Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.acapela.tv/Fish-1-103-bc4f8612199ae
pas de TT dan maar aanquote:Op zondag 8 februari 2009 18:09 schreef Bob-B het volgende:
San is jarig en je past de TT daar niet eens op aan
jij mag hem verzinnenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas de TT dan maar aan
en nog gefeliciteerd San![]()
Klopt, maar ik dacht; laat ik m even nog een keer postenquote:
'Waar San door goldie gefeliciteerd wordt'quote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
jij mag hem verzinnendus als je hem anders wilt zeg je maar waarin en ik laat de magie z'n werk doen
quote:
quote:
Goeieavondquote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb zonet even generals gespeeld
USA campagne uitgespeeld
Vanmorgen ging de trein die we moesten hebben naar Hengelo vanuit Enschede ook niet. Kwamen we te laat aan op schoolquote:Op maandag 9 februari 2009 09:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Overweg storing in Almelo...uur te laat in Hengelo
Er rijden nu helemaal geen treinen als ik ns.nl moet gelovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 10:37:43 ]
http://www.startkabel.nl/quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef Blawh het volgende:
Moet ik eerst de startkabels zien te regelen.
Markoquote:
Nathaliequote:
Je hebt t wel zwaar hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet nog tot half 5. en dan vanaamd naar de vriendin
best welquote:
plak- en pleeravond jah?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet nog tot half 5. en dan vanaamd naar de vriendin
quote:
een collega zegt altijd (als ik op zijn wat-ga-je-vanavond-doen-vraag antwoord: "naar m'n vriendin") 'oooh is het weer plak- en pleeravond?!'quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een collega zegt altijd (als ik op zijn wat-ga-je-vanavond-doen-vraag antwoord: "naar m'n vriendin") 'oooh is het weer plak- en pleeravond?!'
wil je mee?quote:
Ik wil ook nog een avondje met jouquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen op deze eerste dinsdag van de week
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen op deze eerste dinsdag van de week
ROC Hengeloquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar zit u nu op school dan?
Succes meisjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:41 schreef Fems het volgende:
Oef,
nu maar weer leren voor morgen, joepie!
Ook goedemorgen.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik heb niet zoveel zin, dus ik denk dat het niet veel gaat worden!
Jup, de laatste voor de examens!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha
Druk bezig met een tentamenweek ofzo?
Dankje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, heel veel succes en sterkte dan maar
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:55 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankje!
Ik doe nu het computerscherm maar uit, lijkt me wel zo verstandig!![]()
x
Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sportlaan, om precies te zijn.
Want?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug
Zit jij op locatie Dikkers dan? Ik zit nu in de nieuwbouwquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Want ik kijk hier uit op het nieuwe gebouw![]()
Waar ik dus na de vakantie wel heen ga, en jij ook denk ik
Klopt! Ik zit nu in het Dikkers gebouwquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit jij op locatie Dikkers dan? Ik zit nu in de nieuwbouw
Ik zit altijd daar op donderdag van half 1 tot 2, in het AKA gedeeltequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt! Ik zit nu in het Dikkers gebouw
Toevalligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit altijd daar op donderdag van half 1 tot 2, in het AKA gedeelte
Jep.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Toevallig
Administratie gedeelte dusdat AKA gedeelte is daar op de 1e verdieping ofniet?
quote:
Vind het maar een rare school. Zo leeg en zo niet-school achtig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Wel grappig haha![]()
Wat vind je van de school dan? Ik voel me hier absoluut niet thuisAllemaal dikke nerds...
Haha, kan me er wel wat in vinden. Nog eventjes tot 5 uur hier vermaken en dan kan ik weer de trein inspringen, terug naar huis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het maar een rare school. Zo leeg en zo niet-school achtig.
Ik ook, maar dan om half 5.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha, kan me er wel wat in vinden. Nog eventjes tot 5 uur hier vermaken en dan kan ik weer de trein inspringen, terug naar huis.
Hmm, kheb je volgens mij nog nooit gezien hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar weer. Even kijken of ik wat nuttigs kan doen
Daag
Hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Fems het volgende:
Ik ook!
Nog steeds
Ik heb morgen mondeling engels en moet dialoogjes uit mijn kop leren met zinnetjes als:
Yes, we still do. But the problem is they both decided to become vegans.
Joepie!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan met Femke praten zonder msn![]()
Dat denkt iedereen alleen maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef Fems het volgende:
Oeh.
Joepie.
Maar Rome is wel echt in een dag gebouwd hoor!
Ben je op donderdag op school?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, kheb je volgens mij nog nooit gezien hier
Jawel. van kwart voor 2 tot 5quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je op donderdag op school?
Haha, ik ben daar rond 2 uur klaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel. van kwart voor 2 tot 5
Ik sta wel bij de uitgangquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar rond 2 uur klaar
Nouja, moet je wel bij de AKA uitgang staan, ik ga namelijk gelijk links en loop dus niet rechts langs de ingang van locatie Dikkers zelfquote:
Die uitgang aan de zijkant bedoel je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, moet je wel bij de AKA uitgang staan, ik ga namelijk gelijk links en loop dus niet rechts langs de ingang van locatie Dikkers zelf
Ja, onder de witte 'luifel'quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die uitgang aan de zijkant bedoel je?
aah volgens mij heb ik wel een idee waar het isquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, onder de witte 'luifel'
Okequote:Op woensdag 11 februari 2009 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
aah volgens mij heb ik wel een idee waar het is
mijn schooldag begint donderdag om kwart over 2.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar heb je dan geen les ofzo?![]()
En nu ga ik slapen. Daag
Ah, oke. Dus jij staat rond 2 uur bij de uitgang van het AKA gedeelte?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mijn schooldag begint donderdag om kwart over 2.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen op deze 1e woensdag van de week![]()
Ik sta donderdag met een bos bloemen bij he AKA gedeeltequote:Op woensdag 11 februari 2009 06:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Dus jij staat rond 2 uur bij de uitgang van het AKA gedeelte?
Yesquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik sta donderdag met een bos bloemen bij he AKA gedeelte
Me tooooquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
YesI'm looking forward meeting you!
Ik heb geen flauw idee hoe je eruit zietquote:
Langquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet
Die foto's staan er ook nog maar net inquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lang
kort haar kapsel
Rood-Witte-Blauwe jas an
![]()
Zie fotoboek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die foto's staan er ook nog maar net in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, ik zag die van jou net. Dus ik dacht ook ff snel foto's erop gooien![]()
We zijn gewoon schoolgenotenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht dat we niemand anders mochten ontmoeten van elkaar.
Is dat zo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht dat we niemand anders mochten ontmoeten van elkaar.
Haha, ik heb alleen geen bril meer opquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Klopt, ik zag die van jou net. Dus ik dacht ook ff snel foto's erop gooien
Communicatiefoutje dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik dacht juist dat we een open relatie hadden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik heb alleen geen bril meer op
Das kut voor je. Rijden er dan nog wel bussen vanuit Hoeve? of wordt het fietsenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:47 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet zo nog naar school. van 1600 uur tot 1730 uur
er rijden wel bussen in de hoevequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Das kut voor je. Rijden er dan nog wel bussen vanuit Hoeve? of wordt het fietsen
klopt Femkequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Fems het volgende:
Onze wouter heeft een eigen auto!![]()
(hebben ze wel een bushalte in de hoeve, jawel toch? daar bij het tankstation?)
Was heel mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:58 schreef Fems het volgende:
En trouwens.
Hoe was carnaval bij het hagen?
Heb je nog een meisje met krullen achter de bar/muntjesverkoop gezien?
booskijker staat mooi, net als die onderlipquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
even de fipo opvrolijken met mijn mooie auto:
[ afbeelding ]
okee. jij had er ook moeten zijnquote:
Je moet niet naar Enschede ofzo he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook om 2 vrij. rooster is veranderd. Dus ik ben dr wel
Jij moet ook nog eens een goede foto plaatsen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Fems het volgende:
Weetje Nath,
Ik ben nu ook wel benieuwd naar een foto van je waar je heel blij op kijkt!\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik ooit op ergens op fok gezet.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet niet naar Enschede ofzo he?
quote:
Lopen we wel samen naar t stationquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Neej, maar wel richting het station. Moet naar Almelo
Doen we!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lopen we wel samen naar t station
Is goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doen we!Als ik er nog niet ben moet je maar ff na dat blauwe bordje lope waar dat AKA opstaat. Daar aan de straat kant
![]()
Trouwens lekker gegete?
Waar ben je geweest? Ben tijdje terug in dat steakhouse in Boekelo geweest, dahm die spareribsquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed![]()
Ja, heeeeerlijk gegeten
Daar werkt mn beste vriendquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ben tijdje terug in dat steakhouse in Boekelo geweest, dahm die spareribs
Aah kijk is an, nou ik zie u morgen welquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar werkt mn beste vriend![]()
Ik ben wezen eten bij mijn oude stage. http://www.werkwijzer-oldenzaal.nl/station
Daar vind je wel meer info
Jij let niet op in dit topic?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah kijk is an, nou ik zie u morgen wel![]()
Tot morgen![]()
p.s wat is u naam eigenlijk
Sorry Nathaliequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij let niet op in dit topic?
Lees de OP maar
Ja, beetje opletten he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sorry Nathalie
Ik had het ook wel kunnen wete![]()
Oh hahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.
Kan het zijn dat ik gisteravond rond 17:nogwat door jou geholpen ben bij de mac op het meubelplein?
Geeft niet. Morgen maak je het maar weer goedquote:
Ik zal me best doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Morgen maak je het maar weer goed
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zal me best doen![]()
Lieftallige collega
Helemaal. Jij ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Je was nog vrijgezel, aight?
Op onze lieve Bart na, maar we hebben een open relatiequote:
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op onze lieve Bart na, maar we hebben een open relatie
Ligt eraan waarin je een kans wilt krijgenquote:
haha, daar praten we morgen wel ffies over okquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan waarin je een kans wilt krijgen
@ yours or mine?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha, daar praten we morgen wel ffies over ok?
Ik zie je eerst morgenmiddagquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie je eerst morgenmiddagen dan zien we wel
![]()
quote:
*checkt agenda*quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Anders kunnen we nog wel wat gaan drinkenals jij er tijd voor hebt?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*checkt agenda*
Ja, heb daar wel tijd voor
Ja, gezelligquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Nou super! Dan zie ik je morgen wel![]()
Hardstikke leuk
Ik ook hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gezellig
Zul je zien dat ik hartstikke nerveus en zenuwachtig en verlegen ben
Jawel. Ik gooi gewoon vlak voor ik naar buiten loop een liter Malibu naar binnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ook hoormaar dat zal wel los lopen toch?
Doe dat maar nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Ik gooi gewoon vlak voor ik naar buiten loop een liter Malibu naar binnen
Vast nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil nog wat drinken met je![]()
Dat je niet al moeite hebt om naar de stad te lopen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, slaap lekker![]()
Tot morgen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dromen over morgen
Wat voor baan??quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:29 schreef Intelligence het volgende:
Mogguh, vandaag sollicitatie ... spannend
Wie verandert de TT ... eht Tukkers dating topic?
Full time? Lekker bakje kloffie drinkenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
we krijgen een vrachtwaggel-Tukker
goedemorgen op deze eerste laatste werkdag van de weekhè Roy
Nee, hoef daar maar van half 1 tot 2 te zijn, remember?quote:
.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, hoef daar maar van half 1 tot 2 te zijn, remember?
Maar toch zit je op school vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had gisteravond al vakantie.
Weet ik, ik ben nog steeds jaloersquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had gisteravond al vakantie.
quote:
Indd, dan ben ik ook vrij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan vieren ze nog carnaval in Oldenzaal maandag over 2 weken. Ook vrij
Nee, ik ben daar voor wat andersquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar toch zit je op school vandaag![]()
Ik vier het die zondag. Dus maandag lekker uitrustenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan vieren ze nog carnaval in Oldenzaal maandag over 2 weken. Ook vrij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben nog steeds jaloers
Mag ik je uitlachen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb geen vakantie, vier geen carnaval en moet morgen gewoon naar school
Oldenzaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef Fems het volgende:
Waar zijn de tukkers te vinden met Carnaval trouwens?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen?
Wat de heck, ik doe t gewoon![]()
HAHAHAHAHAHAHAHHAH!!11! EINZ!1!!!11!!:D
Zo, dat was t
tot zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga op Hengelo an. Tot straks Marko
Als alles goedgaat, Den Boschquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:34 schreef Fems het volgende:
Waar zijn de tukkers te vinden met Carnaval trouwens?
Dat voor mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Carnaval! 2 weken geleden ff voor de zondag een heerlijk paashazen pak gekocht
Donderdag waarschijnlijk Nijmegen, vrijdag misschien rustdagje, zaterdag naar t Anker in Wierden, zondag hele dag Oldenzaal en maandag Rosenmontag in t Anker (vrij genomen!). Dinsdag dood op t werk!
nice, mooi manquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn mentor kwam net met een donders goed idee. Aangezien ik nu MBO doe en het tweede sowieso al opnieuw moet doen, kan ik omdat ik bijna 21 ben een toelatingstoets doen op het HBO. Als ik die toets haal zit ik dus komend schooljaar op 't HBO Bestuurskunde te doen
* ReMcOrE wishes luck to Intelligence...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef Intelligence het volgende:
Nu sollicitatie, wish me luck ... :x
succesquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef Intelligence het volgende:
Nu sollicitatie, wish me luck ... :x
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef kwiwi het volgende:
... bij de AH in Twekkelerveld (Enschede) gisteren?![]()
Ik liep het winkelcentrum binnen en jij kwam van de andere kant.. Je keek me aan met je mooie ogen, we liepen tegelijk de AH binnen, en pakten allebei een mandje![]()
Ik was je even kwijt, maar onze paden kruisten elkaar weer toen ik wegliep bij de groenten en jij bij de kaasWeer keek je me recht in mijn ogen aan.
Even later liep je naar de kassa maar ik had nog niet al m'n boodschapjes bij elkaar dus kon niet achter je komen staan
Toen ik bij de kassa kwam zag ik je nog net naar buiten lopen.....
Signalement:
- Man
- Leeftijd +/- 28 tot 33
- Ongeveer 1.90m
- Kort donker haar
- Vrij lange zwarte jas
- Spijkerbroek
- AH mandje in zijn handen
Wie is/kent deze man?
Het had zomaar een fok!ker kunnen zijn want hij keek me steeds overduidelijk aan maar zei niks
Jah ik ook volgens me rooster, 2 tot 5. Maar ff gezorgd van 11 tot 2quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ist goed.
moet nog wel naar school. 14.15 beginnen
dat had ik al in de gatenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah ik ook volgens me rooster, 2 tot 5. Maar ff gezorgd van 11 tot 2![]()
maar goed, voer toch geen flikker uit vandaag
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat had ik al in de gaten![]()
je zit meer op FOK! dan dat je met school bezig bent onie
Pot verwijt de ketel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat had ik al in de gaten![]()
je zit meer op FOK! dan dat je met school bezig bent onie
lekker ook weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu zie ik dat dat voor 3 kwartier is
ofwel: om 1500 uur weer vrij
ik zit nog thuisquote:
dat is gewoon algemene kennisquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmm, net even informatie opgezocht over die 21+ toelatingstoets, ik snap alleen niet wat je aan biologie, natuurkunde, economie, scheikunde, wiskunde A, wiskunde B1, Duits en Frans hebt als je Bestuurskunde wilt doen.
Economie snap ik nog
Ach, nu nog minimaal 4 jaar naar school moeten is ook niet alles. Al moet ik toegeven dat HBO wel een mooie tijd was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb werkelijk nooit scheikunde, natuurkunde, wiskunde B1 en Frans gehad op de HAVO
dan heb jij een verkeerde havo gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb werkelijk nooit scheikunde, natuurkunde, wiskunde B1 en Frans gehad op de HAVO
Fransquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Fems het volgende:
Wiskunde --> Economische berekeningen
Duits + Frans --> Handig!
Je had MAVO/HAVO en HAVO/VWO. Geen idee of er verschil tussen zit qua vakken, maar ik (HAVO/VWO) heb wel Natuurkunde, Scheikunde en Biologie gehad. Laatste jaar of 2 jaar niet meer, toen moest je een bepaalde richting kiezen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb jij een verkeerde havo gehad.
natuurkunde kreeg ik in de 2e, scheikunde in de 3e. wiskunde B1 kan kloppen dat je die niet gehad hebt. en Frans heb ik in de 2e en de 3e gehad.
Wie had je voor frans?:Pquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Frans
wat een kutvak.
edit: ook een kutvolk trouwens
x2quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef Blawh het volgende:
Al moet ik toegeven dat HBO wel een mooie tijd was.
ojah, 1e en 2e was anders. dat van die laatste 2 jaar klopt. toen moest je een bepaald profiel doen. ik heb NT gedaan. dwz met natuurkunde, scheikunde, wiskunde b12. maar natuurkunde en scheikunde had ik daarvoor ook al wel gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je had MAVO/HAVO en HAVO/VWO. Geen idee of er verschil tussen zit qua vakken, maar ik heb wel Natuurkunde, Scheikunde en Biologie gehad. Laatste jaar of 2 jaar niet meer, toen moest je een bepaalde richting kiezen.
in de 2e chanteur en in de 3e zo'n vrouw wat ook nog m'n mentor was.quote:
Chanteur met z'n snorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in de 2e chanteur en in de 3e zo'n vrouw wat ook nog m'n mentor was.
pics!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef Intelligence het volgende:
wat kunnen mensen dom kijken als ze een Alto voorbij zien komen met een takkeherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |