Tsja, en dan ook nog niet eens met de beste/leukste vakken in de historie van ooit ;-).quote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
pfff best een lange dag dus. Sterkte!
vertel mij die truuk ook maar eensquote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Aarg, nou sta ik nog steeds niet onder de douche!
Maar ik wilde gaan douchen en bedacht me dat ik had gezien dat ik bijna geen geld meer op mn rekening had staan en dat ik daar écht naar moest kijken als ik vanavond in de stad wil eten.
Ik op mn rekening kijken, blijkt dat er inderdaad een paar honderd euro missen!
Bleek dat ik nog steeds een automatische overschrijving van mn persoonlijke rekening naar de gezamelijke rekening heb staan elke maand. En ik had het voor januari ook al handmatig overgemaakt. Ja, dat scheelt
Ik snapte er al niks van
Wanneer krijgen we trouwens de belastingteruggaaf?
Mijn schoonvader heeft (geheel legaal!) wat gegoocheld en we krijgen zooooo veel terug!
Maar dat zijn de meeste vakkenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tsja, en dan ook nog niet eens met de beste/leukste vakken in de historie van ooit ;-).
Redelijjk briljante, lekkere zomerse niets-aan-de-hand chanson!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:49 schreef -Hans- het volgende:
damn, wat een geweldige achtbaan plaat blijft het toch. SUPER !!!!!
als je het indient voor 1 maart , rond juniquote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Aarg, nou sta ik nog steeds niet onder de douche!
Maar ik wilde gaan douchen en bedacht me dat ik had gezien dat ik bijna geen geld meer op mn rekening had staan en dat ik daar écht naar moest kijken als ik vanavond in de stad wil eten.
Ik op mn rekening kijken, blijkt dat er inderdaad een paar honderd euro missen!
Bleek dat ik nog steeds een automatische overschrijving van mn persoonlijke rekening naar de gezamelijke rekening heb staan elke maand. En ik had het voor januari ook al handmatig overgemaakt. Ja, dat scheelt
Ik snapte er al niks van
Wanneer krijgen we trouwens de belastingteruggaaf?
Mijn schoonvader heeft (geheel legaal!) wat gegoocheld en we krijgen zooooo veel terug!
In WGR staat leuk topic over belastingdienst 2008 aangiftequote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vertel mij die truuk ook maar eensik sta op dit moment met 15 euro op mn rekening en een lege benzine tank
Geen auto hebben?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vertel mij die truuk ook maar eensik sta op dit moment met 15 euro op mn rekening en een lege benzine tank
Oké dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het indient voor 1 maart , rond juni
Geen vriendin nemenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze kunnen goed zwemmenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Sorry hoor, maar hoe zet je illegaal herten uit op Terschelling?
Die beesten moeten er toch met een boot heen gebracht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |