abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65926472
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef MacDennis het volgende:
Even weer terug on topic .. de beurzen in Amerika zien momenteel bloedrood ! En de week is nog maar net begonnen ..
En dat was eigenlijk niet meer dan logisch, zelfs puur uit technisch oogpunt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65928837
Fuck. Ik ga de filmpjes eens kijken.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_65928952
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef pberends het volgende:
hij had krijgt gelijk w000t!
pi_65929140
Te verwachten, de vorige rally was vrij scherp, maar heeft geen echte steunniveaus gebroken. Bovendien is ook january negatief agesloten, wat volgens sommigen een redelijk goede voorbode is voor de rest van het jaar. Ook bleef bijvoorbeeld de DOW de hele tijd maar rond de 8k trappelen. Ik zeg al van 21 november dat de steun zeker nog zou worden getest, of we daar nog onderdoor gaan durf ik niet te zeggen, maar dat komen we nog wel te weten, kansen lijken mij gelijk verdeelt. Maar een ding is zeker, als we er onder gaan zitten er de komende kwartalen nog hele nare dingen aan te komen. Persoonlijk ben ik al blij dat mijn job nog redelijk veilig is...
pi_65930428
oh komop, deze haalt nog geen top tien.

ik denk eerder een herhaling van de periode september/november 2008. maar ook dit is in BB&B besproken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:42:48 #57
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_65935724
quote:
hij had gelijk w000t!
Beetje maar hé beurzen ging hard naar beneden niet "kei" hard. Maar dat kan morgen nog komen hé
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:58:27 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_65936036
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Beetje maar hé beurzen ging hard naar beneden niet "kei" hard. Maar dat kan morgen nog komen hé
Vrijdag toch?
pi_65936361
quote:
hij had gelijk w000t!
Ja wuh.

Beurzen gaan keihard omhoog.
Beurzen gaan omhoog.
Beurzen blijven gelijk.
Beurzen gaan omlaag.
Beurzen gaat hard omlaag.

Kans dat-ie zoiets slecht voorspelt is niet heel groot.
pi_65981376
Nieuwe update/vervolg verhaal over synthetische obligaties (soort product uitgevonden door een paar amerikaanse banken, wat door leningen weer aan bedrijven, banken of investeerders etc, wordt verstrekt maar waar in feite geen waarde achter ligt). 1 obligatie bestaaat dus uit zeg maar 10 leningen. Als er een aantal bedrijven ten onder gaan die gekoppeld zijn aan deze leningen, implodeerd het hele zooitje, maar die andere bedrijven/investeerders/banken etc) zijn dan wel verplicht om deze imploderende obligatie geld te geven, het geld komt dus altijd weer terug bij de banken (dit die product hebben uitgevonden), maar bedrijven- andere banken (bv de ijslandse banken) & investeerders zijn lekker de lul, door een product, wat in feite gewoon pure oplichting is.

Althans mijn beperkte korte uitleg, nogal ingewikkeld verhaal opzich, lees link voor betere/volledige uitleg:
http://www.businessspecta(...)1-P5RF5?OpenDocument

Eerste deel:
http://www.businessspecta(...)r-LHRJP?OpenDocument

Corrupt zooitje!! Nu stopt de amerikaanse overheid dus weer 2 miljard in het financiele systeem, maar kan niet goed uitleggen aan wie etc, geen wonder toch??

[ Bericht 5% gewijzigd door Billary op 12-02-2009 13:11:54 ]
pi_65995440
enenen?

no offence, maar nog niks 'specials' gezien deze week. veel nieuws met veel kommer & kwel, niks nieuws onder de zon. BB&B heeft consencus bereikt: de grote *krak* komt in het voorjaar pas

en waarschijnlijk zal het allemaal reuze meevallen qua beurs. het is nu de reeele economie die de klappen krijgt. deflatie/depressie mensen. maar de wereld vergaat niet. hooguit een oorlogje hier en daar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:02:54 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_65995736

o noes
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:24:50 #63
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65996565
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:26:38 #64
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65996634
Ik zie beleggers er nog wel voor aan om uit bijgeloof massaal aandelen te dumpen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:03:14 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_66019949
Vooralsnog zitten de beurzen deze vrijdag de dertiende behoorlijk in de lift
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:14:33 #66
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_66020363
Inderdaad , wordt vandaag niet meer gedumpt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_66028779
Wat ik al eerder deze week zei; ik zie voorlopig geen enkele katalysator die de beurzen opeens onder de lows van november 2008 zou moeten brengen. Deze week was volatiel, maar uiteindelijk tamelijk rustig.
pi_66029631
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef pberends het volgende:
Wat ik al eerder deze week zei; ik zie voorlopig geen enkele katalysator die de beurzen opeens onder de lows van november 2008 zou moeten brengen. Deze week was volatiel, maar uiteindelijk tamelijk rustig.
Alt-A hypotheken die verder afgewaardeerd gaan worden, euro-leningen aan Oost-Europa die afgeschreven moeten worden, instorting van US obligatiemarkt omdat China de dollar niet meer zo ziet zitten... drie gebeurtenissen die de financiële wereld op korte termijn weer op zijn grondvesten kunnen laten schudden.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 18:36:10 #69
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_66029833
...maar niet deze week.

Jammer, had wel zin in wat spektakel.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_66029916
Ik begreep sowieso al niet waarom dit onzin topic niet in TRU stond.
pi_66029952
TS zat vol in de shorts
pi_66031903
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:26 schreef dvr het volgende:

[..]

Alt-A hypotheken die verder afgewaardeerd gaan worden, euro-leningen aan Oost-Europa die afgeschreven moeten worden, instorting van US obligatiemarkt omdat China de dollar niet meer zo ziet zitten... drie gebeurtenissen die de financiële wereld op korte termijn weer op zijn grondvesten kunnen laten schudden.
Dat de obligatiemarkt het minder doet kan misschien een opsteker zijn voor de aandelenmarkt. Die afschrijvingen komen pas volgend kwartaal lijkt me. China als opkoper is niet zo belangrijk meer, de Fed koopt nu zelf obligaties op.
pi_66168644
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:40 schreef pberends het volgende:
Zou hij er een week naastzitten?
haha daar dacht ik ook net aan
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_66173157
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef edwinh het volgende:

[..]

haha daar dacht ik ook net aan
ik zat me te bedenken dat die tt feitelijk gezien altijd kan kloppen