Prutserquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
gvd, ik kan niet eens de TT goed doen
quote:
NIETquote:
Nou bedankt admins, pannekoeken!quote:
Waarom ga je kijken dan? Zoek je een kostuum voor carnaval?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT, ik ga donderdag bij de marine kijken. Ben ik nou stoer?
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom ga je kijken dan? Zoek je een kostuum voor carnaval?
Van alleen kijken wordt niemand stoer Jitze.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT, ik ga donderdag bij de marine kijken. Ben ik nou stoer?
Oh, dat dacht ik altijd. Ik zie altijd van die Makkoranen in de club kijken en die zijn vet stoer weet jequote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van alleen kijken wordt niemand stoer Jitze.
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik altijd. Ik zie altijd van die Makkoranen in de club kijken en die zijn vet stoer weet je
ha-haquote:
Gewoon die hele ballentent swaffelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenje moet je niet zo passief opstellen.
Daarom wordt er dus nooit geneukt in jitzzzze-casaquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenje moet je niet zo passief opstellen.
Ja, dat is dus mooi je eigen schuld.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom wordt er dus nooit geneukt in jitzzzze-casa
We zijn scherp!quote:
Haha, je vader is impotent.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom wordt er dus nooit geneukt in jitzzzze-casa
Natuurlijk, daarom ben jij er ook nogquote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
, het is zondag dus een beetje loyaal zijn he
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is dus mooi je eigen schuld.
LEUGENS!112!!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sukkel, ik woon al 7 jaar op mezelf
Niemand schuurt tegen mij aanquote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
Wanneer kom jij, dan kom ik tegen jou aan schuren
Exact, na zo'n nederlaag ga je mensen op niks af uitschelden en ga je in de lak van remlof z'n bolide krassen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
, het is zondag dus een beetje loyaal zijn he
wtfquote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand schuurt tegen mij aan!
Ik schuur je in 2en.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand schuurt tegen mij aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja hij vroeg er zelf om, om ajax uit te laggen en tsjah dan krijg je zo'n reactie van SA hequote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Exact, na zo'n nederlaag ga je mensen op niks af uitschelden en ga je in de lak van remlof z'n bolide krassen.
Dit kun je niet menen.quote:
Je bent toch geen alto ofsow?quote:
Juist, dan moet je niet gaan janken als iemand wil dat je sterf aan kanker.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja hij vroeg er zelf om, om ajax uit te laggen en tsjah dan krijg je zo'n reactie van SA he
Ik ben gewoon geen sletje dat graag tegen een penis van een (vaak) wildvreemde op rijdt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent toch geen alto ofsow?![]()
Schuren.
Net alsof ik een wildvreemde benquote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen sletje dat graag tegen een penis van een (vaak) wildvreemde op rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |