Hoax. Pics or it didn't happen-topic!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef enchufa het volgende:
[..]
Die heb ik nu staan als achtergrond
Ieuw, engerd!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zonder toestemming foto's van mooie vrouwen/meisjes posten.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Dibble het volgende:
gast... post dan GODVERDOMME die kutfoto als je nog enig nuttig inbreng wil hebben op menig fokker z'n zondag avond....
Heb je een foto vooor mijhijjjquote:
Het meisje was een Tripod ? Wat is dit, War Of The Worlds ?!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
[ afbeelding ]
HIER DE FOTO VAN DE MEISJE
Dan niet topicwaardig.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zonder toestemming foto's van mooie vrouwen/meisjes posten.
Fap-fap-fap....quote:
Maak een printscreen van je desktop! Dan post je niet 'zomaar' een foto van haar..quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef enchufa het volgende:
[..]
Heb je die lemming over jou topic al gelezen?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
Dit topic gaat niet over haar foto maar over haar verdwijnen en dat ik emotionele ondersteuning nodig heb bij het verwerken daar van
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je die lemming over jou topic al gelezen?
Mijn kansloze nerdy zoon....
maak er een pol over, wedden dat het er om gaat dat wij de fotos willen zienquote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
Dit topic gaat niet over haar foto maar over haar verdwijnen en dat ik emotionele ondersteuning nodig heb bij het verwerken daar van
Schopje naar R&P plx.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
stfu en post die foto. Jouw gevoelens boeien ons nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
Daar hebben we niks aan homoquote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef enchufa het volgende:
Ik zal haar beschrijven:
Ze is lang en slank. Heeft lang donker haar en groene ogen. Vorige week had ik het met een collega over schoonheid. Dat het te maken heeft met symmetrie en de juiste verhoudingen. Zij bevestigt precies hetgeen wat ik daar over vertelde
nee papas geld was opquote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef zomaareennaam het volgende:
het was kort voor middernacht en ze moest haar glazen muitljes inleveren?
Wahahaha, super!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je die lemming over jou topic al gelezen?
Mijn kansloze nerdy zoon....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |