Kinderen zijn vaker bang voor clowns dan dat ze ze leuk vinden.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders de clown uithangen.....
Ja ga maar lolly's verkopen. Doei.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Alles_Is_Liefde het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk wel bij een rechtbank terecht ben gekomen. Maar zoals eerder gezegd, daar ben ik van alle blaam gezuiverd.
Ik heb destijds alleen wel moeten verhuizen en mijn baan op moeten zeggen. Het ergste is dat ik nadien ook nooit meer met kinderen heb durven werken, hoewel ik zoals eerder gezegd nimmer een kind iets aan zou doen.
Ik heb er wel aan gedacht iets minder in het oog springends te gaan doen. Bijvoorbeeld ijsco's verkopen. Maar ik moet er wel m'n levensonderhoud mee kunnen bekostigen natuurlijk.
Wilde ff op die site kijken of je inderdaad lijkt op de foto in je fobo, maar ik krijg dit:quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Alles_Is_Liefde het volgende:
Kinderen zijn vaker bang voor clowns dan dat ze ze leuk vinden.
Mijn fobo is al een tijdje niet aangepast dus dat kan kloppen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Wilde ff op die site kijken of je inderdaad lijkt op de foto in je fobo, maar ik krijg dit:
[ afbeelding ]
In je fobo staat trouwens dat je met kinderen werkt?
mwah, ik neem aan dat je in het verre verleden ook verliefd bent geweest op kinderen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:45 schreef Alles_Is_Liefde het volgende:
Geen idee
Maar Liefde is Liefde. En dat kan nooit aanwezig zijn waar botte lust en kinderlijke onschuld elkaar treffen. Hoop dat daarmee de vraag is beantwoord?
Toch wel kinderijsjes neem ik aan? Zodat je toch nog even kunt genieten van die grote ogen die je smachtend aankijken als je het ijsje geeft?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Alles_Is_Liefde het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht iets minder in het oog springends te gaan doen. Bijvoorbeeld ijsco's verkopen. Maar ik moet er wel m'n levensonderhoud mee kunnen bekostigen natuurlijk.
right pedo`s vergelijken met homosexualiteitquote:Op maandag 9 februari 2009 21:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Toch wel kinderijsjes neem ik aan? Zodat je toch nog even kunt genieten van die grote ogen die je smachtend aankijken als je het ijsje geeft?
Even serieus, als je pedofiel bent kun je er volgens mij geen r*k aan doen, een homo of hetero kun je óók niet veranderen. Het siert je dat je ook niet meer met kids durft te werken, lijkt mij onwijs moeilijk om jezelf te beheersen btw, heb je daar begeleiding bij?
Ben het niet met je eens, een homo geilt soms ook op leuke onschuldige jongens dus zo scheef is mijn vergelijking geeneens.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
right pedo`s vergelijken met homosexualiteitsorry maar dat is echt een kut vergelijking. ongeveer zoiets als moordenaar en schilder
ik geloof niet dat pedo zijn een voorkeur is... jeez ik wil ook wel van bil met jessica biel of noem een lekkere bekende chiq op wil niet zeggen dat dat een sexuele voorkeur is die vergelijkbaar is met hetero danwel homo of bi zijn....quote:Op maandag 9 februari 2009 21:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, een homo geilt soms ook op leuke onschuldige jongens dus zo scheef is mijn vergelijking geeneens.
Waar het mij overigens om ging is dat je je sexuele geaardheid niet kunt veranderen gewone_man, een hetero kan dat niet, een homo kan dat niet en een pdeosexueel helaas ook niet. De laatstgenoemde wéét dat het hardstikke fout is , dat is het verschil.
Ik vraag me af hoe serieus je dat moet nemen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Onderzoek van het EénVandaag Opiniepanel onder elfduizend mensen leert dat 57 procent de website 'Stopkinderseks' met adressen en foto's van bijna twintig vermeende pedofielen toejuicht. Dat maakte de tv-rubriek maandag bekend.
De voorstanders voelen zich veiliger als ze precies weten waar vermeende pedofielen wonen. De helft zou ook informatie willen over de adressen van moordenaars en verkrachters.
Nu.nl
Ok, Dit is de druppel.
Ik weiger me associeren met dat lage tyfusvolkje.
Gadverdamme
Ik ben zeer benieuwd waar die klootzakken wonen.
Dan zorg ik dat ik uit de buurt blijf daar.
Volgens mij zijn het dezelfde delen van de hersenen die voor je sexuele voorkeur zorgen. Of dat nou mannen, vrouwen, kinderen of dieren zijn. Zo heel gek vind ik die vergelijking niet, als je strikt gaat kijken naar het waarom.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
right pedo`s vergelijken met homosexualiteitsorry maar dat is echt een kut vergelijking. ongeveer zoiets als moordenaar en schilder
ja en moordenaar zijn is ook een aangeboren afwijkingquote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het dezelfde delen van de hersenen die voor je sexuele voorkeur zorgen. Of dat nou mannen, vrouwen, kinderen of dieren zijn. Zo heel gek vind ik die vergelijking niet, als je strikt gaat kijken naar het waarom.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja en moordenaar zijn is ook een aangeboren afwijkingzo zielig hij kan er ook niks aan doen hoor... zo is hij geboren
ik snap het prima... ben een beetje teleurgesteld dat je mijn punt niet meekreegquote:
Iets proberen te verklaren (even los van of de verklaring klopt of niet) is niet hetzelfde als proberen goed te praten.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja en moordenaar zijn is ook een aangeboren afwijkingzo zielig hij kan er ook niks aan doen hoor... zo is hij geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |