Dat lijkt me een relatief juiste analyse, in dit geval.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:07 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Hij is een wetenschapper die zich buiten zijn vakgebied begeeft. Dat loopt vaak uit op een fiasco, zie ook Ronald Plasterk. Die had gewoon microbioloog moeten blijven.
Wie weet er dan niet dat kapitalistenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:21 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
De lange weg tot het begrip van beeldspraak.
Ik ben volstrekt opportunistisch, daarom ben ik ook zo moeilijk te bestrijden. Ik weet mijn (overigens volstrekt willekeurige) standpunten te rechtvaardigen door een ander in staat van beschuldiging te stellen. Zelfs wanneer mijn gebluf wordt overstemd door de rede, blijf ik voet bij stuk houden.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Wie weet er dan niet dat kapitalisten
Nooit werkelijk zeggen waarom ze bestaan
Ze hebben de macht, die willen ze houden
Rechtvaardigheid kennen ze enkel als waan
Ik denk dat het wel meevalt, ik denk dat de meeste (bèta) wetenschappers redelijk goed in de politiek (zouden kunnen) functioneren. Het gaat echter een beetje mis als ze beweringen gaan doen die totaal niet wetenschappelijk zijn, zoals de gemiddelde Elsevier-columnist doet.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:35 schreef Nautilus_ het volgende:
Het is een enigszins gechargeerde analyse, maar ik denk wel dat de meeste wetenschappers die zich in de politiek begeven door ijdelheid worden gedreven. Zo uit het hoofd maak ik een uitzondering voor Jan Terlouw, maar die is sowieso bescheiden.
quote:Ending the Bush Economic Curse?
By The Globalist | Tuesday, January 27, 2009
With George W. Bush having recently departed the White House, historians and pundits are trying to decipher his legacy. And with the U.S. economy in the doldrums, many are focusing on his administration’s economic performance. We wonder: How do the presidencies of George W. Bush and of his father, George H.W. Bush (from 1989 to 1993), measure up historically?
Answers:
A. Both had the lowest GDP growth since the early 1950s
B. Both had the lowest per capita income growth since 1961
C. Both had the lowest U.S. job growth since 1945
D. All of the above
Multiple gok met het cynisme aan je zijde. Hoe kan het anders dan waar zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat is snelmaar inderdaad, D is het goede antwoord
Buiten de stad. We pikken een vriend op in Londen en rijden dan ergens heen. Moeten zondagavond wel weer met de boot terug (Dover) en dan nog 500 km naar Groningen rijden...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef sigme het volgende:
Londen is heel groot; waar ga je naar toe? De stad Londen of ergens erbuiten?
Dat wordt ff doorbijten idd. Ik gok op een kleine 1800km in een lang weekend.quote:
De kans is aanwezig dat je er een beter mens van wordt. Je krijgt er alleen geen certificaat voorquote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat wordt ff doorbijten idd. Ik gok op een kleine 1800km in een lang weekend.
Is het niet veel handiger om te vliegen?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Buiten de stad. We pikken een vriend op in Londen en rijden dan ergens heen. Moeten zondagavond wel weer met de boot terug (Dover) en dan nog 500 km naar Groningen rijden...
Krijgt jouw festivalseizoen al een beetje vorm eigenlijk?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het niet veel handiger om te vliegen?
waarbij hij zelf kiest om in groningen te gaan wonen..quote:
Ach ja, van Groningen naar het bewoonde deel van Nederland is ook een beetje een wereldreis.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
waarbij hij zelf kiest om in groningen te gaan wonen..
wat is het verschil ik dacht dat de duitsers het gekopieerd haddenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:31 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Dit is de Romeinse groet, niet de Duitse.
Ik ga het sowieso zoeken buiten Nederland, maar heb verder nog niets vastgelegd. Ik wacht nog even tot er wat meer namen vastliggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:34 schreef Monolith het volgende:
Krijgt jouw festivalseizoen al een beetje vorm eigenlijk?
Dan is het geen roadtrip meer he...quote:Op zondag 8 februari 2009 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het niet veel handiger om te vliegen?
Jij woont in Enschede man.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, van Groningen naar het bewoonde deel van Nederland is ook een beetje een wereldreis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |