Ik ken je probleem... helaasquote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het een gotspe dat IE7 niet fatsoenlijk onder wine te virtualiseren is, dat is echt de ENIGE reden waarom ik af en toe dat grafOS nog op moet starten (in virtualbox). Als webdeveloper moet je wel, helaas, want ondanks dat het een brakke kutbrowser is wordt ie wel door heel veel mensen gebruikt. En omdat er zoveel bugs in zitten en het een gaar kutproduct is loop je de hele tijd workarounds te verzinnen.
Vandaag weer zoiets leuks. Ik ben bezig met een vrij complexe interface in Ext JS. In firefox, opera en chrome werkt ie perfect (uiteraard, zou ik bijna zeggen) en dan test ik hem in IE7 en dan loopt de hele interface in de soep en krijg ik een error: "Internet explorer cannot display the page due to error 80172617." Serieus, geen grap.![]()
En dan laten we het maar helemaal niet over![]()
IE6
![]()
hebben.
Zegt alleen maar dat ik een game wil spelen, verder niet zoveel. Het ergste komt nog, ik draai normaal gesproken geen illegale software.. maar m'n Vistaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het feit dat zelfs jij, als die-hard MS-hater en Linux-fan, een Windowsbox thuis hebt staan, zegt natuurlijk genoeg.
Gotspe: mooi woordquote:Op maandag 9 februari 2009 18:59 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het een gotspe dat IE7 niet fatsoenlijk onder wine te virtualiseren is, dat is echt de ENIGE reden waarom ik af en toe dat grafOS nog op moet starten (in virtualbox). Als webdeveloper moet je wel, helaas, want ondanks dat het een brakke kutbrowser is wordt ie wel door heel veel mensen gebruikt. En omdat er zoveel bugs in zitten en het een gaar kutproduct is loop je de hele tijd workarounds te verzinnen.
Vandaag weer zoiets leuks. Ik ben bezig met een vrij complexe interface in Ext JS. In firefox, opera en chrome werkt ie perfect (uiteraard, zou ik bijna zeggen) en dan test ik hem in IE7 en dan loopt de hele interface in de soep en krijg ik een error: "Internet explorer cannot display the page due to error 80172617." Serieus, geen grap.![]()
En dan laten we het maar helemaal niet over![]()
IE6
![]()
hebben.
Haha cool!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Gotspe: mooi woord
Internet Explorer is inderdaad echt een kutbrowser, zeker als je bezig bent met webdevelopment.
Over IE7 onder Wine: dit kwam ik gister tegen in m'n feedreader. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wellicht werkt het voor je...
quote:De afmetingen van de banner zijn een gegeven: 685 (breed) x 255 (hoog) pixels
De banner mag statisch (gif, png of jpg), animated (gif) of dynamisch (flash of silverlight) zijn
En dan vind je dit op de MS-sitequote:Helaas lukt het Microsoft niet om de Flashbanner van Lizemijn te converteren naar Silverlight. Omdat sinds kort het beleid van Microsoft is veranderd en alleen Silverlight-animaties worden toegestaan op de eigen sites
Ik krijg ook wel eens het verwijt: 'jij wil niet betalen voor software'... Ik vergelijk het altijd met bier, ik vind het geen probleem om het te betalen, maar als ik het van dezelfde kwaliteit of beter gratis kan krijgen heb ik dat uiteraard liever.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:32 schreef mvdlubbe het volgende:
Je vraagt je sowieso af waarom mensen betalen voor een besturingssysteem.
Ach, er zullen vast ook wel lieden zijn die liever betalen voor benzine, als ze het elders gratis kunnen krijgen.
Heb je het al eens met sex vergeleken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens het verwijt: 'jij wil niet betalen voor software'... Ik vergelijk het altijd met bier, ik vind het geen probleem om het te betalen, maar als ik het van dezelfde kwaliteit of beter gratis kan krijgen heb ik dat uiteraard liever.
Een breezah of pakje sigaretten is relatief niet zo duur hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je het al eens met sex vergeleken?
Voor software en bier heb ik wel geld over, en in het verleden ook wel betaald, sex wil ik sowieso gratis...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je het al eens met sex vergeleken?
Oh, als je het zo ziet heb ik er vast wel eens voor betaald...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een breezah of pakje sigaretten is relatief niet zo duur hoor.
Je betaald altijd voor sex, wining and dining kost klauwen met euro's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor software en bier heb ik wel geld over, en in het verleden ook wel betaald, sex wil ik sowieso gratis...
Jep, en een relatie is het hebben van een support contract, je krijgt support, maar het is nooit voldoende...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat wining en dining-verhaal is zeg maar de OEM-licentie van de seks. Je moet zelf toch eten en dan krijg je het erbij.
En ze doen ongetwijfeld net zo moeilijk wanneer je je geld terugvraagt indien je ontevreden bent over het geleverde produkt.
World of Goo? Best recentelijke aankoopquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor software en bier heb ik wel geld over, en in het verleden ook wel betaald, sex wil ik sowieso gratis...
Het moet natuurlijk wel kwaliteit zijn hequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een breezah of pakje sigaretten is relatief niet zo duur hoor.
Dat is inderdaad vrij recent... En World of Goo is het geld dan ook meer dan waard vind ik...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
World of Goo? Best recentelijke aankoop
Ja, je betaald ergens voor en bij allebei wordt je gewoon keihard in de reet genomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, betalen voor seks, dat lijkt me inderdaad net zo erg als in een winkel een Vista-licentie, enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |