763175 - Mercedes O405
Gemmenich, zaterdag 31 meil 2008


Lijn 38 - Schiedam > Crooswijk
RET 753 - Mercedes O405N
Rotterdam, dinsdag 29 mei 2007


Lijn 133 - Rotterdam Zuidplein - Vlissingen
Connexxion 2286 - Mercedes O408
Rotterdam, zaterdag 1 december 2007


Lijn 95 - Joure > Leeuwarden
Connexxion 2143 - Berkhof
Leeuwarden, vrijdag 6 april 2007


Lijn 111s - Breda > Oud Gastel
BBA 451 - Volvo Den Oudsten B88
Breda, vrijdag 15 juni 2007


Lijn 1 - Busstation > Westeinde
Arriva 5879 - Dennis Dart
Leeuwarden, donderdag 24 mei 2007


Lijn 89 - Drachten > Marum
Arriva 1265 - Mercedes O408
Marum, vrijdag 24 oktober 2008


Lijn 6 - Busstation > Zuiderburen
Arriva 4679 - Mercedes O408
Leeuwarden, zaterdag 14 juli 2007

Meer op http://home.wanadoo.nl/bjornnielsen/spoorvinder onder het kopje Busfoto's
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:55:48 #43
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62723162
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:00 schreef zwahiel het volgende:
Zojuist gespot, een Citaro voor GVU, 9114 (geloof ik) in GVU huisstelling.

Vond straks al iets vreemds voorbij tuffen, sinds wanneer is dit zo. Iets anders dan van Hool, buiten de zo af en toe verschijnende DO Alliance die in opdracht rijdt.
Ik heb de 9114 nog niet gezien, maar dan zou dit de vierde GVU-Citaro zijn (naast de 9148, 9149 en 9150).
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:05:40 #44
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62723513
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:01 schreef MetalMike het volgende:
Er reed vandaag een aantal Berkhof Ambassadors 200 op Zuidtangentlijn 310 (Amsterdam Zuid/Schiphol - Nieuw-Vennep vv), die tot voor kort volledig met de gelede Citaro's gereden werd.

Weet iemand de reden hierachter? Te weinig passagiers? Defecte bussen? Meer bussen nodig op lijn 300?
Geen defecte Citaro's schijnt me, lijn 310 wordt geopereerd vanuit Lisse.

Geweldig verhaal, de Zuidtangent 310: hoge frequenties, gelede bussen, maar toch krijg je de zitplaatsen niet gevuld.

Voeg daarbij toe dat deze buslijn grotere opstartproblemen kende dan grote broer 300 (werkzaamheden liepen wat uit) en dan heb je een verbinding die op een farce dreigt uit te lopen.
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:08:47 #45
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62723596
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:08 schreef zwahiel het volgende:
Volgens mij heb ik die GVU Citaro geplaatst. Als ik de nummers goed heb is dat een ex-xx kleurtje die ook wel vaker lijn 39 reed de laatste tijd voor GVU. Nu in de huisstijl van GVU.

Jammer dat er nu een vreemde eend in de bijt is, want mij beviel het Van Hool wagenpark wel goed. Ook dat men volledig lagevloersbussen had, da's nu in een klap ook weer van tafel af. Een Citaro is niet 100% lagevloers. Een Van Hool daarintegen wél.
Ah, de eerste hier die het verschil tussen lagevloers en Low Entry niet begrijpt.
pi_62727716
* Ou-Tannu wil plaatjes van de Qbuzzbussen!
pi_62729276
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu wil plaatjes van de Qbuzzbussen!
Ik heb contact gehad met de persafdelingvan Qbuzz en die deeld het volgende mee:

"we hebben nog geen persafdeling, daar hebben we het veel te druk voor"

even geduld dus nog
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:09:52 #48
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62731880
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb contact gehad met de persafdelingvan Qbuzz en die deeld het volgende mee:

"we hebben nog geen persafdeling, daar hebben we het veel te druk voor"

even geduld dus nog
en dan bied jij je niet aan als persfotograaf
pi_62732034
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:09 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

en dan bied jij je niet aan als persfotograaf
wie zegt dat?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:29:01 #50
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62739047
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:08 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ah, de eerste hier die het verschil tussen lagevloers en Low Entry niet begrijpt.
Dat begrijp ik wel degelijk. Alleen de gemeente Utrecht en BRU roepen lagevloersbussen en niet low entry bussen naar GVU. D'r was ook nog een discussie of de Lions City's wel mochten vanwegen het Low Entry maar niet volledig lagevloers.

Waarom eigenlijk die Citaro's bij GVU en waarom zo in stilte?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')