Amenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef Mylene het volgende:
Veenendaal
Meisjes met een lange spijkerrok, een bodywarmer, en een Oilily tas die ze gratis bij het Kruidvat kregen.
In 's-Gravenzande zit er ieder geval een zwarte kousen/petten kerk en dat ligt dichtbij Den Haag.. maar het niet echt een gereformeerd dorp..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef skitta het volgende:
Hey mensen,
ik moet dus voor een onderzoek naar een zwarte kousen dorp!
Dus als je er een weet, gooi het uit![]()
ik woon in de buurt van den haag, dus hoe dichter bij hoe beter, maar ik wil ook wel een stukje reizen.
alvast bedankt
Katwijk! Je rijdt gewoon de N44 af, A44 eraf bij afslag Leiden Valkenburg Katwijk en je zit er al!quote:foto Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef skitta het volgende:
Hey mensen,
ik moet dus voor een onderzoek naar een zwarte kousen dorp!
Dus als je er een weet, gooi het uit![]()
ik woon in de buurt van den haag, dus hoe dichter bij hoe beter, maar ik wil ook wel een stukje reizen.
alvast bedankt
Vluchtstrookje pakkenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Katwijk! Je rijdt gewoon de N44 af, A44 eraf bij afslag Leiden Valkenburg Katwijk en je zit er al!![]()
Half uurtje rijden uiterlijk, meestal red ik het wel in een kwartiertje (rijd het zo'n 3x per week ofzo)
Neuh, gewoon niet in de spits rijdenquote:foto Op zondag 8 februari 2009 14:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vluchtstrookje pakken
Veenendaal is best erg ja!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef Mylene het volgende:
Veenendaal
Meisjes met een lange spijkerrok, een bodywarmer, en een Oilily tas die ze gratis bij het Kruidvat kregen.
Wat weet jij daar nu van?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:15 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Veenendaal is best erg ja!
Maar ik stem natuurlijk op Katwijk!
Ja, dan zit je midden in de "Bible belt", maar da's wel een aardig eindje bij Den Haag vandaanquote:Op zondag 8 februari 2009 23:05 schreef Djeez het volgende:
Ohja, we hebben natuurlijk ook nog Barneveld en Uddel
't Valt sowieso hartstikke mee, al die plaatsen. De mensen zijn over het algemeen hartstikke vriendelijk in die plaatsen en nog eens gul/vrijgevig ook!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nu van?
Heb er in de jaren negentig gewoond, valt hartstikke mee.
Vooroordelen enzo.
Ik ben er best vaak geweest, misschien? En mijn ervaring is dat er in Veenendaal best wel veel zwaar-christelijke mensen zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nu van?
Heb er in de jaren negentig gewoond, valt hartstikke mee.
Vooroordelen enzo.
Hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik ben er best vaak geweest, misschien? En mijn ervaring is dat er in Veenendaal best wel veel zwaar-christelijke mensen zijn.
40.000 inwoners schat, je waagt het niet om Rijnsburgquote:foto Op maandag 9 februari 2009 00:30 schreef marcodej het volgende:
Ik woon in Katwijk.
En ja, hier hebben we een relatief grote groep bonders/"zwarte kousen". Maar Katwijk is in de loop der jaren zo gegroeid (gemeente telt nu 60.000 inwoners) dat het een stuk gemeleerder is geworden. Je zal er meer 'gematigde' kerkgangers (of mensen die helemaal niet naar een kerk gaan) tegen komen dan bonders.
Maar je kan het inderdaad nog steeds een "christelijk dorp" noemen. 10 Hervormde wijkgemeenten, de bonders hebben twee wijkgemeenten (in Hersteld Verband), en verder heel veel andere kerkgemeentes: baptisten, jongerenkerken, gereformeerde kerk vrijgemaakt etc. etc. Het CDA bestrijkt 10 van de 30 zetels in de gemeenteraad en vormt met de SGP en Gemeentebelangen het College van B&W.
En Katwijk ligt redelijk in de buurt van Den Haag.
Rijnsburg is inderdaad vreselijkquote:foto Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef nimarad het volgende:
Ik woon in Rijnsburg, het is vreselijk (Katwijk en Valkenburg ook, daar niet van). En ook redelijk christelijk, maar voor de zwaar-gereformeerden zul je toch naar bepaalde kerkgemeentes in Katwijk aan Zee moeten.
Er zijn genoeg Rijnsburgers die dat niet zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Rijnsburg is inderdaad vreselijk! Goed dat de Rijnsburgers dat ook zien
.
Nog wel altijd beter dan Valkenburg, dat welquote:foto Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Rijnsburgers die dat niet zien.
Ik verhuis ook zo snel mogelijk naar Den Haag hoorquote:foto Op maandag 9 februari 2009 13:49 schreef nimarad het volgende:
Katwijk is ook een k*tdorp. Maar goed, ik geef geen aars om een strand.
Jij wintquote:foto Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef E.T. het volgende:
Barneveld met twee (!) nieuwbouwkerken naast elkaar, met elk ruimte voor zo'n 4000 (!) mensen.
En verder zijn er in bijv. Krimpen ad IJssel, Capelle a/d IJssel genoeg zwarte-kousen gemeenschappen te vinden. De halve buurt hier heeft bijv. geen tv in huis en de vrouwen mogen hun haar niet knippen
Opheusden inderdaad!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop