Ofyles2 +1quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Faröer Eilanden.
natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:40 schreef Mark het volgende:
Deelder
Ik ga slapen, het is niet moeilijk. Jullie komen er wel uit.quote:
gecheckt.... en klopt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
zwolleeeee
geboren en getogen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef svk1985 het volgende:
erg rustig hier alweer...
en ik heb geen idee...
nopequote:
Hierin zit het antwoord van wie het nummer is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:21 schreef BenjaminFranklin het volgende:
jullie moeten zoeken in de richting van een groep jongeren, 3 weliswaar, niet van vroeger, maar van tegenwoordig. Tis redelijk nieuwe muziek, van deze tijd.
idd, tis echt een nummer dat je gehoord moet hebben wil je het kunnen plaatsen. Weer ns wat anders dan oude nummers of kennisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef svk1985 het volgende:
jeugd van tegenwoordig? maar de titel?
Deze reken ik goed, het nummer heet Centje Centje (Damsko Centje Express), maar dit komt het meest in de buurt.quote:
haha, ben ik het met je eens hoor. Maar er worden hier veel vragen gesteld die gewoon niet veel met de actualiteiten te maken hebben. een AKQ-er hoort in die zin ook wel een beetje van alle market thuis te zijn dacht ik zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef barney74 het volgende:
wat een verschrikkelijke tekst zeg; ieder zn smaak maar hier springen de tranen van in mn ogen
dit is idd goed en het verhaal erom klopt ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dat is supreme commander, ik dacht dat hetzelfde team dat TA maakte de copyrights kwijt waren geraakt oid en dus maakten ze maar een 'nieuw' spel in precies hetzelfde format.. over innovatie gesprokenIk weet alleen niet meer van wie het is, net zoals de vorige keer
Dat kan ik goed rekenen, maar niet iedere savant is een autist en niet iedere autist is een savant. Ze kunnen idd een extreem goed geheugen hebben. Er is een savant die Pi tot 22.000 cijfers achter de komma op kan noemen. Er is er eentje die tijdens een concert kan zeggen welke instrument welke noot speelt op welk moment dan ook. 1 iemand kent alle dagen uit zn hoofd van hier tot over 10.000 jaar en 10.000 jaar terug, hij weet bijvoorbeeld dat 12 augustus 412 voor christus een donderdag was, uit zn hoofd, sneller dan een computer. Echt een extreem interessant syndroom! Kan er uren over ouwehoeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef steekbal het volgende:
Een autist met een bepaalde geniale eigenschap, bv extreem goed geheugen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef svk1985 het volgende:
naast vieze peter, nu dus ook een pokerpeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |