Amenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef Mylene het volgende:
Veenendaal
Meisjes met een lange spijkerrok, een bodywarmer, en een Oilily tas die ze gratis bij het Kruidvat kregen.
In 's-Gravenzande zit er ieder geval een zwarte kousen/petten kerk en dat ligt dichtbij Den Haag.. maar het niet echt een gereformeerd dorp..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef skitta het volgende:
Hey mensen,
ik moet dus voor een onderzoek naar een zwarte kousen dorp!
Dus als je er een weet, gooi het uit![]()
ik woon in de buurt van den haag, dus hoe dichter bij hoe beter, maar ik wil ook wel een stukje reizen.
alvast bedankt
Katwijk! Je rijdt gewoon de N44 af, A44 eraf bij afslag Leiden Valkenburg Katwijk en je zit er al!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef skitta het volgende:
Hey mensen,
ik moet dus voor een onderzoek naar een zwarte kousen dorp!
Dus als je er een weet, gooi het uit![]()
ik woon in de buurt van den haag, dus hoe dichter bij hoe beter, maar ik wil ook wel een stukje reizen.
alvast bedankt
Vluchtstrookje pakkenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Katwijk! Je rijdt gewoon de N44 af, A44 eraf bij afslag Leiden Valkenburg Katwijk en je zit er al!![]()
Half uurtje rijden uiterlijk, meestal red ik het wel in een kwartiertje (rijd het zo'n 3x per week ofzo)
Veenendaal is best erg ja!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:46 schreef Mylene het volgende:
Veenendaal
Meisjes met een lange spijkerrok, een bodywarmer, en een Oilily tas die ze gratis bij het Kruidvat kregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |