Wauw, zo'n lichaam zou ik ook wel willen hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Deze vind ik wel mooi,maar geen idee wie het is.
[ afbeelding ]
Is toch niks mis met jouw lichaam?!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, zo'n lichaam zou ik ook wel willen hebben!
prachtig zo'n this image or video has been moved or deleted lichaamquote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, zo'n lichaam zou ik ook wel willen hebben!
Mwoah, niets mis mee neequote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is toch niks mis met jouw lichaam?!
quote:
Maar die tieten zijn echt perfect gewoonquote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
Alleen die tieten hoor. Nogmaal, ze ziet er te dun uit.
Ik heb nog 2 foto's van haar, maar kan ze dus nergens uploaden.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar die tieten zijn echt perfect gewoon
Tuurlijk wel. Ik noem een fapomatic.com oidquote:Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 foto's van haar, maar kan ze dus nergens uploaden.
ribben tellenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh is dat die ik gepost had?Stom tinypic.
[ afbeelding ]
Gewoon photobucket ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 foto's van haar, maar kan ze dus nergens uploaden.
Vind ik juist niet. Heel slank bij zulke tieten is juist prachtigquote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
Alleen die tieten hoor. Nogmaal, ze ziet er te dun uit.
Ok, ik ken te weinig upload sites dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik noem een fapomatic.com oid
Je kan haar ribben tellen, dat is niet mooi.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Heel slank bij zulke tieten is juist prachtigzie je niet zo veel.
D'r staat toch NSFW in de banner. Je weet dat het topic NSFW is.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik hier modje was, zou ik een speciaal topic voor jailbait maken in KLB, dus die kankerzooi niet in de sc, ook kut voor mensen op het werk
Nou en, het is kut.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D'r staat toch NSFW in de banner. Je weet dat het topic NSFW is.
Dan eet ze een hamburgertje meer. En zolang het niet te extreem is vind ik dat wel mooi hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je kan haar ribben tellen, dat is niet mooi.
Geen ideequote:Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom zijn ze nu kleiner?(De foto's dan
)
Hmmmmm.. Hamburgers.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan eet ze een hamburgertje meer. En zolang het niet te extreem is vind ik dat wel mooi hoor.
Ik weet niet wie het is.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat hoofd is (voor zover ik kan zien) wel weer minder
Wat is d'r naam?
4 uur voor niks in een trein naar Dusseldorf is ook kut.quote:
Zoek eens wie het is.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Knappe tieten voor zo'n mager ding.
Waarom?quote:
Niet piepen als het topic zo ineens verdwenen isquote:
Zelfs ik heb dat in één keer gehaaldquote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
skaff-a is gezakt voor z'n theorie
Inderdaad!quote:
Die ene moest ook bewegen trouwens.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Upload de plaatjes is op Photobucket? Dan zijn ze misschien wel groot
Dan ben je wel een enorme faalhaas. Eigenlijk zouden ze mensen die niet in 1 keer slagen nooit een rijbewijs moeten geven.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
skaff-a is gezakt voor z'n theorie
30 graden bocht ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
Hoe krijg ik mijn scheve penis weer recht?
Dit topic
Jezusquote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is de derde keer dat 'ie gezakt is
Doucheschuim, shampoo of zaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat heeft die linker voor een wit op d'r kont?
Euhm ja, goede vraagquote:Op maandag 9 februari 2009 15:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat heeft die linker voor een wit op d'r kont?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht serieus, huh? Wanneer zei ik dat?
Of een combinatie van alle 3.quote:
Heeft ze jeuk?quote:
Inderdaad. Wat een gruwel.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen dank. Wat ziet ze er eng uit zeg.
IQM zegt deze, maar hij durft je dat zelf niet te komen vertellen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Weet iemand waar dit van is?
[ afbeelding ]
Veelzijdig stukje vlees.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
Dat plaatje van Kb deed me hier aan denken.
[ afbeelding ]
Vuige lurkert.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM zegt deze, maar hij durft je dat zelf niet te komen vertellen.
Geef dat kind wat te eten!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg maar tegen IQM dat ie gelijk heeft.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En een borstel want er zit een grote vlek boven d'r broekje.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM zegt deze, maar hij durft je dat zelf niet te komen vertellen.
* De_Ananas raakt beeldscherm aanquote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
EN JULLIE ZULLEN ZE NOOIT AANRAKEN, HA.
Hij kan dat dus zoeken met zijn antenne.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft een penis en teveel vrije tijddan kun je dat soort dingen.
Klein atennetje met slecht bereikquote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij kan dat dus zoeken met zijn antenne.
Strippend chickie met geile jetsers.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat? Geen zin om te registreren op zo'n vage site
Dat meisje waar ik die bewegende plaatjes van gepost had.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is dat? Geen zin om te registreren op zo'n vage site
Inclusief naam?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik die bewegende plaatjes van gepost had.
Zo is de SC altijd al geweest hoor. Deal with it.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Altijd maar dat kankerzielige gegeil op onbereikbare meiden hier, kanker lekker op naar b&h ofzo.
VOLGENS MIJ MOET ER HIER IEMAND ONGESTELD WORDEN!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Altijd maar dat kankerzielige gegeil op onbereikbare meiden hier, kanker lekker op naar b&h ofzo.
Dan moet ie dat wel vaak.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ MOET ER HIER IEMAND ONGESTELD WORDEN! [ afbeelding ]
Beetje chagrijnig Noelquote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms gaat het hierover, soms gaat het ergens anders over.. Deal with it.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, maar het is fucking irritant, alleen maar dat gegeil op een paar ribbenkasten, pleur toch op man, heb het gewoon over toffe onderwerpen enzo, dit zielige gegeil doe je maar ergens anders.
Begin dan zelf met een onderwerpquote:Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, maar het is fucking irritant, alleen maar dat gegeil op een paar ribbenkasten, pleur toch op man, heb het gewoon over toffe onderwerpen enzo, dit zielige gegeil doe je maar ergens anders.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga hier gewoon weg trouwens, donder allemaal maar neer
Ik vond NB wel leuk altijdquote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Florian_ het volgende:
Sinds het vertrek van NB is het niveau gedaald![]()
geen toffe hoaxes meer iig. Misschien moet ik maar eens iets verzinnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Florian_ het volgende:
Sinds het vertrek van NB is het niveau gedaald![]()
Ik ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond NB wel leuk altijdik wil dat ie terug komt.
True, als het aan BT lag, heette dit KLB BT SCquote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef De_Ananas het volgende:
De ene keer gaat het over Bt, dan weer tieten, dan weer Oasis, dan over D_A, dan weer over Bt, dan over stoere muziek, dan weer over Bt, dan weer over frituur en dan weer over Bt
Ja hoor, tuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, als het aan BT lag, heette dit KLB BT SC
Inderdaad. Hij zal zich nog steeds wel vervelen op zijn werk elke nacht. (als dat echt wasquote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond NB wel leuk altijdik wil dat ie terug komt.
NG, wat doe je?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent wel tof, ik erger me alleen dood aan sommigen hier, op dit moment
Sommigen misschien ook wel aan jou op dit moment.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent wel tof, ik erger me alleen dood aan sommigen hier, op dit moment
Ik zag D_A verschijnen, reden voor mij om te blijven.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ga je boosheid niet op mij afreageren, en bovendien, je ging toch weg?
Als jij dat zou zijn, zou het me helemaal geen flikker boeien.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommigen misschien ook wel aan jou op dit moment.
Mja, net zo min als dat het mij wat doet dat het jou hier niet bevalt.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij dat zou zijn, zou het me helemaal geen flikker boeien.
NG niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
hier word iedereen wel weer blij van
blablablacareblaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, net zo min als dat het mij wat doet dat het jou hier niet bevalt.
Jongen, zo kunnen we toch geen rel beginnen. Laat maar zitten dan.quote:
Hebben we jou wat gevraagd, retard.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
De boswachter moet ook werken, in tegenstelling tot jou
Buk je toch weer voorover?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Saldo (¤)
45,11wie wil er 500 euro naar me overmaken? Gewoon, omdat ik zo lief ben
!
Nee.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Saldo (¤)
!
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Saldo (¤)
!
Het is niet dat ik er op loop te geilen, van die onbereikbare tieten, in tegenstelling tot jullie.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef bloodysunday het volgende:
Word NG niet blij van tieten? wtf
Voor 500 euro?quote:
Ach je moet er gewoon een beetje luchtig naar kijken (niet naar de tieten, maar naar dat gegeil).quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er op loop te geilen, van die onbereikbare tieten, in tegenstelling tot jullie.
Gast, ik geil er niet op. Maar als ik tieten zie word ik daar wel blij van.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er op loop te geilen, van die onbereikbare tieten, in tegenstelling tot jullie.
Keeley Hazell is toevallig wel m'n vriendinquote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's een redelijkere prijs.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
of ze doet 100 man voor 5 euro.
Nah, ik niet. Niet via internet iigquote:Op maandag 9 februari 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach je moet er gewoon een beetje luchtig naar kijken (niet naar de tieten, maar naar dat gegeil).
En ik heb ook al die Aziaten gepaktquote:Op maandag 9 februari 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Keeley Hazell is toevallig wel m'n vriendin![]()
En Daphne Bunskoek ook
Maar meer omdat ik dat ook interessant vindquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
Anders gaan we een serieuze discussie houden over mijn vervolgopleiding
Wat moet ik doen:
Rechten
Psychologie
Master Marketing (1 jr.)
Filosofie
Bestuurskunde
Rechten & Bedrijfswetenschappen (major/minor)
Geneeskunde (colloquium doctum)
volgends mij al die 100e discussie hier over vervolgopleidingenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
Anders gaan we een serieuze discussie houden over mijn vervolgopleiding
Wat moet ik doen:
Rechten
Psychologie
Master Marketing (1 jr.)
Filosofie
Bestuurskunde
Rechten & Bedrijfswetenschappen (major/minor)
Geneeskunde (colloquium doctum)
En literfles glijmiddelquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Elmostyle het volgende:
Jullie KLB SC Romanticussen weten vast wel wat ik kan halen voor m'n vriendin toch voor valentijn :$ ?
Geef haar gewoon lulquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Elmostyle het volgende:
Jullie KLB SC Romanticussen weten vast wel wat ik kan halen voor m'n vriendin toch voor valentijn :$ ?
Ik krijg het tenminstequote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt degene die 50 euro leent van D_A![]()
Dat vroeg ik nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
volgends mij al die 100e discussie hier over vervolgopleidingen
Niks, Valentijnsdagquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Elmostyle het volgende:
quote:
quote:
vibo met liter glijmiddel ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Optioneel, en ik zoek dan ook nog iets subtiels
En dus geen seksistisch iets, nopjescondooms ofzo is een optie, maar dat is dus niet echt subtiel ofzo
Geef d'r een SOA test cadeau zodat jullie niet meer met condoom hoeven te seksenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Optioneel, en ik zoek dan ook nog iets subtiels
En dus geen seksistisch iets, nopjescondooms ofzo is een optie, maar dat is dus niet echt subtiel ofzo
Niets seksistisch aubquote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
vibo met liter glijmiddel ofzo?
Maar ik ben al 21, dus 22 als ik daarmee klaar benquote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou eerst een master gaan doen.
Ik zou het ook krijgen, zonder te bukkenquote:
Dus?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doenVriendin heeft al iets voor me gekocht, dan ga ik niet met niets afkomen
Toesprekenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het ook krijgen, zonder te bukken..
En nu hou je maar lekker je bek tegen me, kom maar terug als je normaal kunt doen.
Moeten we je hier nou echt toespreken alsof je een klein kind bent? Jezus.
Maar inderdaad. Seks met condoom is niet tof.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geef d'r een SOA cadeau zodat jullie niet meer met condoom hoeven te seksen
hmm, nog niet over nagedacht.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geef d'r een SOA test cadeau zodat jullie niet meer met condoom hoeven te seksen
Samen een workshop doen, kan vet leuk zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hmm, nog niet over nagedacht.
Maar iig, ik zoek dus iets niet-seksistisch nog
Als je niet naar ons wil luisteren, wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toesprekenflikker toch op, naar jullie luisteren zou wel het laatste zijn wat ik zou doen, of ik moet kankercellen ingespoten krijgen als ik dat niet doe.
Gewoon een bosje rozen en ga voor d'r koken ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hmm, nog niet over nagedacht.
Maar iig, ik zoek dus iets niet-seksistisch nog
Ja, en nu is het klaar. Als je het niet kan vinden met een aantal negeer je ze gewoon.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toesprekenflikker toch op, naar jullie luisteren zou wel het laatste zijn wat ik zou doen, of ik moet kankercellen ingespoten krijgen als ik dat niet doe.
Tegen bepaalde personen hier praat ik graag tegen, anderen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je niet naar ons wil luisteren, wat doe je hier dan nog?
Dan kun je net zo goed helemaal niet tegen ons praten vind je niet?
I lol'dquote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en nu is het klaar. Als je het niet kan vinden met een aantal negeer je ze gewoon.
Je lacht me uit?quote:
Ja, want WIJ zijn natuurlijk de kleuters hier.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tegen bepaalde personen hier praat ik graag tegen, anderen niet.
En nu mogen jullie d'r allemaal in stikken, kutkleuters.
Daarom meld ik mequote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, kleuters hebben meestal niet zo'n goede kennis van grammatica nee.
Nee, nog niet besteldquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
NG weet je al welke marketingboeken je hebt?
Een vriendin van me woont ook in Zeewolde.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef dagdag het volgende:
zo gehaktballen eten
Ja zeg heeft ze dan ook een naamquote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont ook in Zeewolde.
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef bloodysunday het volgende:
Voor de blowers onder ons: http://www.spitsnieuws.nl(...)ans_op_teelbalk.html
Hey die ken ikquote:
Dan heb ik aan allebei m'n teelballen al zwaar uitgezaaide kankerquote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef bloodysunday het volgende:
Voor de blowers onder ons: http://www.spitsnieuws.nl(...)ans_op_teelbalk.html
shiiit dat is kutquote:Op maandag 9 februari 2009 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan heb ik aan allebei m'n teelballen al zwaar uitgezaaide kanker
Ik moet nog 10 minutenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
NG gaat eerst iedereen wegjagen en daarna gaat ie zelf weg?
Naja, ik ben naar huis.
Ook al geband? of al een tijdjequote:Op maandag 9 februari 2009 17:18 schreef behangplakker het volgende:
Maandag is Jordeeeh unbanned dacht ik
Hoelang was die ban ?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:18 schreef behangplakker het volgende:
Maandag is Jordeeeh unbanned dacht ik
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ook al geband? of al een tijdje?
Ja. Volgens mij was het 16 Februari dat hij terug mocht komenn. Ik ben hem nog niet vergetenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang was die ban ?![]()
3 Maanden ofzo?
True.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:24 schreef behangplakker het volgende:
Ja. Volgens mij was het 16 Februari dat hij terug mocht komenn. Ik ben hem nog niet vergetenPrachtig hoe hij paupers in de SC aanpakte
Dus ik word straks kei hard aangepakt door hem omdat ik tamelijk nieuw ben hierquote:Op maandag 9 februari 2009 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Ja. Volgens mij was het 16 Februari dat hij terug mocht komenn. Ik ben hem nog niet vergetenPrachtig hoe hij paupers in de SC aanpakte
Ik hoop van welquote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True.
Maar hij wilde zelf toch niet meer terug komen?
Grote kansquote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dus ik word straks kei hard aangepakt door hem omdat ik tamelijk nieuw ben hier
wat ik trouwens een kankerusert int beginquote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
Nee, maar het verschil van nu en 3/4 maand geleden was dat er toen echt kankeruserts kwamenNu is het alleen een beetje dood
Ken je nog niet goedquote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wat ik trouwens een kankerusert int begin?
Hij moetquote:Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef Gupje het volgende:
weet niet of Jordeeeh terug komt, op school zij hij van niet... Maar denk dat hij na zijn unban wel kriebels krijgt
Vind je slowchat met SA irritantquote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wat ik trouwens een kankerusert int begin?
tsjah als er soms niemand niet is gebeurt dat wel is.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij moet[ afbeelding ]
[..]
Vind je slowchat met SA irritantmeer niet
Hoop wel dat hij terug komt, maar reken er dan maar op dat hij zo weer een ban heeftquote:
O jee.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij terug komt, maar reken er dan maar op dat hij zo weer een ban heeft. Want dan wil hij wat dingen recht zetten
Zoals sommige mods die hypocriet als nazi's zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 17:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoop wel dat hij terug komt, maar reken er dan maar op dat hij zo weer een ban heeft. Want dan wil hij wat dingen recht zetten
Hoe kan ik me eraan ergeren als er niemand isquote:Op maandag 9 februari 2009 17:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
tsjah als er soms niemand niet is gebeurt dat wel is.
msn wat is dat?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zoals sommige mods die hypocriet als nazi's zijn? Na 3 maanden is levenslang verbod dacht ik
![]()
[..]
Hoe kan ik me eraan ergeren als er niemand is? Voor zulke gesprekken heb je msn
Dat wist ik aangezien ik je op msn hebquote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
msn wat is dat?nee hoor grapje
Zomteen te fitnessen waar ik geen zin in heb omdat ik moe benquote:Op maandag 9 februari 2009 18:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat wist ik aangezien ik je op msn heb![]()
Zometeen trainen, een half uur rechte lijntjes lopen om vervolgens te douchen
Ik ga binnenkort ook fitnessen. Buikje eraf trainenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zomteen te fitnessen waar ik geen zin in heb omdat ik moe ben
Toen ik dit weer las moest ik kankerhard lachen, ik fitnessenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook fitnessen. Buikje eraf trainen
haha hoezoquote:Op maandag 9 februari 2009 18:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Toen ik dit weer las moest ik kankerhard lachen, ik fitnessen.
Mag ook wel, jij bent wankerdik manquote:Op maandag 9 februari 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook fitnessen. Buikje eraf trainen
neequote:
Misschien moeten we een joint venture aangaan met de B&H SC zodat er meer tienersletjes komen postenquote:
Nee, we zijn gesloten. Morgen zijn we weer open.quote:
een beetjequote:
Misschien gewoon tijd om te verhuizen naar de B&H SC.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we een joint venture aangaan met de B&H SC zodat er meer tienersletjes komen posten
Zullen we het proberen, ja?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien gewoon tijd om te verhuizen naar de B&H SC.
dan maar hier doorploegenquote:
quote:
Nee, het was een grapje. Ik wist dat ze daar geen SC hebben en vond het wel grappig dat je er bent gaan zoeken.quote:
quote:
Begin er ff eentjequote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje. Ik wist dat ze daar geen SC hebben en vond het wel grappig dat je er bent gaan zoeken.
ik houd ook wel van topquote:
Vraag aan boem-dikkie dan of zo.quote:
quote:
Die eerste pagina komt hier maar naartoequote:
hey bolletje!quote:
mmm, laat me radenquote:
Je zusje mag je toch niet palen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmm, laat me raden
het leuke kleine zusje
wat je nooit gehad hebt?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
6 jaar ouder en ik zou haar doen
doeiquote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zusje mag je toch niet palen.
Maarre, het is hier zo saai als een slakken hardloopwedstrijd. Ik ga CSI NY kijken, de ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |