Zo, begint men zich in de provincie ook weer te roeren?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, voorlopig - dat kan over een of twee weken al anders zijn en het is op dit moment redelijk realistisch eigenlijk.
We gaan ons op tijd herpakken en die tweede plaats veiligstellen, ik ben er zeker van. Dit kan niet blijven voortduren.. overwinningen op Feyenoord en Volendam en een nette prestatie tegen Fiorentina gaan dit team een boost gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ook al zijn er nog een aantal zwakke schakels en ontbrekende spelers, elke goede coach zou met dit materiaal minstens 2e worden. De kans dat dat niet eens gaat lukken geeft al aan hoe slecht Bassie bezig is.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo, begint men zich in de provincie ook weer te roeren?
Wat heeft Tuyp gedaan? Hopelijk krijgt die twee duelsquote:Op zondag 8 februari 2009 15:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gezien, naar mijn mening deed hij helemaal niks. Ja, hij sprong in de lucht, net als de tegenstander. Ik neem aan dat de schorsing aangevochten gaat worden en dat hij er volgende week tegen AZ gewoon bij is.
Met Stekelenburg en Anita in de basis, of moet er nú iets veranderen?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
We gaan ons op tijd herpakken en die tweede plaats veiligstellen, ik ben er zeker van. Dit kan niet blijven voortduren.. overwinningen op Feyenoord en Volendam en een nette prestatie tegen Fiorentina gaan dit team een boost geven
Het is ook nergens op gebaseerdquote:Op zondag 8 februari 2009 16:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met Stekelenburg en Anita in de basis, of moet er nú iets veranderen?
Dat worden er meer, die pleegde een aanslag op Affelay.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:05 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Wat heeft Tuyp gedaan? Hopelijk krijgt die twee duels
Al dat cynisme en sarcasme hier ookquote:Op zondag 8 februari 2009 16:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Het is ook nergens op gebaseerd![]()
Maar ik hoop dat ik toch gelijk krijg
...Pannekoek?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef Xenomaniac het volgende:
4 wedstrijden op rij...
Vuile vieze gore...
En Tom Cruise speelt Jack in de verfilming?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat worden er meer, die pleegde een aanslag op Affelay.
Dat en meer.quote:
Heh jammer.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
Hofland er niet bij volgende week.
Is er schade bij Affelay?quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat worden er meer, die pleegde een aanslag op Affelay.
Volgende week wordt AZ kampioen. Toivonen is er niet bij, dus dat is mooi voor ons... waarom blijf ik toch hopen?quote:
Ik weet niet of dat goed of slecht nieuws isquote:
Gio gaat het ook niet halen waarschijnlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
Ik meld me. De oorzaak is niet de trainer. Met dit spelersmateriaal moet je ook zonder coach winnen van Heracles.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:21 schreef ErikT het volgende:
Zijn er nog ajacieden die Van Basten een goede coach vinden?
Een zege, in vergelijking met de vorige ajax-feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef RayMania het volgende:
hoe gaat jullie verdediging er uit zien? geen hofland, gio, de cler, nieveld..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een zege, in vergelijking met de vorige ajax-feyenoord
Twee clubs die beide +30 miljoen hebben geïnvesteerd en zo goed presteren, dit wordt een echte kraker!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een zege, in vergelijking met de vorige ajax-feyenoord
Timmerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoe gaat jullie verdediging er uit zien? geen hofland, gio, de cler, nieveld..
Nee Ajax heeft gewoon de verkeerde keuze gemaakt, maar toen Bassie werd aangenomen was Cruijff ook nog ff bij Ajax en toen kon ik het wel snappen, nu dus niet meer.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:21 schreef ErikT het volgende:
Ik heb een serieuze vraag.
Al sinds het WK 2006 vind ik Van Basten een extreem slechte coach. Maar hier op Fok zaten altijd heel wat fans van hem, vooral ajacieden. Ik ben zelf PSV fan, dus toen Van Basten naar Ajax ging, kon ik niet anders doen dan een beetje juichen. Okee, genoeg intro:
Zijn er nog ajacieden die Van Basten een goede coach vinden?
Je ouwe had gelijk, Twente speelde gelijk tegen De Graafschap.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Gisteravond aan de foon met m'n pa: ik denk dat we niet eens 2e worden.
Ik: ach ouwe, stel je niet aan.
Godsamme.
Tjaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Timmer
Tiendalli - Bahia - tja - tja
Omdat de spelers die hij had neergezet het niet goed deden, ook de spelers die wel een basisplaats verdienen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Chadi het volgende:
Marco heeft het alleen over zijn spelers en niet over zichzelf.
Sorry hoor maar hij mag best naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat de spelers die hij had neergezet het niet goed deden, ook de spelers die wel een basisplaats verdienen.
Kloptquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende week gaat er sowieso gewonnen worden. Kan me niet schelen hoe, maar het gaat gebeuren.
Zie edit, ik redeneerde vanuit Van Bastenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij mag best naar zichzelf kijken.
Al moet ik zelf meedoen verdomme, winnen zullen we!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende week gaat er sowieso gewonnen worden. Kan me niet schelen hoe, maar het gaat gebeuren.
Ik hoop het maar heb er geen vertrouwen in.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Draaien ze vooraf dan weer al die amsterdamsche liedjesquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Al moet ik zelf meedoen verdomme, winnen zullen we!
Ik ben blij dat jij er zoveel vertrouwen in hebt en dat ik op vakantie ben zodat ik geen drama hoef te zienquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Al moet ik zelf meedoen verdomme, winnen zullen we!
Blij zijn dat je Ajax-feyenoord mistquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er zoveel vertrouwen in hebt en dat ik op vakantie ben zodat ik geen drama hoef te zien
Tulpen uit Amsterdamquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Draaien ze vooraf dan weer al die amsterdamsche liedjes
Vertrouwen hebben dat er volgende week gewonnen wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Blij zijn dat je Ajax-feyenoord mist
Ja jezus en iedere suggestie van die verslaggever doet ie van de hand af als van .. "ja joh ik doe toch waar ik zin in heb . Anderen moeten hun taken uitvoeren.. het lig tniet aan mij er hoeft niets te veranderen aan mijn spelopvatting "quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zie edit, ik redeneerde vanuit Van Basten.
Het zal toch zeker niet de bedoeling zijn geweest om zo slap te spelen?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Houniet het volgende:
Net terug uit Arnhem, wat een slappe tering bedoeling!!!!!!
Zo langzamerhand begint dat daar wel op te lijken zeg.quote:
Laten we hopen dat het rustig blijftquote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Spelersbus opgewacht bij de Arena aldus Langs de Lijn nu.
Morgen komt er weer een gesprek.
Ben je nu serieus bang voor feyenoord? Godverdomme, het wordt steeds gekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben dat er volgende week gewonnen wordt
Afgelopen vrijdag heeft Marco de hand nog in eigen boezem gestoken. Maar sommigen hier beschikken helaas niet over een goed geheugen.quote:
Nou met deze verdedigingquote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef ES57 het volgende:
We zullen zien. Ik als trotse Feyenoord-supporter ben niet zo bang voor dat potje in dat pannenkoekenrestaurant volgende week. Ik denk namelijk dat wij er qua vertrouwen en spirit inmiddels een stuk beter voorstaan dan onze gesnavelde vrienden.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef Chadi het volgende:
Ik heb zelfs mijn kaartjes voor volgende week weg gegeven omdat ik het niet aan kan zien.
Wat heeft ie gezegd dan? Dat hij tegen vitesse alsnog met een tutti frutti opstelling komt?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag heeft Marco de hand nog in eigen boezem gestoken. Maar sommigen hier beschikken helaas niet over een goed geheugen.
Respect. Supporters als jij, daar kan een club opbouwen. Sukkel!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef Chadi het volgende:
Respect voor die lui die wedstrijd op wedstrijd meegaan met deze kolere bende .. alsjeblieft zeg. Ik heb zelfs mijn kaartjes voor volgende week weg gegeven omdat ik het niet aan kan zien. Normaal gesproken neem je voor zo'n wedstrijd een dag vrij en mag je blij zijn als je hem bij mag wonen.
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Respect. Supporters als jij, daar kan een club opbouwen. Sukkel!
Moet je ff bij AZ vragen, die weten het wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor.
Weet iemand hoe en wanneer je je lidmaatschap van de Ajaxsupportersclub op kunt zeggen?
We zullen je ook echt niet missen hoor, pannenkoek.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |