quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef VatosLoco het volgende:
Stop maar met zoeken, je hebt me gevonden...
Neuqen?
geef nou maar toe dat jij het wasquote:
Is H_H niet een vrouw?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat jij het was
ik deed hardop LOLquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is H_H niet een vrouw?
o dat dacht ik altijd
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is H_H niet een vrouw?
o dat dacht ik altijd
Nou dat is wel eerlijk en aardigquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben hem niet, maar ik wil hem wel voor je zijn
Scherp. Dat is dus niet de man die ik zoek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij heeft geen AH mandje in z'n handen
goeie het zou jammer zijn als jij helemaal hoteldebotel bent op een man die luiers en babyvoeding in zn mandje had. Kans is dan namelijk heel groot dat een of ander sjaggo viswijf heem heeft toegeëigendquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef Biancavia het volgende:
Wat voor boodschappen zaten er in zijn mandje?
en de leeftijd ongeveer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scherp. Dat is dus niet de man die ik zoek.
O ja en hij was ook geen neger
Daar heb ik niet op geletquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef Biancavia het volgende:
Wat voor boodschappen zaten er in zijn mandje?
zoiets loopt hier in mm nou nooit bij de super hequote:
je moet bij de klantenbalie zijn waar ze die rooie en blauwe pillen verkopenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zoiets loopt hier in mm nou nooit bij de super he
Kreator woont in enschede, is lang en heeft donker haar. En hij gluurt vast graag naar popjes, dus het zou kunnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef kwiwi het volgende:
... bij de AH in Twekkelerveld (Enschede) gisteren?![]()
Ik liep het winkelcentrum binnen en jij kwam van de andere kant.. Je keek me aan met je mooie ogen, we liepen tegelijk de AH binnen, en pakten allebei een mandje![]()
Ik was je even kwijt, maar onze paden kruisten elkaar weer toen ik wegliep bij de groenten en jij bij de kaasWeer keek je me recht in mijn ogen aan.
Even later liep je naar de kassa maar ik had nog niet al m'n boodschapjes bij elkaar dus kon niet achter je komen staan
Toen ik bij de kassa kwam zag ik je nog net naar buiten lopen.....
Signalement:
- Man
- Leeftijd +/- 28 tot 33
- Ongeveer 1.90m
- Kort donker haar
- Vrij lange zwarte jas
- Spijkerbroek
- AH mandje in zijn handen
Wie is/kent deze man?
Het had zomaar een fok!ker kunnen zijn want hij keek me steeds overduidelijk aan maar zei niks
* kwiwi checkt kreators fobo even...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kreator woont in enschede, is lang en heeft donker haar. En hij gluurt vast graag naar popjes, dus het zou kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |