abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65849555
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
Luis Suárez bij ontbreken van Dario Cvitanich centraal opstellen is een blunder, voor de tweede keer alweer. Suárez moet (net als Miralem Sulejmani) vanaf de flank komen, maar goed.

Als zelfs ik dat al ziet, waarom ziet Marco van Basten dat niet?
Wie moet hij er dan zetten?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65849574
Nieveld bij feyenoord rood, die zien we dus niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65849587
eindelijk rijden we weg
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65849588
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef denthemen het volgende:
Nieveld bij feyenoord rood, die zien we dus niet
Ik ken hem niet eens
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 8 februari 2009 @ 15:15:41 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65849613
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Waarom zo agressief? Ik vraag het toch netjes?
En die redenatie van velen die ik omschreef heb ik niet bedacht, zo werd het verwoord toentertijd.

Nieuwe vraag dan: Wie is dan wel een goede trainer voor dit elftal? En wat doen we met die trainer als die onverhoopt 4 keer verliest in anderhalve maand?
Omdat ik hier al jaar en dag wordt neergezet als iemand die er geen moer van snapt, tis alleen jammer dat ik altijd weer gelijk krijg. en dan gaan mensen het maar persoonlijk spelen, op de man.

En dat begint OOK een beetje triest te worden, koop eerst maar eens "voetbal voor dummies" en kom daarna nog eens terug met argumenten ipv die "hw":')) post elke keer.

Zo, offtopic? Bite me, kansloos gejank altijd op mij persoonlijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65849622
Wat een lamzakken zeg
Is er dan godverdomme helemaal geen wil om te winnen? Die gasten moeten zich ff beseffen dat ze voor Ajax spelen en dat ze godverdomme gewoon van Vitesse horen te winnen, lukt het voetballend even niet dat knallen ze er gewoon maar in...

En van Basten is echt een kuttrainer.
pi_65849628
Hoeveel miljoen moet Ajax er tegenaan gooien om wel kampioen te worden?

Ik vond dat Marco het bij het Nederlands elftal altijd goed deed. Niet zo zeer qua aantrekkelijk voetbal, maar wel qua resultaten en daar draait het om.

Nu bij Ajax lijkt hij door de mand te vallen. Hij moet nu dagelijks met zijn groep werken in plaats van eens in de zoveel tijd en dan breken autistische trekjes je wel op natuurlijk.

Het lijkt mij dat zijn positie niet te houden is.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:16:14 #33
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65849631
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het klopte vandaag van geen enkele kant bij ajax . En dat is volledig op het conto van marco te zetten
is dat wel zo? na 15+ jaar voetballen snap je toch wel een beetje wanneer je de diepte in moet, wanneer je van welke kant dekt, wanneer je een bal geeft?

tuurlijk is het aan v basten om een team re smeden, maar een fucking 1_2tje moet verdomme met pieteje puk nog wel lukken!!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_65849657
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Noshiba het volgende:
eindelijk rijden we weg
heb je me nog zien zitten? Vertonghen en vd Wiel, respect.. Die kwamen nog naar het vak
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65849680
Laten we nog wel enigszins normaal discussiëren hier, aub.

Ik weet dat het lastig is, maar probeer het.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65849685
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Een spits zoals Bodul of Leonardo niet een man die het moet hebben van zijn acties zoals Sulejmani en Suarez
pi_65849689
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
Luis Suárez bij ontbreken van Dario Cvitanich centraal opstellen is een blunder, voor de tweede keer alweer. Suárez moet (net als Miralem Sulejmani) vanaf de flank komen, maar goed.

Als zelfs ik dat al ziet, waarom ziet Marco van Basten dat niet?
Ja, idd en waarom niet 442 als we de spelers niet voor 433 hebben?! Kunnen Suarez en Sulejmani voorin!!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  zondag 8 februari 2009 @ 15:18:33 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65849710
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Darko Bodul of desnoods Leonardo centraal.

Waarom zou je de beste man van de eerste seizoenshelft op een andere positie neerzetten?

Je moet zoveel mogelijk laten staan, altijd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65849729
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jezus .

Ja, als het aan mij lag zou ik idd een trainer die wel ervoor zorgt dat we goed spelen (en dan kampioen worden) onslaan, ben je nou echt zo dom? Die opmerking slaat echt nergens op!

Ik wil helemaal niet elk jaar een nieuwe trainer ik wil na 5 jaar drama een GOEIE!!!!
Welke dan?
  zondag 8 februari 2009 @ 15:19:02 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65849735
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat ik hier al jaar en dag wordt neergezet als iemand die er geen moer van snapt, tis alleen jammer dat ik altijd weer gelijk krijg. en dan gaan mensen het maar persoonlijk spelen, op de man.
Dan moet je hen aanpakken die dat doen!
quote:
En dat begint OOK een beetje triest te worden, koop eerst maar eens "voetbal voor dummies" en kom daarna nog eens terug met argumenten ipv die "hw":')) post elke keer.

Zo, offtopic? Bite me, kansloos gejank altijd op mij persoonlijk...
Tja als jij niet antwoord wilt geven op een normale vraag doet dat een beetje heel erg kleuterachtig aan, maar ja... als je niet wilt antwoorden, kan ik je verder ook niet meer serieus nemen natuurlijk.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:19:24 #41
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65849752
Mééééén wat is het klote.
pi_65849777
30 miljoen down the drain.

Nog 2/3 van zulke wedstrijden en San Marco mag z'n biezen pakken.
pi_65849785
Overigens is die man die vertelde over Suarez toch minder betrouwbaar dan ik dacht , hij noemde elke keer een ander bedrag, zelfs een keer 87 miljoen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65849825
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef Cheiron het volgende:

[..]

is dat wel zo? na 15+ jaar voetballen snap je toch wel een beetje wanneer je de diepte in moet, wanneer je van welke kant dekt, wanneer je een bal geeft?

tuurlijk is het aan v basten om een team re smeden, maar een fucking 1_2tje moet verdomme met pieteje puk nog wel lukken!!
Nee als coach moe tje je team zo neerzetten dat ze het beste uit zichzelf kunnen halen. En je moet niet spelers gaan neerzetten omdat je van ze verlangt dat ze bepaalde idngen moeten kunnen.

Van basten gebruikt de wedstrijden als een soort labratorium.
pi_65849827
Suarez - ? - Sulejmani

Zo had er het hele seizoen gespeeld moeten worden, zonder van af te wijken. De man van 16 miljoen is op 10 goed naar de klote geholpen.
pi_65849856
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Darko Bodul of desnoods Leonardo centraal.

Waarom zou je de beste man van de eerste seizoenshelft op een andere positie neerzetten?

Je moet zoveel mogelijk laten staan, altijd.
En dan zet hij Bodul erin en dan wordt het ook niks. En dan zal het gros weer roepen dat hij te jong is. Het gaat erom dat er géén waardige vervangers zijn.

Ik ben het eens met mensen die zeggen dat hij in de fout gaat met Vermeer-Stekelenburg en dat hij niet met zo'n achterlijke 3-4-3-opstelling moet spelen. Maar ik heb het net ook al gezegd, je moet ook het materiaal hebben. En dat heb je niet, dus moet je het niet raar vinden als je gewoon meedraait met de subtop.
pi_65849883
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
Overigens is die man die vertelde over Suarez toch minder betrouwbaar dan ik dacht , hij noemde elke keer een ander bedrag, zelfs een keer 87 miljoen
Zat je naast Adothehague?
  zondag 8 februari 2009 @ 15:23:00 #48
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_65849918
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef 16meter het volgende:

Als er dramatisch gespeeld wordt tegen Feyenoord is het wel duidelijk dat het zo niet verder mag/kan.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_65849953
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef 16meter het volgende:

Waarom wachten? Het is wel duidelijk dat dit niet werkt en dat het niet aan het spelersmateriaal ligt. Qua spelersmateriaal moet Ajax gewoon mee kunnen doen om de titel, ondanks een aantal miskopen op voorspraak van Van Basten.

Het werkt gewoon niet. Van Basten haalt niet het optimale uit deze groep en de aankopen die op voorspraak van hem komen renderen doorgaans niet.

Als ik directeur was zou ik niet nog 2 of 3 wedstrijden met het schaamrood op de kaken gaan zitten kijken hoe Marco er een teringzooi van heeft gemaakt.

Gewoon ontslaan, interim aanstellen en dan rustig kijken naar een nieuwe trainer voor volgend seizoen.
pi_65849997
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef Breach het volgende:

[..]

En dan zet hij Bodul erin en dan wordt het ook niks. En dan zal het gros weer roepen dat hij te jong is. Het gaat erom dat er géén waardige vervangers zijn.

Ik ben het eens met mensen die zeggen dat hij in de fout gaat met Vermeer-Stekelenburg en dat hij niet met zo'n achterlijke 3-4-3-opstelling moet spelen. Maar ik heb het net ook al gezegd, je moet ook het materiaal hebben. En dat heb je niet, dus moet je het niet raar vinden als je gewoon meedraait met de subtop.
Dan hebben mensen in ieder geval nog begrip ervoor dat het een jonge speler is en dat de opstelling logisch is. Als Ajax lekker draait en de opstelling is logisch met bijvoorbeeld Gabri + Lindgren op het middenveld en je staat voor, dan is het begrijpelijk dat een jonge speler als Anita minuten mag maken. Maar ga niet zo'n speler met zo weinig ervaring in deze tijd in de basis zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')