Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaren terug ook in de 013 geweest voor WT , roeleerde de pan uit.
Ik ook niet...quote:Op zondag 8 februari 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de single van U2 die nu alweer zakt in de Mega top 50. Op 2 binnen en in de 2e week al gezakt naar P5(?). Ik vind het eigenlijk nog steeds geen leuke plaat.
Staat nog steeds te hoog voor een niet leuke plaatquote:Op zondag 8 februari 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de single van U2 die nu alweer zakt in de Mega top 50. Op 2 binnen en in de 2e week al gezakt naar P5(?). Ik vind het eigenlijk nog steeds geen leuke plaat.
nee , die was het nietquote:Op zondag 8 februari 2009 20:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toevallig die keer dat Sharon een andere jurk ging aantrekken en dat dat langer duurde dan normaal, waardoor ze niet op tijd terug was om te zingen? Was echt hilarisch toen!
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:36 schreef 3FMaster het volgende:
Wat een sublieme aflevering weer van 3 op reis.
Ben nog nooit naar Zweden geweest, maar wát een mooi land
En wat een camerawerk.
Ben naar bed. Tot morge!
Laat U2 gewoon maar bij hun oude geluid blijven want daar zijn ze toch echt beter in. Ik heb wel vaker moeite met band die *ineens* modern menen te moeten zijn. 't is zelden een succes.quote:
Met dank aan de U2-fanclubquote:Op zondag 8 februari 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Staat nog steeds te hoog voor een niet leuke plaat
Maar wel heel trouw aan hun bandquote:Op zondag 8 februari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is waar echte fans zijn niet kritisch
Nu weet ik ook wel dat de afgelopen jaren de winter niet heel veel voorstelde, maar het is nu toch wel mooi geweest of niet dan?!quote:Pak sneeuw in aantocht! (3°)
Maandag:
Bewolkt weer en er nadert sneeuw vanuit het westen. De sneeuw verandert later mogelijk in (mot)regen. Het wordt maximaal 3 graden. 's Nachts schommelt het kwik rond het vriespunt.
Vooruitzichten:
Dinsdagochtend kan er een flink pak sneeuw vallen. Het wordt 3 graden en er staat een krachtige oostenwind. De rest van de week houden we dit echte winterweer.
Ik heb hier nog amper sneeuw gehad, dus van mij mag er wel een dik pak gaan vallen hoor. Zal alleen wel weer niet gebeuren vrees ik...quote:Op zondag 8 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Lees je het weerbericht op RTV Noord en dan moet ik toch wel even vloeken hoor...![]()
[..]
Nu weet ik ook wel dat de afgelopen jaren de winter niet heel veel voorstelde, maar het is nu toch wel mooi geweest of niet dan?!
In het Noorden is eigenlijk ook nog weinig aan sneeuw gevallen (vind ik niet erg), maar het zou nu dus wel eens los kunnen gaan. Geloof dat in het hele land wel kans is op sneeuw dus misschien ookquote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb hier nog amper sneeuw gehad, dus van mij mag er wel een dik pak gaan vallen hoor. Zal alleen wel weer niet gebeuren vrees ik...
Hier is het alleen natte sneeuw geweest in grote hoeveelhedenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hier nog amper sneeuw gehad, dus van mij mag er wel een dik pak gaan vallen hoor. Zal alleen wel weer niet gebeuren vrees ik...
Afgelopen woensdag was ook Hilversum wit, met een paar centimeters sneeuw.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Black and Gold
[..]
In het Noorden is eigenlijk ook nog weinig aan sneeuw gevallen (vind ik niet erg), maar het zou nu dus wel eens los kunnen gaan. Geloof dat in het hele land wel kans is op sneeuw dus misschien ook
wel bij jou in de buurt. Volgens mij had Hilversum eerder vandaag wel wat (natte-) sneeuw gehad.
heb je geen speakertje onder in je windowsbalk rechtsquote:Op zondag 8 februari 2009 21:28 schreef Treezz het volgende:
weet iemand hoe je het geluid harder kan zetten op je pc?
?
Dikste pak hier in het Noorden was misschien 1 cm, maar dat was volgens mij vrij snel weg. Overigens was ik ook niet in Hilversumquote:Op zondag 8 februari 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Afgelopen woensdag was ook Hilversum wit, met een paar centimeters sneeuw.
Vandaag ben ik er niet geweest.
ojaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je geen speakertje onder in je windowsbalk rechts
Nee het viel daar ook erg hard, alleen het was ook zo weer weg.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dikste pak hier in het Noorden was misschien 1 cm, maar dat was volgens mij vrij snel weg. Overigens was ik ook niet in Hilversum, maar meende via de cam te zien dat er sneeuw viel en nog hard ook. Of het moet een heel weird effect zijn geweest t.h.v. het raam (warme lucht, oid).
Aha, dus toch! thanks voor de bevestigingquote:Op zondag 8 februari 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nee het viel daar ook erg hard, alleen het was ook zo weer weg.
Op naar Aantocht dan maarquote:Op zondag 8 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Lees je het weerbericht op RTV Noord en dan moet ik toch wel even vloeken hoor...![]()
[..]
Nu weet ik ook wel dat de afgelopen jaren de winter niet heel veel voorstelde, maar het is nu toch wel mooi geweest of niet dan?!
Elinkwijk - AFC 1-1quote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Borisz !Ik zal maar niet over de AFC beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |