ach zolang je de krant niet staand leest terwijl de krant op de grond ligt.... dat deed mijn vader, die wilde geen leesbrilquote:Op zondag 8 februari 2009 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik baal ook van het feit dat mijn armen te kort wordenMaar ik heb toch echt aan mezelf moeten toegeven dat ik met bril beter kan lezen dan zonder
Ouderdom komt met gebreken ja. Hoewel ik persoonlijk vind dat ik veel te veel gebreken heb in vergelijking met mijn ouderdom
ik heb wel 2 jongetjes met zin (maar ik ga echt schaatsen kijken...) dus als je ze wilt lenenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:34 schreef pinquit het volgende:
t wordt toch maar geen ballorig. geen ziiin eigenlijk
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Christan is nog steeds vol van gisteravondHele verhalen. Het was ook zó gaaf! Hij werd zelfs nog even genoemd in "Nooduitgang": Ik wist wel wie de dader was maar 'k geef geen Christan aan"
wij nemen de koekjes wel meequote:Op zondag 8 februari 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
grinnik, kom daar maar richting hierdoe ik de verwarming alvast opstoken en thee zetten enzo (en snel met de auto koekjes halen
)
ik zit nu met de laptop voor de tv in te voeren...quote:Op zondag 8 februari 2009 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Vroeger zat ik altijd het hele weekend voor de buis met het schema uit de krant voor mijn neus en een rekenmachine bij de hand![]()
Toen woonde ik alleen en ging dat allemaal wat makkelijker
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Nooit van gehoord. Ik was al aan het puzzelen 'maillotje'?
yay!! veel plezier, hoop dat Max em leuk vindtquote:Op zondag 8 februari 2009 14:02 schreef pinquit het volgende:
huup, ik heb m!!! jeej heb ik weer kijkvoerthnxx!
Wat voor saus ?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Zo! Ik heb weer de SHE-saus aanstaan. I
Ja. Ik weet niet meer wat er was, maar hoop geschreeuw, weinig wol. Er staat ergens een samenvatting in de Slanktopics, maar die volgen elkaar zo snel op dat terugzoeken zowat onmogelijk is. Ik neem aan dat de shoot dus niet doorgaat?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef livelink het volgende:
Is er trouwens een minirelletje geweest om She? Ik zag bij de mededelingen dat ze geen Mod meer was en ook een mededeling over de 'She uit de kleren-fotoshoot' voor Serious Request.
Ik kon het allemaal zo snel niet vinden, heb ik een rel gemist?
Het is lang, dus ik spoiler ffquote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Stout het volgende:
Tomatensaus ?? Altijd lekker ! Mag ik het recept ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |