Dat rijmt helemaal nietquote:
Sukkel...quote:
Juist ja...quote:
Oh, sorry... zal ik het even voor je uitleggen, lieverd?quote:
Dan faal je nogsteedsquote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, sorry... zal ik het even voor je uitleggen, lieverd?
Stel nou eens dat "Leer" een persoon is... Lees dan die zin nog eens rustig door.
Dat het überhaupt nog in je opkomt, om iemand van een faal te betichtenquote:
Vind je dat jij nog recht van spreken hebt, joh?quote:
Jupquote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vind je dat jij nog recht van spreken hebt, joh?
Nee, jij hebt voor FOK een lichtend voorbeeld.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vind je dat jij nog recht van spreken hebt, joh?
Dankjequote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij hebt voor FOK een lichtend voorbeeld.
true, true... Ligt in de kluis, momenteel...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebt?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Je hebt toch geen lichtend voorbeeld?quote:
En dat heb jij allemaal aangericht, vreselijk hèquote:Op maandag 9 februari 2009 15:51 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Wat een taalnazi topic is dit geworden
Ik nietquote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat heb jij allemaal aangericht, vreselijk hè
Ja, maar dan zou het een hele vervelende, sarcastische opmerking zijn, potverdorie.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt toch geen lichtend voorbeeld?De uitdrukking is 'een lichtend voorbeeld zijn'.
Ja, is het dus ook blijkbaarquote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het een hele vervelende, sarcastische opmerking zijn, potverdorie.
Je nickname ookquote:Op maandag 9 februari 2009 16:02 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Ik benn jeweetog gwn de bst in de NLe taal.
dus doe is nie so dom......
Dennus... had je niet even moeten bitchen dat er "heel vervelende" had moeten staan?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het een hele vervelende, sarcastische opmerking zijn, potverdorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |