ach zolang je de krant niet staand leest terwijl de krant op de grond ligt.... dat deed mijn vader, die wilde geen leesbrilquote:Op zondag 8 februari 2009 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik baal ook van het feit dat mijn armen te kort wordenMaar ik heb toch echt aan mezelf moeten toegeven dat ik met bril beter kan lezen dan zonder
Ouderdom komt met gebreken ja. Hoewel ik persoonlijk vind dat ik veel te veel gebreken heb in vergelijking met mijn ouderdom
ik heb wel 2 jongetjes met zin (maar ik ga echt schaatsen kijken...) dus als je ze wilt lenenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:34 schreef pinquit het volgende:
t wordt toch maar geen ballorig. geen ziiin eigenlijk
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Christan is nog steeds vol van gisteravondHele verhalen. Het was ook zó gaaf! Hij werd zelfs nog even genoemd in "Nooduitgang": Ik wist wel wie de dader was maar 'k geef geen Christan aan"
wij nemen de koekjes wel meequote:Op zondag 8 februari 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
grinnik, kom daar maar richting hierdoe ik de verwarming alvast opstoken en thee zetten enzo (en snel met de auto koekjes halen
)
ik zit nu met de laptop voor de tv in te voeren...quote:Op zondag 8 februari 2009 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Vroeger zat ik altijd het hele weekend voor de buis met het schema uit de krant voor mijn neus en een rekenmachine bij de hand![]()
Toen woonde ik alleen en ging dat allemaal wat makkelijker
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Nooit van gehoord. Ik was al aan het puzzelen 'maillotje'?
yay!! veel plezier, hoop dat Max em leuk vindtquote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef pinquit het volgende:
huup, ik heb m!!! jeej heb ik weer kijkvoerthnxx!
Wat voor saus ?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Zo! Ik heb weer de SHE-saus aanstaan. I
Ja. Ik weet niet meer wat er was, maar hoop geschreeuw, weinig wol. Er staat ergens een samenvatting in de Slanktopics, maar die volgen elkaar zo snel op dat terugzoeken zowat onmogelijk is. Ik neem aan dat de shoot dus niet doorgaat?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef livelink het volgende:
Is er trouwens een minirelletje geweest om She? Ik zag bij de mededelingen dat ze geen Mod meer was en ook een mededeling over de 'She uit de kleren-fotoshoot' voor Serious Request.
Ik kon het allemaal zo snel niet vinden, heb ik een rel gemist?
Het is lang, dus ik spoiler ffquote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Stout het volgende:
Tomatensaus ?? Altijd lekker ! Mag ik het recept ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
In een bril wil dat inderdaad niet, tenminste dat ligt er ook een beetje aan wat het verschil is tussen links en rechts. Maar in een bril heb je doordat het een stukje van je oog zit dat het glas (+) vergroot of (-) verkleind. Hoe hoger de sterkte, hoe meer vergroting of verkleining. En als er teveel verschil zit in de grootte tussen het beeldje van links en het beeldje van rechts dan kunnen je hersens daar lastiger 1 beeldje van maken en ga je een soort dubbel zien. Dat is irritant. Dat probleem heb je met lenzen niet omdat die dichter op je oog zitten en daardoor minder vergroten/verkleinen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:31 schreef Vicky het volgende:
Een bril is praktisch onmogelijk want dan zou ik 1 dik en 1 dun glas hebben volgens de opticien...
vamp is in GC nog wel eens updates komen posten over Dracu haar zusjequote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef Syrena het volgende:
Ik ben echt chaggo, ik heb al 10 keer iets ingetikt en het weer weggehaald omdat het te gemeen is om te posten![]()
Om het over een andere boeg te gooien, klopt het dat ik vamperotica en milagro niet meer veel zie langskomen? Niet alleen hier, maar ook elders.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet meer wat er was, maar hoop geschreeuw, weinig wol. Er staat ergens een samenvatting in de Slanktopics, maar die volgen elkaar zo snel op dat terugzoeken zowat onmogelijk is. Ik neem aan dat de shoot dus niet doorgaat?
In FB staan een aantal topics onder Schmoop geloof ik waar t hele verhaal in staatquote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef livelink het volgende:
Nou, de shoot zou nog wel doorgaan, begreep ik. En als die echt niet doorgaat krijgen de mensen hun geld terug. Dat zou dan wel een flinke kostenpost betekenen, want het geld is al gedoneerd, natuurlijk.
Hier schijnt de zonquote:
ik mocht gaan zwemmen, wandelen, fitnessen... sporten die wel goed je spieren gebruiken, maar waarbij je knieėn niet overbelast raken... Ik had ook wel last van m'n knieėn, (heb ik al jaren) en volgens hem kwam dat door mijn overgewicht... ik had rond 60 kilo moeten wegen volgens hem... helaas is er ondertussen 10 kilo bij, dus hardlopen wordt sowieso niks de komende tijd...quote:Op zondag 8 februari 2009 10:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mocht je van de dokter dan wel doen, Mijsje. Ik ben overigens wel verbaasd, 78 kilo bij 1.65 lijkt me nou niet zo extreem.
quote:
Nee, nog niet, maar we hebben wel wat mailtjes verzonden naar mensen die misschien kunnen helpen. Als ik wat vind show ik het natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:56 schreef Fannie het volgende:
Rewimo, wat gaaf voor Christan dat tie mee op mocht treden met Het Goede Doel![]()
Heb je al wat foto's ervan gevonden?
Auwequote:Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa is vanmiddag uitgegleden over een natte tegel in huis.
Schoof ik toch met mijn hand onder de deurnu is mijn duim geschaafd.... Boehoeeee naja ik leef nog!
AUW!!!!!!! kusje erop, over?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa is vanmiddag uitgegleden over een natte tegel in huis.
Schoof ik toch met mijn hand onder de deurnu is mijn duim geschaafd.... Boehoeeee naja ik leef nog!
ik vind dus van nietquote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Belaan, ik denk dat een bril je heel mooi staat
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:14 schreef mijsje het volgende:(over je eerste post, Kim, niet over je tweede... die was
)
Bij een schoenenzaak naast de Primafoon in Doetinchem, de naam weet ik niet precies, wel dat het in de Nieuwstraat is. Maar het waren schoenen van de oude collectie (uitverkoop, laatste paar) maar ik weet nog wel dat de mevrouw bij de kassa zei: "leuk zijn ze hé, van de nieuwe collectie is er iets soortgelijks binnengekomen". Kun je hier iets mee? Ik rij voor je naar Doetinchem als je wil hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:16 schreef Luchtbel het volgende:
Fluf, ik wil eigenlijk gewoon weten waar je die bruine schoenen vandaan hebt
Wel een schema, maar niet via de mp3-speler. Het schema hebben we van zo'n runners-site, en werkt echt super. De muziek erbij kies ik zelf uit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Phluphy, wat leuk dat het lopen zo goed gaat. Volg je een schema via je mp-3speler?
Eh, ja, maar als het ook maar - of + een half is, zie ik niets meer. En met vensterglas gaat me te ver.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:20 schreef chacama het volgende:
Pluph dan kun je bij Hans toch helemaal een gratis bril krijgen.... oude collectie nu gratis was het toch...
Daarom ben ik met de procedure gestopt. Ik heb van de Pearl vorig jaar daglenzen gehad en daar zat de cilinder niet goed van. Ik stoorde me daar echt verschrikkelijk aan, ik kon niet meer lezen, ik kan ze alleen in tijdens het stappen. En dan is het nog irri. En toen ging ik me afvragen of ik het acceptabel zou vinden, dat er nog een restwaarde zou overblijven, die ik eventueel met een bril zou kunnen oplossen. En eerst dacht ik: Ooooch wat is nu -0.75! Maar hoe meer ik erover nadacht, hoe erger ik het vond. Zo'n hoop geld (ik zou dan implantlenzen krijgen waarschijnlijk) en dan geen 100% resultaatquote:Op zondag 8 februari 2009 17:09 schreef Belana het volgende:
kusje erop rocka
ik ben dus ook ge-ooglaserd, maar niet naar volle tevredenheid
links nog een cilinder van -0.75 en beide ogen nog steeds -0.5
binnen de normen allemaal en legio mensen zullen deze sterkte hebben en er geen last van hebben, maar aangezien ik scherp zicht met bril gewend was, valt het mij dus wel op. de ene dag heb ik er meer last van dan de andere dag trouwens. ik overweeg weer een bril voor bv in de auto, maar ben bang dat ik hem dan al snel weer dagelijks ga dragen en dat wil ik niet meer. ik ben ijdel
Ik wilde vroeger altijd een bril én een beugel. Dus ik snap je verlangen bestquote:Op zondag 8 februari 2009 18:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eh, ja, maar als het ook maar - of + een half is, zie ik niets meer. En met vensterglas gaat me te ver.
Het is gewoon een stomme tik, en eigenlijk helemaal stom als je bedenkt hoeveel mensen een bril echt nodig hebben en dit afschuwelijk vinden.
Ja precies. En zeg 90% van de tijd heb ik totaal geen last van mijn lenzen. Zoals nu.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Webkim het volgende:
Een restwaarde na het laseren zou ik ook niet acceptabel vinden nee.
Je gaat toch ook geen liposuctie doen en met 1 van je vetrollen terug naar huis. Maar dan ben ik iig iets minder dik.
Oh dat hoeft niet hoor, wel lief van je. Ik ben er binnenkort wel in de buurt dan kan ik me er misschien wel even heen gaan. Om thee te drinken met jouquote:Op zondag 8 februari 2009 18:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bij een schoenenzaak naast de Primafoon in Doetinchem, de naam weet ik niet precies, wel dat het in de Nieuwstraat is. Maar het waren schoenen van de oude collectie (uitverkoop, laatste paar) maar ik weet nog wel dat de mevrouw bij de kassa zei: "leuk zijn ze hé, van de nieuwe collectie is er iets soortgelijks binnengekomen". Kun je hier iets mee? Ik rij voor je naar Doetinchem als je wil hoor!![]()
k vind t zo knap dat er dus mensen zijn die dat wel kunnen hequote:
Ben je weer aan het werk eigenlijk?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
Ik ben op ondertussen op zoek naar een vakantie voor deze zomer, erg lastig...
ow en k vind t belachelijk dat je als single 220 euroextra moet betalen....
nee, zit nog in het aanlooptraject, helaas.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ben je weer aan het werk eigenlijk?
heb je er geen garantie op?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:09 schreef Belana het volgende:
kusje erop rocka
ik ben dus ook ge-ooglaserd, maar niet naar volle tevredenheid
links nog een cilinder van -0.75 en beide ogen nog steeds -0.5
binnen de normen allemaal en legio mensen zullen deze sterkte hebben en er geen last van hebben, maar aangezien ik scherp zicht met bril gewend was, valt het mij dus wel op. de ene dag heb ik er meer last van dan de andere dag trouwens. ik overweeg weer een bril voor bv in de auto, maar ben bang dat ik hem dan al snel weer dagelijks ga dragen en dat wil ik niet meer. ik ben ijdel
Ik vind het ook jammer dat ik naaikunsten te kort heb want ik vind de prijzen ook erg hoogquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:27 schreef E.T. het volgende:
mevrouw baggybash weet wel wat prijzen zijn!
Men neme een kaal tasje van 6,95 (duurste model legertas in 12 kleuren), doet er wat stofjes en bandjes op en voila.. te verkopen voor 49,95![]()
Een speuren waar ze die shoppers en postmanbags vandaan heeft.
Toch jammer dat ik tijd en lef te kort heb ..
Oh ja, ik moet echt met je mee anders vind je die winkel nooit!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet hoor, wel lief van je. Ik ben er binnenkort wel in de buurt dan kan ik me er misschien wel even heen gaan. Om thee te drinken met jou
De veronica gids laten komen met een foto van jou/ jullie erop. Kost 6,95. Ik heb zoiets vorig jaar gedaan voor vaderdag en zag er echt super uit! En je hoeft niet eens lid te zijn om het te mogen doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, 16 euro voor een mok met een fotoEn dan weet je nog niet eens of het er wel mooi uit ziet.
Ik verzin wel wat anders
Misschien wil ze wel een tas maken in ruil voor iets van jouw kantquote:Op zondag 8 februari 2009 19:19 schreef Lois het volgende:
*spuit 11*
[..]
Ik vind het ook jammer dat ik naaikunsten te kort heb want ik vind de prijzen ook erg hoogEen leuke tas vinden valt niet mee heb ik door, heb het halve internet al gehad en vind alles best aan de prijs.
Hee ET misschien is het een idee om hier een carriere van te maken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |