abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65878153
Ik sloot 'm dus met:
quote:
Ik vind was vouwen niet zo heel erg, was strijken daarentegen...
De laatste tijd probeer ik de was direct vanuit de droger op te vouwen en te verdelen onder 2 wasmanden. 1 voor ons en 1 voor Amber en dan heb ik nog een mand voor strijk.
Lady, je mag wel ff bij mij komen strijken hoor
Heb vanmorgen al het kleine babyspul weggestreken. Nu nog broeken en truien...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:08:37 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65878178
en ik maar f5-en

ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
pi_65878188
aha, een bankje naar mijn hart.
Ik heb nog wel wat was liggen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 februari 2009 @ 13:09:30 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65878207
wassen nee niet de meest favouriete bezigheid maar t ruikt idd wel erg lekker!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:09:31 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65878209
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
  maandag 9 februari 2009 @ 13:10:30 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65878243
ik vind de was doen niet erg om te doen maar vind heeeel veeeeel andere dingen veel leuker.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65878307
Toevallig net met Miele gebeld, we hebben steeds een of andere technische storing En hij is nog niet eens een jaar oud.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65878326
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
en ik maar f5-en

ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
de tijd dat ik onderweg ben om het naar je te brengen ben ik ws. al klaar met strijken

Heb nu nog 1 wasje in de droger en 1 in de wasmachine en dan is alles weer gedaan. Vanmorgen ook nog ff de ramen gezeemd aan de voorkant.....
Zo nog ff een uurtje strijken en dan ga ik lekker bankhangen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65878327
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
Loods 5 en eventueel naar de kringloop.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:14:21 #10
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878364
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65878385
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
pi_65878481
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
misschien nog even bellen....
pi_65878577
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Raissa het volgende:
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
die van mij streek echt alles bij de eerste dan. bij de 2de deed ze geen ene reet.

wassen en opvouwen oke. maar strijken daar heb ik zo een hekel aan omdat ik dat thuis altijd deed.
mijn moeder kon niet strijken dus moest ik dat altijd doen.

nu moet ik nog de was opruimen
mama van 3 kids!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:24:39 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878684
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

misschien nog even bellen....
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65878708
ik vind de was niet zo heel erg, wat ik minder leuk vind is dat mijn moeder bijna obsessief alles antikreuk wil ophangen en ik het bijna nooit naar haar zin doe. en sokken bij elkaar zoeken heb ik ook een hele grote hekel aan.
ohja, en de schone opgevouwen was weer terug in mn kast leggen, daar ben ik ook niet zo goed in
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 februari 2009 @ 13:25:51 #16
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65878724
Wel verdorie heb ik een post getikt en op invoeren geklikt.. *NIKS*

Nooooooouuuuuuuuuuu.. M'n vriendin heeft haar Crocjes al wel. (woont in het zelfde durrep)
Sjeesde er hier net een UPS-busje de straat in toen ik ook de straat inliep vanaf school, bleef aan het eind van de straat op de kruising zo'n vijf minuten stil staan (stapte niemand uit) en reed daarna weer verder.
Vriendin zei dat ze bij hun ook door UPS gebracht waren... Dusssssssss...

Nu ben ik flauw.. Ik wil mijn bestelling oohooook.

[/ongeduldpost]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:26:20 #17
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878738
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
pi_65878817
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Memmel het volgende:

[..]

Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
Haha, strijken is inderdaad zonde van de tijd en ontzettend 2008.

*zet Memmel aan het werk*
  maandag 9 februari 2009 @ 13:30:13 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878880
Memmel de manager is geweldig goed in delegeren!

* Memmel klapt haar mobiel open en druk voorkeurstoets 1 in: de hulp in huis
pi_65878946
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
hebben we dezelfde moeder?
pi_65878955
oja strijken
Ik vind wassen niet erg trouwens, alleen het was ff blijven liggen nu.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:35:51 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65879050
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

hebben we dezelfde moeder?
Als ze als een waakhond naast de droger wacht tot 'ie PING zegt om dan vervolgens alles netjes en kreukvrij weg te hangen én de was die ik in een keer doe in tienen splitst "omdat de machine dan niet zo vol zit en alles lekker kreukvrij blijft", dan wel ja.....
pi_65879265
lady, ff gejat van internet
quote:
5 tot 6 jaar eerste blijvende kiezen
6 jaar eerste snijtanden onder
6 tot 7 jaar eerste snijtanden boven
7 jaar tweede snijtanden onder
7 tot 8 jaar tweede snijtanden boven
8 tot 10 jaar rustfase
10 jaar hoektanden onder
10 tot 12 jaar eerste premolaren boven
eerste premolaren onder
tweede premolaren boven
tweede premolaren onder
hoektanden boven
12 tot 13 jaar tweede blijvende kiezen
18 tot 24 jaar derde blijvende kiezen, ofwel de verstandskiezen
Dus met 9,5 is ie wel redelijk vlot. Ik vroeg het omdat mijn zoon ook rond de leeftijd van de jouwe zit en zich afvroeg wanneer het wisselen verder ging !
pi_65879776
rewimo!!! gefeliciteerd met het voornemen! Ik hoop dat het bij jullie niet zoveel plezier opleverd als bij ons

bedankt voor de lieve berichten aan het eind van het vorige bankje. Doet me goed! M'n moeder doet ook nog d'r best om de kleinkroost te kunnen zien, maar ja... je weet maar nooit, dan is 9 maanden wel erg lang, en dan heb ik er nog geen tijd bijgeteld om kroost te kweken...

bah, ook hier veel was! ik heb net was uit de droger gehaald, en zo de volgende bonte was (40 graden) in de wasmachine... wassen is niet zo erg, drogen valt ook wel mee, maar het vouwen en het strijken ervan...
pi_65880137
Was die uit de droger komt is wel erger om te strijken trouwens.
Ik hang alles inderdaad antikreuk op Vandaar dat mijn lief de was niet mag aanraken, die gooit alles achterstevoren & binnenstebuiten op het rekje, zonder wasknijpers. Met mijn methode kun je het meeste zo opvouwen als het droog is. Met zijn methode niet, maar dat heeft ie nooit echt ondervonden omdat hij voorheen alles gewoon nog nat(tig) streek of nog nat(tig aantrok *ril*. Ik heb er wel eens een geslapen onder een heel klam dekbedovertrek
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65880183
Hier ookal was hangen, van gisteren, is nog niet helemaal droog.En het past allemaal net met van die droogrekjes die je over de deur kan hangen. Dat is het enige voordeel dat Tyler niet thuis is, minder was.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:22:24 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65880211
Mijn wasmachine begon net echt heel angstaanjagend te rammelen. Ik vrees dat er toch het eea van F. zijn lego wasjes in de machine is achter gebleven. Nu maar hopen dat het niet echt klem komt te zitten in de pomp.

Strijken doe ik niet aan. Ik heb dan ook bijzonder weinig spul dat gestreken moet worden.
pi_65880265
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef Noli. het volgende:

Nooooooouuuuuuuuuuu.. M'n vriendin heeft haar Crocjes al wel.
Ik had ze vanochtend ook. Tomas is enorm blij met z'n knalrode crocs en zou ze het liefste nu al dragen geloof ik. De pelicans voor Yara zijn echt en de maat lijkt ook prima te zijn, ze zitten nu nog ietsje te groot maar niet enorm veel dus in het voorjaar/zomer zou het zomaar kunnen dat ze passen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_65880316
lego wasjes? ik strijk ook alleen 't hoognodige.

mijsje, ik hoop dat je moeder het lang genoeg volhoudt om je kind nog een tijdje te kunnen meemaken! sterkte ermee.
pi_65880340
die crocs-aanbieding heb ik helemaal gemist. was 't zo spectaculair?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:26:14 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65880355
Antikreuk ophangen roels! Ik heb ook zo'n hekel aan strijken en voorlopig kom ik er zo aardig mee weg

Ik heb iets met m'n voet gedaan en kan bijna niet meer lopen Ik weet alleen niet hoe het komt
Het voelt net of het gewricht van m'n middelteen heel dik is (of het vlees eronder heel dun) en ik dus op een bot-bult loop Eerst voelde het alsof ik op een bult liep en heb dus even flink eelt weggehaald, maar het zat dus dieper.
Morgen even naar de dokter, want niet lopen is best lastig met drie kinderen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65880383
ik strijk ook zo min mogelijk... komt uit een gezin waar bij wijze van zelfs de sokken/ondergoed nog gestreken werd, dus dat gaf wel even woorden toen we samen gingen wonen... (dat en dat zijn moeder de was naast het bed kwam zoeken, en ik niet... ) nu strijk ik alleen nog zijn nette broeken en zijn blouses, en jurkjes van gewoven katoen. verder eigenlijk ook alleen maar vouwen... (is al vervelend genoeg...)

bixis
  maandag 9 februari 2009 @ 14:27:45 #33
3011 E.T.
pi_65880414
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
die crocs-aanbieding heb ik helemaal gemist. was 't zo spectaculair?
3 paar disney's voor de kinderen, sandalen voor Tijn en prima's voor mezelf voor 53 euro
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65880436
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
Antikreuk ophangen roels! Ik heb ook zo'n hekel aan strijken en voorlopig kom ik er zo aardig mee weg

Ik heb iets met m'n voet gedaan en kan bijna niet meer lopen Ik weet alleen niet hoe het komt
Het voelt net of het gewricht van m'n middelteen heel dik is (of het vlees eronder heel dun) en ik dus op een bot-bult loop Eerst voelde het alsof ik op een bult liep en heb dus even flink eelt weggehaald, maar het zat dus dieper.
Morgen even naar de dokter, want niet lopen is best lastig met drie kinderen

getsie klinkt pijnlijk
pi_65880451
HUbbie haalt de was af en vouwt het op...ik hoef lekker niets vandaag
pi_65880558
Auwe ET...

Ik strijk meestal ook niet, hang het anti-kreuk op. Sommige dingen kom ik niet onderuit trouwens, hoe antikreuk ik ook hang, maar ik strijk dus max eens per 3 maanden.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:32:00 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65880559
Pfffff, klusserdeklus, het is toch een beetje meer schilderwerk dan ik dacht.

Nu nog het laatste stukje (de hele woonkamer ) plint.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65880617
stout, wat is er aan de hand? was 't de 1e keer dat je naar die psycholoog ging? fijn dat je thuis even lekker in de watten gelegd wordt.
pi_65880648
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Pfffff, klusserdeklus, het is toch een beetje meer schilderwerk dan ik dacht.

Nu nog het laatste stukje (de hele woonkamer ) plint.
wow...hoe groot is je woonkamer ?
pi_65880654
ooh de buurvrouw, ik dacht dat je artistiekerig op doek aan 't schilderen was.
pi_65880717
Bix, je hebt PM
pi_65880796
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef bixister het volgende:
ooh de buurvrouw, ik dacht dat je artistiekerig op doek aan 't schilderen was.
Ik ook
Maar verven is wel leuk Alleen plinten verven is niet zo goed voor je rug, haha.
Veel succes er mee buurvrouw!

Ik heb een oppasbeeb die niet wil slapen en heel hard huilt. Als ik hem laat huilen slaapt hij over 10 minuten (systeem van zijn papa en mama) maar dan is Leander (kamer ernaast)inmiddels wakker gebruld en die moet nog bijna een uur slapen.
Als ik hem ga troosten gaat hij hier de komende drie keer hier ook niet slapen en kan ik hem dan ook gaan troosten. Dilemma's....

En ik heb de oppas-uk tot vanavond half 12, heb al 2 poepluiers gehad (en er komen er dan wrs nog wel 2 of 3) en ik kan vandaag niet zo héél veel hebben. Ben bekaf en heel huilerig
pi_65880845
Ha, de 'post het op fok en het is niet meer waar' regel Hij is gestopt met brullen en kletst nog wat na. Prima zooi dus.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:53:08 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65881319
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
lego wasjes? ik strijk ook alleen 't hoognodige.

mijsje, ik hoop dat je moeder het lang genoeg volhoudt om je kind nog een tijdje te kunnen meemaken! sterkte ermee.
Een paar dozen vol lego van F. van vroeger die jarenlang in een stoffige garage hebben gestaan. De garage moest opgeruimd en de lego uiteraard hierheen en dus in een waszak in de wasmachine, maar aan het eind van de rit was de waszak toch wel wat gehavend en zijn er wat van die kleine dingetjes tussendoor geglipt helaas... Vooralsnog lijkt het wel mee te vallen.

En dat crocs gebeuren was idd wel aardige korting. Ik heb sandaaltjes voro Sasha van 44,95 voor 10-nogwat.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:53:46 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65881341
ET Auw!
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 14:54:14 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_65881362
Cas wil zn crocs niet meer uit

Die prima's, erg leuk, echt maar ik moet wel éffe wennen, ik ben mn off roads gewend Als je die prima's iets ruim neemt klepperen ze volgens mij achter je aan de laarzen zijn weer in de sale.. en ik dus in twijfel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65881386
Fijn freecell!

Drukke dagen achter de rug hier! Het halve land door gereden de afgelopen dagen. Naar Limburg om te tekenen bij de notaris ivm afwikkeling erfenis van mijn oma, en op bezoek bij veel familie! Nu weer lekker een paar dagen niets .
Ik vind de was doen helemaal niet erg, maar de laatste tijd vergeet ik regelmatig de was er uit te halen, waardoor we het vlug-vlug ophangen voor het slapen gaan, dus niet netjes, waardoor alles gekreukeld is.

* Reinhilde was uit de machine gaat halen
pi_65881596
ET, das balen!!

Amber wilde d'r crocs ook aan terwijl het kraakte dat het vroor.

Mijn strijk is klaar!! Nou ja, op 4 dingetjes dan die nu hangen te drogen op het wasrek. Er zit nog 1 vouwwasje in de droger en dan heb ik 3 wasmanden vol met was dat ligt te wachten totdat het de kast in mag. Alleen kan ik het babyspul niet opbergen omdat ik niet bij de kast kan omdat de buitenmuur nog niet gedaan is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65881840
mijn was zit er lekker in, nu ongeveer 1.10-1.30 minuten wachten tot de machine zegt dat het klaar is... (hij weegt de was en checkt hoe vuil het is... handig!!!)
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 15:19:37 #50
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65882185
Hier is het ook wasdag vandaag Met onze nieuwe wasmachine hoef ik nooit meer te strijken. Er zit een strijkvrijprogramma in en de was is dan vochtiger dan anders als ik het ophang, maar de overhemden en shirtjes kunnen wel zo de kast in als het droog is

Milo vind het trouwens helemaal gezellig om mee naar zolder te gaan. Terwijl ik de was opvouw en ophang, gaat meneertje heerlijk met de knijpers spelen. Doet me denken aan mezelf toen ik nog zo klein was. Ik vond het ook altijd erg gezellige momentjes
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65882925
Brrrr, was opvouwen, strijken.... dat doet mijn vriend bij ons tuis Goed geregeld, al zeg ik het zelf

En nu weer verder met de grote schoonmaak, anders is er nergens in huis ruimte voor de baby
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 15:44:31 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_65883054
Blergh, help ff onthouden dat ik niemand meer help met kut kippen Ik kan mn hennetjes weer ophalen, omdat ze nóg geen eitjes leggen, ze zijn nog te jong, maar ondertussen heb ik 2 terrorkippen en of terror 3 er ook maar bij kon, dan nemen ze wel Barnevelders in een opgehoogd konijnenhok
  maandag 9 februari 2009 @ 15:50:01 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65883222
Raad ze aan de volgende keer een kip te adopteren lekker mensen die ergens aan beginnen maar niet weten aan wat
Strijk is lekker klaar hier, 90% vouw gister al gedaan alleen nog 1 set beddegoed, dat was nog niet droog, dan ben ik helemaal b(l)ij. Dan kan ik morgenochtend weer een kast doen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2009 @ 15:54:55 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65883385
Hier ligt een deel van de gevouwen was nog op de keukentafel Was wel handig vanmorgen met kleren voor Christan pakken - hoefde niet helemaal naar het washok.

Om hier in DLD te trouwen hebben we een of andere verklaring nodig die uit NL moet komen maar die we daar waarschijnlijk niet meer kunnen krijgen omdat we al te lang weg zijn Dat schijnt dan via het consulaat te moeten. Ik denk dat we maar in NL gaan kijken... Ik, wij, trouwen Help!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65883524
Ooooh Rewimo! wel spannend zo

Ik ben weer terug, en ik heb zo'n leuke voorjaars-jas gekocht buik-compatible, ik kan er nog even in groeien
Oh ehm, Maneki, ik heb je dochter als excuus voor mn koopverslaving gebruikt sorry... je hebt binnenkort nog meer was maar hij was zo lief! En hij riep me! hij liep zomaar achter me aan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65883620
Rewimo spannend trouwen!
Wel leuk!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:03:05 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65883622
Ha Rewimo, gefeliciteerd dan maar met je voorgenomen huwelijk.

Nou ik ben er door hoor. twee deuren aan twee kanten, twee kasten van vloer tot plafond en 30 meter plint.

Het was een beetje meer werk dan ik dacht (of hoopte) maar dan heb je ook wat. en als ik zo om me heenkijk zit nu alles wat moet gewoon in de verf!
(en nee, creatief schilderen kan ik niet geloof ik. Ben altijd in de war, waarom heet zo'n persoon een schilder, maar verft ie nou ja, klaar met verven dus. )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2009 @ 16:13:18 #58
13151 crew  Rewimo
pi_65883943
We gaan alleen maar ja zeggen hoor, geen feest en zo 't Is vooral omdat het juridisch handig is zeg maar. Waarschijnlijk koppelen we het wel aan een vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65884000
Maar wel foto's dan? aaah toeeee?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 16:17:55 #60
190853 RockabeIIa
pi_65884095
Oh Rewimo, vanochtend klonk je enigszins twijfelachtig maar het gaat dus echt gebeuren? van harte!
pi_65884108
vind je het zo slaapverwekkend rocka?
pi_65884122
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef huuphuup het volgende:
Maar wel foto's dan? aaah toeeee?
misschien wil Troel die wel maken.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:20:21 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_65884175
rewimo eindelijk geen ouwe vrijster meer
stormy waters...
sailin'
pi_65884223
nou, trouwen betekent niet het einde van alles hoor!
pi_65884434
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef bixister het volgende:
nou, trouwen betekent niet het einde van alles hoor!
Niet?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:29:36 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65884498
Rewimo wordt Frau Qtel!
Gefeliciteerd!

Léon speelt beneden met een meisje.
En ik heb de kroonprinses van Denemarken ontmoet.
Nou ja, even nuanceren. Ik heb geen kniksje gemaakt, maar kon haar gewoon aanraken.

[ Bericht 9% gewijzigd door dutchie op 09-02-2009 16:35:03 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 16:34:38 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_65884669
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Niet?
nou...?!

pi_65884980
Hier al bijna 10 jaar getrouwd...voor veel mensen is dat wel lang horen wij in onze omgeving, wij vinden dat we pas begonnen zijn, gezien onze ouders (40 en 37 jr)
pi_65885018
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef moussy het volgende:

[..]

nou...?!

[ afbeelding ]

nee trouwen is nie het end, das he begin pas, wat hebbe ge nou geleerd van paps en mams, eerst trouwen en dan begint het leven. Kijk dat ze er niet bij zeggen dat het verpesten van het leven dan begint...
  maandag 9 februari 2009 @ 16:47:29 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_65885155
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef bixister het volgende:

[..]

bix Jij gemenerd! Ik pieste bijna in mijn broek!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65885565
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef moussy het volgende:

[..]

nou...?!

[ afbeelding ]
Whehehe
Hier is het sindsdien alleen maar leuker geworden gelukkig
pi_65885693
ik mis iets geloof ik

yay er komt een einde aan de afwas!!
straks even foto's maken van mn meuk die ik gekocht heb. Ik móét het showen, sorry, ik kan het niet onderdrukken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 17:13:03 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65886048
het is toch de kringloopwinkel geworden (maar dan niet die naast loods 5)
ik heb een stapel tuinboeken gekocht (dit jaar ga ik die schroothoop die onze achtertuin schijnt te zijn ombouwen tot een ware lusthof
pi_65886085
Was doen vind ik niet zo erg. Ik probeer het een beetje netjes op te hangen en strijk zo weinig mogelijk, want daar heb ik wel een hekel aan.
Ik probeer lief zover te krijgen dat hij zn eigen overhemden/broeken gaat strijken door het gewoon niet te doen. Maar dan trekt hij het wel gekreukt aan: "Het strijkt wel aan mn lijf".
Ja hoor.... gelukkig hoef ik niet met hem op pad, maar als er nou eens iemand een opmerking over zou maken misschien gaat hij het dan wel doen...
Want het smoesje: "ik kan het niet" slaat nergens op, dan moet je juist veel oefenen .
Fake it till you make it...
pi_65886242
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Stout het volgende:
Hier al bijna 10 jaar getrouwd...voor veel mensen is dat wel lang horen wij in onze omgeving, wij vinden dat we pas begonnen zijn, gezien onze ouders (40 en 37 jr)
dat horen wij ook telkens.
wij zijn over een paar weekjes 10 jaar bijelkaar en 6,5 jaar getrouwd. dat vinden mensen ook lang omdat we nu 25 en 28 zijn

ik ga er maar weer eens uit mijn kast trekken
mama van 3 kids!
pi_65886297
Maar dan ben je ook jong getrouwd Popples, dus is het toch logisch dat mensen dat vinden? Ik ben al zwaar onder de gemiddelde leeftijd getrouwd met mijn toen 22 jaar
pi_65886345
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Nijna het volgende:
Was doen vind ik niet zo erg. Ik probeer het een beetje netjes op te hangen en strijk zo weinig mogelijk, want daar heb ik wel een hekel aan.
Ik probeer lief zover te krijgen dat hij zn eigen overhemden/broeken gaat strijken door het gewoon niet te doen. Maar dan trekt hij het wel gekreukt aan: "Het strijkt wel aan mn lijf".
Ja hoor.... gelukkig hoef ik niet met hem op pad, maar als er nou eens iemand een opmerking over zou maken misschien gaat hij het dan wel doen...
Want het smoesje: "ik kan het niet" slaat nergens op, dan moet je juist veel oefenen .
Mijn schoonouders hebben een stomerij, mijn vriend ging ze vroeger altijd helpen met strijken enzo.. En nog weigert hij zelf te strijken Als er dingen zijn die ik écht moeilijk vind om te strijken (overhemden ) dan geef ik ze dus ook gewoon aan zijn ouders.. Best handig eigenlijk

Voor de rest strijk ik eigenlijk helemaal niets, ik hang het gewoon netjes op. Maar ohwee als vriendje-lief dan de was heeft opgehangen
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 17:26:11 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65886405
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Nijna het volgende:
VOOR DE MAN VAN NIJNA!

hé zwerver, strijkbout overleden?

(zou het helpen, denk je? )
pi_65886441
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
Maar dan ben je ook jong getrouwd Popples, dus is het toch logisch dat mensen dat vinden? Ik ben al zwaar onder de gemiddelde leeftijd getrouwd met mijn toen 22 jaar
Mijn lief wil nog niet trouwen, dat vindt ie te "bindend" en te ehm, ja, benoem het eens...
Een kind daarentegen was geen probleem, graag zelfs

na een rondje doorvragen kwam de aap uit de mouw, hij had zich altijd voorgesteld groot te trouwen, mét locatie, mét vrouw in jurk, mét veel gasten en receptie enzo... mja, nog even doorsparen dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65886528
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
ik was 18 maar mensen doen net of het heel bijzonder is. maar ik moet zeggen ikhad ruzie met mijn ouders en ben het huis uit gegaan en we hadden net een flatje en trouwen is iets heel belangrijks voor ons.
dus zijn we heel snel gaan trouwen.
mama van 3 kids!
pi_65886555
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Rewimo! wel spannend zo

Ik ben weer terug, en ik heb zo'n leuke voorjaars-jas gekocht buik-compatible, ik kan er nog even in groeien
Oh ehm, Maneki, ik heb je dochter als excuus voor mn koopverslaving gebruikt sorry... je hebt binnenkort nog meer was maar hij was zo lief! En hij riep me! hij liep zomaar achter me aan!
Oh echt? Haha gek mens

Vandaag is middelste door de logopediste onderzocht en ik moet terugbellen tussen 16.00 en 17.30. Ik probeer al sinds 17.00 te bellen maar er wordt gewoon niet opgenomen
Saartje
pi_65886604
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Oh echt? Haha gek mens

Vandaag is middelste door de logopediste onderzocht en ik moet terugbellen tussen 16.00 en 17.30. Ik probeer al sinds 17.00 te bellen maar er wordt gewoon niet opgenomen
echt? Slist ie? of gewoon moeite met uitspraak van dingen ofzo?
Wat irritant zeg... was bij mn oude huisarts ook altijd. Tussen 10 en 11 bellen voor een afspraak, wordt er het godganse uur niet opgenomen, bel je 11.15, wordt er opgenomen en gezegd dat je morgen moet terugbellen bitches!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65886606
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Mijn lief wil nog niet trouwen, dat vindt ie te "bindend" en te ehm, ja, benoem het eens...
Een kind daarentegen was geen probleem, graag zelfs

na een rondje doorvragen kwam de aap uit de mouw, hij had zich altijd voorgesteld groot te trouwen, mét locatie, mét vrouw in jurk, mét veel gasten en receptie enzo... mja, nog even doorsparen dus
Herkenbaar
pi_65886648
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:32 schreef Raissa het volgende:

[..]

Herkenbaar
gelukkig! ik ben niet de enige

Nouja ach, beter zo eentje dan iemand die zegt dat ie trouwen maar onzin vindt enzo. Ieder zn goed recht natuurlijk, maar dan heb ik ook geen mooie jurk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65886823
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

echt? Slist ie? of gewoon moeite met uitspraak van dingen ofzo?
Wat irritant zeg... was bij mn oude huisarts ook altijd. Tussen 10 en 11 bellen voor een afspraak, wordt er het godganse uur niet opgenomen, bel je 11.15, wordt er opgenomen en gezegd dat je morgen moet terugbellen bitches!
Hij kan de r niet goed zeggen. Nou poeh poeh Oudste was precies idem en daar is het ook vanzelf bij goedgekomen
Nou ik probeer het morgen nog 1x en dan vind ik het wel best. Als ze het heel nodig vinden bellen ze mij maar.
Saartje
pi_65886857
Wij zijn juist heel klein getrouwd, met alleen naaste familie en een stel vrienden. Lekker gelunched met z'n allen, vervolgens getrouwd en toen naar een restaurant voor een heerlijk diner. Genoten hebben we !
pi_65887018
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Hij kan de r niet goed zeggen. Nou poeh poeh Oudste was precies idem en daar is het ook vanzelf bij goedgekomen
Nou ik probeer het morgen nog 1x en dan vind ik het wel best. Als ze het heel nodig vinden bellen ze mij maar.
daar hebben ze er in Leiden 100.000 van

foto's uploaden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65887237
Zo...
mn jas, krijg hem niet helemaal behoorlijk op de foto. Maar dit is em dus, bovenkant zit gewoon strak als een normale jas zeg maar en van onder is ie meer cape-achtig ofzo, zitten een soort plooien in en hij valt een beetje wijd. Met 3kwart-mouwtjes.

En die voor Bep
Krijg de kleur niet goed erop. Donkerblauw, tussen deze twee in zeg maar.

Ze hadden zo verschrikkelijk veel leuke zomerjurkjes voor meisjes, van een half jaar tot een jaar of 8 ofzo qua maat en dit model en nog zwieriger en met stipjes en ook met kersjes enzo. Zo leuk. Ik heb me zo in moeten houden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65887601
Oh nou ja joh Wat lief!
Als jij een dochter krijgt, krijg je een jurkje terug
Saartje
pi_65887609
Leuk Huuphuup !!

Ik ga bowlen !! Tot laterzz
pi_65888018
Hetzelfde jurkje?
Mja, ik kreeg daar wel ter plekke ineens een hele sterke voorkeur voor een dochter hahaha zo erg

Have fun bowling Stout!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65888043
huuphuup wat een leuk jurkje

ik kreeg laatst kleding van schoon.oeder ik heb haar bedankt en nu ligt de kleding op de kast om vervolgens te klein te laten worden. die heeft echt geen smaak.
mama van 3 kids!
  maandag 9 februari 2009 @ 18:48:06 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65888686
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef bixister het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met het voornemen Rewimo!

Leuke jas Huup!
pi_65888929
Ooh dat jurkje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2009 @ 19:06:08 #95
13151 crew  Rewimo
pi_65889146
Ach, we zijn al 9 jaar bij elkaar, we doen alles in een andere volgorde geloof ik Kind, samenwonen, trouwen. Misschien kan er nog wel ergens een fotootje af hoor

Bedankt voor al jullie wensen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 februari 2009 @ 19:26:57 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65889837
quote:
Coen en Sander bieden alternatief voor Sesamstraat
HILVERSUM - HILVERSUM (ANP) - Coen Swijnenberg en Sander Lantinga lezen voortaan elke avond om 18.30 uur een kinderverhaaltje voor in de Coen en Sander Show op 3FM. Dat maakte BNN maandag bekend.

In de rubriek Tuinboonlaan lezen de dj’s vanaf maandag leuke en gezellige verhaaltjes voor, waarna de jongste luisteraars onder de wol kunnen kruipen. De dj’s doen dit, omdat kleine kinderen hun avondritueel moeten missen nu Sesamstraat tegenwoordig al om 17.00 uur op televisie wordt uitgezonden. Het kinderprogramma moest plaatsmaken voor het NPS-programma Dichtbij Nederland.

Coen en Sander zijn zelf Sesamstraat-fans van het eerste uur en vinden dat er iets moet gebeuren. Lantinga: “Ik kan me niet voorstellen dat je als klein kind om vijf uur in je pyjama op de bank naar Sesamstraat kijkt.” Swijnenberg: “Toen ik nog een kleine Coen was, ging ik niet naar bed voordat ik Sesamstraat had gezien en vooral het laatste verhaaltje had gehoord.”
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 19:34:29 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65890124
zijn kleine kinderen echt zo gehecht aan hun dagelijkse portie sesamstraat?
die van mij vond er nooit wat aan.
pi_65890233
mijn moeder was eraan gehecht, vooral omdat wij na sesamstraat naar bed gingen en ze, als ze ons zat was, zo fijn een videoband van sesamstraat erin kon douwen en dan doen van jaaaaa afgelopen, hup naar bed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 19:39:47 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_65890321
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
zijn kleine kinderen echt zo gehecht aan hun dagelijkse portie sesamstraat?
die van mij vond er nooit wat aan.
die van mij ook niet, ik vroeger wel.

Leuk jurkje zag ik voorbij komen

Ik heb volgens mij nog een aantal rood met witte stippen dingen van René op zolder liggen.
pi_65890400
Leuk jasje, Huup!
pi_65890466
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

VOOR DE MAN VAN NIJNA!

hé zwerver, strijkbout overleden?

(zou het helpen, denk je? )
Ik zal het even doorgeven en dan kijken of het helpt. In elk geval bedankt want als ik het zeg helpt het sowieso niet...
  maandag 9 februari 2009 @ 20:03:19 #102
3011 E.T.
pi_65891215
Huup is bij Primark geweest

Leuk!
pi_65891384
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef E.T. het volgende:
Huup is bij Primark geweest

Leuk!
Heb je me zien graaien ofzo?
ik wil ook een Primark in Den Haag ofzo, lekker dichtbij. Of misschien is het beter voor me van niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 20:13:37 #104
3011 E.T.
pi_65891608
nee, ik herken het jurkje
Heb er ook mee in m'n handen gestaan ... en getwijfeld of ik 'm in het rood of blauw zou kopen... en uiteindelijk niks gekocht
pi_65891788
Ik heb geen rode gezien!
Ze hadden alleen blauwe hangen, en die zwierige met kersen erop, en nog 2 andere voor kleintjes.

Oh en dat ene spijker-knoopjurkje had ik bijna gekocht om in de kast te hangen in de hoop dat ik een dochter krijg te erg maar ik vond em zo leuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 20:44:01 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65892764
ik heb vandaag kinderkleertjes uitgezocht de dingen waar ik niks bij voelde heb ik apart gelegd de dingen waar ik wel wat bij voelde waren vooral babybabydingetjes
  maandag 9 februari 2009 @ 20:44:47 #107
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65892796
max is bijna 3. jezus
  maandag 9 februari 2009 @ 20:58:15 #108
190853 RockabeIIa
pi_65893322
Echt hoor... Ging 5 minuutjes terug weer neer! Dit keer op mijn knieen en door mijn 'goeie' enkel. WTF is er met me aan de hand?! Gaat dit nog over?
  maandag 9 februari 2009 @ 21:00:45 #109
190853 RockabeIIa
pi_65893402
en gelukkig doet mijn macbook het nog. Goed dat ie ook tegen een stuiter kan.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:00:46 #110
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65893403
Coen en Sander lezen kleine kinderen voor.
Waarom komt ineens dit scenario in me op?

Rocka, kijk je een beetje uit?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_65893429

ga es zitten Rocka! En blijf es zitten... voorzichtig ademhalen ook graag.
kusje erop. (heb je niet het gevoel licht te zijn in je hoofd als je zo door je enkel gaat? Of kan het niet daarmee vandoen hebben?)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65893462
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Echt hoor... Ging 5 minuutjes terug weer neer! Dit keer op mijn knieen en door mijn 'goeie' enkel. WTF is er met me aan de hand?! Gaat dit nog over?

rocka toch
mama van 3 kids!
  maandag 9 februari 2009 @ 21:04:21 #113
190853 RockabeIIa
pi_65893521
Nee niet draaierig of licht in mijn hoofd. Ik ging door mijn enkel door 1 cm hoogteverschil hier in de kamer (van tegels naar planken). Ik woon hier ook nog maar 8.5 jaar dus logisch dat ik het niet gewend ben...
Ik snap echt niet waarom ik zo kluns
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2009 @ 21:05:37 #114
13151 crew  Rewimo
pi_65893572
Rocka doe niet zo eng joh
pi_65893640
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee niet draaierig of licht in mijn hoofd. Ik ging door mijn enkel door 1 cm hoogteverschil hier in de kamer (van tegels naar planken). Ik woon hier ook nog maar 8.5 jaar dus logisch dat ik het niet gewend ben...
Ik snap echt niet waarom ik zo kluns
klunsje
morgen wordt alles vast beter dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 21:08:26 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65893684
Rocka? HOezo neer? Duizelig? Of zak je door je enkels?

Ooooh, gewoon zwanger dus! Hormonen!
  maandag 9 februari 2009 @ 21:10:45 #117
190853 RockabeIIa
pi_65893779
Nee, ik ben gewoon echt aan het klunzen: uitglijden, struikelen, etc. Dat soort dingetjes...
  maandag 9 februari 2009 @ 21:15:35 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65893972
Aaaah, een voor het klunsje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65893980
Rocka, brokkenpiloot... doe je voorzichtig
  maandag 9 februari 2009 @ 21:22:24 #120
190853 RockabeIIa
pi_65894269
och, ik heb nu toch al een tetanusprikje gehad
  maandag 9 februari 2009 @ 21:24:23 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65894359
Argh! Ik wil iets eten maar kan niet kiezen.

Fruit.
Boterham met pindakaas.
Boterham met kaas onder de gril.
'Iets' halen. (chips, McFlurry etc.)

*zucht*
  maandag 9 februari 2009 @ 21:24:56 #122
3011 E.T.
pi_65894382
Rocka, nog een keer naar de keuken om een voorraad voor vanavond te pakken en dan op de bank gaan zitten en niet meer overeind komen!

Ik had vanavond een tuniek voor Saskia af willen maken, maar ik kan me er niet toe zetten om de tafel goed leeg te ruimen en m'n naaispullen op tafel te gooien. En ik twijfel nog over het bandje wat ik er aan moet zetten... biaisband wat niet door m'n biais-voetje past (net iets te breed).. of een bandje knippen uit dezelfde stof en dan voor het eerst m'n biais-voetje gebruiken.
Ik zit al dagen met dat dilemma

En Saskia wil maar dat ik op schiet, want dan kan ik een nieuw shirt voor d'r maken en daarna rokken

Morgen echt wat doen, ik moet ook nog een hoop lezen komende week.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:27:22 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65894506
Zelf knippen zodat het past.

Ik heb eens heel enthousiast 2 biaisbandvoetjes besteld ook, toen duurde het zo lang dat ik het zelf met de hand gefrobeld heb. Nu zijn ze al weer maanden binnen, maar naai ik weer niks.
pi_65894514
BE, Elvis at toch boterhammen met pindakaas en plakjes banaan? Of was dat iemand anders?
Ik maakte vroeger wel es tosti met plakjes banaan en hageltjes eroverheen

Nou Rocka, breek nog even je nek over een rol prikkeldraad dan heb je alles gehad voor vandaag. Nu kan het -tetanustechnisch- nog Kun je daarna lekker gaan zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65894643
Nou, sinds net hebben we een huishoudelijke hulp! Die strijk en was komt wel goed dus Vrijdag begint ze.
pi_65895017
En wanneer komt ze bij ons?

dat lijkt me nou zo geweldig he; iemand die van alles voor je doet in het huishouden
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:39:35 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65895023
Oh wat lekker Raissa!

Het zijn 2 boterhammen met rollade geworden.

En nu gaan we even het wasrek weer ophangen. Een van de touwtjes knapte van de week en toen kwam het naar beneden zeilen.

/dagboek
  maandag 9 februari 2009 @ 21:40:07 #128
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65895048
stond je eronder BE?
pi_65895097
Ik zit hier aan de heerlijke zelfgemaakte brownies
pi_65895135
ik eh
heb een glaasje siroop
niets anders in huis waar ik nú trek in heb. Heb ook geen trek ook trouwens dus dat scheelt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 21:42:17 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65895142
oooh ik wil ook iets zelfgemaakts maar nu geen zin meer om helemaal iets te gaan maken
  maandag 9 februari 2009 @ 21:44:12 #132
3011 E.T.
pi_65895214
Pindakaas BE

m'n kant-en-klare biais is effen zwart en dat staat denk ik leuker dan een zelfgeknipte uit dezelfde stof. (wit met zwart bloemetje)
  maandag 9 februari 2009 @ 21:45:22 #133
190853 RockabeIIa
pi_65895260
Pindakaas met XXL-hagelslag!
  maandag 9 februari 2009 @ 21:50:54 #134
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65895474
Dat zwarte klinkt wel mooier ET
BE, waarom kiezen En anders pindakaas met sambal, of pindakaas met jam
Ik krijg de naaimachine + meubel en toebehoren van mijn oma. Maar op dit moment weet ik niet waar ik het kwijt moet/kan/wil.Nu staat het dus bij mijn moeder op zolder. In het nieuwe huis willen we wat dingen anders indelen zodat ik het kwijt kan in de kleinste slaapkamer samen met de strijkspullen en onze linnenkast.... Maar ja, op deze manier komen er wel heeel veel spullen in dat kamertje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65895476
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef flowerbox het volgende:
En wanneer komt ze bij ons?

dat lijkt me nou zo geweldig he; iemand die van alles voor je doet in het huishouden
Ik vind het wel én niet geweldig. Lekker stom hè Ik vind het altijd heerlijk als het huis lekker schoon is maar ik heb er een bloedhekel aan om iemand anders mijn/onze rotzooi op te laten ruimen.. Ik ben zelf al een aantal maanden niet in staat om het huishouden draaiend te houden zoals ik dat wil (ik wil alles eigenlijk gewoon spik en span hebben) en nu kan iemand me daar gelukkig bij helpen Mijn vriend heeft er na 60 uur werken, gebroken nachten en veel kopzorgen gewoon simpelweg geen tijd voor of zin in.

Nou kwam de laatste tijd mijn schoonmoeder 1 keer in de 14 dagen 3 of 4 uurtjes schoonmaken.. Heel vervelend vond ik dat aangezien ik zelf alleen op de bank mocht zitten of in bed mocht liggen vanwege ziekte en zwangerschap.. In principe kwam mijn schoonmoeder alleen omdat ik ziek was, zodra ik "beter" ben moet ik weer alles zelf oppakken. Ik was al wel een poosje op zoek naar iemand maar kon niemand vinden, nou wist de kraamverzorgster wel iemand (haar buurvrouw) en die is vanavond wezen kennismaken. Nu hoef ik het dus toch niet helemaal alleen te doen en kan ik de energie, waar ik toch al niet zoveel van heb, lekker in Mila steken en hoef ik me geen zorgen te maken als ik een keer geen zin heb in het schoonmaken van de badkamer!

Ze begint vrijdag, 3 uurtjes per week. Niet super veel maar ik denk genoeg om de druk een beetje van de ketel te halen.
pi_65895525
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef flowerbox het volgende:
Ik zit hier aan de heerlijke zelfgemaakte brownies
Oef, ik zou bijna willen ruilen
pi_65896178
Lief zit Spoorloos te kijken. De vorige twee verhalen heb ik traanloos doorstaan, maar bij deze verwacht ik een waterballet, dus ik ben even elders gaan zitten (en ja hoor, enorm gesnik hoor ik op de achtergrond)(van de TV he, niet van hem )

En ik wil de hele avond al snacken, maar ik hou vol!
We hebben ook niks écht lekkers. Ja, frikadellen, maar het regent te hard om de pan buiten te zetten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65896275
Zo, ben weer terug van bowlen.. moet nog bijlezen, maar dat doe ik later wel ff
Lekker gegooid, ga nog ff iemand mailen over FOK-ouders want die is zwanger (pril)
Maar mijn gemiddelde was hoog !!! We gooien 3 games : de eerste was 125, de tweede 126 en de derde 187 gemiddeld 146 dus !!! WOW !!

* Stout is trots op zichzelf
pi_65896282
ik heb mn essay terug die ik vanmorgen snel-snel in elkaar gedraaid heb
een 8 met als opmerking dat ze "kan zien dat ik een persoon ben die veel nadenkt over zaken" hoe haalt ze het eruit! haha, maar goed, ik klaag niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 22:09:55 #140
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65896293
O, ik had het boek van Nigella (hoe word ik een goddelijke huisvrouw) gelezen en toen MOEST ik iets bakken. Er staat nu brood in de oven maar ik wil naar bed maar dat kan dus niet
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_65896305
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Raissa het volgende:

[..]

Oef, ik zou bijna willen ruilen
Zal ik je nog lekkerder maken?

In de oven zitten twee zelfgemaakte ( door !) appeltaarten.

Ik vind het trouwens echt heel fijn voor je dat je een huishoudelijke hulp hebt. Hopelijk kun je je tijd dan idd helemaal aan Mila besteden
  maandag 9 februari 2009 @ 22:11:52 #142
3011 E.T.
pi_65896376
Laatste deel in mijn naai-twijfel-soap.. Dit is de stof
  maandag 9 februari 2009 @ 22:13:13 #143
190853 RockabeIIa
pi_65896434
Maak me maar een mei tai van dattes, ET!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:13:32 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65896450
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef pinquit het volgende:
stond je eronder BE?
Nee, hij hangt boven de trap en het is zo'n ikea-takel ding met katrollen. Hij knapte dus toen ik hem omhoog trok met een wasje eraan.
Maar hij hangt weer. Mooi nieuw, stevig touwtje en we kunnen weer vooruit.
Hij is eig. alleen voor de sasha-was en wat fijne was, ons eigen spul gaat allemaal de droger in.

En... ik bedacht me ineens dat ik nog een potje rabarber-cranberry compôte had staan.
Van de week als probeerseltje meegenomen uit de supermarkt en het is echt zo superlekker!
Zal wel stikvol met suiker zitten, maar daar heb ik maar even niet naar gekeken.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:14:40 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65896508
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef E.T. het volgende:
Pindakaas BE

m'n kant-en-klare biais is effen zwart en dat staat denk ik leuker dan een zelfgeknipte uit dezelfde stof. (wit met zwart bloemetje)
Oh ja, dat is idd dan wrsch mooier.

Rocka, pindakaas met hagelslag heb ik tot nu toe altijd kunnen weerstaan, laat ik nu ook maar niet beginnen...

*verder leest...
pi_65896678
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mn essay terug die ik vanmorgen snel-snel in elkaar gedraaid heb
een 8 met als opmerking dat ze "kan zien dat ik een persoon ben die veel nadenkt over zaken" hoe haalt ze het eruit! haha, maar goed, ik klaag niet
Een 8!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:19:37 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65896702
Zo kom ik wel aan mijn nr. 1 notering ja, als jullie zoveel kleppen als ik eventjes op sta!

Saffier, is dat niet een enorm lomp ding dan?
Stout, you go girl, lekker hoor! En nu? Morgen spierpijn?
Huup!
En ik lees dingen over versgebakken brood en appeltaarten! 9~
E.T., zwart, absoluut. Volgens mij heel chique dan! Mooi stofje!
Rocka... hoe was dat gezegde ook al weer? Brutalen hebben de halve wereld ofzo?
maar ik snap je wel hoor!
pi_65896742
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Zal ik je nog lekkerder maken?

In de oven zitten twee zelfgemaakte ( door !) appeltaarten.

Ik vind het trouwens echt heel fijn voor je dat je een huishoudelijke hulp hebt. Hopelijk kun je je tijd dan idd helemaal aan Mila besteden
Oehhhh, nu wil ik van de week ook een appeltaart maken (Alleen is het probleem altijd dat het hier niet op gaat en ik de helft moet weggooien en dat vind ik zo zonde ) Wel goed dat je appeltaarten bakt!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:21:25 #149
94046 PM-girl
pi_65896778
En het brood ruikt heerlijk! Dus nu wacht ik ook maar tot het afgekoeld is zodat ik het kan eten
*
pi_65896802
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Zo kom ik wel aan mijn nr. 1 notering ja, als jullie zoveel kleppen als ik eventjes op sta!
Ehm... nummer 1 notering?

Ik schaam me nu al diep voor deze, zeer waarschijnlijk, domme vraag
  maandag 9 februari 2009 @ 22:23:32 #151
94046 PM-girl
pi_65896885
O en Rocka, je bent niet op je best geloof ik! Balen zeg!
Kan ik je troosten met dit filmpje:

Hij stond ook al op mijn hyves maar ik vind het een fascinerende blik!
*
  maandag 9 februari 2009 @ 22:25:34 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65896982
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Raissa het volgende:

[..]

OUD Stats 2008
pi_65897012
Jaaaaa BE, je bent er stiekem wel trots op

*weer terug aan het werk gaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65897097
quote:

Saffier, is dat niet een enorm lomp ding dan?
Huup!
En ik lees dingen over versgebakken brood en appeltaarten! 9~
E.T., zwart, absoluut. Volgens mij heel chique dan! Mooi stofje!
Rocka... hoe was dat gezegde ook al weer? Brutalen hebben de halve wereld ofzo?
maar ik snap je wel hoor!
Als je op 1 wilt blijven moet je bovenstaande niet in 1 post zetten he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 9 februari 2009 @ 22:29:27 #155
190853 RockabeIIa
pi_65897160
BE, brutaal ben ik niet. Het is eigenlijk een soort van compliment naar het stofje Zoiets ga ik voor zoeken denk ik.
pi_65897187
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

hoe oud is je middelste? bij ons op school laat de logopediste bij de testen van de R in de kleuterklassen de groep 1 kinderen rustig doorgaan met hun r-spraak-gebrek... dat is ook een beweging met de tong die pas rond het 6e levensjaar gemiddeld helemaal goed zou gaan... (zei zij dus!)

mooie stof ET!

[ Bericht 8% gewijzigd door mijsje op 09-02-2009 22:39:32 ]
pi_65897241
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

OUD Stats 2008

Zie je, ik zei het al, een stomme vraag
pi_65897267
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:

Werkze!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:32:27 #159
94046 PM-girl
pi_65897307
Mijn brood is lekker, de oven uit, dus ik kan naar bed!
*
pi_65897314
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Raissa het volgende:

[..]

Er bestaan geen domme vragen joh!
  maandag 9 februari 2009 @ 22:32:41 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65897318
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:

Eh nee... ik vind het echt heel erg ernstig. Ik heb nl. echt het gevoel dat ik hier een heel stuk minder ben dan vroeger.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:33:02 #162
3011 E.T.
pi_65897330
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Maak me maar een mei tai van dattes, ET!
*op lijstje bijschrijft*

Zo te zien staat de MT op plek 34, achter o.a. shirts en rokken voor Saskia, broeken voor Tijn, jurkjes voor Nienke en kraamkadootjes voor BE
  maandag 9 februari 2009 @ 22:33:24 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65897354
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef Raissa het volgende:

[..]

Zie je, ik zei het al, een stomme vraag
Nee toch? Je hoeft toch niet alle topics te kennen?
pi_65897367
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef PM-girl het volgende:
Mijn brood is lekker, de oven uit, dus ik kan naar bed!
Het is hier nog even wachten op de taartjes tot ze klaar zijn maar het ruikt hier ook al heerlijk.

Daarna heerlijk
  maandag 9 februari 2009 @ 22:34:07 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65897380
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

*op lijstje bijschrijft*

Zo te zien staat de MT op plek 34, achter o.a. shirts en rokken voor Saskia, broeken voor Tijn, jurkjes voor Nienke en kraamkadootjes voor BE
Kijk... dat lees ik nou graag...
  maandag 9 februari 2009 @ 22:34:07 #166
190853 RockabeIIa
pi_65897381
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

*op lijstje bijschrijft*

oh boy, 10-jarenplan (als je allemaal zulke dagen hebt als vandaag )
  maandag 9 februari 2009 @ 22:36:11 #167
3011 E.T.
pi_65897480
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kijk... dat lees ik nou graag...
ga jij nou maar gauw uitvogelen of je een jochie of meissie krijgt en hoe je de babykamer doet dan kan ik eens na gaan denken
pi_65897536
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee toch? Je hoeft toch niet alle topics te kennen?
Gelukkig niet Maar dit had ik kunnen weten hoor

Ik ga twee paracetamolletjes nemen, dan kruip ik in bed, nog ff tv kijken, om 12 uur Mila de fles geven en dan lekker (voor zover dat lukt aangezien ik niet op mijn linkerzij kan slapen )
  maandag 9 februari 2009 @ 22:40:00 #169
3011 E.T.
pi_65897639
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

oh boy, 10-jarenplan (als je allemaal zulke dagen hebt als vandaag )
overdag naaien vind ik sowieso niet handig.. in de categorie 'niet handig' hebben we de volgende combi's:
Tijn - speldenkussen
Tijn - voetpedaal van naaimachine
Tijn - scharen
Tijn - garenbox
Tijn - m'n losse-rommeltjes doosje
Tijn - drie tellen niet in mijn zicht

en een paar van bovenstaande kunnen voor Tijn ook Nienke ingevuld worden ..

Naaien dus 's avonds
pi_65897641
Rocka, doe je voorzichtig met je lijf? je hebt het nog een aardig tijdje nodig...
  maandag 9 februari 2009 @ 22:41:52 #171
190853 RockabeIIa
pi_65897721
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef mijsje het volgende:
Rocka, doe je voorzichtig met je lijf? je hebt het nog een aardig tijdje nodig...

Ik schrok zelf heel erg hoor...
pi_65898015
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eh nee... ik vind het echt heel erg ernstig. Ik heb nl. echt het gevoel dat ik hier een heel stuk minder ben dan vroeger.

Wil je er over praten?

ik vind het vrij logisch dat je op nr. 1 staat aangezien je modje bent. Niet wakker van liggen hoor.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:50:24 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65898137
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef E.T. het volgende:

[..]

ga jij nou maar gauw uitvogelen of je een jochie of meissie krijgt en hoe je de babykamer doet dan kan ik eens na gaan denken
Volgens de chinese kalender een meisje, maar of we daarop moeten vertrouwen...
Nog 7 weken, dan weten we het, en dan zal ik je het ontwerp wel sturen. Het is al wel klaar namelijk.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:52:39 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65898192
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Wil je er over praten?

ik vind het vrij logisch dat je op nr. 1 staat aangezien je modje bent. Niet wakker van liggen hoor.
Maar check het verschil tussen mij en Lois! Da's toch wel ernstig hoor!
Ach... ik post blijkbaar meer als ik er wel ben, want de pc staat tegenwoordig echt 90% van de tijd uit als Sasha wakker is. Dus blijkbaar maak ik dan een inhaalslag als hij slaapt.

Anyway... ik wilde om 22.00 in bed liggen.
pi_65898377
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens de chinese kalender een meisje, maar of we daarop moeten vertrouwen... Nog 7 weken, dan weten we het, en dan zal ik je het ontwerp wel sturen. Het is al wel klaar namelijk.
als het aan mij ligt wel, dan mag ik weer terug naar de Primark, jurkjes inslaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65898442
Volgens de Chinese kalender zou Merel een jongetje moeten zijn
Maar, volgens mij krijg je inderdaad een meisje BE
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65898533
ik heb geen idee, ben altijd zo slecht in dat soort voorspellingen. ik waag me er niet aan. maarre... heeft stinkie nog veel gedoken in de maanden voor je bevruchting?
pi_65899164
Volgens de Chinese kalender heb ik twee jongetjes.
Heb jij weinig bananen gegeten de laatste tijd?
pi_65900349
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef mijsje het volgende:

[..]

hoe oud is je middelste? bij ons op school laat de logopediste bij de testen van de R in de kleuterklassen de groep 1 kinderen rustig doorgaan met hun r-spraak-gebrek... dat is ook een beweging met de tong die pas rond het 6e levensjaar gemiddeld helemaal goed zou gaan... (zei zij dus!)

mooie stof ET!
Hij is 5 en eenhalluf Oudste had precies hetzelfde gebrek en bij hem is het ook vanzelf weggegaan..ik goko erop dat dat dit keer ook gebeurd
Mooi stofje E.T.!
Saartje
pi_65900396
lieve huup, vergat ik 't nog bijna te zeggen, maar je voetbalplaatjes zijn gearriveerd vandaag en piet was er érg blij mee! bedankt!

maneki, de r is inderdaad ook wel erg lastig. volgens mij kan piet 'm ook nog steeds niet helemaal zoals ie zou moeten. (anna evenmin, maar die is dan ook nog wel anderhalf jaar jonger ongeveer). ze slist inmiddels wel een stuk minder gelukkig.

poemojn, bananen??!

en nu ga ik echt m'n bed in!
pi_65900667
daar krijg je jongetjes van, serieus
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-op-een-jongen.html
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 februari 2009 @ 07:24:55 #182
13151 crew  Rewimo
pi_65903008
Bij Christan klopte de Chinese kalender
pi_65903034
quote:

Nee hoor, dat niet. Ben het gewend, doe het elke maandag en ik heb mijn eigen schoenen en bal. Vooral die schoenen scheelt, goed voetbed en zo...

Goedemorgen ! Zo, weer een nieuwe dag ! Alles goed daar ?
Ik post nu ook veel meer, omdat de laptop er is (en beneden staat) omdat ik er meer tijd voor heb (lees ik zit overspannen thuis) en omdat ik meer zin heb in posten...

Die voetbalplaatjes...daar doen wij gelukkig niet aan mee, heb net de dierenplaatjes van de Deen achter me gelaten (dat is vergelijkbaar.....heb 3 van die albums vol gespaard voor kids en neefje)

Ik ga de jeugd eens achter de vodden zitten, er ging er hier een een half uur geleden naar boven om te douchen en ik hoor m nog zingen ff kijken of ie in bad zit dus...

Hoe zijn het brood en de taarten geworden ??
pi_65903069
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Bij Christan klopte de Chinese kalender
volgens de chinese kalender hadden mijn knullen meiden moeten zijn...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 07:47:50 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65903109
Goedemorgen allemaal.

Bix, sorry! Helemaal vergeten: gefeliciteerd met je dochter!
Spuug, sorry! Helemaal vergeten: gefeliciteerd met je dochter!

Ik ga vanavond uit eten met een vriendin, gezellig!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65903126
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:29 schreef Stout het volgende:

Hoe zijn het brood en de taarten geworden ??
Taart nr. 1 is mee met naar zijn werk. We hebben een nieuwe oven en dat had ie dus beloofd

Taart nr 2 is voor de visite vanavond, dus ik mag er (nog) niet aanzitten. Maar hij ziet er echt uit!
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 08:01:12 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65903190
breekt even snel in:
wie kan me helpen?
ik moet online een sollicitatieformulier invullen maar de letters zijn zo klein dat ik ze niet kan lezen.
ik weet niet eens waar ik moet klikken voor het formulier.
hoe krijg ik die dingen groter?
(ik heb het ook wel bij andere sites, maar nu is het ff belangrijk)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:05:24 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65903213
Stuur het linkje anders eens, dan zal ik even kijken?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65903221
sugar veel plezier vanavond.

volgens de kalender had ik 1 meid en 1 jongen moeten hebben. maar we hebben toch echt 2 mooie meiden

flowerbox wat heerlijk dat je kan bakken zeg.
die van mij kan nog geen ei goed uitelkaar halen.

ET wat een mooie stof.

zo nu de waterkoker maar op nieuw aanzetten voor een
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 08:06:27 #190
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 08:09:50 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_65903243
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
breekt even snel in:
wie kan me helpen?
ik moet online een sollicitatieformulier invullen maar de letters zijn zo klein dat ik ze niet kan lezen.
ik weet niet eens waar ik moet klikken voor het formulier.
hoe krijg ik die dingen groter?
(ik heb het ook wel bij andere sites, maar nu is het ff belangrijk)
control indrukken en te gelijk met je scrollwieltje van je muis draaien.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:10:37 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65903246
Als je op je bureaublad je rechtermuisknop doet dan heb je eigenschappen (als het goed is, kan niet checken want heb zelf vista ) en daar heb je een tabblad beeldscherm met een schuifje. Als je het schuifje verschuift verandert de grootte van alles (pictogrammen, letters, hele zooi). Op die manier stel je dus ook je internet groter in.

Het kan vast ook in Internet explorer zelf, maar dat heb ik nooit gedaan en in vista helpt het je niet, denk ik?
Sorry dat ik geen beter antwoord heb.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:10:57 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65903248
Kijk, moussy had dat betere antwoord wel!
pi_65903318
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:06 schreef Popples het volgende:

flowerbox wat heerlijk dat je kan bakken zeg.
die van mij kan nog geen ei goed uitelkaar halen.

kan beter koken dan mij! Vooral in het weekend wordt ik regelmatig verwend met Jamie-Oliver-Gordon-Ramsey-achtige gerechten. Alsof je in een restaurant zit

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 10-02-2009 08:19:24 (woordje vergeten) ]
pi_65903356
Ik ga in staking. Er is er wéér een ziek. Ik ben het helemaal zat nu
Saartje
pi_65903367
Wie is deze keer de gelukkige Maneki?
pi_65903380
middelste heeft de boel vannacht ondergespogen. Ze wisselen elkaar wel fijn af gelukkig
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 08:33:21 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65903454
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:09 schreef moussy het volgende:

[..]

control indrukken en te gelijk met je scrollwieltje van je muis draaien.
goh, dat wist ik helemaal niet
ik zat me al tijden af te vragen hoe het toch kwam dat ik geen site meer kon lezen.
maar het is gelukt hoor !

bedankt
pi_65903475
wauw flowerbox dan mag je in je handjes knijpen

beterschap maneki voor je middelste.

hier wisselen ze elkaar ook af. behalve ik doe niet mee.
mama van 3 kids!
pi_65903477
Oh Maneki, je krijgt wel de volle laag zo he, sterkte
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 februari 2009 @ 08:36:09 #201
13151 crew  Rewimo
pi_65903488
Hee, da's handig * leesbril weer wegschuift
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 08:36:58 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65903544
Mogguhhhhh

Mijn husband is vandaag 50 geworden!
En dochterlief plaagt um daar al weken mee . Geen feest vandaag, want hij moet gewoon werken, maar Zondag gaan we los

Niet fijn dat je nou weer een zieke in huis hebt Maneki , beterschap voor je middelste.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_65903585
Fannie gefeliciteerd met je abraham
mama van 3 kids!
pi_65903594
Dank
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 februari 2009 @ 08:47:17 #206
13151 crew  Rewimo
pi_65903613
Gefeliciteerd, Fannie

Maneki, het houdt niet op hè? Beterschap voor de zieke!

Wij hebben alweer een halve dagtaak achter de rug: Christan naar school gebracht en mijn auto naar de garage voor een beurt (kan mooi nu ik toch thuis zit). Minder mooi is dat ik vanmorgen zonder nadenken een shirt over mijn hoofd uittrok, wat mijn schouder niet leuk vond
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:51:13 #207
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65903669
Zo. Nu eerst koffie.

Goeiemogen!
Fannie gefeliciteerd! (Ik ben benieuwd waar je woont in Z.)
En Maneki, het word zoooo tijd voor lente. Ramen en deuren open en iedereen fris und fruitig. En beter.

Ik MOET vandaag wassen en poetsen. En ik heb GEEN zin.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65903698
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:51 schreef Lishe het volgende:
Zo. Nu eerst koffie.

Goeiemogen!
Fannie gefeliciteerd! (Ik ben benieuwd waar je woont in Z.)
En Maneki, het word zoooo tijd voor lente. Ramen en deuren open en iedereen fris und fruitig. En beter.

Ik MOET vandaag wassen en poetsen. En ik heb GEEN zin.
Idem
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 09:00:15 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_65903771
Mijn eerst was draait al, een zak duplo (in dekbedhoes met rits) van school. Op deze school wordt iedere week of om de week schoongemaakt bij de kleuters, speelgoed, poppentroep, van alles! MAar ik red het echt niet om op dinsdag daar te gaan poetsen, dus maar mooi wat meegenomen

Ik ken het trucje sinds ik René het eens zag doen
pi_65903778
Thnx allemaal

ow en Lishe, ik woon in Z-Z, en jij?
En het is idd tijd voor Lente, ik ben dit grijs en nat en alles wel zo zat

Auw Rewimo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:03:34 #211
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65903821
In S.

Wat vaak Mous. Hier 1 keer in de 2 maanden.
Fuente, schop onder je kont. En dan mag je terugschoppen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:04:54 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65903846
Goeiemorgen.

Wat akelig met die bedreigingen op die scholen, kdv en peuterzalen in Weesp. Heel akelig.
bron
pi_65903868
In S

Dat kunnen er 2 zijn . Oude wijk of nieuwe?
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 09:07:51 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_65903882
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:03 schreef Lishe het volgende:
In S.

Wat vaak Mous. Hier 1 keer in de 2 maanden.
Fuente, schop onder je kont. En dan mag je terugschoppen.
Zou ik ook genoeg vinden hoor, maar ja, andere niet. Andere school was het 2x p jaar... das dan wel wat weinig.

Ik sla de schop ronde nog even over, heb nog koffie

En ik zag een jarige vechtgenoot, dus taaaart! Gefeliciteerd
pi_65903883
Fannie gefeliciteerd met je wederhelft
En inderdaad..tijd voor lente
Saartje
pi_65903909
Ow lekker daar in Weesp zeg
Ook fijn dat die ouders verder niks te horen krijgen

Oeh, wat een mooie Abraham ...Dank!
pi_65903928
Ik zou m`n kind acuut thuishouden denk ik
Saartje
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:12:03 #218
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65903950
Ik de mijne ook.

In het nieuwe Fannie.
pi_65903965
Ik ben douchen, krijg zo visite.

Iedereen een fijne dag vandaag

(Ok Lishe )
pi_65903993
Goodmurning!

Maneki arme middelste. Tijd voor lente ja!

Fannie gefeli met abraham

wij zijn wakker gezongen door de buurvrouw maar ze zingt niet slecht dus het geeft niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:16:56 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65904036
goedemorgen!

ik heb zojuist echt voor 170,- bij h&m besteld. bijna alles uit de sale, maar 2 artikelen uit de nieuwe collectie.
ik hoop zo dat er heeeeel veel terug moet
pi_65904038
Door Mariska Die kan lekker galmen ja
Saartje
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:19:52 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65904097
Ik wilde net zeggen, zó hard zing ik nou ook weer niet.

En bedankt voor de voebelplaatjes huup! Nu maar eens een ernstige ruilactie opzetten met Bix en Livelink Piet en Katja.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 09:23:33 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_65904163
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:16 schreef pinquit het volgende:
goedemorgen!

ik heb zojuist echt voor 170,- bij h&m besteld. bijna alles uit de sale, maar 2 artikelen uit de nieuwe collectie.
ik hoop zo dat er heeeeel veel terug moet
en anders p mnd betalen
pi_65904170
*grinnik* voetbalplaatjesmeeeeet!!

hehe, ik had dr nog niet gehoord, maar het klinkt prima dus het stoort niet! haha. Beter dan in Rotterdam, daar had ik 1 of andere fanatieke Keniaanse DIY moslim boven me wonen en die gooide er vijf keer per dag een soort gejodel tegenaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:25:41 #226
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65904207
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:23 schreef huuphuup het volgende:
hehe, ik had dr nog niet gehoord, maar het klinkt prima dus het stoort niet! haha. Beter dan in Rotterdam, daar had ik 1 of andere fanatieke Keniaanse DIY moslim boven me wonen en die gooide er vijf keer per dag een soort gejodel tegenaan
wat erg!
pi_65904252
Ik heb de politie ervoor gebeld, serieus. Hij stond met zn vrouw samen dat te doen. Maar we woonden in een studentenflat (hofdijk voor de kenners ); het klonk alsof er iemand geslacht werd...
Politie is geloof ik uiteindelijk een keer of 5 langs geweest maar er is niet zoveel aan te doen I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65904279
Fannie van harte met je man ! Weet ie nu waar je de mosterd haalt ?
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 09:33:21 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_65904369
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:28 schreef Stout het volgende:
Fannie van harte met je man ! Weet ie nu waar je de mosterd haalt ?
Bij appie natuurlijk!
pi_65904435
Zwolse mosterd
pi_65904439
morguh.......ik ben niet voor uit te branden vandaag vrees ik. Ik ben moe van de gebroken nachten. Nathan was wederom rond de klok van 3 uur wakker en besloot dat ie het leuk vond om mij ook maar gelijk onder te kotsen. Oh en ik zit nu gewoon te wachten tot hij ook waterpokken krijgt zoals ongeveer het grootste deel van de creche het momenteel heeft.

Had gisterenavond een vriendinnetje op bezoek, was blijven eten en was heel gezellig. Moet ik vaker doen zo een avond gezellig kletsen met vrienden. Ben veels te druk alleen.
pi_65904524
Fannie gefeliciteerd!

Hier ook een lekker nachtje. NOT. Ik lag amper een half uur te slapen toen Amber wakker werd. Die bleef uit bed komen. Uiteindelijk is ze op mijn plek gaan liggen en heb ik een luchtbed opgepompt.. alleen was dat luchtbed vanmorgen bijna leeg en nu ben ik gebroken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:45:18 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65904621
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:19 schreef poemojn het volgende:
daar krijg je jongetjes van, serieus
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-op-een-jongen.html
Tjee, ehm... ik weet het eigenlijk niet van die bananen. Ik geloof het niet. Ik ben erg van de appels al tijden.

En dat duiken, ja, hij was wel weer aardig wat aan het duiken geloof ik...
pi_65904622
Gelukkig komt Morgaine haar bed alleen uit als er echt iets aan de hand is. Maar Nathan die denkt dat het 's nachts ook leuk is om te spelen.
pi_65904652
Oei, zware nachen hier!

Hier ook, Merel heeft de laatste dagen besloten toch nog een nachtflesje te willen (nadat ze al 3 weken doorslaapt) en Sara doet dan gezellig mee door een paar keer uit bed te komen om te zeggen dat ze honger/dorst/wat-dan-ook heeft en wakker is.

Sara
Merel
Ukje
pi_65904737
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:36 schreef DeLiedje het volgende:
Zwolse mosterd
Dat is toevallig wel de lekkerste mosterd . Vooral de honingmosterd..
pi_65904799
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tjee, ehm... ik weet het eigenlijk niet van die bananen. Ik geloof het niet. Ik ben erg van de appels al tijden.

En dat duiken, ja, hij was wel weer aardig wat aan het duiken geloof ik...
hier staat een lijst van kalium-rijke voedingsmiddelen.
Ik heb al in geen tijden meer banaan op... en van het lijstje moet ik zeggen dat ik alleen heel af en toe een handje druiven neem en soms eten we broccoli. Oh en ik drink geen melk. ik ben benieuwd... haha.

Er zit op zich wel wat in die theorieën met voedsel enzo. Niet dat het eten van bananen nou per se een jongetje zou opleveren ofzo, maar het kan natuurlijk wel dat het de zuurgraad van je baarmoeder zo beinvloedt dat het vooral voordelig is voor bepaalde zaadcellen. I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65904872
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:51 schreef SilverStar het volgende:

[..]

Dat is toevallig wel de lekkerste mosterd . Vooral de honingmosterd..
Ze hebben ook drop-mosterd zag ik laatst...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:16:20 #239
3011 E.T.
pi_65905384
ieuw, dropmosterd.. Dat klinkt heel goor

Maneki

Dokter had geen idee wat er met m'n voet kon zijn Nu eerst aan de pijnstillers en proberen rustig aan te doen als het niet over gaat gaan we verder kijken
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:18:24 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65905446
Dat is vervelend E.T., hopelijk gaat het snel over.

Ieuw Liedje, waar moet dat in hemelsnaam bij gegeten worden? Zullen we het 's proeven? (Lijkt me echt heeeeel vies.)
pi_65905495
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Ze hebben ook drop-mosterd zag ik laatst...
Ja, die is ook echt zwart toch? En volgens mij ook frambozenmosterd, zo rozerood. Geef mij maar gewoon honing dan
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:22:21 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65905565
Ben ik dus leuk met de lettergrootte van mijn scherm aan de gang gegaan met het wieltje... maar nu heb ik allemaal wazige smilies... ik kom niet meer terug in de originele stand.
pi_65905606
Doe mij de frambozen maar dan, mag je de mosterd houden

ik ben geen mosterd-fan alleen die mostermayo die op de kaasbroodjes van de Hema zit vind ik lekker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65905637
E.T. jij ook
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 10:25:00 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_65905641
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik dus leuk met de lettergrootte van mijn scherm aan de gang gegaan met het wieltje... maar nu heb ik allemaal wazige smilies... ik kom niet meer terug in de originele stand.
control+0
pi_65905657
Ghehe, dat had ik ook BE
Even doorscrollen heel voorzichtig tot je het weer terug hebt?
En anders mieter je gewoon je scherm dicht en start je een nieuwe op. Works for me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65905672
Lol, en er is ook een shortcut!
Thnx Moussy.
En ik maar ctrl+z steeds maar hij deed niets
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 10:27:27 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_65905719
pi_65905746
Ik moet gewoon even melden dat ik over 1 week en 2 dagen op vakantie ga, dus nog maar 6 dagen hoef te werken... Niet dat ik aftel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 februari 2009 @ 10:35:24 #250
13151 crew  Rewimo
pi_65905952
Iemand heeft een filmpje gemaakt van Christan en HGD qltel heeft hem gemaild en hopelijk krijgen we het snel binnen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:38:18 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65906032
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef moussy het volgende:

[..]

control+0
Heldin!
In IE kon ik dat nog wel vinden bij mijn opties, maar niet in FF dus.
pi_65906035
Leuk Rewimo
mag je die dan wel laten zien? Of is dat ook alleen voor thuisgebruik?

Ik ga me maar es richting Leiden slepen denk ik.

Oeh! Vergeten te vertellen! Lief heeft vandaag een gesprek, voor, jawel, docent Engels en Nederlands. Ze hadden ergens een moeilijk te vullen vacature en willen hem graag hebben. Dus dat zou heel mooi uitkomen als tussentijds baantje, en wie weet vindt ie het wel geweldig en kan ie langer blijven. Het is op een mbo-opleiding Watermanagement in Naaldwijk. Ben heel benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:39:06 #253
190853 RockabeIIa
pi_65906053
Mogs
Effe melden dat ik vandaag nog geen nieuwe wonden heb!

Ik zag taart voorbij komen! Komt u maar!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:40:46 #254
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65906098
Het is me hier toch een partij goor en glibberig!
Er ligt dus een behoorlijk laagje sneeuw, vanmorgen dooide het licht, begon het half te regenen/natte sneeuwen en nu sneeuwt het weer gewoon..
Dat alles te samen resulteert weer in een dikke laag die er uitziet als leuke sneeuw maar eigenlijk vieze drek is.
En er is ook nog eens een keer niet gestrooid hier. We zien hier erg veel fietsers glibberen of lopen met de fiets want het is écht te glad. Zo straks ging er ook al een vrouw onderuit.

Gelukkig kon ik vanmorgen bij de oppas in de auto terug toen ik W naar school had gebracht. Hij zei al dat ik anders gewoon moest bellen dan brachten of halen zij W. wel gewoon van/naar school. Ik denk dat ik daar straks maar dankbaar gebruik van ga maken.
Maxi, Midi & Mini
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 februari 2009 @ 10:42:02 #255
13151 crew  Rewimo
pi_65906137
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Rewimo
mag je die dan wel laten zien? Of is dat ook alleen voor thuisgebruik?
Ja hoor, die mag online De opname van HGD zelf mogen we niet online zetten omdat er copyright op zit. Is van hun eigen geluidsband. Maar het filmpje is gewoon vanuit de zaal gemaakt door een particulier, dat mag dus wel.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:42:06 #256
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65906140
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogs

Goedzo! En graag houden zo!
*strenge blik opzet *
Maxi, Midi & Mini
pi_65906183
wij hebben ook nog taart over. kun je zo komen halen, rocka! (bezorgen doe ik niet aan, sorry. geblesseerd of niet ).
pi_65906409
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogs

Helaas, ik mag er zelf niet eens aankomen, laat staan dat ik jou een stukje kan aanbieden.
Sorry!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:10:26 #259
190853 RockabeIIa
pi_65906836
nou zeg, en het leek me nog wel zo lekker!
pi_65907046
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:
nou zeg, en het leek me nog wel zo lekker!
ik zou zeggen kom maar limburgse vlaai eten

mijn kind heeft de vloer van de lidl gekopt.
en nu is mijn caviakooi weer aan de beurt, kijk mama, hoppa en daar gaat alle zaagsel.
zo nu maar eens wat gaan doen.
mama van 3 kids!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:19:54 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_65907100
Beneden bij het potje staat stond een rol toiletpapier. Er zit hier nu iemand erg geconcentreerd alle papiertjes 1 voor 1 eraf te scheuren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65907200
Hier waren vanmorgen de kattenbrokken aan de beurt.
pi_65907745
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef SilverStar het volgende:

[..]

Ja, die is ook echt zwart toch? En volgens mij ook frambozenmosterd, zo rozerood. Geef mij maar gewoon honing dan
Ja, heel zwart, heb m nooit geproefd hoor...
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef Lishe het volgende:
Dat is vervelend E.T., hopelijk gaat het snel over.

Ieuw Liedje, waar moet dat in hemelsnaam bij gegeten worden? Zullen we het 's proeven? (Lijkt me echt heeeeel vies.)
Ze hadden er soep van bij 'de Mandarijn'. Heb maar gewone mosterdsoep genomen toen...

Het zal wel een soort héérlijke delicatesse zijn . Net als alles in de Librije winkel .
Tante van M was daar van t weekend wezen eten... Gewoon eens voor de lol met collega's gereserveerd een jaar geleden voor het duurste arrangement, en allemaal geld gespaard...
Ze hebben echt van 19.00h tot 1.30 getafeld, 9 gangen met verschillende wijnen en ka-tjsing! 270 euro pp lichter

[ Bericht 0% gewijzigd door DeLiedje op 10-02-2009 11:46:13 ]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:45:20 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65907882
Mijn etentje vanavond blijkt pas volgende week te zijn! Vergissing.

En huuphuup's man: goodluck!

Even laten zien: mijn moeder past elke maandag op hier en Storm houdt er zó van om voorgelezen te worden. Als ik ga werken, laat ik dus altijd dit plaatje achter.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:45:54 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65907901
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Ja, heel zwart, heb m nooit geproefd hoor...
[..]

Ze hadden er soep van de 'de Mandarijn'. Heb maar gewone mosterdsoep genomen toen...

Het zal wel een soort héérlijke delicatesse zijn . Net als alles in de Librije winkel .
Tante van M was daar van t weekend wezen eten... Gewoon eens voor de lol met collega's gereserveerd een jaar geleden voor het duurste arrangement, en allemaal geld gespaard...
Ze hebben echt van 19.00h tot 1.30 getafeld, 9 gangen met verschillende wijnen en ka-tjsing! 270 euro pp lichter
Ik zou dat er dus niet voor over hebben he, zoveel geld. Er zijn er hier op FOK in CUL ook wel eens een paar gegaan. Idd reserveren en sparen.
Op zich zal het best allemaal heeeeeeel erg lekker zijn hoor, absoluut, maar wat een geld zeg!
pi_65907938
270 euro?? Dat vind ik wel heel veel geld voor een keertje uit eten. Ik ben een vreselijk moeilijke eter en meestal eet ik alleen patatjes, dus dat zijn dan wel hele dure patatjes.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 11:48:14 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_65907959
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zou dat er dus niet voor over hebben he, zoveel geld. Er zijn er hier op FOK in CUL ook wel eens een paar gegaan. Idd reserveren en sparen.
Op zich zal het best allemaal heeeeeeel erg lekker zijn hoor, absoluut, maar wat een geld zeg!
Ik zou bij ieder hapje denken; daar gaat weer 5 euro.. morgen poep twv 270 euro
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:48:48 #268
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_65907981
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef Ticootje het volgende:
270 euro?? Dat vind ik wel heel veel geld voor een keertje uit eten. Ik ben een vreselijk moeilijke eter en meestal eet ik alleen patatjes, dus dat zijn dan wel hele dure patatjes.
Patatjes met een gouden randje..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_65908031
Ik eet bijna alles, maar ga net zo lief bij de griek eten voor 3 tientjes pp. 270 euro zou het mij nooit waard zijn
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 februari 2009 @ 11:50:33 #270
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65908034
270 euro...mijn hemel! Daar ga ik liever een weekendje van weg!

Ik heb trouwens ook nog voetbalplaatjes voor de liefhebbers. Ik heb nu zes pakjes.
pi_65908041
hihi ik denk dat ze bij de Librije niet eens patatjes hebben
pi_65908043
wij gaan zaterdag uiteten. Met zn 4en. Lekker bij de argentijn. Vlees, veel vlees!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:58:03 #273
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_65908285
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik denk dat ze bij de Librije niet eens patatjes hebben
Staat niet op de kaart...
Wel typisch dat ze de prijzen voluit schrijven. Lijkt het zeker niet zo duur...
pi_65908334
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik eet bijna alles, maar ga net zo lief bij de griek eten voor 3 tientjes pp. 270 euro zou het mij nooit waard zijn
zo denk ik ook. zelfs bij de griek zijn we voor 4 volwassen en 1 kind maar 65 euro kwijt.
nee dan ga ik liever 4 keer bij de griek eten(met veel tzaziki ) en dan mijn moeder een heerlijke rijsttafel laten maken voor dat geld.
mama van 3 kids!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:01:35 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65908381
Nou... ehm... ik vind de Griek af en toe prima hoor, maar eens iets anders dan alleen maar 6 verschillende soorten vlees op dezelfde manier gekruid als je uit eten gaat kan ik ook best waarderen hoor.
Maar 270 euro is dan weer het andere uiterste.
pi_65908423
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef Tazz het volgende:

[..]

Staat niet op de kaart...
Wel typisch dat ze de prijzen voluit schrijven. Lijkt het zeker niet zo duur...
staat chique....
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:05:11 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_65908489
Ik ga liever 15 keer naar de wok, dan 1 keer naar zo'n duur iets

Scheelt me toch 14 keer zelf koken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65908510
Ik ga gewoon bij mijn pap en mam eten, is gratis, lekker en veel.
pi_65908545
crisis 270,= daar gaan wij van de zomer een week voor weg met zijn viertjes !!
Mijn ega vraagt zich af wat er zo bijzonder is aan het eten daar....
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:07:13 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65908551
Hier een verschrikkelijk natte regen dag, wilde vanalles buiten gaan doen, maar denk dat ik mezelf binnnen maar ga bezig houden.

wasgoed heb ik wel, maar is alleen nog maar opvouwwerk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 12:08:05 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_65908577
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:07 schreef Stout het volgende:
crisis 270,= daar gaan wij van de zomer een week voor weg met zijn viertjes !!
Mijn ega vraagt zich af wat er zo bijzonder is aan het eten daar....
Daar hebben ze waarschijnlijk geen koks die er op hoesten.
pi_65908580
Ik heb nog 2 wasjes vouwwerk liggen. Maar nog geen zin en tijd gehad.
pi_65908601
ja oke BE maar heb je de kaart gezien en de prijzen nou dan eet ik liever 4 keer griek dan dat ik inktvis moet eten. brrrr ik gruwel al van de gedachte.

uit eten doen wij toch maar 1keer perjaar. toevallig vorige maand nog geweest met mijn ouders. maar dat was toeval. hier bij ons in de buurt heb je een chinees en een wok en dan moet je naar de grotere stad voor de griek of shoarma.
mama van 3 kids!
pi_65908641
oh, over iets meer dan een weekje, wienersnitzel met patat op de piste!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:12:15 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_65908692
Mijn lamoraaltjes zijn binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65908711
en dat zijn?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:13:11 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65908719
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Popples het volgende:
ja oke BE maar heb je de kaart gezien en de prijzen nou dan eet ik liever 4 keer griek dan dat ik inktvis moet eten. brrrr ik gruwel al van de gedachte.

uit eten doen wij toch maar 1keer perjaar. toevallig vorige maand nog geweest met mijn ouders. maar dat was toeval. hier bij ons in de buurt heb je een chinees en een wok en dan moet je naar de grotere stad voor de griek of shoarma.
Daarom zei ik ook dat 270 euro mij te veel geld was, maar om alleen te stellen dat de griek ook primais, dat dat voor mij ook niet op ging.
pi_65908747
edit
pi_65908765
De chinees is ook prima. Je krijgt altijd veel meer als je op kan. Hoe je ook je best doet, het lukt gewoon niet.

Moeilijk hoor editten en quoten.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:17:03 #290
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65908837
Wa's da Troel?

(Crocjes zijn er nog steeeeds niet )
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 12:20:44 #291
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65908943
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Troel het volgende:
Mijn lamoraaltjes zijn binnen
Ga je bij de fanfare Troel ?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 12:20:50 #292
7074 moussy
kuttekop
pi_65908949
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:17 schreef Noli. het volgende:

(Crocjes zijn er nog steeeeds niet )
Cas wilde op zn crocs naar school vanmorgen, dat gaf uiteraard een compleet drama
pi_65909049
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef moussy het volgende:

[..]

Cas wilde op zn crocs naar school vanmorgen, dat gaf uiteraard een compleet drama
Vreemd zeg met de sneeuw/hagel/regenbuien...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:24:21 #294
3011 E.T.
pi_65909052
Ik zou best een keer bij de Librije willen eten

Dat is geen koken meer wat ze daar doen, dat grenst aan kunst En dat wil ik best eens proeven.. en ja, ook voor dat geld. Gewoon om een keer mee te maken en te beleven
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:31:13 #295
3011 E.T.
pi_65909227
Ik ben zooooo blij dat ik vanmorgen bij het weerbericht bedacht heb dat ik Saskia naar de overblijf zou laten gaan ..

Mén wat een hondenweer hier!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 februari 2009 @ 12:31:38 #296
13151 crew  Rewimo
pi_65909235
270 euro... jeetje. Wij eten hier met zijn drietjes voor nog geen 20 euro bij verschillende restaurantjes in de omgeving. Da's zoals iemand anders al zei 14x niet koken
pi_65909267
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef E.T. het volgende:
Ik ben zooooo blij dat ik vanmorgen bij het weerbericht bedacht heb dat ik Saskia naar de overblijf zou laten gaan ..

Mén wat een hondenweer hier!
Ik heb ze heel lui met Tuf gebracht (en gehaald)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:39:54 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65909455
Uh... Wij zitten hier een soort van sneeuwstorm?

Da's wel heel apartig zeg.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:41:51 #299
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65909496
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik had Wilyan zijn oude neppers meegegeven want het was/is hier één grote sneeuw-drek-zooi. Hij had dus laarzen aan naar school. Maarja iedereen die wel gewone schoenen aan heeft loopt dus ook gewoon van alles naar binnen daar. Bleek daar dat Wilyan zijn neppers niet meer past en de vloer was best al nat.

De halve klas had vanmorgen in de klas hun gymnastiekschoentjes aan.
(ook veel kindjes die gewoon op hun schoenen waren )

Het zou nu wel uitkomen als ze er al waren geweest.
En vanmiddag bij het omkleden in het zwembad zie ik ook voordelen..
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:46:43 #300
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_65909625
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh... Wij zitten hier een soort van sneeuwstorm?

Da's wel heel apartig zeg.
Hier in het oosten nog weinig aan de hand.
Volgens buienradar is het in het westen flinke neerslag..
pi_65909680
Hier heeft het wel wat gesneeuwd, maar het is alweer droog. En niet van je "nou nou wat een weer."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')