Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaren terug ook in de 013 geweest voor WT , roeleerde de pan uit.
Ik ook niet...quote:Op zondag 8 februari 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de single van U2 die nu alweer zakt in de Mega top 50. Op 2 binnen en in de 2e week al gezakt naar P5(?). Ik vind het eigenlijk nog steeds geen leuke plaat.
Staat nog steeds te hoog voor een niet leuke plaatquote:Op zondag 8 februari 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de single van U2 die nu alweer zakt in de Mega top 50. Op 2 binnen en in de 2e week al gezakt naar P5(?). Ik vind het eigenlijk nog steeds geen leuke plaat.
nee , die was het nietquote:Op zondag 8 februari 2009 20:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toevallig die keer dat Sharon een andere jurk ging aantrekken en dat dat langer duurde dan normaal, waardoor ze niet op tijd terug was om te zingen? Was echt hilarisch toen!
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:36 schreef 3FMaster het volgende:
Wat een sublieme aflevering weer van 3 op reis.
Ben nog nooit naar Zweden geweest, maar wát een mooi land
En wat een camerawerk.
Ben naar bed. Tot morge!
Laat U2 gewoon maar bij hun oude geluid blijven want daar zijn ze toch echt beter in. Ik heb wel vaker moeite met band die *ineens* modern menen te moeten zijn. 't is zelden een succes.quote:
Met dank aan de U2-fanclubquote:Op zondag 8 februari 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Staat nog steeds te hoog voor een niet leuke plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |