In dat kader zou het dus best een mythe(in de zin van Broodjeaapverhaal) kunnen zijn.. Net als sprookjes (vaak) niet kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:27 schreef Starzky het volgende:
ik weet niet hoe het heet, maar al die dingen die je zegt kunnen dnek ik niet....
Een takelinstallatie in de 18 eeuw? een baby dood maken en dan door de douane gaan als gezinnetje???????????
quote:
Overigens is een (modernere) betekenis van mythe vaak ook wel te omschrijven als Broodjeaapverhaal.. In dat kader was mijn eerdere antwoord al correct, maar never mind..quote:Op zondag 8 februari 2009 20:37 schreef barney74 het volgende:
[..]
ik zocht eigenlijk broodjeaapverhaal, maar dit is zo goed als een synoniem daarvan.
Ik had wel direct een omschrijving kunnen geven van hetgeen ik zocht, maar zo leek het me net iets lastiger.
hopelijk geen vervelende vraag! slaveloos +1
wiens quote???? vertaald door mijquote:aan mijn loopje kun je zien dat ik gek ben op vrouwen, maar ik heb geen tijd om te praten..
je hebt gelijk; ik heb me niet goed genoeg onderlegd alvorens deze vraag te stellen. Sorry! (punt was idd voor jou geweest)quote:Op zondag 8 februari 2009 20:39 schreef Twerk het volgende:
[..]
Overigens is een (modernere) betekenis van mythe vaak ook wel te omschrijven als Broodjeaapverhaal.. In dat kader was mijn eerdere antwoord al correct, maar never mind..
heel dichtbij t is uit een travolta film, 3 broers......quote:
tuurlijk, waar bleef je nouquote:
barney +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |