Gieletje Beelenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke Giel luister jij naar ?
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet altijd bij jou denken , dat je in een totaal andere uitzending zit qua luisteren
Mart Smeets denk ik?quote:
Het is een inside joke pun intended vraag garpje.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mart Smeets denk ik?
Valt me ook altijd weer mee ja, ik zou gewoon steeds meteen ophangen als ik Mart was, pffff, wat een kwal kan Giel toch ook zijn...
Dat zou wel extreem triest zijnquote:
Ow, sorry, luister niet al te vaak Gielquote:Op maandag 9 februari 2009 09:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is een inside joke pun intended vraag garpje.
Alle reclames komen te vaak voorbijquote:Op maandag 9 februari 2009 09:57 schreef Paul het volgende:
Ben ik nou de enige die zich ergert aan die 1888 reclame, met die man die dat limousineverhuur gaat bellen?
Komt echt elke dag langs op 3fm
Ik vind die reclame van "HOEST HOEST HOEST HOEST" vervelenderquote:Op maandag 9 februari 2009 09:57 schreef Paul het volgende:
Ben ik nou de enige die zich ergert aan die 1888 reclame, met die man die dat limousineverhuur gaat bellen?
Komt echt elke dag langs op 3fm
blink-182 do i have to say morequote:Op maandag 9 februari 2009 10:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vanwaar deze geweldige dan?Het is pas maandag!
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pardon?!!
Ajax en Succes?? Wanneer? In de jaren '90?
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind die reclame van "HOEST HOEST HOEST HOEST" vervelender
OMGquote:Op maandag 9 februari 2009 10:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik weer ff naar mijn cl finale attributen kijken om me weer goed te voelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:23 schreef Feivel1 het volgende:
Halloo!Ff tot 11.30 vrij. Iets met tussenuren, ofzo
.
Hiya! Moet vandaag tot ongeveer 16.30 uur (laatste halfuur mentorles altijd vrij ;-)).quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit even m'n weekend te evalueren en om het beroemdste citaat van Roger Murtaugh aan te halen, I'm too old for this shit...
Ace of Base
pfff best een lange dag dus. Sterkte!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hiya! Moet vandaag tot ongeveer 16.30 uur (laatste halfuur mentorles altijd vrij ;-)).
Ik ben nog steeds moe..
Tsja, en dan ook nog niet eens met de beste/leukste vakken in de historie van ooit ;-).quote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
pfff best een lange dag dus. Sterkte!
vertel mij die truuk ook maar eensquote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Aarg, nou sta ik nog steeds niet onder de douche!
Maar ik wilde gaan douchen en bedacht me dat ik had gezien dat ik bijna geen geld meer op mn rekening had staan en dat ik daar écht naar moest kijken als ik vanavond in de stad wil eten.
Ik op mn rekening kijken, blijkt dat er inderdaad een paar honderd euro missen!
Bleek dat ik nog steeds een automatische overschrijving van mn persoonlijke rekening naar de gezamelijke rekening heb staan elke maand. En ik had het voor januari ook al handmatig overgemaakt. Ja, dat scheelt
Ik snapte er al niks van
Wanneer krijgen we trouwens de belastingteruggaaf?
Mijn schoonvader heeft (geheel legaal!) wat gegoocheld en we krijgen zooooo veel terug!
Maar dat zijn de meeste vakkenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tsja, en dan ook nog niet eens met de beste/leukste vakken in de historie van ooit ;-).
Redelijjk briljante, lekkere zomerse niets-aan-de-hand chanson!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef -Hans- het volgende:
damn, wat een geweldige achtbaan plaat blijft het toch. SUPER !!!!!
als je het indient voor 1 maart , rond juniquote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Aarg, nou sta ik nog steeds niet onder de douche!
Maar ik wilde gaan douchen en bedacht me dat ik had gezien dat ik bijna geen geld meer op mn rekening had staan en dat ik daar écht naar moest kijken als ik vanavond in de stad wil eten.
Ik op mn rekening kijken, blijkt dat er inderdaad een paar honderd euro missen!
Bleek dat ik nog steeds een automatische overschrijving van mn persoonlijke rekening naar de gezamelijke rekening heb staan elke maand. En ik had het voor januari ook al handmatig overgemaakt. Ja, dat scheelt
Ik snapte er al niks van
Wanneer krijgen we trouwens de belastingteruggaaf?
Mijn schoonvader heeft (geheel legaal!) wat gegoocheld en we krijgen zooooo veel terug!
In WGR staat leuk topic over belastingdienst 2008 aangiftequote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vertel mij die truuk ook maar eensik sta op dit moment met 15 euro op mn rekening en een lege benzine tank
Geen auto hebben?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vertel mij die truuk ook maar eensik sta op dit moment met 15 euro op mn rekening en een lege benzine tank
Oké dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het indient voor 1 maart , rond juni
Geen vriendin nemenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze kunnen goed zwemmenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Sorry hoor, maar hoe zet je illegaal herten uit op Terschelling?
Die beesten moeten er toch met een boot heen gebracht worden
Nog steeds naar Ekstra weekend aan 't luisteren?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:58 schreef Timo20 het volgende:
Wat een briljante plaat bij Ekstra Weekend: Mark Ronson - Stop Me![]()
![]()
![]()
Als hij al bij de vogelcd was dan kan dat nietquote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog steeds naar Ekstra weekend aan 't luisteren?
mja die boetes kickte er hard in deze maandquote:Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen vriendin nemen
Geen boetes krijgen
Jij bent niet heel lang weggeweest. Wel?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi, net toets gehad ging weer geweldig
Je hebt niet eens gevraagd wat voor toetsquote:Op maandag 9 februari 2009 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jij bent niet heel lang weggeweest. Wel?
Tijd voor een doucheradioquote:Op maandag 9 februari 2009 11:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Owwww, douchen!!!
Sjonge jonge jonge.... ik ben verslaafd denk ik
5-10 minuten fietsen x2 + toets =/- 20-25 minuten = samen 30-40 minuten...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jij bent niet heel lang weggeweest. Wel?
Dat zou mijn volgende vraag zijn geweestquote:Op maandag 9 februari 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gevraagd wat voor toets
Wat voor toets?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
5-10 minuten fietsen x2 + toets =/- 20-25 minuten = samen 30-40 minuten...
Wel een beetje korte termijn om dat te regelen...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:26 schreef on_air het volgende:
Mag ik hem voor mijn verjaardag?
[ afbeelding ]
waneer ben je jarigquote:Op maandag 9 februari 2009 11:26 schreef on_air het volgende:
[ afbeelding ]
Roel is vrijgezel , is dat niet handigerquote:Op maandag 9 februari 2009 11:26 schreef on_air het volgende:
[ afbeelding ]
Verras me.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wel een beetje korte termijn om dat te regelen...
Nu niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog steeds naar Ekstra weekend aan 't luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |