Hoax. Pics or it didn't happen-topic!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef enchufa het volgende:
[..]
Die heb ik nu staan als achtergrond
Ieuw, engerd!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zonder toestemming foto's van mooie vrouwen/meisjes posten.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Dibble het volgende:
gast... post dan GODVERDOMME die kutfoto als je nog enig nuttig inbreng wil hebben op menig fokker z'n zondag avond....
Heb je een foto vooor mijhijjjquote:
Het meisje was een Tripod ? Wat is dit, War Of The Worlds ?!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
[ afbeelding ]
HIER DE FOTO VAN DE MEISJE
Dan niet topicwaardig.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zonder toestemming foto's van mooie vrouwen/meisjes posten.
Fap-fap-fap....quote:
Maak een printscreen van je desktop! Dan post je niet 'zomaar' een foto van haar..quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef enchufa het volgende:
[..]
Heb je die lemming over jou topic al gelezen?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
Dit topic gaat niet over haar foto maar over haar verdwijnen en dat ik emotionele ondersteuning nodig heb bij het verwerken daar van
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je die lemming over jou topic al gelezen?
Mijn kansloze nerdy zoon....
maak er een pol over, wedden dat het er om gaat dat wij de fotos willen zienquote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
Dit topic gaat niet over haar foto maar over haar verdwijnen en dat ik emotionele ondersteuning nodig heb bij het verwerken daar van
Schopje naar R&P plx.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
stfu en post die foto. Jouw gevoelens boeien ons nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
Daar hebben we niks aan homoquote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef enchufa het volgende:
Ik zal haar beschrijven:
Ze is lang en slank. Heeft lang donker haar en groene ogen. Vorige week had ik het met een collega over schoonheid. Dat het te maken heeft met symmetrie en de juiste verhoudingen. Zij bevestigt precies hetgeen wat ik daar over vertelde
nee papas geld was opquote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef zomaareennaam het volgende:
het was kort voor middernacht en ze moest haar glazen muitljes inleveren?
Wahahaha, super!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je die lemming over jou topic al gelezen?
Mijn kansloze nerdy zoon....
Rot toch op man.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:17 schreef enchufa het volgende:
Nee, ik sprak met een andere fotograaf daar over.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:37 schreef SpecialK het volgende:
wacht je hebt een lekker wijf wat je aandacht geeft en je gaat haar uitleggen wat cropfactors zijn?
Jij WIL je gewoon echt niet voortplanten met iets lekkers he?
Godverdomme stuur de volgende keer maar door naar mij.
kom je ook nog eens uit twente?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef enchufa het volgende:
[..]
Nee, ik sprak met een andere fotograaf daar over.
Ik dacht dat ze nog wel wat langer zou blijven en dat we later op de avond nog even naar brommers zouden gaan kieken.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef veldmuis het volgende:
Zonder foto's zal ik dit topic moeten laten sluiten.
In Utrecht kun je ook brommers kieken!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
kom je ook nog eens uit twente?
waar was dat feest?
Zoals hij al zegt, je wilt dus gewoon niet ontmaagd wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef enchufa het volgende:
[..]
Nee, ik sprak met een andere fotograaf daar over.
Ik dacht dat ze nog wel wat langer zou blijven en dat we later op de avond nog even naar brommers zouden gaan kieken.
idd het is mijn subforum niet maar dit zijn geen strekenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom geen slotje? Ik zie geen foto van het prachtige meisje.
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom geen slotje? Ik zie geen foto van het prachtige meisje.
Geil, maar nu een foto van de dame in kwestie.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:01 schreef enchufa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel een beetje op haar maar iets meer naturel
Exact, dit gedrag heb er helemaal niks van.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd het is mijn subforum niet maar dit zijn geen streken
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geil, maar nu een foto van de dame in kwestie.
Die staan op de website om bekeken te worden door de mensen die er waren. Misschien kijkt zij ook wel en ziet ze mijn msn staan en voegt ze me toe en dan leven we nog lang en gelukkig und so weiter!quote:
Geef dan een link naar die site.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef enchufa het volgende:
[..]
Die staan op de website om bekeken te worden door de mensen die er waren. Misschien kijkt zij ook wel en ziet ze mijn msn staan en voegt ze me toe en dan leven we nog lang en gelukkig und so weiter!
Dan moet je wel van de herenliefde zijn, een beetje vent had zoiets nooit laten lopen. En al helemaal niet om met iemand over camera's te lullenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:01 schreef enchufa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel een beetje op haar maar iets meer naturel
Er wordt daar elke maand een feest gegeven, ze was er ook wel eens eerder geweest. Ik kom haar vast binnenkort wel weer tegen. We gaan naar dezelfde soort feestjes en uitgaansgelegenheden!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:09 schreef thestoryofus2009 het volgende:
volgensmij heb je wel een goede smaak qua vrouwen...
ben wel heel benieuwd nu.
maar ff serieus.
je vader was organisator van het feest.... was er geen gastenlijst?
feest van werk...dochter van iemand, etc. dat moet toch na te gaan zijn of geef je op?
Er liepen daar wel veel Zuid-Amerikanen en negers rond. Die weten wel raad met zo'n chickaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan moet je wel van de herenliefde zijn, een beetje vent had zoiets nooit laten lopen. En al helemaal niet om met iemand over camera's te lullen![]()
Helaas voor jou kwam ze in de tussentijd waarschijnlijk een echte vent tegen die wel weet hoe je dat aan moet pakken![]()
En jij maar zoeken
En dan wil ik helemaal niet weten wat ze met haar tongpiercing doetquote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
TS, je bent een lul en daarom neukt dat wijf nu met drie negers.
Wees gerust, je zal het nooit weten ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef enchufa het volgende:
[..]
En dan wil ik helemaal niet weten wat ze met haar tongpiercing doet
Heus wel! Zij voelt hetzelfde voor mij als wat ik voor haar voel. True love!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wees gerust, je zal het nooit weten ook.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wees gerust, je zal het nooit weten ook.
Ga maar zoeken, luilak. Staan voldoende aanknopingspunten in dit topic als je persé haar foto's wilt zien!quote:
Jij baalt gewoon omdat je zo dom bent geweest om je camera in de trein achter te latenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Nikmans het volgende:
Wat ben jij een godsongelofelijke aandachtshoer, TS
Nee, hij baalt omdat jij een topic over een lekker wijf, waar je foto's van heb, maar ze niet post.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef enchufa het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon omdat je zo dom bent geweest om je camera in de trein achter te laten
Maar smaken verschillen. Misschien zeggen jullie wel dat haar neus lijkt op die van Donald Duck en dat ze wallen onder haar ogen heeft. En dat klopt ook wel, alleen op dit moment zie ik dat niet zo!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, hij baalt omdat jij een topic over een lekker wijf, waar je foto's van heb, maar ze niet post.
Misschien wel, maar aangezien je te laf ben om een foto te posten zal dat niet gebeuren.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:36 schreef enchufa het volgende:
[..]
Maar smaken verschillen. Misschien zeggen jullie wel dat haar neus lijkt op die van Donald Duck en dat ze wallen onder haar ogen heeft. En dat klopt ook wel, alleen op dit moment zie ik dat niet zo!
Dat dus. JONGENS IK HEB FOTO'S, MAAR IK POST ZE NIET HOOR!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:30 schreef Nikmans het volgende:
Wat ben jij een godsongelofelijke aandachtshoer, TS
Volgens mij was er helemaal geen lekker wijf.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat dus. JONGENS IK HEB FOTO'S, MAAR IK POST ZE NIET HOOR!
Wel! Ik heb de foto's van het feest aan een vriend laten zien en hij vond haar het lekkerste wijf dat er rondliep. Zo praat hij nu eenmaal. Maar het klopt wel. Over het algemeen komt er een wat ouder publiek, dus zo'n mooie, wat jongere chicka valt dan natuurlijk helemaal op.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Volgens mij was er helemaal geen lekker wijf.
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op zondag 8 februari 2009 23:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Volgens mij was er helemaal geen lekker wijf.
Gast, post die fucking foto gewoon in plaats van eindeloos te blijven vertellen hoe lekker ze wel niet wasquote:Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef enchufa het volgende:
[..]
Wel! Ik heb de foto's van het feest aan een vriend laten zien en hij vond haar het lekkerste wijf dat er rondliep. Zo praat hij nu eenmaal. Maar het klopt wel. Over het algemeen komt er een wat ouder publiek, dus zo'n mooie, wat jongere chicka valt dan natuurlijk helemaal op.
Het is gewoon verzonnen, wat een kneus.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, post die fucking foto gewoon in plaats van eindeloos te blijven vertellen hoe lekker ze wel niet was
En laatst was die bijna weer zijn videocamera kwijt op schoolquote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef enchufa het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon omdat je zo dom bent geweest om je camera in de trein achter te laten
Haha, zo erg. Ik zou zo flippen als mij dat zou overkomen!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:47 schreef invine het volgende:
[..]
En laatst was die bijna weer zijn videocamera kwijt op school
nou, ken ook een vriend die extreem goed kan dansen (salsa en die dingen) maar die brengt vrouwen wel onder de indruk ermeequote:
JAAA MAARUHH EH, DIE VROUWEN HUN ZIJN OOK ALLEMAAL HOMO!iii!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:48 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
nou, ken ook een vriend die extreem goed kan dansen (salsa en die dingen) maar die brengt vrouwen wel onder de indruk ermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |