quote:Ik vind was vouwen niet zo heel erg, was strijken daarentegen...
De laatste tijd probeer ik de was direct vanuit de droger op te vouwen en te verdelen onder 2 wasmanden. 1 voor ons en 1 voor Amber en dan heb ik nog een mand voor strijk.
Lady, je mag wel ff bij mij komen strijken hoor
Heb vanmorgen al het kleine babyspulweggestreken. Nu nog broeken en truien...
de tijd dat ik onderweg ben om het naar je te brengen ben ik ws. al klaar met strijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
en ik maar f5-en
ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
Loods 5 en eventueel naar de kringloop.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
misschien nog even bellen....quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Raissa het volgende:
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
misschien nog even bellen....
Haha, strijken is inderdaad zonde van de tijd en ontzettend 2008.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
Als ze als een waakhond naast de droger wacht tot 'ie PING zegt om dan vervolgens alles netjes en kreukvrij weg te hangen én de was die ik in een keer doe in tienen splitst "omdat de machine dan niet zo vol zit en alles lekker kreukvrij blijft", dan wel ja.....quote:
Dus met 9,5 is ie wel redelijk vlot. Ik vroeg het omdat mijn zoon ook rond de leeftijd van de jouwe zit en zich afvroeg wanneer het wisselen verder ging !quote:5 tot 6 jaar eerste blijvende kiezen
6 jaar eerste snijtanden onder
6 tot 7 jaar eerste snijtanden boven
7 jaar tweede snijtanden onder
7 tot 8 jaar tweede snijtanden boven
8 tot 10 jaar rustfase
10 jaar hoektanden onder
10 tot 12 jaar eerste premolaren boven
eerste premolaren onder
tweede premolaren boven
tweede premolaren onder
hoektanden boven
12 tot 13 jaar tweede blijvende kiezen
18 tot 24 jaar derde blijvende kiezen, ofwel de verstandskiezen
Ik had ze vanochtend ook. Tomas is enorm blij met z'n knalrode crocs en zou ze het liefste nu al dragen geloof ik. De pelicans voor Yara zijn echtquote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef Noli. het volgende:
Nooooooouuuuuuuuuuu.. M'n vriendin heeft haar Crocjes al wel.![]()
3 paar disney's voor de kinderen, sandalen voor Tijn en prima's voor mezelf voor 53 euroquote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
die crocs-aanbieding heb ik helemaal gemist. was 't zo spectaculair?
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
Antikreuk ophangen roels! Ik heb ook zo'n hekel aan strijken en voorlopig kom ik er zo aardig mee weg![]()
Ik heb iets met m'n voet gedaan en kan bijna niet meer lopenIk weet alleen niet hoe het komt
![]()
Het voelt net of het gewricht van m'n middelteen heel dik is (of het vlees eronder heel dun) en ik dus op een bot-bult loopEerst voelde het alsof ik op een bult liep en heb dus even flink eelt weggehaald, maar het zat dus dieper.
Morgen even naar de dokter, want niet lopen is best lastig met drie kinderen
wow...hoe groot is je woonkamer ?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Pfffff, klusserdeklus, het is toch een beetje meer schilderwerk dan ik dacht.![]()
Nu nog het laatste stukje (de hele woonkamer) plint.
Ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef bixister het volgende:
ooh de buurvrouw, ik dacht dat je artistiekerig op doek aan 't schilderen was.
Een paar dozen vol lego van F. van vroeger die jarenlang in een stoffige garage hebben gestaan. De garage moest opgeruimd en de lego uiteraard hierheen en dus in een waszak in de wasmachine, maar aan het eind van de rit was de waszak toch wel wat gehavend en zijn er wat van die kleine dingetjes tussendoor geglipt helaas... Vooralsnog lijkt het wel mee te vallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
lego wasjes? ik strijk ook alleen 't hoognodige.
mijsje, ik hoop dat je moeder het lang genoeg volhoudt om je kind nog een tijdje te kunnen meemaken! sterkte ermee.
Niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef bixister het volgende:
nou, trouwen betekent niet het einde van alles hoor!
quote:
bixquote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef bixister het volgende:
[..]
misschien wil Troel die wel maken.![]()
![]()
![]()
![]()
dat horen wij ook telkens.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Stout het volgende:
Hier al bijna 10 jaar getrouwd...voor veel mensen is dat wel lang horen wij in onze omgeving, wij vinden dat we pas begonnen zijn, gezien onze ouders (40 en 37 jr)
Mijn schoonouders hebben een stomerij, mijn vriend ging ze vroeger altijd helpen met strijken enzo.. En nog weigert hij zelf te strijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Nijna het volgende:
Was doen vind ik niet zo erg. Ik probeer het een beetje netjes op te hangen en strijk zo weinig mogelijk, want daar heb ik wel een hekel aan.
Ik probeer lief zover te krijgen dat hij zn eigen overhemden/broeken gaat strijken door het gewoon niet te doen. Maar dan trekt hij het wel gekreukt aan: "Het strijkt wel aan mn lijf".
Ja hoor.... gelukkig hoef ik niet met hem op pad, maar als er nou eens iemand een opmerking over zou maken misschien gaat hij het dan wel doen...
Want het smoesje: "ik kan het niet" slaat nergens op, dan moet je juist veel oefenen.
VOOR DE MAN VAN NIJNA!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:14 schreef Nijna het volgende:
Was doen vind ik niet zo erg. Ik probeer het een beetje netjes op te hangen en strijk zo weinig mogelijk, want daar heb ik wel een hekel aan.
Ik probeer lief zover te krijgen dat hij zn eigen overhemden/broeken gaat strijken door het gewoon niet te doen. Maar dan trekt hij het wel gekreukt aan: "Het strijkt wel aan mn lijf".
Ja hoor.... gelukkig hoef ik niet met hem op pad, maar als er nou eens iemand een opmerking over zou maken misschien gaat hij het dan wel doen...
Want het smoesje: "ik kan het niet" slaat nergens op, dan moet je juist veel oefenen.
Mijn lief wil nog niet trouwen, dat vindt ie te "bindend" en te ehm, ja, benoem het eens...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
Maar dan ben je ook jong getrouwd Popples, dus is het toch logisch dat mensen dat vinden? Ik ben al zwaar onder de gemiddelde leeftijd getrouwd met mijn toen 22 jaar
ik was 18 maar mensen doen net of het heel bijzonder is. maar ik moet zeggen ikhad ruzie met mijn ouders en ben het huis uit gegaan en we hadden net een flatje en trouwen is iets heel belangrijks voor ons.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
Maar dan ben je ook jong getrouwd Popples, dus is het toch logisch dat mensen dat vinden? Ik ben al zwaar onder de gemiddelde leeftijd getrouwd met mijn toen 22 jaar
Oh echt? Haha gek mensquote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Rewimo!wel spannend zo
Ik ben weer terug, en ik heb zo'n leuke voorjaars-jas gekochtbuik-compatible, ik kan er nog even in groeien
![]()
Oh ehm, Maneki, ik heb je dochter als excuus voor mn koopverslaving gebruiktsorry... je hebt binnenkort nog meer was
maar hij was zo lief! En hij riep me! hij liep zomaar achter me aan!
echt? Slist ie? of gewoon moeite met uitspraak van dingen ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh echt? Haha gek mens
Vandaag is middelste door de logopediste onderzocht en ik moet terugbellen tussen 16.00 en 17.30. Ik probeer al sinds 17.00 te bellen maar er wordt gewoon niet opgenomen
Herkenbaarquote:Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn lief wil nog niet trouwen, dat vindt ie te "bindend" en te ehm, ja, benoem het eens...
Een kind daarentegen was geen probleem, graag zelfs![]()
na een rondje doorvragen kwam de aap uit de mouw, hij had zich altijd voorgesteld groot te trouwen, mét locatie, mét vrouw in jurk, mét veel gasten en receptie enzo... mja, nog even doorsparen dus
gelukkig! ik ben niet de enigequote:
Hij kan de r niet goed zeggen. Nou poeh poehquote:Op maandag 9 februari 2009 17:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echt? Slist ie? of gewoon moeite met uitspraak van dingen ofzo?
Wat irritant zeg... was bij mn oude huisarts ook altijd. Tussen 10 en 11 bellen voor een afspraak, wordt er het godganse uur niet opgenomen, bel je 11.15, wordt er opgenomen en gezegd dat je morgen moet terugbellenbitches!
daar hebben ze er in Leiden 100.000 vanquote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij kan de r niet goed zeggen. Nou poeh poehOudste was precies idem en daar is het ook vanzelf bij goedgekomen
Nou ik probeer het morgen nog 1x en dan vind ik het wel best. Als ze het heel nodig vinden bellen ze mij maar.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef bixister het volgende:
[..]
misschien wil Troel die wel maken.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Coen en Sander bieden alternatief voor Sesamstraat
HILVERSUM - HILVERSUM (ANP) - Coen Swijnenberg en Sander Lantinga lezen voortaan elke avond om 18.30 uur een kinderverhaaltje voor in de Coen en Sander Show op 3FM. Dat maakte BNN maandag bekend.
In de rubriek Tuinboonlaan lezen de dj’s vanaf maandag leuke en gezellige verhaaltjes voor, waarna de jongste luisteraars onder de wol kunnen kruipen. De dj’s doen dit, omdat kleine kinderen hun avondritueel moeten missen nu Sesamstraat tegenwoordig al om 17.00 uur op televisie wordt uitgezonden. Het kinderprogramma moest plaatsmaken voor het NPS-programma Dichtbij Nederland.
Coen en Sander zijn zelf Sesamstraat-fans van het eerste uur en vinden dat er iets moet gebeuren. Lantinga: “Ik kan me niet voorstellen dat je als klein kind om vijf uur in je pyjama op de bank naar Sesamstraat kijkt.” Swijnenberg: “Toen ik nog een kleine Coen was, ging ik niet naar bed voordat ik Sesamstraat had gezien en vooral het laatste verhaaltje had gehoord.”
die van mij ook niet, ik vroeger wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
zijn kleine kinderen echt zo gehecht aan hun dagelijkse portie sesamstraat?
die van mij vond er nooit wat aan.
Ik zal het even doorgevenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
VOOR DE MAN VAN NIJNA!
hé zwerver, strijkbout overleden?
(zou het helpen, denk je?)
Heb je me zien graaien ofzo?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:Echt hoor... Ging 5 minuutjes terug weer neer! Dit keer op mijn knieen en door mijn 'goeie' enkel. WTF is er met me aan de hand?! Gaat dit nog over?
klunsjequote:Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee niet draaierig of licht in mijn hoofd. Ik ging door mijn enkel door 1 cm hoogteverschil hier in de kamer (van tegels naar planken). Ik woon hier ook nog maar 8.5 jaar dus logisch dat ik het niet gewend ben...
Ik snap echt niet waarom ik zo kluns
Ik vind het wel én niet geweldig. Lekker stom hèquote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef flowerbox het volgende:
En wanneer komt ze bij ons?![]()
dat lijkt me nou zo geweldig he; iemand die van alles voor je doet in het huishouden
Oef, ik zou bijna willen ruilenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef flowerbox het volgende:
Ik zit hier aan de heerlijke zelfgemaakte brownies
Zal ik je nog lekkerder maken?quote:
Nee, hij hangt boven de trap en het is zo'n ikea-takel ding met katrollen. Hij knapte dus toen ik hem omhoog trok met een wasje eraan.quote:
Oh ja, dat is idd dan wrsch mooier.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef E.T. het volgende:
Pindakaas BE
m'n kant-en-klare biais is effen zwart en dat staat denk ik leuker dan een zelfgeknipte uit dezelfde stof. (wit met zwart bloemetje)
Een 8!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mn essay terug die ik vanmorgen snel-snel in elkaar gedraaid heb
een 8 met als opmerking dat ze "kan zien dat ik een persoon ben die veel nadenkt over zaken"hoe haalt ze het eruit! haha, maar goed, ik klaag niet
Oehhhh, nu wil ik van de week ook een appeltaart makenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Zal ik je nog lekkerder maken?
In de oven zitten twee zelfgemaakte ( door!) appeltaarten.
![]()
Ik vind het trouwens echt heel fijn voor je dat je een huishoudelijke hulp hebt. Hopelijk kun je je tijd dan idd helemaal aan Mila besteden![]()
Ehm... nummer 1 notering?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Zo kom ik wel aan mijn nr. 1 notering ja, als jullie zoveel kleppen als ik eventjes op sta!![]()
OUD Stats 2008quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ehm... nummer 1 notering?
Ik schaam me nu al diep voor deze, zeer waarschijnlijk, domme vraag![]()
Als je op 1 wilt blijven moet je bovenstaande niet in 1 post zetten hequote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Zo kom ik wel aan mijn nr. 1 notering ja, als jullie zoveel kleppen als ik eventjes op sta!![]()
Saffier, is dat niet een enorm lomp ding dan?
Stout, you go girl, lekker hoor!En nu? Morgen spierpijn?
Huup!![]()
En ik lees dingen over versgebakken brood en appeltaarten!9~
E.T., zwart, absoluut. Volgens mij heel chique dan!![]()
Mooi stofje!
Rocka... hoe was dat gezegde ook al weer? Brutalen hebben de halve wereld ofzo?
maar ik snap je wel hoor!
hoe oud is je middelste? bij ons op school laat de logopediste bij de testen van de R in de kleuterklassen de groep 1 kinderen rustig doorgaan met hun r-spraak-gebrek... dat is ook een beweging met de tong die pas rond het 6e levensjaar gemiddeld helemaal goed zou gaan... (zei zij dus!)quote:Op maandag 9 februari 2009 17:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij kan de r niet goed zeggen. Nou poeh poehOudste was precies idem en daar is het ook vanzelf bij goedgekomen
Nou ik probeer het morgen nog 1x en dan vind ik het wel best. Als ze het heel nodig vinden bellen ze mij maar.
Werkze!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaaa BE, je bent er stiekem wel trots op![]()
![]()
*weer terug aan het werk gaat
Er bestaan geen domme vragen joh!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ehm... nummer 1 notering?
Ik schaam me nu al diep voor deze, zeer waarschijnlijk, domme vraag![]()
Eh nee... ik vind het echt heel erg ernstig. Ik heb nl. echt het gevoel dat ik hier een heel stuk minder ben dan vroeger.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaaa BE, je bent er stiekem wel trots op![]()
![]()
*weer terug aan het werk gaat
*op lijstje bijschrijft*quote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Maak me maar een mei tai van dattes, ET!
Nee toch? Je hoeft toch niet alle topics te kennen?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zie je, ik zei het al, een stomme vraag
Het is hier nog even wachten op de taartjes tot ze klaar zijn maar het ruikt hier ook al heerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef PM-girl het volgende:
Mijn brood is lekker, de oven uit, dus ik kan naar bed!
Kijk... dat lees ik nou graag...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
*op lijstje bijschrijft*
Zo te zien staat de MT op plek 34, achter o.a. shirts en rokken voor Saskia, broeken voor Tijn, jurkjes voor Nienke en kraamkadootjes voor BE
oh boy, 10-jarenplan (als je allemaal zulke dagen hebt als vandaagquote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
*op lijstje bijschrijft*
Zo te zien staat de MT op plek 34, achter o.a. shirts en rokken voor Saskia, broeken voor Tijn, jurkjes voor Nienke en kraamkadootjes voor BE
ga jij nou maar gauw uitvogelen of je een jochie of meissie krijgt en hoe je de babykamer doetquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk... dat lees ik nou graag...![]()
![]()
Gelukkig nietquote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee toch? Je hoeft toch niet alle topics te kennen?
overdag naaien vind ik sowieso niet handig.. in de categorie 'niet handig' hebben we de volgende combi's:quote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oh boy, 10-jarenplan (als je allemaal zulke dagen hebt als vandaag)
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef mijsje het volgende:
Rocka, doe je voorzichtig met je lijf? je hebt het nog een aardig tijdje nodig...
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh nee... ik vind het echt heel erg ernstig. Ik heb nl. echt het gevoel dat ik hier een heel stuk minder ben dan vroeger.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
ga jij nou maar gauw uitvogelen of je een jochie of meissie krijgt en hoe je de babykamer doetdan kan ik eens na gaan denken
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wil je er over praten?![]()
ik vind het vrij logisch dat je op nr. 1 staat aangezien je modje bent. Niet wakker van liggen hoor.
als het aan mij ligt wel, dan mag ik weer terug naar de Primark, jurkjes inslaanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Volgens de chinese kalender een meisje, maar of we daarop moeten vertrouwen... Nog 7 weken, dan weten we het, en dan zal ik je het ontwerp wel sturen.
![]()
Het is al wel klaar namelijk.
![]()
![]()
Hij is 5 en eenhallufquote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef mijsje het volgende:
[..]
hoe oud is je middelste? bij ons op school laat de logopediste bij de testen van de R in de kleuterklassen de groep 1 kinderen rustig doorgaan met hun r-spraak-gebrek... dat is ook een beweging met de tong die pas rond het 6e levensjaar gemiddeld helemaal goed zou gaan... (zei zij dus!)
mooie stof ET!
Nee hoor, dat niet. Ben het gewend, doe het elke maandag en ik heb mijn eigen schoenen en bal. Vooral die schoenen scheelt, goed voetbed en zo...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Stout, you go girl, lekker hoor!En nu? Morgen spierpijn?
volgens de chinese kalender hadden mijn knullen meiden moeten zijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Bij Christan klopte de Chinese kalender
Taart nr. 1 is mee metquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:29 schreef Stout het volgende:
Hoe zijn het brood en de taarten geworden ??![]()
![]()
control indrukken en te gelijk met je scrollwieltje van je muis draaien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
breekt even snel in:
wie kan me helpen?
ik moet online een sollicitatieformulier invullen maar de letters zijn zo klein dat ik ze niet kan lezen.
ik weet niet eens waar ik moet klikken voor het formulier.
hoe krijg ik die dingen groter?
(ik heb het ook wel bij andere sites, maar nu is het ff belangrijk)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:06 schreef Popples het volgende:
flowerbox wat heerlijk dat jekan bakken zeg.
die van mij kan nog geen ei goed uitelkaar halen.
goh, dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:09 schreef moussy het volgende:
[..]
control indrukken en te gelijk met je scrollwieltje van je muis draaien.
Idemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:51 schreef Lishe het volgende:
Zo. Nu eerst koffie.
Goeiemogen!
Fannie gefeliciteerd! (Ik ben benieuwd waar je woont in Z.)
En Maneki, het word zoooo tijd voor lente. Ramen en deuren open en iedereen fris und fruitig. En beter.
Ik MOET vandaag wassen en poetsen. En ik heb GEEN zin.
Zou ik ook genoeg vinden hoor, maar ja, andere niet. Andere school was het 2x p jaar... das dan wel wat weinig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:03 schreef Lishe het volgende:
In S.
Wat vaak Mous. Hier 1 keer in de 2 maanden.
Fuente, schop onder je kont. En dan mag je terugschoppen.
en anders p mnd betalenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:16 schreef pinquit het volgende:
goedemorgen!
ik heb zojuist echt voor 170,- bij h&m besteld. bijna alles uit de sale, maar 2 artikelen uit de nieuwe collectie.
ik hoop zo dat er heeeeel veel terug moet
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:23 schreef huuphuup het volgende:
hehe, ik had dr nog niet gehoord, maar het klinkt prima dus het stoort niet! haha. Beter dan in Rotterdam, daar had ik 1 of andere fanatieke Keniaanse DIY moslim boven me wonen en die gooide er vijf keer per dag een soort gejodel tegenaan
Bij appie natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:28 schreef Stout het volgende:
Fannie van harte met je man ! Weet ie nu waar je de mosterd haalt ?
Tjee, ehm... ik weet het eigenlijk niet van die bananen. Ik geloof het niet. Ik ben erg van de appels al tijden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:19 schreef poemojn het volgende:
daar krijg je jongetjes van, serieus![]()
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-op-een-jongen.html
hier staat een lijst van kalium-rijke voedingsmiddelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tjee, ehm... ik weet het eigenlijk niet van die bananen. Ik geloof het niet. Ik ben erg van de appels al tijden.
En dat duiken, ja, hij was wel weer aardig wat aan het duiken geloof ik...
Ze hebben ook drop-mosterd zag ik laatst...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:51 schreef SilverStar het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel de lekkerste mosterd. Vooral de honingmosterd..
Ja, die is ook echt zwart toch? En volgens mij ook frambozenmosterd, zo rozerood. Geef mij maar gewoon honing danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ze hebben ook drop-mosterd zag ik laatst...
control+0quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik dus leuk met de lettergrootte van mijn scherm aan de gang gegaan met het wieltje... maar nu heb ik allemaal wazige smilies... ik kom niet meer terug in de originele stand.
Ja hoor, die mag onlinequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Rewimo![]()
mag je die dan wel laten zien? Of is dat ook alleen voor thuisgebruik?
Goedzo! En graag houden zo!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogs
Effe melden dat ik vandaag nog geen nieuwe wonden heb!
Ik zag taart voorbij komen! Komt u maar!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogs
Effe melden dat ik vandaag nog geen nieuwe wonden heb!
Ik zag taart voorbij komen! Komt u maar!
ik zou zeggen kom maar limburgse vlaai etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:10 schreef RockabeIIa het volgende:nou zeg, en het leek me nog wel zo lekker!
Ja, heel zwart, heb m nooit geproefd hoor...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef SilverStar het volgende:
[..]
Ja, die is ook echt zwart toch? En volgens mij ook frambozenmosterd, zo rozerood. Geef mij maar gewoon honing dan
Ze hadden er soep van bij 'de Mandarijn'. Heb maar gewone mosterdsoep genomen toen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef Lishe het volgende:
Dat is vervelend E.T., hopelijk gaat het snel over.
Ieuw Liedje, waar moet dat in hemelsnaam bij gegeten worden? Zullen we het 's proeven? (Lijkt me echt heeeeel vies.)
Ik zou dat er dus niet voor over hebben he, zoveel geld. Er zijn er hier op FOK in CUL ook wel eens een paar gegaan. Idd reserveren en sparen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ja, heel zwart, heb m nooit geproefd hoor...
[..]
Ze hadden er soep van de 'de Mandarijn'. Heb maar gewone mosterdsoep genomen toen...
Het zal wel een soort héérlijke delicatesse zijn. Net als alles in de Librije winkel
.
Tante van M was daar van t weekend wezen eten... Gewoon eens voor de lol met collega's gereserveerd een jaar geleden voor het duurste arrangement, en allemaal geld gespaard...
Ze hebben echt van 19.00h tot 1.30 getafeld, 9 gangen met verschillende wijnen en ka-tjsing! 270 euro pp lichter![]()
Ik zou bij ieder hapje denken; daar gaat weer 5 euro.. morgen poep twv 270 euroquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou dat er dus niet voor over hebben he, zoveel geld. Er zijn er hier op FOK in CUL ook wel eens een paar gegaan. Idd reserveren en sparen.
Op zich zal het best allemaal heeeeeeel erg lekker zijn hoor, absoluut, maar wat een geld zeg!
Patatjes met een gouden randje..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef Ticootje het volgende:
270 euro?? Dat vind ik wel heel veel geld voor een keertje uit eten. Ik ben een vreselijk moeilijke eter en meestal eet ik alleen patatjes, dus dat zijn dan wel hele dure patatjes.
Staat niet op de kaart...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik denk dat ze bij de Librije niet eens patatjes hebben
zo denk ik ook. zelfs bij de griek zijn we voor 4 volwassen en 1 kind maar 65 euro kwijt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik eet bijna alles, maar ga net zo lief bij de griek eten voor 3 tientjes pp. 270 euro zou het mij nooit waard zijn
staat chique....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef Tazz het volgende:
[..]
Staat niet op de kaart...
Wel typisch dat ze de prijzen voluit schrijven. Lijkt het zeker niet zo duur...
Daar hebben ze waarschijnlijk geen koks die er op hoesten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:07 schreef Stout het volgende:
crisis 270,= daar gaan wij van de zomer een week voor weg met zijn viertjes !!
Mijn ega vraagt zich af wat er zo bijzonder is aan het eten daar....
Daarom zei ik ook dat 270 euro mij te veel geld was, maar om alleen te stellen dat de griek ook primais, dat dat voor mij ook niet op ging.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Popples het volgende:
ja oke BE maar heb je de kaart gezien en de prijzen nou dan eet ik liever 4 keer griek dan dat ik inktvis moet eten.brrrr ik gruwel al van de gedachte.
uit eten doen wij toch maar 1keer perjaar. toevallig vorige maand nog geweest met mijn ouders. maar dat was toeval. hier bij ons in de buurt heb je een chinees en een wok en dan moet je naar de grotere stad voor de griek of shoarma.
Cas wilde op zn crocs naar school vanmorgen, dat gaf uiteraard een compleet dramaquote:
Vreemd zegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas wilde op zn crocs naar school vanmorgen, dat gaf uiteraard een compleet drama
Ik heb ze heel lui met Tuf gebracht (en gehaald)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef E.T. het volgende:
Ik ben zooooo blij dat ik vanmorgen bij het weerbericht bedacht heb dat ik Saskia naar de overblijf zou laten gaan ..
Mén wat een hondenweer hier!
Ik had Wilyan zijn oude neppers meegegeven want het was/is hier één grote sneeuw-drek-zooi. Hij had dus laarzen aan naar school. Maarja iedereen die wel gewone schoenen aan heeft loopt dus ook gewoon van alles naar binnen daar. Bleek daar dat Wilyan zijn neppers niet meer past en de vloer was best al nat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas wilde op zn crocs naar school vanmorgen, dat gaf uiteraard een compleet drama
Hier in het oosten nog weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Uh... Wij zitten hier een soort van sneeuwstorm?![]()
Da's wel heel apartig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |