Ja, het bestaat. Maar je moet wel lid zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te klikken...bestaat het paradijs echt?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te klikken...bestaat het paradijs echt?
Who hits more ass than a toilet seat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, het bestaat. Maar je moet wel lid zijn
Waarmee, mijn waarde?quote:
Gets, amice.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Who hits more ass than a toilet seat?
SportsIllustrated.
Ik zou zeggen zet het opquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef 0100 het volgende:
Zat in het archief van Fok! te kijken en zag dat elke partij een centraal topic had. Kunnen die niet terug? Lijkt me wel leuk![]()
Met jezelf Yildiz te noemen.quote:
Nautilus is lid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, het bestaat. Maar je moet wel lid zijn
idem dito.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef Monolith het volgende:
Zo, nog even twee daagjes aanklooien.
Het sportveld was gisteravond al bedekt met een laag sneeuw.quote:
* Mutant01 giggles.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het sportveld was gisteravond al bedekt met een laag sneeuw.
quote:Een Nieuw-Zeelandse slachter heeft twee keer dezelfde hand eraf gesneden.
Bryan Speers sneed zijn linkerhand bijna geheel eraf tijdens zijn werk in een vleesverwerkend bedrijf. “Ik pakte mijn en liep luid vloekend naar het kantoor. Ik dacht echt dat ik dood ging.”
Collega’s verbonden de losse hand aan Bryans arm en een ambulance bracht hem naar het ziekenhuis.
Chirurgen hadden grote moeite om de hand er weer aan te zetten. Niet alleen vanwege de schade, maar ook omdat er nog littekens zaten omdat de hand er al eerder af had gelegen.
Uiteindelijk lukte het toch om de hand er weer aan te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |