abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65878153
Ik sloot 'm dus met:
quote:
Ik vind was vouwen niet zo heel erg, was strijken daarentegen...
De laatste tijd probeer ik de was direct vanuit de droger op te vouwen en te verdelen onder 2 wasmanden. 1 voor ons en 1 voor Amber en dan heb ik nog een mand voor strijk.
Lady, je mag wel ff bij mij komen strijken hoor
Heb vanmorgen al het kleine babyspul weggestreken. Nu nog broeken en truien...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:08:37 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65878178
en ik maar f5-en

ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
pi_65878188
aha, een bankje naar mijn hart.
Ik heb nog wel wat was liggen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 februari 2009 @ 13:09:30 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65878207
wassen nee niet de meest favouriete bezigheid maar t ruikt idd wel erg lekker!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:09:31 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65878209
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
  maandag 9 februari 2009 @ 13:10:30 #6
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65878243
ik vind de was doen niet erg om te doen maar vind heeeel veeeeel andere dingen veel leuker.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65878307
Toevallig net met Miele gebeld, we hebben steeds een of andere technische storing En hij is nog niet eens een jaar oud.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65878326
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
en ik maar f5-en

ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
de tijd dat ik onderweg ben om het naar je te brengen ben ik ws. al klaar met strijken

Heb nu nog 1 wasje in de droger en 1 in de wasmachine en dan is alles weer gedaan. Vanmorgen ook nog ff de ramen gezeemd aan de voorkant.....
Zo nog ff een uurtje strijken en dan ga ik lekker bankhangen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65878327
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
Loods 5 en eventueel naar de kringloop.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:14:21 #10
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878364
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65878385
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
pi_65878481
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
misschien nog even bellen....
pi_65878577
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Raissa het volgende:
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
die van mij streek echt alles bij de eerste dan. bij de 2de deed ze geen ene reet.

wassen en opvouwen oke. maar strijken daar heb ik zo een hekel aan omdat ik dat thuis altijd deed.
mijn moeder kon niet strijken dus moest ik dat altijd doen.

nu moet ik nog de was opruimen
mama van 3 kids!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:24:39 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878684
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

misschien nog even bellen....
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65878708
ik vind de was niet zo heel erg, wat ik minder leuk vind is dat mijn moeder bijna obsessief alles antikreuk wil ophangen en ik het bijna nooit naar haar zin doe. en sokken bij elkaar zoeken heb ik ook een hele grote hekel aan.
ohja, en de schone opgevouwen was weer terug in mn kast leggen, daar ben ik ook niet zo goed in
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 februari 2009 @ 13:25:51 #16
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65878724
Wel verdorie heb ik een post getikt en op invoeren geklikt.. *NIKS*

Nooooooouuuuuuuuuuu.. M'n vriendin heeft haar Crocjes al wel. (woont in het zelfde durrep)
Sjeesde er hier net een UPS-busje de straat in toen ik ook de straat inliep vanaf school, bleef aan het eind van de straat op de kruising zo'n vijf minuten stil staan (stapte niemand uit) en reed daarna weer verder.
Vriendin zei dat ze bij hun ook door UPS gebracht waren... Dusssssssss...

Nu ben ik flauw.. Ik wil mijn bestelling oohooook.

[/ongeduldpost]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 9 februari 2009 @ 13:26:20 #17
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878738
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
pi_65878817
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Memmel het volgende:

[..]

Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
Haha, strijken is inderdaad zonde van de tijd en ontzettend 2008.

*zet Memmel aan het werk*
  maandag 9 februari 2009 @ 13:30:13 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65878880
Memmel de manager is geweldig goed in delegeren!

* Memmel klapt haar mobiel open en druk voorkeurstoets 1 in: de hulp in huis
pi_65878946
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
hebben we dezelfde moeder?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65878955
oja strijken
Ik vind wassen niet erg trouwens, alleen het was ff blijven liggen nu.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:35:51 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65879050
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

hebben we dezelfde moeder?
Als ze als een waakhond naast de droger wacht tot 'ie PING zegt om dan vervolgens alles netjes en kreukvrij weg te hangen én de was die ik in een keer doe in tienen splitst "omdat de machine dan niet zo vol zit en alles lekker kreukvrij blijft", dan wel ja.....
pi_65879265
lady, ff gejat van internet
quote:
5 tot 6 jaar eerste blijvende kiezen
6 jaar eerste snijtanden onder
6 tot 7 jaar eerste snijtanden boven
7 jaar tweede snijtanden onder
7 tot 8 jaar tweede snijtanden boven
8 tot 10 jaar rustfase
10 jaar hoektanden onder
10 tot 12 jaar eerste premolaren boven
eerste premolaren onder
tweede premolaren boven
tweede premolaren onder
hoektanden boven
12 tot 13 jaar tweede blijvende kiezen
18 tot 24 jaar derde blijvende kiezen, ofwel de verstandskiezen
Dus met 9,5 is ie wel redelijk vlot. Ik vroeg het omdat mijn zoon ook rond de leeftijd van de jouwe zit en zich afvroeg wanneer het wisselen verder ging !
pi_65879776
rewimo!!! gefeliciteerd met het voornemen! Ik hoop dat het bij jullie niet zoveel plezier opleverd als bij ons

bedankt voor de lieve berichten aan het eind van het vorige bankje. Doet me goed! M'n moeder doet ook nog d'r best om de kleinkroost te kunnen zien, maar ja... je weet maar nooit, dan is 9 maanden wel erg lang, en dan heb ik er nog geen tijd bijgeteld om kroost te kweken...

bah, ook hier veel was! ik heb net was uit de droger gehaald, en zo de volgende bonte was (40 graden) in de wasmachine... wassen is niet zo erg, drogen valt ook wel mee, maar het vouwen en het strijken ervan...
pi_65880137
Was die uit de droger komt is wel erger om te strijken trouwens.
Ik hang alles inderdaad antikreuk op Vandaar dat mijn lief de was niet mag aanraken, die gooit alles achterstevoren & binnenstebuiten op het rekje, zonder wasknijpers. Met mijn methode kun je het meeste zo opvouwen als het droog is. Met zijn methode niet, maar dat heeft ie nooit echt ondervonden omdat hij voorheen alles gewoon nog nat(tig) streek of nog nat(tig aantrok *ril*. Ik heb er wel eens een geslapen onder een heel klam dekbedovertrek
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65880183
Hier ookal was hangen, van gisteren, is nog niet helemaal droog.En het past allemaal net met van die droogrekjes die je over de deur kan hangen. Dat is het enige voordeel dat Tyler niet thuis is, minder was.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:22:24 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65880211
Mijn wasmachine begon net echt heel angstaanjagend te rammelen. Ik vrees dat er toch het eea van F. zijn lego wasjes in de machine is achter gebleven. Nu maar hopen dat het niet echt klem komt te zitten in de pomp.

Strijken doe ik niet aan. Ik heb dan ook bijzonder weinig spul dat gestreken moet worden.
pi_65880265
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef Noli. het volgende:

Nooooooouuuuuuuuuuu.. M'n vriendin heeft haar Crocjes al wel.
Ik had ze vanochtend ook. Tomas is enorm blij met z'n knalrode crocs en zou ze het liefste nu al dragen geloof ik. De pelicans voor Yara zijn echt en de maat lijkt ook prima te zijn, ze zitten nu nog ietsje te groot maar niet enorm veel dus in het voorjaar/zomer zou het zomaar kunnen dat ze passen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_65880316
lego wasjes? ik strijk ook alleen 't hoognodige.

mijsje, ik hoop dat je moeder het lang genoeg volhoudt om je kind nog een tijdje te kunnen meemaken! sterkte ermee.
pi_65880340
die crocs-aanbieding heb ik helemaal gemist. was 't zo spectaculair?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:26:14 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65880355
Antikreuk ophangen roels! Ik heb ook zo'n hekel aan strijken en voorlopig kom ik er zo aardig mee weg

Ik heb iets met m'n voet gedaan en kan bijna niet meer lopen Ik weet alleen niet hoe het komt
Het voelt net of het gewricht van m'n middelteen heel dik is (of het vlees eronder heel dun) en ik dus op een bot-bult loop Eerst voelde het alsof ik op een bult liep en heb dus even flink eelt weggehaald, maar het zat dus dieper.
Morgen even naar de dokter, want niet lopen is best lastig met drie kinderen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65880383
ik strijk ook zo min mogelijk... komt uit een gezin waar bij wijze van zelfs de sokken/ondergoed nog gestreken werd, dus dat gaf wel even woorden toen we samen gingen wonen... (dat en dat zijn moeder de was naast het bed kwam zoeken, en ik niet... ) nu strijk ik alleen nog zijn nette broeken en zijn blouses, en jurkjes van gewoven katoen. verder eigenlijk ook alleen maar vouwen... (is al vervelend genoeg...)

bixis
  maandag 9 februari 2009 @ 14:27:45 #33
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65880414
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
die crocs-aanbieding heb ik helemaal gemist. was 't zo spectaculair?
3 paar disney's voor de kinderen, sandalen voor Tijn en prima's voor mezelf voor 53 euro
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65880436
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
Antikreuk ophangen roels! Ik heb ook zo'n hekel aan strijken en voorlopig kom ik er zo aardig mee weg

Ik heb iets met m'n voet gedaan en kan bijna niet meer lopen Ik weet alleen niet hoe het komt
Het voelt net of het gewricht van m'n middelteen heel dik is (of het vlees eronder heel dun) en ik dus op een bot-bult loop Eerst voelde het alsof ik op een bult liep en heb dus even flink eelt weggehaald, maar het zat dus dieper.
Morgen even naar de dokter, want niet lopen is best lastig met drie kinderen

getsie klinkt pijnlijk
pi_65880451
HUbbie haalt de was af en vouwt het op...ik hoef lekker niets vandaag
pi_65880558
Auwe ET...

Ik strijk meestal ook niet, hang het anti-kreuk op. Sommige dingen kom ik niet onderuit trouwens, hoe antikreuk ik ook hang, maar ik strijk dus max eens per 3 maanden.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:32:00 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65880559
Pfffff, klusserdeklus, het is toch een beetje meer schilderwerk dan ik dacht.

Nu nog het laatste stukje (de hele woonkamer ) plint.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65880617
stout, wat is er aan de hand? was 't de 1e keer dat je naar die psycholoog ging? fijn dat je thuis even lekker in de watten gelegd wordt.
pi_65880648
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Pfffff, klusserdeklus, het is toch een beetje meer schilderwerk dan ik dacht.

Nu nog het laatste stukje (de hele woonkamer ) plint.
wow...hoe groot is je woonkamer ?
pi_65880654
ooh de buurvrouw, ik dacht dat je artistiekerig op doek aan 't schilderen was.
pi_65880717
Bix, je hebt PM
pi_65880796
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef bixister het volgende:
ooh de buurvrouw, ik dacht dat je artistiekerig op doek aan 't schilderen was.
Ik ook
Maar verven is wel leuk Alleen plinten verven is niet zo goed voor je rug, haha.
Veel succes er mee buurvrouw!

Ik heb een oppasbeeb die niet wil slapen en heel hard huilt. Als ik hem laat huilen slaapt hij over 10 minuten (systeem van zijn papa en mama) maar dan is Leander (kamer ernaast)inmiddels wakker gebruld en die moet nog bijna een uur slapen.
Als ik hem ga troosten gaat hij hier de komende drie keer hier ook niet slapen en kan ik hem dan ook gaan troosten. Dilemma's....

En ik heb de oppas-uk tot vanavond half 12, heb al 2 poepluiers gehad (en er komen er dan wrs nog wel 2 of 3) en ik kan vandaag niet zo héél veel hebben. Ben bekaf en heel huilerig
pi_65880845
Ha, de 'post het op fok en het is niet meer waar' regel Hij is gestopt met brullen en kletst nog wat na. Prima zooi dus.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:53:08 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65881319
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
lego wasjes? ik strijk ook alleen 't hoognodige.

mijsje, ik hoop dat je moeder het lang genoeg volhoudt om je kind nog een tijdje te kunnen meemaken! sterkte ermee.
Een paar dozen vol lego van F. van vroeger die jarenlang in een stoffige garage hebben gestaan. De garage moest opgeruimd en de lego uiteraard hierheen en dus in een waszak in de wasmachine, maar aan het eind van de rit was de waszak toch wel wat gehavend en zijn er wat van die kleine dingetjes tussendoor geglipt helaas... Vooralsnog lijkt het wel mee te vallen.

En dat crocs gebeuren was idd wel aardige korting. Ik heb sandaaltjes voro Sasha van 44,95 voor 10-nogwat.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:53:46 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65881341
ET Auw!
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 14:54:14 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_65881362
Cas wil zn crocs niet meer uit

Die prima's, erg leuk, echt maar ik moet wel éffe wennen, ik ben mn off roads gewend Als je die prima's iets ruim neemt klepperen ze volgens mij achter je aan de laarzen zijn weer in de sale.. en ik dus in twijfel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65881386
Fijn freecell!

Drukke dagen achter de rug hier! Het halve land door gereden de afgelopen dagen. Naar Limburg om te tekenen bij de notaris ivm afwikkeling erfenis van mijn oma, en op bezoek bij veel familie! Nu weer lekker een paar dagen niets .
Ik vind de was doen helemaal niet erg, maar de laatste tijd vergeet ik regelmatig de was er uit te halen, waardoor we het vlug-vlug ophangen voor het slapen gaan, dus niet netjes, waardoor alles gekreukeld is.

* Reinhilde was uit de machine gaat halen
pi_65881596
ET, das balen!!

Amber wilde d'r crocs ook aan terwijl het kraakte dat het vroor.

Mijn strijk is klaar!! Nou ja, op 4 dingetjes dan die nu hangen te drogen op het wasrek. Er zit nog 1 vouwwasje in de droger en dan heb ik 3 wasmanden vol met was dat ligt te wachten totdat het de kast in mag. Alleen kan ik het babyspul niet opbergen omdat ik niet bij de kast kan omdat de buitenmuur nog niet gedaan is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65881840
mijn was zit er lekker in, nu ongeveer 1.10-1.30 minuten wachten tot de machine zegt dat het klaar is... (hij weegt de was en checkt hoe vuil het is... handig!!!)
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 15:19:37 #50
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65882185
Hier is het ook wasdag vandaag Met onze nieuwe wasmachine hoef ik nooit meer te strijken. Er zit een strijkvrijprogramma in en de was is dan vochtiger dan anders als ik het ophang, maar de overhemden en shirtjes kunnen wel zo de kast in als het droog is

Milo vind het trouwens helemaal gezellig om mee naar zolder te gaan. Terwijl ik de was opvouw en ophang, gaat meneertje heerlijk met de knijpers spelen. Doet me denken aan mezelf toen ik nog zo klein was. Ik vond het ook altijd erg gezellige momentjes
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65882925
Brrrr, was opvouwen, strijken.... dat doet mijn vriend bij ons tuis Goed geregeld, al zeg ik het zelf

En nu weer verder met de grote schoonmaak, anders is er nergens in huis ruimte voor de baby
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 15:44:31 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_65883054
Blergh, help ff onthouden dat ik niemand meer help met kut kippen Ik kan mn hennetjes weer ophalen, omdat ze nóg geen eitjes leggen, ze zijn nog te jong, maar ondertussen heb ik 2 terrorkippen en of terror 3 er ook maar bij kon, dan nemen ze wel Barnevelders in een opgehoogd konijnenhok
  maandag 9 februari 2009 @ 15:50:01 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65883222
Raad ze aan de volgende keer een kip te adopteren lekker mensen die ergens aan beginnen maar niet weten aan wat
Strijk is lekker klaar hier, 90% vouw gister al gedaan alleen nog 1 set beddegoed, dat was nog niet droog, dan ben ik helemaal b(l)ij. Dan kan ik morgenochtend weer een kast doen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2009 @ 15:54:55 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65883385
Hier ligt een deel van de gevouwen was nog op de keukentafel Was wel handig vanmorgen met kleren voor Christan pakken - hoefde niet helemaal naar het washok.

Om hier in DLD te trouwen hebben we een of andere verklaring nodig die uit NL moet komen maar die we daar waarschijnlijk niet meer kunnen krijgen omdat we al te lang weg zijn Dat schijnt dan via het consulaat te moeten. Ik denk dat we maar in NL gaan kijken... Ik, wij, trouwen Help!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65883524
Ooooh Rewimo! wel spannend zo

Ik ben weer terug, en ik heb zo'n leuke voorjaars-jas gekocht buik-compatible, ik kan er nog even in groeien
Oh ehm, Maneki, ik heb je dochter als excuus voor mn koopverslaving gebruikt sorry... je hebt binnenkort nog meer was maar hij was zo lief! En hij riep me! hij liep zomaar achter me aan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65883620
Rewimo spannend trouwen!
Wel leuk!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:03:05 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65883622
Ha Rewimo, gefeliciteerd dan maar met je voorgenomen huwelijk.

Nou ik ben er door hoor. twee deuren aan twee kanten, twee kasten van vloer tot plafond en 30 meter plint.

Het was een beetje meer werk dan ik dacht (of hoopte) maar dan heb je ook wat. en als ik zo om me heenkijk zit nu alles wat moet gewoon in de verf!
(en nee, creatief schilderen kan ik niet geloof ik. Ben altijd in de war, waarom heet zo'n persoon een schilder, maar verft ie nou ja, klaar met verven dus. )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 februari 2009 @ 16:13:18 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65883943
We gaan alleen maar ja zeggen hoor, geen feest en zo 't Is vooral omdat het juridisch handig is zeg maar. Waarschijnlijk koppelen we het wel aan een vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65884000
Maar wel foto's dan? aaah toeeee?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 16:17:55 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65884095
Oh Rewimo, vanochtend klonk je enigszins twijfelachtig maar het gaat dus echt gebeuren? van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65884108
vind je het zo slaapverwekkend rocka?
pi_65884122
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef huuphuup het volgende:
Maar wel foto's dan? aaah toeeee?
misschien wil Troel die wel maken.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:20:21 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_65884175
rewimo eindelijk geen ouwe vrijster meer
stormy waters...
sailin'
pi_65884223
nou, trouwen betekent niet het einde van alles hoor!
pi_65884434
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef bixister het volgende:
nou, trouwen betekent niet het einde van alles hoor!
Niet?
  maandag 9 februari 2009 @ 16:29:36 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65884498
Rewimo wordt Frau Qtel!
Gefeliciteerd!

Léon speelt beneden met een meisje.
En ik heb de kroonprinses van Denemarken ontmoet.
Nou ja, even nuanceren. Ik heb geen kniksje gemaakt, maar kon haar gewoon aanraken.

[ Bericht 9% gewijzigd door dutchie op 09-02-2009 16:35:03 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 16:34:38 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_65884669
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Niet?
nou...?!

pi_65884980
Hier al bijna 10 jaar getrouwd...voor veel mensen is dat wel lang horen wij in onze omgeving, wij vinden dat we pas begonnen zijn, gezien onze ouders (40 en 37 jr)
pi_65885018
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef moussy het volgende:

[..]

nou...?!

[ afbeelding ]

nee trouwen is nie het end, das he begin pas, wat hebbe ge nou geleerd van paps en mams, eerst trouwen en dan begint het leven. Kijk dat ze er niet bij zeggen dat het verpesten van het leven dan begint...
  maandag 9 februari 2009 @ 16:47:29 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_65885155
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef bixister het volgende:

[..]

misschien wil Troel die wel maken.
bix Jij gemenerd! Ik pieste bijna in mijn broek!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65885565
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef moussy het volgende:

[..]

nou...?!

[ afbeelding ]
Whehehe
Hier is het sindsdien alleen maar leuker geworden gelukkig
pi_65885693
ik mis iets geloof ik

yay er komt een einde aan de afwas!!
straks even foto's maken van mn meuk die ik gekocht heb. Ik móét het showen, sorry, ik kan het niet onderdrukken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 17:13:03 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65886048
het is toch de kringloopwinkel geworden (maar dan niet die naast loods 5)
ik heb een stapel tuinboeken gekocht (dit jaar ga ik die schroothoop die onze achtertuin schijnt te zijn ombouwen tot een ware lusthof
pi_65886085
Was doen vind ik niet zo erg. Ik probeer het een beetje netjes op te hangen en strijk zo weinig mogelijk, want daar heb ik wel een hekel aan.
Ik probeer lief zover te krijgen dat hij zn eigen overhemden/broeken gaat strijken door het gewoon niet te doen. Maar dan trekt hij het wel gekreukt aan: "Het strijkt wel aan mn lijf".
Ja hoor.... gelukkig hoef ik niet met hem op pad, maar als er nou eens iemand een opmerking over zou maken misschien gaat hij het dan wel doen...
Want het smoesje: "ik kan het niet" slaat nergens op, dan moet je juist veel oefenen .
Fake it till you make it...
pi_65886242
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Stout het volgende:
Hier al bijna 10 jaar getrouwd...voor veel mensen is dat wel lang horen wij in onze omgeving, wij vinden dat we pas begonnen zijn, gezien onze ouders (40 en 37 jr)
dat horen wij ook telkens.
wij zijn over een paar weekjes 10 jaar bijelkaar en 6,5 jaar getrouwd. dat vinden mensen ook lang omdat we nu 25 en 28 zijn

ik ga er maar weer eens uit mijn kast trekken
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')