Nou, geholpen heeft hij allerminstquote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Nu snap ik ook de actie van vrijdag beter, die jongens hadden gewoon een vooruitziende blik!
Het wordt ook alleen maar slechter.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef Suijk het volgende:
Dat roepen we iedere week, dat het de slechtste wedstrijd is.
Mee eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch ben ik tegen het ontslaan van Van Basten. Geef hem tijd, hij liet in de eerste seizoenshelft dat ie het prima kan.
De vraag is of hij wil komen....quote:Mocht hij toch ontslagen worden, komt Franklin Edmundo Rijkaard.
Tjah wat moet je anders doenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Aan de steun bij de fans ligt het niet,
Die blijven zingen
Dat is ook wel waar...er is wat individuele kwaliteit, maar het is gewoon ook middelmaat wat er in het veld rondloopt, dat blijkt ook wel...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:06 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk alles ligt weer aan Marco... terwijl de spelers met een belachelijke instelling in het veld staan...
Zeker wil hij wel. Maar goed, MvB hoeft van mij niet weg. Het ligt niet volledig aan hem. Maar ik denk dat hij er zelf de brui aan gaat geven.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
De vraag is of hij wil komen....
Toch geen 5-1 hequote:
Van Basten vergelijken met van Gaal.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:08 schreef Saphire het volgende:
Om van basten nou weg te sturen schiet je ook geen moer mee op. Dat zagen we ook na het vertrek van Ten Cate. Geef een coach eindelijk is een keer de tijd om er wat van te maken. Kijk bijvoorbeeld naar AZ vorig jaar, eindigde zo ongeveer in het rechter rijtje maar wordt nu onbetwist kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |