Wie moet hij er dan zetten?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
Luis Suárez bij ontbreken van Dario Cvitanich centraal opstellen is een blunder, voor de tweede keer alweer. Suárez moet (net als Miralem Sulejmani) vanaf de flank komen, maar goed.
Als zelfs ik dat al ziet, waarom ziet Marco van Basten dat niet?
Ik ken hem niet eensquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef denthemen het volgende:
Nieveld bij feyenoord rood, die zien we dus niet
Omdat ik hier al jaar en dag wordt neergezet als iemand die er geen moer van snapt, tis alleen jammer dat ik altijd weer gelijk krijg. en dan gaan mensen het maar persoonlijk spelen, op de man.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zo agressief? Ik vraag het toch netjes?![]()
En die redenatie van velen die ik omschreef heb ik niet bedacht, zo werd het verwoord toentertijd.
Nieuwe vraag dan: Wie is dan wel een goede trainer voor dit elftal? En wat doen we met die trainer als die onverhoopt 4 keer verliest in anderhalve maand?
is dat wel zo? na 15+ jaar voetballen snap je toch wel een beetje wanneer je de diepte in moet, wanneer je van welke kant dekt, wanneer je een bal geeft?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het klopte vandaag van geen enkele kant bij ajax . En dat is volledig op het conto van marco te zetten
heb je me nog zien zitten? Vertonghen en vd Wiel, respect.. Die kwamen nog naar het vakquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Noshiba het volgende:
eindelijk rijden we weg
Een spits zoals Bodul of Leonardo niet een man die het moet hebben van zijn acties zoals Sulejmani en Suarezquote:
Ja, idd en waarom niet 442 als we de spelers niet voor 433 hebben?! Kunnen Suarez en Sulejmani voorin!!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
Luis Suárez bij ontbreken van Dario Cvitanich centraal opstellen is een blunder, voor de tweede keer alweer. Suárez moet (net als Miralem Sulejmani) vanaf de flank komen, maar goed.
Als zelfs ik dat al ziet, waarom ziet Marco van Basten dat niet?
Darko Bodul of desnoods Leonardo centraal.quote:
Welke dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jezus.
Ja, als het aan mij lag zou ik idd een trainer die wel ervoor zorgt dat we goed spelen (en dan kampioen worden) onslaan, ben je nou echt zo dom? Die opmerking slaat echt nergens op!
Ik wil helemaal niet elk jaar een nieuwe trainer ik wil na 5 jaar drama een GOEIE!!!!
Dan moet je hen aanpakken die dat doen!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik hier al jaar en dag wordt neergezet als iemand die er geen moer van snapt, tis alleen jammer dat ik altijd weer gelijk krijg. en dan gaan mensen het maar persoonlijk spelen, op de man.
Tja als jij niet antwoord wilt geven op een normale vraag doet dat een beetje heel erg kleuterachtig aan, maar ja... als je niet wilt antwoorden, kan ik je verder ook niet meer serieus nemen natuurlijk.quote:En dat begint OOK een beetje triest te worden, koop eerst maar eens "voetbal voor dummies" en kom daarna nog eens terug met argumenten ipv die "hw":')) post elke keer.
Zo, offtopic? Bite me, kansloos gejank altijd op mij persoonlijk...
Nee als coach moe tje je team zo neerzetten dat ze het beste uit zichzelf kunnen halen. En je moet niet spelers gaan neerzetten omdat je van ze verlangt dat ze bepaalde idngen moeten kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
is dat wel zo? na 15+ jaar voetballen snap je toch wel een beetje wanneer je de diepte in moet, wanneer je van welke kant dekt, wanneer je een bal geeft?
tuurlijk is het aan v basten om een team re smeden, maar een fucking 1_2tje moet verdomme met pieteje puk nog wel lukken!!
En dan zet hij Bodul erin en dan wordt het ook niks. En dan zal het gros weer roepen dat hij te jong is. Het gaat erom dat er géén waardige vervangers zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Darko Bodul of desnoods Leonardo centraal.
Waarom zou je de beste man van de eerste seizoenshelft op een andere positie neerzetten?
Je moet zoveel mogelijk laten staan, altijd.
Zat je naast Adothehague?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
Overigens is die man die vertelde over Suarez toch minder betrouwbaar dan ik dacht , hij noemde elke keer een ander bedrag, zelfs een keer 87 miljoen
Als er dramatisch gespeeld wordt tegen Feyenoord is het wel duidelijk dat het zo niet verder mag/kan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef 16meter het volgende:
30 miljoen down the drain.
Nog 2/3 van zulke wedstrijden en San Marco mag z'n biezen pakken.
Waarom wachten? Het is wel duidelijk dat dit niet werkt en dat het niet aan het spelersmateriaal ligt. Qua spelersmateriaal moet Ajax gewoon mee kunnen doen om de titel, ondanks een aantal miskopen op voorspraak van Van Basten.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef 16meter het volgende:
30 miljoen down the drain.
Nog 2/3 van zulke wedstrijden en San Marco mag z'n biezen pakken.
Dan hebben mensen in ieder geval nog begrip ervoor dat het een jonge speler is en dat de opstelling logisch is. Als Ajax lekker draait en de opstelling is logisch met bijvoorbeeld Gabri + Lindgren op het middenveld en je staat voor, dan is het begrijpelijk dat een jonge speler als Anita minuten mag maken. Maar ga niet zo'n speler met zo weinig ervaring in deze tijd in de basis zetten.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan zet hij Bodul erin en dan wordt het ook niks. En dan zal het gros weer roepen dat hij te jong is. Het gaat erom dat er géén waardige vervangers zijn.
Ik ben het eens met mensen die zeggen dat hij in de fout gaat met Vermeer-Stekelenburg en dat hij niet met zo'n achterlijke 3-4-3-opstelling moet spelen. Maar ik heb het net ook al gezegd, je moet ook het materiaal hebben. En dat heb je niet, dus moet je het niet raar vinden als je gewoon meedraait met de subtop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |