Klinkt dom, maar zo gaat het bij 13/14/15-jarigen wel vaakquote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]omdat die muziek 'stoer/cool' (wat is het tegenwoordig?) is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:35 schreef Gatenkaas het volgende:
Klagen over de paupermuziek van tegenwoordig en dan Dire Straits als echte muziek aanhalen.Jouw ava getuigt wel van goede oude muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Gebroeders KOquote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef GuyFawkes het volgende:
Lil Wayne, 50 Cent, T.I, Rihanna, Eminem
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:30 schreef GuyFawkes het volgende:
Lil Wayne, 50 Cent, T.I, Rihanna, Eminem
Loserquote:
AAnkomen met de goo goo dollsquote:Op maandag 9 februari 2009 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Die rap muziek van tegenwoordig is dan wel kut, maar die wat jij in de OP post is ook niks aan.. Doe mij maar de Goo Goo Dolls enzo
King Crimsonquote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Jouw ava getuigt wel van goede oude muziek![]()
En ook een heleboel kutmuziek, je punt?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:32 schreef Djeez het volgende:
Ik heb deze week weer mooi Radio 2 op staan. Week van de jaren zestig, toen werd er pas echt muziek gemaakt!![]()
Dat is gewoon 538 maar dan van een aantal jaar terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:55 schreef NoBody122 het volgende:
Veronica FM brengt gelukkig veel minder troep voort
Vier keer maarquote:Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef supersteve het volgende:
radiozender die fucking 4 keer per dag het zelfde nummer laat horen!
9 tot 5. Daarvoor en daarna is <insert schijt nummer> ook al minstens 9 keer langs gekomen.quote:
idemquote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Agiath het volgende:
Dank je, er was in de maand februari nog niet zo'n topic langs gekomen. Ik begon me al zorgen te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |