Ik ga niet wéér alle relevante linkjes over dit "mens" zoeken en posten heurquote:Op zondag 8 februari 2009 11:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Jama... jama
... die nobele kinderbeschermster Van Hertum draait de goedgelovige Nederlandse bevolking toch nooit een rad voor ogen?
Mijn Yvonne, wat doe je![]()
Er kwam nog een "ten tweede" achteraan.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:42 schreef ES57 het volgende:
Dus pedo's mogen naast gezinnen met kleine kinderen wonen zonder dat die ouders dat weten?
Kat, spek ....
dat is ook niet goed nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:42 schreef ES57 het volgende:
[..]
Dus pedo's mogen naast gezinnen met kleine kinderen wonen zonder dat die ouders dat weten?
Kat, spek ....
Ik had jou al veul eerders verwacht in deze topicreeksquote:Op zondag 8 februari 2009 11:47 schreef yvonne het volgende:
Ik ga niet wéér alle relevante linkjes over dit "mens" zoeken en posten heur
Ik was aan het werkquote:Op zondag 8 februari 2009 11:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik had jou al veul eerders verwacht in deze topicreeks
Ik constateer dat jij het prima vindt dat pedo's naast gezinnen met kleine kinderen mogen wonen. Jij bent er zo een die de rechten van daders belangrijker vindt dan de rechten van onschuldige slachtoffers.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Er kwam nog een "ten tweede" achteraan.
Kip, kop ....
Foute constatering. Foute conclusie.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:53 schreef ES57 het volgende:
Ik constateer dat jij het prima vindt dat pedo's naast gezinnen met kleine kinderen mogen wonen. Jij bent er zo een die de rechten van daders belangrijker vindt dan de rechten van onschuldige slachtoffers.
Je haalt er allerlei zaken bij die niet relevant zijn en ten tweede voorkom je dat sowieso niet met deze website. De 'collateral damage' is simpelweg veel te groot. Nogmaals, hoe zou JIJ het vinden als JIJ opeens met een foto onterecht op die website zou staan?quote:Op zondag 8 februari 2009 11:53 schreef ES57 het volgende:
[..]
Ik constateer dat jij het prima vindt dat pedo's naast gezinnen met kleine kinderen mogen wonen. Jij bent er zo een die de rechten van daders belangrijker vindt dan de rechten van onschuldige slachtoffers.
Als puntje bij paaltje komt, als alle nuances worden weggestreept in jouw verhaal, vind jij toch dat de pedo die in het verleden vele kleuters heeft verkracht, naast een gezin met kleine kinderen mag wonen. Ik vind dat schandalig.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je haalt er allerlei zaken bij die niet relevant zijn en ten tweede voorkom je dat sowieso niet met deze website. De 'collateral damage' is simpelweg veel te groot. Nogmaals, hoe zou JIJ het vinden als JIJ opeens met een foto onterecht op die website zou staan?
"Oeps... foutje". Ondertussen wil je vrouw van je scheiden, heeft je baas je onder het mom van de kredietcrisis ontslagen en zijn de ramen al 4 keer ingegooid. En dan ga ik nog van het positieve scenario uit.
Zoals ik al zei is er zeker ruimte voor discussie over het reclasseringsbeleid tav pedofielen, maar een initiatief als dit is simpelweg middeleeuws, gevaarlijk en op zijn zachtst onzorgvuldig.
Nee dat vind ik niet, ik heb namelijk zelf kinderen. JIJ vind het blijkbaar niet erg als je met naam en toenaam onschuldig op zo'n site gemeld wordt?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:18 schreef ES57 het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt, als alle nuances worden weggestreept in jouw verhaal, vind jij toch dat de pedo die in het verleden vele kleuters heeft verkracht, naast een gezin met kleine kinderen mag wonen. Ik vind dat schandalig.
Dan is homoseksualiteit ook een psychoseksuele stoornis.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:07 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij ook een duidelijk onderscheid gemaakt tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Om tot een veroordeling te komen moet je een pedoseksueel zijn, dan ben je actief pedofiel.
Die mensen hebben (vaak) een psychoseksuele stoornis.
Ben je nu achterlijk? Ik heb een afkeer tegen pedo's maar dat betekent niet dat ik vind dat er een website moet zijn gemaakt door een labiel wijf waar ze met naam en adres genoemd worden... Zoals Swetsenegger al zei... Het is te makkelijk voor haar om zo maar iemand er tussen te zetten die ze niet mag.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:18 schreef ES57 het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt, als alle nuances worden weggestreept in jouw verhaal, vind jij toch dat de pedo die in het verleden vele kleuters heeft verkracht, naast een gezin met kleine kinderen mag wonen. Ik vind dat schandalig.
Als je die site van Van Hertum verbiedt, dan kunnen pedo's wonen waar ze maar willen want de overheid doet niet aan zulke sites en legt ze geen strobreed in de weg. Van Hertum's site heiligt de middelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ben je nu achterlijk? Ik heb een afkeer tegen pedo's maar dat betekent niet dat ik vind dat er een website moet zijn gemaakt door een labiel wijf waar ze met naam en adres genoemd worden... Zoals Swetsenegger al zei... Het is te makkelijk voor haar om zo maar iemand er tussen te zetten die ze niet mag.
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:01 schreef ES57 het volgende:
[..]
Als je die site van Van Hertum verbiedt, dan kunnen pedo's wonen waar ze maar willen want de overheid doet niet aan zulke sites en legt ze geen strobreed in de weg. Van Hertum's site heiligt de middelen.
Wat hij zegt. Als het land door debielen als ES57 geregeert werd zaten we al lang in 1984quote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn heel erg gevaarlijk. Gevaarlijker dan de pedo die naast een gezin woont.
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
Net als diverse andere misdadigers, worden ook praktiserende pedofielen tot straffen veroordeeld. Wanneer ze die hebben uitgezeten, moeten ze hun leven kunnen hervatten. Ook al vind ik die PNVD-man een enge griezel en ook al walg ik van zijn daden, de man heeft recht op privacy. Je kunt niet zomaar adressen op internet gaan zetten en je kunt ook niet zomaar voor eigen rechter gaan spelen.
we kunnen het hier in dit topic met zijn allen over 1 ding eens zijn...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:18 schreef ES57 het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet Amerika (in die context)? stopkindersex zet die zooi in Amerika juist omdat daar privacy helemaal een onbekend begrip is. Dit om de Nederlandse wetgeving te omzeilen. Vind ik een slechte zaak, en hoop dat daar wel even naar gekeken gaat worden..quote:Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Amerika neemt het nog iets strenger hoor met cpzoek maar eens naar Dateline NBC of Chris Hansen...
[..]
Dat is wel heel slecht
Mensen die vrijkomen na een zedendelict worden toch ook niet opgesloten in een gebouw waar alleen mannen wonen? Moordenaars worden toch ook niet de rest van hun leven geisoleerd van contact met mensen?quote:Op zondag 8 februari 2009 11:42 schreef ES57 het volgende:
[..]
Kat, spek ....
als iemand een overval pleegt, in een extreme situatie iemand vermoord, diefstal pleegt, etc dan kan ik het snappen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mensen die vrijkomen na een zedendelict worden toch ook niet opgesloten in een gebouw waar alleen mannen wonen? Moordenaars worden toch ook niet de rest van hun leven geisoleerd van contact met mensen?
Ik begrijp de afkeer tegen mensen die veroordeeld zijn voor een zedendelict met <16 jarigen wel, maar als we bovenstaande mensen een 2e kans gunnen, moeten we dat met hun ook doen. Als je die mensen de rest van hun leven met een enkelband of een ketting gaat blijven vernederen, denk ik niet dat de situatie daar beter van wordt.
In het belang van onze kinderen is dat zeker gerechtvaardigd in deze!quote:Op zondag 8 februari 2009 10:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Yay laten we voor eigen rechter spelen
Nee dat is het niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het belang van onze kinderen is dat zeker gerechtvaardigd in deze!
Welja joh, stop die pedo's maar in een kinderdagverblijf. Wat kan jou dat schelen?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mensen die vrijkomen na een zedendelict worden toch ook niet opgesloten in een gebouw waar alleen mannen wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |