Wordt goed gerekend, Friday/Vrijdag.quote:
Zocht eigenlijk Friia , maar dit past ookquote:Op zondag 8 februari 2009 23:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
venus meen ik
sorry, dat andere antwoord was ook niet echt foutquote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
De godin Frija?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door BenjaminFranklin op 08-02-2009 23:54:44 ]
Wat godin betreft niet, maar qua afgeleide van de naan Vrijdag wel. Maar geeft niet hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
sorry, dat andere antwoord was ook niet echt fout
nee, anders had ik het wel ingetiktquote:
As I said, never mind. Vooral als je origineel wil zijn, stel je soms dingen waar je niet helemaal in thuis bent (happens all the time).. Ik heb er vrede mee en accepteer de beoordelingquote:Op zondag 8 februari 2009 20:46 schreef barney74 het volgende:
[..]
je hebt gelijk; ik heb me niet goed genoeg onderlegd alvorens deze vraag te stellen. Sorry! (punt was idd voor jou geweest)
Puntje!quote:Op maandag 9 februari 2009 08:36 schreef svk1985 het volgende:
lijkt me zoot van de elektric mayhem....
Muppets rule
killzone klopt....quote:Op maandag 9 februari 2009 09:28 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dan weet ik alleen killzone, maar geen idee van wie dat is..
House is goed. Fortysomething is een film dacht ik en friends daar heeftie een afleveringetje in meegespeeld maar ik zoek echt hoofdrollen of belangrijke rollen in een tv show/seriequote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef svk1985 het volgende:
hoe groot moet zijn rol zijn geweest?
house, fortysomething en heeft ook in 1 afl in friends gespeeld
Yep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |