Prutserquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
gvd, ik kan niet eens de TT goed doen
quote:
NIETquote:
Nou bedankt admins, pannekoeken!quote:
Waarom ga je kijken dan? Zoek je een kostuum voor carnaval?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT, ik ga donderdag bij de marine kijken. Ben ik nou stoer?
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom ga je kijken dan? Zoek je een kostuum voor carnaval?
Van alleen kijken wordt niemand stoer Jitze.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT, ik ga donderdag bij de marine kijken. Ben ik nou stoer?
Oh, dat dacht ik altijd. Ik zie altijd van die Makkoranen in de club kijken en die zijn vet stoer weet jequote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van alleen kijken wordt niemand stoer Jitze.
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik altijd. Ik zie altijd van die Makkoranen in de club kijken en die zijn vet stoer weet je
ha-haquote:
Gewoon die hele ballentent swaffelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenje moet je niet zo passief opstellen.
Daarom wordt er dus nooit geneukt in jitzzzze-casaquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenje moet je niet zo passief opstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |