Omdat ik tegenwoordig niet meer in de buurt van Doetinchem woon, aangezien ik studeer. Wanneer ik afgestudeerd ben, koop ik direct weer een seizoenskaart!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef Kingside het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?
Dan moeten ze het aanvechten.quote:
Niks..hij sprong alleen en zwaaide een beetje met zijn arm maarja, sowieso geen elleboog.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef RayMania het volgende:
Wat deed Toivonen precies?
Mag ik hopen.quote:
Je hoeft ook niet meer te scoren, maar vooral zorgen dat je geen goal meer tegenkrijgt. Moet wel lukken zo.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef Prik0 het volgende:
Wat een kutwissel zeg. Nu hebben we helemaal geen spits meer.
Beetje een Sno tegen WIllem II?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks..hij sprong alleen en zwaaide een beetje met zijn arm maarja, sowieso geen elleboog.
ik denk het niet ze gaan nog punten verspelenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Suijk het volgende:
AZ is dan eind februari ongeveer kampioen.
Nee idd. Hij maakte iig geen slaande beweging..quote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks..hij sprong alleen en zwaaide een beetje met zijn arm maarja, sowieso geen elleboog.
Hij kwam met zn vingers in het gezicht van een tegenstander bij een kopduel. En die ging een tikkie overdreven liggen. Was in de eerste helft ook al een keer gebeurd (toen was het misschien WEL een kaart) en waarschijnlijk heeft de scheids dat gezien in de rust en gaf ie nu direct rood.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef RayMania het volgende:
Wat deed Toivonen precies?
Jup.quote:
Dat ik hier om juichquote:
Pedersen is geblesseerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Binnenkort niet meerquote:
En eraf.quote:
Laatste 5 minuten voor rust je handen voor je oren gehouden?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Respect voor het Feyenoord publiek hoor.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Pedersen is geblesseerd.Ach ja die zat op de tribune woensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja dan maar geen wissel
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja en wat een verschrikkelijk smerige tacklequote:
Oei waterballet in de kuipquote:
Ik heb volgens mij Valenta er nog steeds in staan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef RayMania het volgende:
Wat ben ik blij dat Tuyp op mijn Profcoach-bank zit.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef Prosac het volgende:
Goed dat Makaay die bal niet laat schieten
met 2 benen op de hiel van afellay dansenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat deed Tuyp?
tackle van achter met 1,5 been terwijl de bal al weg wasquote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat deed Tuyp?
Het duurt nog even.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Kut twente, laten ze het weer liggen tegen de ondersten
Hierdoor komt Heracles weer in de problemen
Inderdaad, zweet me alweer de ballen uit de broek.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Kut twente, laten ze het weer liggen tegen de ondersten
Hierdoor komt Heracles weer in de problemen
Met 2 benen.quote:
Waarom?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
Twente hup liever Twente kampioen dan AZ
We spelen zelf ook bijzonder matig hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef venomsnake het volgende:
Die scheids begint irritant te worden.
Jullie redden het wel hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, zweet me alweer de ballen uit de broek.
Je weet niet waar je het over hebt of wel hè? Nee hè, houd je graftakkenbek dan maar.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:59 schreef kempertje het volgende:
[..]
Als die dame van jullie zoiets doet dan mag het van je...
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef -SG- het volgende:
Iemand een gifje van Vink die samen met Marcellis en Simons Tuyp zaten uit te lachen.
Nou ja als de rest waardeloos voetbalt, krijg je ook geen bal.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef vaagsel het volgende:
Berg weer totaal onzichtbaar..
Iemand een gifje van Vink die samen met Marcellis en Simons Tuyp zaten uit te lachen.
Fail jij, want het 2de pijltje wijst uit het veld.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Radio-silence het volgende:
[ afbeelding ]
FAIL NOS> Tuyp is er 2 keer in gegaan
Besmettelijk kennelijk die psv ziektequote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
Spelers van Volendam gaat wel makkelijk neer!.
Nee droeftoeter..... dit is eruit.....quote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fail jij, want het 2de pijltje wijst uit het veld.
ik hoop van niet come on grunnquote:
Ja die speelt al drie wedstrijden op rij goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Prosac het volgende:
Waarom de neuk staat Hofland nu ineens goed steeds.
Tijd voor Martin Drent.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef Ungeheuer het volgende:
We maken het Feyenoord wel heel makkelijk hoor. Wat een statische bende voorin.
Nog even een strafschop versieren.quote:
Ja het was wel grappigquote:
Ik durf niet te hopen... Maar nu komt het toch steeds dichterbij...quote:
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
Wat zijn we eigenlijk slecht als je tegen 10 man van Feyenoord nieteens tot een normale aanval kan komen....
De Graafschap verrast FC Twente met offensief spel in de tweede helft. Verder ben ik net pas weer ingeschakeld naar Sopcast, dus ik weet niet hoe veel daar van waar is.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:07 schreef MrTorture het volgende:
Livekijkers: doet De Graafschap et echt zo goed tegen Twente, of staan ze per ongeluk voor?
wat een blunder ja of nee?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef Anonymousz het volgende:
Kom op grunn
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Anonymousz het volgende:
scoren grunn kom op
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef Anonymousz het volgende:
grunn kom op nou
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
Grunn verdomme scoor nou eens
Nu weten we het wel hoorquote:
PSV vooral nietquote:Op zondag 8 februari 2009 16:07 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax mag weer niet klagen met Twente
Twente is de nieuwe Calimero vs. Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En maar zeggen dat alleen Ajacieden arrogant zijn
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef fanneke het volgende:
Penalty voor Twente.
Domme handsbal van De Jong.
Niet als je er en en er uit gaat kennelijk, je ziet toch maar 1 veld?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nee droeftoeter..... dit is eruit..... [ afbeelding ]
Wat een eerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:
haha, Femi komt er zo in.
neequote:
Omdat de voorzetten van opzij nog slechter zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef Ungeheuer het volgende:
Waarom nou alles via het centrum? Daar staat Feyenoord met 9 man geparkeerd.
En nog wel meer.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
In deze wedstrijd zie je dat we echt een goeie vleugelaanvaller missen
Echt wel ja...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef Rucebo het volgende:
Wel buitenspelgoal...
En Nieveld ook niet. Dat wordt een fantasieopstelling, geheel in stijl.quote:
Inderdaad, 2 teams die denken dat ze nog kunnen scoren..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu gaat Twente natuurlijk ook nog even die 3-2 erin schoppen.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa feestenquote:
En hoequote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tyfus De Graafschap, altijd verneuken in de laatste 10 minuten.
%^&&%$#^&*^$ waarom nouquote:
quote:
Volgens mij trainen ze bij De Graafschap gewoon op wedstrijden weggeven.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En hoe
1 van de meest debiele handsballen ooitSta je eens een keer voor....
En 3 tegengoals tegen Volendamquote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
14 doelpunten in de laatste 3 wedstrijden
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:15 schreef Rucebo het volgende:
Kom op PSV, nog eentje en de set is binnen!
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef RayMania het volgende:
Wat een speelronde ook weer. Alleen in Nederland.
Waar nog meer dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
14 doelpunten in de laatste 3 wedstrijden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |