Blij zijn dat je Ajax-feyenoord mistquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er zoveel vertrouwen in hebt en dat ik op vakantie ben zodat ik geen drama hoef te zien
Tulpen uit Amsterdamquote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Draaien ze vooraf dan weer al die amsterdamsche liedjes
Vertrouwen hebben dat er volgende week gewonnen wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Blij zijn dat je Ajax-feyenoord mist
Ja jezus en iedere suggestie van die verslaggever doet ie van de hand af als van .. "ja joh ik doe toch waar ik zin in heb . Anderen moeten hun taken uitvoeren.. het lig tniet aan mij er hoeft niets te veranderen aan mijn spelopvatting "quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zie edit, ik redeneerde vanuit Van Basten.
Het zal toch zeker niet de bedoeling zijn geweest om zo slap te spelen?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef Houniet het volgende:
Net terug uit Arnhem, wat een slappe tering bedoeling!!!!!!
Zo langzamerhand begint dat daar wel op te lijken zeg.quote:
Laten we hopen dat het rustig blijftquote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Spelersbus opgewacht bij de Arena aldus Langs de Lijn nu.
Morgen komt er weer een gesprek.
Ben je nu serieus bang voor feyenoord? Godverdomme, het wordt steeds gekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben dat er volgende week gewonnen wordt
Afgelopen vrijdag heeft Marco de hand nog in eigen boezem gestoken. Maar sommigen hier beschikken helaas niet over een goed geheugen.quote:
Nou met deze verdedigingquote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef ES57 het volgende:
We zullen zien. Ik als trotse Feyenoord-supporter ben niet zo bang voor dat potje in dat pannenkoekenrestaurant volgende week. Ik denk namelijk dat wij er qua vertrouwen en spirit inmiddels een stuk beter voorstaan dan onze gesnavelde vrienden.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef Chadi het volgende:
Ik heb zelfs mijn kaartjes voor volgende week weg gegeven omdat ik het niet aan kan zien.
Wat heeft ie gezegd dan? Dat hij tegen vitesse alsnog met een tutti frutti opstelling komt?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag heeft Marco de hand nog in eigen boezem gestoken. Maar sommigen hier beschikken helaas niet over een goed geheugen.
Respect. Supporters als jij, daar kan een club opbouwen. Sukkel!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef Chadi het volgende:
Respect voor die lui die wedstrijd op wedstrijd meegaan met deze kolere bende .. alsjeblieft zeg. Ik heb zelfs mijn kaartjes voor volgende week weg gegeven omdat ik het niet aan kan zien. Normaal gesproken neem je voor zo'n wedstrijd een dag vrij en mag je blij zijn als je hem bij mag wonen.
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Respect. Supporters als jij, daar kan een club opbouwen. Sukkel!
Moet je ff bij AZ vragen, die weten het wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor.
Weet iemand hoe en wanneer je je lidmaatschap van de Ajaxsupportersclub op kunt zeggen?
We zullen je ook echt niet missen hoor, pannenkoek.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.
Kom dan nooit meerquote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga daar niet tussen hangen hoor. Ik ga nog liever bij een amateur club kijken dan naar dit Ajax.
Is een lidmaatschap van az niets voor jou?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pannenkoek zal je niet missen die zal daar op de bank zitten ..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We zullen je ook echt niet missen hoor, pannenkoek.
Nee man klote klappersquote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is een lidmaatschap van az niets voor jou?.
Feyenoord speelde vandaag helemaal niet zo slecht en zal supergebrand zijn. Zij hebben niet zoveel meer te winnen behalve dit soort beladen wedstrijden.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nu serieus bang voor feyenoord? Godverdomme, het wordt steeds gekker
Wij spelen kut, maar als je hun ziet dan moet je daar gewoon van winnen.
Rot op en komt nooit meer terug !!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij AZ? Hoe bedoel je, bij AZ?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je ff bij AZ vragen, die weten het wel.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij AZ? Hoe bedoel je, bij AZ?
Lekker boeiend, wij winnen gewoon.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Feyenoord speelde vandaag helemaal niet zo slecht en zal supergebrand zijn. Zij hebben niet zoveel meer te winnen behalve dit soort beladen wedstrijden.
Zoals tegen die andere frusti. Ik kom wanneer ik daar zin in heb.quote:
Precies en elke idioot ziet dat Ajax in zo'n ''super''vorm verkeert dat de mogelijkheid zeerzeker aanwezig is dat er van Feyenoord verloren wordt.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Feyenoord speelde vandaag helemaal niet zo slecht en zal supergebrand zijn. Zij hebben niet zoveel meer te winnen behalve dit soort beladen wedstrijden.
Inderdaad, zelfs in deze vorm moet je niet bang voor Feyenoord zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker boeiend, wij winnen gewoon.
Wij zijn ajax wij zijn de beste !quote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jup, maar je blijft het wel. Al sta je laatste in de Jupiler League, je blijft gaan. Tenminste, dat geldt voor mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Supporter van je club ben je in goede en slechte tijden, en bij Ajax de laatste jaren vooral in slechte tijden
Eindelijk heb je het door.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij zijn ajax wij zijn de beste !
Ik ben en blijf voor Ajax. Maar ik hoef die drama niet aan te zien en je tijd daarin steken . Je bent gewoon een dag kwijt om een pak slaag te krijgen van feyenoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Supporter van je club ben je in goede en slechte tijden, en bij Ajax de laatste jaren vooral in slechte tijden
Ik ben geen frusti, ik maak het predikaat van supporter waar. Jij bent er als je kunt juichen, ik sta er ook als ik wel kan janken.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoals tegen die andere frusti. Ik kom wanneer ik daar zin in heb.
Als ik betaal wil ik waar voor mijn geld en tijd.
En neem van Basten mee, kan ie nog wat leren.....quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je ff bij AZ vragen, die weten het wel.
Blijf vooral die oogklepjes ophoudenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje hoogmoedig na de afgelopen 3 wedstrijden. Lijkt me niet dat je dat zo stellig kan zeggen al zou het normaal gesproken wel logisch zijn als je de ranglijst ziet. Maar dat was het vandaag ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb je nog tranen over?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben geen frusti, ik maak het predikaat van supporter waar. Jij bent er als je kunt juichen, ik sta er ook als ik wel kan janken.
Nee, mijn laatste zijn weggevloeid bij het zien van jou foto's. Maar dat is niet helemaal ontopic geloof ik.quote:
Juichen voor je club dat kan iedere mongool. Er staan als het slecht gaat, daar gaat het om. En ik voel me meer Ajacied als het slecht gaat dan als we met 3-0 van Heracles winnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben geen frusti, ik maak het predikaat van supporter waar. Jij bent er als je kunt juichen, ik sta er ook als ik wel kan janken.
Geloof me, niet alle Ajax supporters roepen nog steeds blind dat we de beste zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje hoogmoedig na de afgelopen 3 wedstrijden. Lijkt me niet dat je dat zo stellig kan zeggen al zou het normaal gesproken wel logisch zijn als je de ranglijst ziet. Maar dat was het vandaag ook.
Typ die zin nog eens zodat iedereen ook begrijpt wat je bedoelt. En ik ben ook niet bang voor Feyenoord hoor. Echt niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Juist dat soort misplaatste opmerkingen als "wij winnen gewoon" is echt debiel.
Ik snap de knipoog in die zin wel, maar die attitude heeft Ajax al te vaak te veel punten gekost en daarom zijn andere clubs zo gefocussed om juist dan van die arrogante leden te winnen, vaak met een stuk tot gevolg
Een knipoog? Flikker op man. Niks knipoog. Te gek voor woorden dat we nu ook al bang worden van feyenoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Juist dat soort misplaatste opmerkingen als "wij winnen gewoon" is echt debiel.
Ik snap de knipoog in die zin wel, maar die attitude heeft Ajax al te vaak te veel punten gekost en daarom zijn andere clubs zo gefocussed om juist dan van die arrogante leden te winnen, vaak met een stuk tot gevolg
Nee, je hebt er zelfs mongolen tussen die helemaal niet meer gaan als het even wat minder gaat. Dát zijn goede supportersquote:Op zondag 8 februari 2009 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geloof me, niet alle Ajax supporters roepen nog steeds blind dat we de beste zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een knipoog? Flikker op man. Niks knipoog. Te gek voor woorden dat we nu ook al bang worden van feyenoord.
Wat is er nu belangrijker? De kwaliteit van de supporters op de kwaliteit van het voetbal? Deze discussie slaat als een tang op een varken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, je hebt er zelfs mongolen tussen die helemaal niet meer gaan als het even wat minder gaat. Dát zijn goede supporters
Waar heb ik het over het voetbal dan? .quote:Op zondag 8 februari 2009 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat is er nu belangrijker? De kwaliteit van de supporters op de kwaliteit van het voetbal? Deze discussie slaat als een tang op een varken.
Juistem. Ik pleit voor Adriaanse. Onder hem is de laatste keer dat Ajax constant aardig balde, alleen jammer dat veel mensen denken dat Koeman het ook goed deed, die teerde immers op het fundament van Adriaanse en liet al snel een puinhoop achter, zoals bij elke club waar hij trainer was. Tevens denk ik dat Adriaanse het type coach is die spelers gemotiveerd kan laten voetballen, iets wat die mooiweervoetballers wel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom wachten? Het is wel duidelijk dat dit niet werkt en dat het niet aan het spelersmateriaal ligt. Qua spelersmateriaal moet Ajax gewoon mee kunnen doen om de titel, ondanks een aantal miskopen op voorspraak van Van Basten.
Het werkt gewoon niet. Van Basten haalt niet het optimale uit deze groep en de aankopen die op voorspraak van hem komen renderen doorgaans niet.
Als ik directeur was zou ik niet nog 2 of 3 wedstrijden met het schaamrood op de kaken gaan zitten kijken hoe Marco er een teringzooi van heeft gemaakt.
Gewoon ontslaan, interim aanstellen en dan rustig kijken naar een nieuwe trainer voor volgend seizoen.
Ook dat is overdreven, maar de arrogantie dat wij nog steeds wel even winnen van alles en iedereen is natuurlijk totaal misplaatst op dit moment.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, je hebt er zelfs mongolen tussen die helemaal niet meer gaan als het even wat minder gaat. Dát zijn goede supporters
Ik heb het niet over alles en iedereen. Van Viola gaan wij absoluut niet winnen, maar we hebben het hier over feyenoord. Kom op man.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook dat is overdreven, maar de arrogantie dat wij nog steeds wel even winnen van alles en iedereen is natuurlijk totaal misplaatst op dit moment.
Sommige mensen hebben naast het voetbal ook een sociaal leven.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar heb ik het over het voetbal dan? Maar supporters die na 4 zwakke wedstrijden het voor gezien houden, mogen wat mij betreft een nekschot krijgen.
Adriaanse kan niet met vedettes en/of karakters omgaan, blijft nergens langer dan 2 jaar (heeft Ajax nu niets aan) en alleen al om het incident met Winter en Witschge hoef ik hem nooit meer hier te zien.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Juistem. Ik pleit voor Adriaanse. Onder hem is de laatste keer dat Ajax constant aardig balde, alleen jammer dat veel mensen denken dat Koeman het ook goed deed, die teerde immers op het fundament van Adriaanse en liet al snel een puinhoop achter, zoals bij elke club waar hij trainer was. Tevens denk ik dat Adriaanse het type coach is die spelers gemotiveerd kan laten voetballen, iets wat die mooiweervoetballers wel kunnen gebruiken.
Ja wat jou betreft. Supporters die menen te moeten bepalen hoe een ander supporter moet zijn...die verdienen iets heel ergsquote:
Waarbij je gelijk weer komt bij de allerstomste daad van paniekmanagement de laatste jaren: het ontslaan van Adriaanse.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Juistem. Ik pleit voor Adriaanse. Onder hem is de laatste keer dat Ajax constant aardig balde, alleen jammer dat veel mensen denken dat Koeman het ook goed deed, die teerde immers op het fundament van Adriaanse en liet al snel een puinhoop achter, zoals bij elke club waar hij trainer was. Tevens denk ik dat Adriaanse het type coach is die spelers gemotiveerd kan laten voetballen, iets wat die mooiweervoetballers wel kunnen gebruiken.;
Dat was misschien opgegaan als je geen kaartjes had gekocht, nu ga je niet omdat ze zo slecht spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben naast het voetbal ook een sociaal leven.
Dan had je ook geen kaartjes moeten halen. Toen jij je kaartje kocht ging het nog goed. Nu gaat het wat minder en laat je de club vallen. Echt, te gek voor woorden.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben naast het voetbal ook een sociaal leven.
Rijkaard is ook prima, maar onhaalbaar. Die gaat zich echt niet voor de leeuwen gooien. Adriaanse kan inderdaad niet met vedettes omgaan, maar ik heb het idee dat veel spelers van Ajax juist onterecht denken dat ze vedette zijn, gezien hun instelling en motivatie in veel wedstrijden. Zou fijn zijn als zo iemand ze even op hun plaats zet.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Adriaanse kan niet met vedettes en/of karakters omgaan, blijft nergens langer dan 2 jaar (heeft Ajax nu niets aan) en alleen al om het incident met Winter en Witschge hoef ik hem nooit meer hier te zien.
Suarez, Sulejmani, Cvitanich en Gabri hebben een eigen wil en trekken nogal makkelijk hun bek open. Co kan daar niet mee omgaan.
Enige logische vervanger nu is Rijkaard, maar liefst zie ik Van Basten gewoon blijven zodat hij kan bouwen.
Helemaal mee eens. Ik haat gasten die stoer doen tegen hun vrienden dat ze bij Ajax staan. Maar dat doen ze ook alleen op de momenten dat het goed gaat.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar heb ik het over het voetbal dan? Maar supporters die na 4 zwakke wedstrijden het voor gezien houden, mogen wat mij betreft een nekschot krijgen.
Niet alleen met vedettes hoor, ook met spelers met een uitgesproken mening.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:14 schreef Steeven het volgende:
[..]
Rijkaard is ook prima, maar onhaalbaar. Die gaat zich echt niet voor de leeuwen gooien. Adriaanse kan inderdaad niet met vedettes omgaan, maar ik heb het idee dat veel spelers van Ajax juist onterecht denken dat ze vedette zijn, gezien hun instelling en motivatie in veel wedstrijden. Zou fijn zijn als zo iemand ze even op hun plaats zet.
Ik ga niet omdat ik kan kiezen tussen een wedstrijd waarin je je suf ergert of je gaat lekker feesten en je gunt het iemand anders die kaarten die wel tegen juichende Feyenoord supporters kan.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was misschien opgegaan als je geen kaartjes had gekocht, nu ga je niet omdat ze zo slecht spelen.
Beetje zielig om het nu op een "sociaal leven" te gaan gooien, successupporter.
Rot op en kom nooit meer terugquote:Op zondag 8 februari 2009 17:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga niet omdat ik kan kiezen tussen een wedstrijd waarin je je suf ergert of je gaat lekker feesten en je gunt het iemand anders die kaarten die wel tegen juichende Feyenoord supporters kan.
Ik volg de wedstrijd altijd via Teletekst. Dan hoor je dat gelukkig nietquote:Op zondag 8 februari 2009 17:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ga niet omdat ik kan kiezen tussen een wedstrijd waarin je je suf ergert of je gaat lekker feesten en je gunt het iemand anders die kaarten die wel tegen juichende Feyenoord supporters kan.
De 2-1 was een opeenstapeling van fouten. De 3-1 ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
De blessure van Hofs was nog wel een hoogtepuntje.. Maar wtf doet Gabri bij die 2-1?? Ik zag het van ver aankomen
Op die manier ontstijg je het niveau van jorientje natuurlijk ook niet bepaald hè, Den.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
De blessure van Hofs was nog wel een hoogtepuntje.. Maar wtf doet Gabri bij die 2-1?? Ik zag het van ver aankomen
Adriaanse hoef ik nooit meer bij Ajax te zien. Waardeloze vent. Met z'n zelfmoordtactiek tegen Celtic, de manier waarop hij met Witschge, Winter en Laudrup is omgegaan en de verbanning van Sjakie.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Adriaanse kan niet met vedettes en/of karakters omgaan, blijft nergens langer dan 2 jaar (heeft Ajax nu niets aan) en alleen al om het incident met Winter en Witschge hoef ik hem nooit meer hier te zien.
Suarez, Sulejmani, Cvitanich en Gabri hebben een eigen wil en trekken nogal makkelijk hun bek open. Co kan daar niet mee omgaan.
Enige logische vervanger nu is Rijkaard, maar liefst zie ik Van Basten gewoon blijven zodat hij kan bouwen.
Kijk het via tele2 . Daar kan je nog weg zappen..quote:Op zondag 8 februari 2009 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik volg de wedstrijd altijd via Teletekst. Dan hoor je dat gelukkig niet
Blij zijn met een blessure van een andere spelerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:19 schreef denthemen het volgende:
Kan me mijn reet roesten, ik mag hem niet, ook weer met zijn gebaartjesquote:Op zondag 8 februari 2009 17:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Op die manier ontstijg je het niveau van jorientje natuurlijk ook niet bepaald hè, Den.
idd te triestquote:Op zondag 8 februari 2009 17:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Op die manier ontstijg je het niveau van jorientje natuurlijk ook niet bepaald hè, Den.
Was ook vrij vaak meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef Halcon het volgende:
Ik vond dat Marco het bij het Nederlands elftal altijd goed deed. Niet zo zeer qua aantrekkelijk voetbal, maar wel qua resultaten en daar draait het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |