Omdat ik tegenwoordig niet meer in de buurt van Doetinchem woon, aangezien ik studeer. Wanneer ik afgestudeerd ben, koop ik direct weer een seizoenskaart!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef Kingside het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?
Dan moeten ze het aanvechten.quote:
Niks..hij sprong alleen en zwaaide een beetje met zijn arm maarja, sowieso geen elleboog.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef RayMania het volgende:
Wat deed Toivonen precies?
Mag ik hopen.quote:
Je hoeft ook niet meer te scoren, maar vooral zorgen dat je geen goal meer tegenkrijgt. Moet wel lukken zo.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef Prik0 het volgende:
Wat een kutwissel zeg. Nu hebben we helemaal geen spits meer.
Beetje een Sno tegen WIllem II?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks..hij sprong alleen en zwaaide een beetje met zijn arm maarja, sowieso geen elleboog.
ik denk het niet ze gaan nog punten verspelenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Suijk het volgende:
AZ is dan eind februari ongeveer kampioen.
Nee idd. Hij maakte iig geen slaande beweging..quote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks..hij sprong alleen en zwaaide een beetje met zijn arm maarja, sowieso geen elleboog.
Hij kwam met zn vingers in het gezicht van een tegenstander bij een kopduel. En die ging een tikkie overdreven liggen. Was in de eerste helft ook al een keer gebeurd (toen was het misschien WEL een kaart) en waarschijnlijk heeft de scheids dat gezien in de rust en gaf ie nu direct rood.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef RayMania het volgende:
Wat deed Toivonen precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |