Gister naar een vriend van me, om daar even lekker een avondje te gaan chillen.
Het begon allemaal normaal, we waren met z'n 4en, en de vriendin van die vriend zou elk moment langskomen.
Na wat biertjes gingen we eindelijk doen wat we al een tijdje geplanned hadden, XTC en paddo's. Nu was ik zelf nog onervaren met beide, maar mijn vrienden hadden wat meer ervaring en daarom wou ik het vanavond ook proberen, in een controleerde omgeving.
Opeens komt die chick van die vriend waar we waren langs, dit vond ik al wat minder, ik kende haar nog van werk, en in haar ogen ben ik niet iemand die snel drugs zou gebruiken.
Maargoed het was zijn huis en wat kon ik doen...
Ik nam een halve portie paddo's en 1 pil. Rustig aan volgens mijn vrienden. Dat kon ik trouwens niet van hun zeggen, die vriend van wie het huis was nam 1,5 portie en 2 pillen.
Nu komt het, hij ging echt helemaal out, totaal van de kaart. Zijn vriendin daarentegen, die ook al wat op had, bleek dit helemaal niet erg te vinden. Ze had zo'n rare trip, ze begon helemaal aan ons te zetten en was verschrikkelijk geil, ze begon een beetje haar lichaam te showen.
Ik zat eerst een beetje te kijken wat ze aan het doen was en toen drong het pas echt tot me door (de drugs was bij mij ook in gaan werken, zelf totaal geen nare bijwerkingen, maar dat terzijde), maar het drong dus nu pas tot me door dat ze al naakt voor ons stond en binnen de kortste keren was ze een andere vriend aan het pijpen.
Wat hierna gebeurde weet ik niet precies meer, maar we hebben haar alledrie sowieso geneukt, de XTC begon mij ook aardig opgewonden te maken

.
Nu zit ik dus met een enorm schuldgevoel in mijn maag, we hebben gewoon die chick van hem geneukt waar hij facking bij zat

Hij was dan wel out maar wie weet wat hij er nog allemaal van herinnerd... Ik heb nog niks van hem gehoord, wel heeft die chick alweer een smsje gestuurd.... Ook naar mijn andere vrienden hoor ik net.
Mijn twee andere vrienden hebben zoiets van 'boeie' het was haar keuze, maar ik ken die jongen al wat langer en vind dit dus echt heel kut...
Wat moet ik doen?