quote:Ik vind was vouwen niet zo heel erg, was strijken daarentegen...
De laatste tijd probeer ik de was direct vanuit de droger op te vouwen en te verdelen onder 2 wasmanden. 1 voor ons en 1 voor Amber en dan heb ik nog een mand voor strijk.
Lady, je mag wel ff bij mij komen strijken hoor
Heb vanmorgen al het kleine babyspulweggestreken. Nu nog broeken en truien...
de tijd dat ik onderweg ben om het naar je te brengen ben ik ws. al klaar met strijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
en ik maar f5-en
ik wil best voor je strijken hoor vicky, maar dan moet je t wel zelf brengen
Loods 5 en eventueel naar de kringloop.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik eens gaan doen: naar loods 5 of naar de kringloopwinkel? of allebei?
misschien nog even bellen....quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Memmel het volgende:
Ik hoop dat mijn strijk gedaan is wanneer ik straks thuiskom
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Raissa het volgende:
Er ligt voor mij ook een berg strijkgoed te wachten maar ik ben er zoo slecht in! Dat was dan weer wel handig aan de kraamverzorgster, ze kon strijken als de beste (en nog snel ook!)
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
misschien nog even bellen....
Haha, strijken is inderdaad zonde van de tijd en ontzettend 2008.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nah, ze is al naar huis. Ze had de was vorige week meegenomen. Dus ik zie straks wel een mooi gestreken mandje. Sorry K_P, ik weet dat je strijken zoooo 2008 vindt. Maar ik vind een lekker gestreken truitje zo fijn!
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Memmel het volgende:
Pinquit! Ben jij soms mijn verloren tweelingzus?
Als ze als een waakhond naast de droger wacht tot 'ie PING zegt om dan vervolgens alles netjes en kreukvrij weg te hangen én de was die ik in een keer doe in tienen splitst "omdat de machine dan niet zo vol zit en alles lekker kreukvrij blijft", dan wel ja.....quote:
Dus met 9,5 is ie wel redelijk vlot. Ik vroeg het omdat mijn zoon ook rond de leeftijd van de jouwe zit en zich afvroeg wanneer het wisselen verder ging !quote:5 tot 6 jaar eerste blijvende kiezen
6 jaar eerste snijtanden onder
6 tot 7 jaar eerste snijtanden boven
7 jaar tweede snijtanden onder
7 tot 8 jaar tweede snijtanden boven
8 tot 10 jaar rustfase
10 jaar hoektanden onder
10 tot 12 jaar eerste premolaren boven
eerste premolaren onder
tweede premolaren boven
tweede premolaren onder
hoektanden boven
12 tot 13 jaar tweede blijvende kiezen
18 tot 24 jaar derde blijvende kiezen, ofwel de verstandskiezen
Ik had ze vanochtend ook. Tomas is enorm blij met z'n knalrode crocs en zou ze het liefste nu al dragen geloof ik. De pelicans voor Yara zijn echtquote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef Noli. het volgende:
Nooooooouuuuuuuuuuu.. M'n vriendin heeft haar Crocjes al wel.![]()
3 paar disney's voor de kinderen, sandalen voor Tijn en prima's voor mezelf voor 53 euroquote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
die crocs-aanbieding heb ik helemaal gemist. was 't zo spectaculair?
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
Antikreuk ophangen roels! Ik heb ook zo'n hekel aan strijken en voorlopig kom ik er zo aardig mee weg![]()
Ik heb iets met m'n voet gedaan en kan bijna niet meer lopenIk weet alleen niet hoe het komt
![]()
Het voelt net of het gewricht van m'n middelteen heel dik is (of het vlees eronder heel dun) en ik dus op een bot-bult loopEerst voelde het alsof ik op een bult liep en heb dus even flink eelt weggehaald, maar het zat dus dieper.
Morgen even naar de dokter, want niet lopen is best lastig met drie kinderen
wow...hoe groot is je woonkamer ?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Pfffff, klusserdeklus, het is toch een beetje meer schilderwerk dan ik dacht.![]()
Nu nog het laatste stukje (de hele woonkamer) plint.
Ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef bixister het volgende:
ooh de buurvrouw, ik dacht dat je artistiekerig op doek aan 't schilderen was.
Een paar dozen vol lego van F. van vroeger die jarenlang in een stoffige garage hebben gestaan. De garage moest opgeruimd en de lego uiteraard hierheen en dus in een waszak in de wasmachine, maar aan het eind van de rit was de waszak toch wel wat gehavend en zijn er wat van die kleine dingetjes tussendoor geglipt helaas... Vooralsnog lijkt het wel mee te vallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
lego wasjes? ik strijk ook alleen 't hoognodige.
mijsje, ik hoop dat je moeder het lang genoeg volhoudt om je kind nog een tijdje te kunnen meemaken! sterkte ermee.
Niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef bixister het volgende:
nou, trouwen betekent niet het einde van alles hoor!
quote:
bixquote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef bixister het volgende:
[..]
misschien wil Troel die wel maken.![]()
![]()
![]()
![]()
dat horen wij ook telkens.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Stout het volgende:
Hier al bijna 10 jaar getrouwd...voor veel mensen is dat wel lang horen wij in onze omgeving, wij vinden dat we pas begonnen zijn, gezien onze ouders (40 en 37 jr)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |