Prutserquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
gvd, ik kan niet eens de TT goed doen
quote:
NIETquote:
Nou bedankt admins, pannekoeken!quote:
Waarom ga je kijken dan? Zoek je een kostuum voor carnaval?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT, ik ga donderdag bij de marine kijken. Ben ik nou stoer?
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom ga je kijken dan? Zoek je een kostuum voor carnaval?
Van alleen kijken wordt niemand stoer Jitze.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT, ik ga donderdag bij de marine kijken. Ben ik nou stoer?
Oh, dat dacht ik altijd. Ik zie altijd van die Makkoranen in de club kijken en die zijn vet stoer weet jequote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van alleen kijken wordt niemand stoer Jitze.
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik altijd. Ik zie altijd van die Makkoranen in de club kijken en die zijn vet stoer weet je
ha-haquote:
Gewoon die hele ballentent swaffelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenje moet je niet zo passief opstellen.
Daarom wordt er dus nooit geneukt in jitzzzze-casaquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zijn ook pas stoer als ze een chickie gaan schurenje moet je niet zo passief opstellen.
Ja, dat is dus mooi je eigen schuld.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom wordt er dus nooit geneukt in jitzzzze-casa
We zijn scherp!quote:
Haha, je vader is impotent.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom wordt er dus nooit geneukt in jitzzzze-casa
Natuurlijk, daarom ben jij er ook nogquote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
, het is zondag dus een beetje loyaal zijn he
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is dus mooi je eigen schuld.
LEUGENS!112!!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sukkel, ik woon al 7 jaar op mezelf
Niemand schuurt tegen mij aanquote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
Wanneer kom jij, dan kom ik tegen jou aan schuren
Exact, na zo'n nederlaag ga je mensen op niks af uitschelden en ga je in de lak van remlof z'n bolide krassen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
, het is zondag dus een beetje loyaal zijn he
wtfquote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand schuurt tegen mij aan!
Ik schuur je in 2en.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand schuurt tegen mij aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja hij vroeg er zelf om, om ajax uit te laggen en tsjah dan krijg je zo'n reactie van SA hequote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Exact, na zo'n nederlaag ga je mensen op niks af uitschelden en ga je in de lak van remlof z'n bolide krassen.
Dit kun je niet menen.quote:
Je bent toch geen alto ofsow?quote:
Juist, dan moet je niet gaan janken als iemand wil dat je sterf aan kanker.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja hij vroeg er zelf om, om ajax uit te laggen en tsjah dan krijg je zo'n reactie van SA he
Ik ben gewoon geen sletje dat graag tegen een penis van een (vaak) wildvreemde op rijdt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent toch geen alto ofsow?![]()
Schuren.
Net alsof ik een wildvreemde benquote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen sletje dat graag tegen een penis van een (vaak) wildvreemde op rijdt.
Die rechter is dan ook net een lijk met lippenstift op.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de photoshop, wil ik toch die linker
Ik wil die rechter, want ik shop haar zo nog mooierquote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die rechter is dan ook net een lijk met lippenstift op.
Zulke lippen heb ik ook hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou wel eens willen zoenen met Angiecheck die lippen nou
!
Dat is niet waar.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zulke lippen heb ik ook hoor
WEEEEL, men zegt dat ik hele zachte en volle lipjes hebquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
WEEEEL, men zegt dat ik hele zachte en volle lipjes heb
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
WEEEEL, men zegt dat ik hele zachte en volle lipjes heb
Als je het niet gelooft, probeer het zelf. Niet goed geld terug garantie, bij een defect krijg je zo een nieuwequote:
Erg lief aangeboden, maar ik leen mijn zachte en volle lipjes niet zomaar uitquote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Na overleg met mijn kompaan, kan ik je ook nog de eerste half uur gratis geven.
Ik was toch degene met zachte en volle lipjes?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg lief aangeboden, maar ik leen mijn zachte en volle lipjes niet zomaar uit!
Wie zegt dat je de enige bent.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik was toch degene met zachte en volle lipjes?
Waar ik kom zie ik altijd een blok beton, niet te doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zegt dat je de enige bent.
Een blok betonquote:Op zondag 8 februari 2009 16:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Waar ik kom zie ik altijd een blok beton, niet te doen.
CODE ROOD! ONTRUIMEN! ALLE EENHEDEN NAAR DE RECHTER VLEUGEL!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
CODE ROOD! ONTRUIMEN! ALLE EENHEDEN NAAR DE RECHTER VLEUGEL!
DIT IS GEEN REDEN TOT PANIEK MENSEN, IK HERHAAL, DIT IS GEEEEN REDEN TOT PANIEK!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen sletje dat graag tegen een penis van een (vaak) wildvreemde op rijdt.
Slecht, dat zie je tochquote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai Bt, hoe gaat het met leren?
Ja, en hou nu je bek maar.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slecht, dat zie je toch!
[..]
Ja, en hou nu je bek maar.
Je heb in ieder geval 1 uur kunnen leren toen fok! plat lag.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slecht, dat zie je toch!
[..]
Ja, en hou nu je bek maar.
Nee hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je heb in ieder geval 1 uur kunnen leren toen fok! plat lag.
Waarom leer dan je ook achter de computer?quote:
Leren achter de computer? Sorry? Ik ben nu gewoon aan het computerenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom leer dan je ook achter de computer?
Nee, valt wel mee man. Alleen jij en ik.quote:
Oh, ok. Neuken?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee man. Alleen jij en ik.
Sure.quote:
Ik dacht dat jij boos op me was.quote:
quote:
Alsof ik ooit boos op jou ben.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij boos op me was.![]()
[..]
Er staat anders wel dat je aan 't leren bent in je msnnaam.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leren achter de computer? Sorry? Ik ben nu gewoon aan het computeren![]()
Ik kan het me ook moeilijk voorstellen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik ooit boos op jou ben.
Msn is a lying bitch.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er staat anders wel dat je aan 't leren bent in je msnnaam.
You're so gorgeous I'll do anything, I'll kiss from your feet to where your head begins, you're so perfect you're right as rain.
Ja BT, als KLB baas moet ik je wel op msn hebbne.quote:
NEUJ!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja BT, als KLB baas moet ik je wel op msn hebbne.
Ja PM hem ff, ik smeek het jequote:
quote:
Gooi Fasicnation eruit, dan is er plaats voor mijquote:
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gooi Fasicnation eruit, dan is er plaats voor mij
Hetzelfde. + morgen 2 herkansingenquote:
Hij is gestopt met drinken, toch?quote:
En ze staan nog maar 1 punt BOVEN psvquote:Op zondag 8 februari 2009 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NEE, AJAX HEEFT VERLOREN, WEHWHEHWEHWHEHEE
Hoeveel was dat 4 speelronden terugquote:Op zondag 8 februari 2009 18:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ze staan nog maar 1 punt BOVEN psv![]()
Wat aangeeft dat PSV het over het algemeen dus minder goed doet dan Ajax he
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel was dat 4 speelronden terug
Ajax speelt wel tegen Feyenoord he, overwinning gegarandeerdquote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja volgende speelronde staat PSV boven Ajax.
Netzoals in de Kuip huh?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ajax speelt wel tegen Feyenoord he, overwinning gegarandeerd
Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in maar ik hoop dat ze wel winnen van Feyenoord volgende weekquote:
Neeu, eerder op 18 maart 2007 in het Philipsstadion, en dan in dezelfde mate een overwinning voor Ajaxquote:
Ze moeten wel winnen, anders is mijn terugreis ronduit kankerquote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in maar ik hoop dat ze wel winnen van Feyenoord volgende week
Maar dat ene doelpuntje van Kluivert was genoeg voor onsquote:Op zondag 8 februari 2009 18:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neeu, eerder op 18 maart 2007 in het Philipsstadion, en dan in dezelfde mate een overwinning voor Ajax
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar dat ene doelpuntje van Kluivert was genoeg voor ons
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef jitzzzze het volgende:
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef Mike het volgende:
Silentalarm, moet eens leren te posten zonder ziektes, 48 uur.
reetveter schelden met ziektes, topics verbaggeren, ook 48 uur.
Amateurs
Waar heb jij geen ban voor gehad?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook eens een ban voor gehad
Hit me with your rythm stick!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
I wanna take a ride on your disco stick..
quote:
Voetbal is emotie aldus Humberto Tanquote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef jitzzzze het volgende:
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef Mike het volgende:
Silentalarm, moet eens leren te posten zonder ziektes, 48 uur.
reetveter schelden met ziektes, topics verbaggeren, ook 48 uur.
Amateurs
Mijn eerste ban was daardoorquote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook eens een ban voor gehad
5 euroquote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kost dit denken jullie?
MÊNNUSquote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
oja jij ging heen hequote:Op zondag 8 februari 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze moeten wel winnen, anders is mijn terugreis ronduit kanker
Die pindasaus...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
5, 50quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
M&Oquote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
Degene die er het dichts bij zit krijgt een cursus M&O.
dan schat ik 6.20 ik dacht dat het een gewone kroket wasquote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
Het is trouwens een middel friet oorlog (ui, curry, zalf, saté), een broodje hamburger speciaal (zonder sla uiteraard) én een Bourgondische kroket.
Lik mn reet, ik ben goed in m&o.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
7,35quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
zalf?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
Het is trouwens een middel friet oorlog (ui, curry, zalf, saté)
[insert bevestigende opmerkingen richting het reetlikken]quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lik mn reet, ik ben goed in m&o.
Gadverdamme.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL WINNEN. MOET MORGEN M&O DOENquote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
das een bourgoendische kroketquote:Op zondag 8 februari 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme.Die kroket is wel lekker.
"bourgoendische" kroket? Que?quote:
Hiiiiiii!quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
We gaan het niet over voetbal hebben, toch?
Nee, ajax heeft verloren, dus stemming is niet zo best.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
We gaan het niet over voetbal hebben, toch?
WIE HEEFT VERLOREN?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, ajax heeft verloren, dus stemming is niet zo best.
quote:
Jullie moeders.quote:
Heel de SC ging snel even in m'n fotoboek kijken of ik er bronstige picca's in had staanquote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
Hoi Allure_, wat zie je er weer goed uit vandaag
Omg ze zijn geband.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zal maar beetje op je worden letten met ajax haters want anders heb je ban aan je broek net als RV en SA
ja moet je maar niet met ajax fokkenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg ze zijn geband.Wat voetbal toch los kan maken bij sommige mensen.
Die pica was van een paar weken terug, ik eet nu eieren met spekquote:Op zondag 8 februari 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel de SC ging snel even in m'n fotoboek kijken of ik er bronstige picca's in had staan. Maar neen, helaas.
Eet je wel gezond Annie? Je gaat geen friet eten he.
Ajax, die club met de godenzonen die er desondanks niets van bakt?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja moet je maar niet met ajax fokken
Ja heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 8 februari 2009 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ajax, die club met de godenzonen die er desondanks niets van bakken?
hoe duur was het nou?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die pica was van een paar weken terug, ik eet nu eieren met spek
Heb ik eigenlijk niet genoeg aan maar ik heb geen melk dus kan geen pannekoeken maken
Wie gehts?
Maak dan een tosti ofzo. Of een fruit hapjequote:Op zondag 8 februari 2009 19:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die pica was van een paar weken terug, ik eet nu eieren met spek
Heb ik eigenlijk niet genoeg aan maar ik heb geen melk dus kan geen pannekoeken maken
Wie gehts?
en die haal je niet op ofzo? Of heb je echt keiharde ruzie met haar?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb het uitshirt van PSV met Afellay op de achterkant. En m'n thuisshirt met Simons erop ligt godverdegrafkanker nog bij m'n ex,
Die verwijst toch naar club of niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij was bakken wel goed, Fas.![]()
Of nja.. ligt eraan waarnaar je verwijst.Oke laat maar ik heb niets gezegd.
Heb je dat kutnieuws al gehoord van m'n project?
Ja daarom. Maar opzich bakken die spelers er toch niets van. Ik denk trouwens wel dat bakt goed is hoor, maar als je er langer over nadenkt..quote:Op zondag 8 februari 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die verwijst toch naar club of niet?![]()
![]()
Nee, vertel.
OMG.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
Ik hoorde vandaag op tmf () een lied van Royston Drenthe.
![]()
Wat een aap is het ook.
Haha, dat shirt ophalenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
en die haal je niet op ofzo? Of heb je echt keiharde ruzie met haar?
Ofwel, dat shirt kom nooit meer terugquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dat shirt ophalenAls die vriend van haar er is, zie ik zwart voor m'n ogen en sla ik hem helemaal naar de grafkanker
uhuquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ofwel, dat shirt kom nooit meer terug?
Ik heb niet genoeg in huis voor die dingen, is altijd op zondagquote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maak dan een tosti ofzo. Of een fruit hapje.
Met mij gaat 't goed, retegaar wel. Dus heb weer een halve week nodig om bij te komen. Ik moet toch echt eens een keer rust gaan nemen in de weekenden
.
En met jou honneponnetje?
Doe naar de grafkanker slaanquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dat shirt ophalenAls die vriend van haar er is, zie ik zwart voor m'n ogen en sla ik hem helemaal naar de grafkanker
Wtf, omdat jullie een groepje zijn tellen haar deelopdrachten mee voor het hele groepscijfer?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar opzich bakken die spelers er toch niets van. Ik denk trouwens wel dat bakt goed is hoor, maar als je er langer over nadenkt..
Nou we hadden dus zo'n project, en al mijn deelopdrachten waren goed, maar die van zo'n ander meisje niet. En nu moeten we gaan herkansen.Echt kut.
Waar gekocht, Emmanuel?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef De_Ananas het volgende:
Het was trouwens 4 euro dus bp heeft gewonnne.
oow ja dan niet doen, maar het blijft een ex en chicks die een andere vriend hebben zijn altijd kutquote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
't Is toch een kankerkneus die voor Ajax is
Hoezo kut? Je was toch pas net begonnen?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg in huis voor die dingen, is altijd op zondag
Studie gaat kut, m'n training gaat goed maar ik ben bang dat ik teveel uitga/bierdrinkIk moet minderen
Klopt, klopt. Vooral als ze het uitmaken via de telefoon en de volgende dag al met een ander hebben terwijl ze net 1.5 jaar durende relatie achter de rug hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
oow ja dan niet doen, maar het blijft een ex en chicks die een andere vriend hebben zijn altijd kut
Gelukkig had ik voor mijn individuele opdracht natuurlijk wel weer het hoogste cijfer.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, omdat jullie een groepje zijn tellen haar deelopdrachten mee voor het hele groepscijfer?Tering jantje. Ik zou haar stenigen.
dat is wel triest, ik was ook een beetje bezig met een chick, opeens had ze een anderquote:Op zondag 8 februari 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Vooral als ze het uitmaken via de telefoon en de volgende dag al met een ander hebben terwijl ze net 1.5 jaar durende relatie achter de rug hebben.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dat is wel triest, ik was ook een beetje bezig met een chick, opeens had ze een ander
Wat is dat voor iets debiels, doordat je zit opgescheept met randdebielen moet je het herkansen? Terwijl jij het wel snapt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelukkig had ik voor mijn individuele opdracht natuurlijk wel weer het hoogste cijfer.Al was het maar een 7.5
Ja dan denk je fack haarquote:Op zondag 8 februari 2009 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Kut is dat ja. Ach, paar dagen voelde ik me kut, daarna ging ik weer optimaal.
Heb een bijvak wat op z'n zachts gezegd niet bij me past omdat het opeens na de inschrijving veranderd isquote:Op zondag 8 februari 2009 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo kut? Je was toch pas net begonnen?
Ga maar eens op rantsoen, en niet meer uit. Je moet het je jezelf niet moeilijker maken dan nodig is.
Nouja, als het verplicht is dan maar het beste ervan maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb een bijvak wat op z'n zachts gezegd niet bij me past omdat het opeens na de inschrijving veranderd isEn wetenschapsfilosofie is ook kut maar dat is verplicht
Ik ga nu 3/4x per week zuipen/uit en dan tot een uur of 4 en dat is eigenlijk niet goedMaar ik kan tegenwoordig niet thuis zitten als ik weet dat andere mensen aan het drinken zijn enzo, weet niet hoe het komt want vroeger had ik daar nooit last van
Ik ook, want hij was heel goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets debiels, doordat je zit opgescheept met randdebielen moet je het herkansen? Terwijl jij het wel snapt.![]()
Ik had wel een hoger cijfer van je verwacht trouwens.![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar het kutte is dat ik het nu wel ff gehad heb met meiden
Geniaal lied.quote:
Ik drink bijna nooit als ik thuis benquote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, als het verplicht is dan maar het beste ervan maken.
Je bent gewoon een alcoholist. Tijd voor de AA
.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit als ik thuis ben
Ik zie trouwens dat ik in een week tijd 3x 50 euro heb gepint jat om uit te gaan
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Scoor ik nu punten, doordat ik Alice in Chains ken en goed vind?
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik luister er nu naar.Ik vind dat MTV Unplugged album echt geweldig.
Nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent niet grappig, ga nu maar weer weg.
Vrouwquote:
klacht: ananas heten, maar het niet lustenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Browniespul hebben maar geen oven.
Ik heb geen humor maar ik ben altijd dus serieusquote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
Juicyhil je bent echt de grootste loser ooit.! Zelfs m'n gum heeft meer humor dan jij.
Ja.quote:
Wel gezellig daar.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wandelend stuk gezwel, ga maar naar de HOMO-sc.
Nee.quote:
Browniesquote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Browniespul hebben maar geen oven.
NEIN!quote:
Oke, dan niet.quote:
ik wil ook een gumquote:Op zondag 8 februari 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
Juicyhil je bent echt de grootste loser ooit.! Zelfs m'n gum heeft meer humor dan jij.
Moet de TNT je komen halen?quote:
Nou, wat doe je hier dan.quote:
nee dat zijn de moderne moffenquote:
Tis Hilary Duff, analfabeet.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, wat doe je hier dan.
Hillary Duff_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor oefeningen?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil ook een gum
om mee te lachen
en oefeningen mee te doen
groetjes fas!
Je zei anal.quote:
Vanavond ja?quote:
Omdat ik het al eerder gezegd heb en je dat dus blijkbaar niet goed heb kunnen lezen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dat heeft niets met analfabetisme te maken, leeghoofd.
strelen, massage, en raggenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor oefeningen?![]()
Alles goed?
Alsof het mij boeit hoe je de naam van een 2938de rangs 'artiest' spelt.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ik het al eerder gezegd heb en je dat dus blijkbaar niet goed heb kunnen lezen.
Ik voel ook een band.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wauw ik voel een band nu.Wat zijn jouw lievelingsnummers?
Even luisteren dan.quote:
Ik vind Would vooral goed bij de unplugged versie. Daar klinkt die bas zo goed.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voel ook een band.![]()
Euh, Man in the box, them bones, the rooster, angry chair, would etc.
Oh.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
wij hebben thuis al 3 maanden eredivisie live zonder dat ik het weet, en dat terwijl ik de enige ben die van voetbal houd hier
Stimmtquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker weg joh, kankerkneus.
Ga jij maar weg, hippie.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker weg joh, kankerkneus.
Ja dat is wel handig...quote:Op zondag 8 februari 2009 20:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn ook fucking lekker maar dan moet ik wel een oven hebben adners heb ik er niks aan
Ik ga zo leren.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga je nog leren en moet ik je nog helpen of niet?
Wat leren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |