Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef MadEyeMoody het volgende:hallo fokkers,
ik ben helemaal gepwnd door dit meisje en ben erg pissig. Ik bedoel wat is er mis met vrouwen tegenwoordig?
Zijn het allemaal hoeren?
Oke dit is wat er is gebeurd. Ik heb dit meisje ongeveer 4 maanden geleden ontmoet via vrienden en we gaan sindsdien met elkaar uit . Gisternacht hadden ik en 3 vrienden wat xtc en wat paddestoelen.
Ze kwamen naar mij en we dachten erover om wat oude video's te kijken en wat paddo's in te nemen.
Ze belde mij om 7 uur 's avonds en zegt dat ze wilt langskomen. Ik zeg oke is goed er zijn een paar vrienden hier maar het is goed.
Ok ik zal even doorspoelen en naar het hoogtepunt gaan. Ik heb 3,5 gram paddo's ingenomen en zij 2 pillen en mijn vrienden ook iets van 2/3 pillen.
Ongeveer 45 minuten later raak ik helemaal bezeten door die paddo's en ik bene cht helemaal van de kaart. Ik kan niet lopen of mezelf normaal bewegen en ik zit op een stoel terwijl de wereld met 1000km per uur langs me heengaat en ik hoor ze zachtjes fluisteren.
Is hij in slaap? Ik denk niet dat hij iets kan horen. Ja hij ziet er beroerd uit. Kom laten we het doen hij komt er toch nooit achter.
Ik probeer me te concentreren en wil tegen die idioten zeggen dat ik er nog steeds ben. Mijn lichaam wilt niet reageren maar ik probeer me te concentreren en ik kan weer iets zien.
Ik zie een glimp van mijn drie ''vrienden'' . Ze zitten allemaal op de grote bank in de woonkamer. Ze had haar broek uit en haar tieten hingen uit haar shirtje.
Ze knielt op haar knieën en begint ze te pijpen terwijl ze aan haar tieten zitten. Ik was woedend maar mijn paddo vergiftigde lichaam wilt niet reageren.
Ze gaat door met hun te pijpen en ze zeggen allemaal vuige dingen tegen haar. Ze noemden haar een hoer en ze zeiden zuig me en dat soort dingen.
Daarna begon een van mijn ''vrienden'' haar van achteren te rijden en een begint haar mond te berijden.
En ik zat/lag daar ik kon me niet bewegen of iets zeggen.
Ik herinner me dat ik iets probeerde te mompelen maar ik gaf over. Ik was echt verneukt.
Nou ze hebben haar waarschijnlijk iets van een half uur geneukt en ze hadden hun kwak op haar kont gedropt en in haar mond. Ik lag daar maar als een dood kadaver.
Deze ochtend werd ik wakker in mijn bed en ze lag naakt naast me. Terwijl ik wakker word begint ze me te pijpen dus ik laat haar doorgaan en ik kom in haar mond.
Ze zegt dat ze vandaag naar haar werk moet en dat ze me later zal bellen en dat ze het leuk vond gisteravond en dat mijn ''vrienden'' leuke mensen zijn om mee om te gaan.
Ik zei nog steeds niks omdat mijn hoofd zwaar aanvoelde en ik nog steeds een soort van roes had.
Ze ging weg en ik bleef liggen.
Ik ben echt zo kwaad nu ik weet niet wat ik moet doen