abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65869507
Op 26 april 2007 opende iemand dit topic. Korte samenvatting is dat de TS wilde weten hoever de dames zouden gaan voor doekoe, welgeteld 1500 eurootjes.

Een week later kreeg dit een vervolg in dit topic. Afgesproken werd dat 1500 euro betaald zou worden voor geleverde diensten over een nog te schrijven en op te nemen lied.

Er volgden een aantal MSN-sessies, een aantal afspraken om te bellen en er is zelfs een afspraak gemaakt om langs te gaan in september. Helaas, allemaal op niks uitgelopen.

Paramnesia, ik heb nu al een paar maanden niets van je gehoord. Ik dénk dus dat de afspraak niet doorgaat?
pi_65869570
TS heeft een blauwtje gelopen . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 01:12:55 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65869580
tvp
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 9 februari 2009 @ 01:13:56 #4
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65869590
Misschien denkt hij dat je minder waard bent.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_65869595
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
TS heeft een blauwtje gelopen . . .
Definieer blauwtje?
pi_65869600
zeker tvp
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:14:39 #7
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_65869604
Ik zou ook geen 15000 euro te betalen om een vrouwelijke internetnerd te neuken, koop je net zo goed een wel geile hoer voor.
Droeloe
  maandag 9 februari 2009 @ 01:15:18 #8
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_65869610
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:14 schreef Kevin_NL het volgende:
Ik zou ook geen 15000 euro te betalen om een vrouwelijke internetnerd te neuken, koop je net zo goed een wel geile hoer voor.
1tje???
pi_65869620
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:13 schreef Aoristus het volgende:
Misschien denkt hij dat je minder waard bent.
Ja, dat kan best. Maar de onderhandelingen waren al afgesloten.
pi_65869629
quote:
1500 euro was het. Bovendien, het ging niet om het neuken. Althans, mij niet.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:16:46 #11
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_65869631
Oh laat maar aan de titel en het grote geld dacht ik dat het een wanhopige fokker die sex wilde maar het gaat om een lied o.O ik adviseer vrienden te zoeken en een band op te richte, is zelfs mij gelukt
Droeloe
pi_65869637
quote:
Voor zover ik kan zien valt MLI toch echt op het eigen geslacht?
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
pi_65869647
tvp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65869649
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef MLI het volgende:
Op 26 april 2007 opende iemand dit topic. Korte samenvatting is dat de TS wilde weten hoever de dames zouden gaan voor doekoe, welgeteld 1500 eurootjes.

Een week later kreeg dit een vervolg in dit topic. Afgesproken werd dat 1500 euro betaald zou worden voor geleverde diensten over een nog te schrijven en op te nemen lied.

Er volgden een aantal MSN-sessies, een aantal afspraken om te bellen en er is zelfs een afspraak gemaakt om langs te gaan in september. Helaas, allemaal op niks uitgelopen.

Paramnesia, ik heb nu al een paar maanden niets van je gehoord. Ik dénk dus dat de afspraak niet doorgaat?
Schrale troost, misschien heeft ie zijn heil gevonden bij de Jostiband
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
  maandag 9 februari 2009 @ 01:18:19 #15
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65869652
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:15 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, dat kan best. Maar de onderhandelingen waren al afgesloten.
Als je het als een visafslag ziet, dan is de bewaartijd waarschijnlijk verstreken.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:19:05 #16
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_65869662
Ik las:
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef ProbeerMe het volgende:

[..]

Schrale doos, misschien heeft ie zijn heil gevonden bij de Jostiband
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 01:19:20 #17
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65869665
Ben jij dit nou MLI ?

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 9 februari 2009 @ 01:19:37 #18
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_65869668
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:17 schreef ProbeerMe het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien valt MLI toch echt op het eigen geslacht?
Wie zegt dat paramnesia een man is? We negeren hierbij even zijn profiel
Droeloe
pi_65869669
TS als het niet om neuken ging waar ging het dan wel om?

Anders hoer-alert!
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65869673
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:14 schreef MLI het volgende:

[..]

Definieer blauwtje?
Blauwtjes
Dit hoofdstuk had op zich ook wel onder het hoofdstuk 'vervelende situaties' gekunt, echter door de omvang en het feit dat de hele site toch over blauwtjes en het voorkomen ervan gaat toch een aparte link.

Wat is een blauwtje?

Een blauwtje is het beste te definieeren als: 'Het ontvangen van een afwijzende reactie op een amoreuze toenaderingspoging van welke aard dan ook'.

Waarom heet een blauwtje een blauwtje?

Het eerste wat men zou bedenken als antwoord op deze vraag zal iets in de trant zijn van: Een man kan indien zijn amoreuze verzoek naar de mening van de vrouw te ver gaat soms een blauw oog oplopen, dus een 'blauwtje'.
Dit is echter niet helemaal waar de term vandaan komt. De term 'blauwtje' is namelijk afgeleid van een oud spreekwoord: "Een blauwe scheen lopen", wat zoveel betekende als dat je iets overkwam wat je niet zo leuk vond. (Als je je scheen ergens tegenaanstoot en je krijgt een blauwe plek, dan vind je dat ook niet leuk). En aangezien een afwijzing op het amoreuze vlak niet leuk is, is de link snel gelegd.

Zijn er verschillende soorten blauwtjes?

Blauwtjes komen altijd op hetzelfde neer (zie de defenitie hierboven), er zullen dus geen grote verschillen tussen blauwtjes te zien zijn.
Het is echter wel zo dat er nuances aan te brengen zijn wat betreft de mate van 'beschamendheid' van verschillende blauwtjes.
Mate van beschamendheid is aangegeven op een schaal van 1 tot 10, 1 is 'niet zo heel erg'. 10 = 'waar is het station?'

1 - Het klassieke blauwtje

Met het klassieke blauwtje wordt bedoelt: Iemand die een een kroeg/discotheek een leuke dame spot en daar een praatje mee aan (wil) knopen. De dame geeft echter aan niet geinteresseerd te zijn en daarmee is de kous af.
Mate van beschamendheid: 1 tot 4 al naar gelang het aantal getuigen en hoe dronken u bent.

2 - Het liefdesverdriet blauwtje

Stel, u vind een bepaalde dame al een tijdje leuk en waagt een poging. Ze wijst u op wat voor een manier dan ook af en u zit behalve met de ervaring van een blauwtjeook met een gebroken hart.
Mate van beschamendheid: Minstens 3

3 - Het nucleaire blauwtje

Het nucleaire blauwtje is de meest vervelende vorm. U loopt een nucleair blauwtje als de dame in kwestie u gaat uitlachen, uitschelden of op een andere manier te kijk zet. Of indien u een blauwtje loopt gedurende tv opnamen (Zoals bij 'all you need is love' oid).
In het geval dat ze u op wat voor manier dan ook extra gaat kwetsen is het in ieder geval wel duidelijk dat u te maken heeft met een sekreet, deze wetenschap kan er evt voor zorgen dat u sneller van de dame in kwestie genezen bent.
Mate van beschamendheid: Minstens 5

4 - Het broertjes blauwtje

Hierbij gaat het om een mislukte poging bij een meisje wat al een tijdje een goede vriendin is van u. Ze geeft te kennen wel geinteresseerd te zijn in 'slechts vriendschap'.
Niet echt een 'erg' blauwtje zo op het eerste gezicht, doch dit neemt toe naarmate u vaker met dit type blauwtje te maken krijgt. (Zie: 'broertjes syndroom' bij situaties)
Mate van beschamendheid: 1, neemt met 1 toe telkens na elke 5e keer dat u met dit blauwtje te maken heeft gehad.

5 - Het kamikaze blauwtje

U probeert op vakantie/of waar dan ook een vriendinnetje aan de haak te slaan (al dan niet onder de invloed van de nodige liters vloeibaar goud) op een expres gekozen lompe manier. (Spreek meisje aan met: 'wil je mijn duifje zijn?')
Uiteraard zijn deze blauwtjes niet zo'n ramp.
Mate van beschamendheid: 1

Waarom is een blauwtje zo beschamend?

Het lopen van een blauwtje is voor de meesten een beschamende aangelegenheid. U loopt rood aan, weet niet meer wat te zeggen en hoopt dat de grond onder u zich opent om u te verzwelgen, of u zou het liefst willen dat u middels een teletransportatiesysteem naar ergens anders zou worden getransporteerd, al is dat toevallig midden in een kuil met schorpioenen.
Waarom is dat nu toch zo beschamend? Waarom kunt u een blauwtje nou zo moeilijk van u af laten ketsen zondat dat het u deert? Welnu, dit ligt aan het feit dat een afwijzing in het algemeen voor iedereen pijnlijk is. Men heeft dan immers het idee ergens niet goed genoeg voor te zijn.
Helemaal erg wordt het als u uzelf van uw kwetsbaarste kant heeft laten zien, u laat als het ware uw pantser zakken en stelt uzelf op z'n kwetsbaarst op als u een dame aangeeft haar wel te zien zitten. Een afwijzing komt dan extra hard aan.
Indien er een stilte ontstaat vlak nadat u een blauwtje loopt zal het gevoel van onbehagen alleen maar toenemen.

Een bijkomende verergende factor is als er getuigen zijn van het blauwtje, u staat dan in het middelpunt van een hoop negatieve publiciteit en men drijft de spot met uw gevoel.
Anderen vinden het tevens vermakelijk om te zien als iemand een blauwtje loopt omdat ze het idee hebben dat de persoon in kwestie er erg mee zit (leedvermaak), doen alsof u het niet boeit dat u zojuist een blauwtje liep zal dus zeker meehelpen aan het verzachten van het beschamende effect.

Overigens zijn blauwtjes die u loopt via de telefoon/MSN/e-mail veel minder erg dan een face to face blauwtje aangezien u nu al 'ergens anders' bent dan de dame in kwestie.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_65869684
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef donroyco het volgende:
Ik las:
[..]
Wie weet, daar kan ik geen uitspraak over doen
pi_65869703
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als je het als een visafslag ziet, dan is de bewaartijd waarschijnlijk verstreken.
Ja, maar het gaat niet om een visafslag. Het gaat om mijn stem, die overigens sterk verbeterd is nu ik de sigaretten laat staan. Indien nieuwe onderhandelingen, zou ik er eigenlijk 150 euro bij moeten vragen.
  maandag 9 februari 2009 @ 01:23:40 #23
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65869727
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:22 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat niet om een visafslag. Het gaat om mijn stem, die overigens sterk verbeterd is nu ik de sigaretten laat staan. Indien nieuwe onderhandelingen, zou ik er eigenlijk 150 euro bij moeten vragen.
Mijn gelukswensen heb je.
pi_65869728
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef Paul het volgende:
Ben jij dit nou MLI ?

[ afbeelding ]
Ja Paul. Dat ben ik. Wil je graag een crosspost doen vanuit S&G? Mag hoor, ik vermoed dat je daar lekker hebt lopen fappen.
pi_65869747
quote:
Op maandag 9 februari 2009 01:23 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja Paul. Dat ben ik. Wil je graag een crosspost doen vanuit S&G? Mag hoor, ik vermoed dat je daar lekker hebt lopen fappen.
Ik ben bang dat hij jouw foto echt op canvas heeft laten afdrukken en op zijn kamer heeft gehangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')