abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65834495
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_65834594
Windows Vista Ftw.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_65834705
Mac user hier.

Bijna 1 maand een iMac, en ik zal nooit meer terug gaan naar Windows.

Nooit.
pi_65834841
Op de vraag wat linux toevoegd als je vista gebruikt...

Ergenissen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65834889
En die heb je al genoeg met Vista
  zaterdag 7 februari 2009 @ 21:36:14 #6
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65835606
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Conclusie: gebruik OS X
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_65835779
TVP
pi_65835925
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind het wel fijn werken, nooit problemen mee gehad.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:03:35 #9
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65836131
NetBSD is duidelijk het beste. Compact, elegant (b.v. platform-onafhankelijke IDE en PCI-drivers), bus-abstractie (één driver per apparaat, of dit nu via ISA of PCI werkt b.v.), kernel source met bewijzen in de code; elegant user-land, /usr/pkgsrc/, al meer dan 8 jaar IPv6 ondersteuning, kortom, het tofste OS.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_65836207
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Iblis het volgende:
NetBSD is duidelijk het beste. Compact, elegant (b.v. platform-onafhankelijke IDE en PCI-drivers), bus-abstractie (één driver per apparaat, of dit nu via ISA of PCI werkt b.v.), kernel source met bewijzen in de code; elegant user-land, /usr/pkgsrc/, al meer dan 8 jaar IPv6 ondersteuning, kortom, het tofste OS.
Laat me raden, je werkt met repositories...? Dan is het dus kut.
pi_65836247
Calmer than you are
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:17:41 #12
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65836439
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hoezo? cvs up FTW.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:19:17 #13
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65837755
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:17 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hoezo? cvs up FTW.
Omdat Windows users nu eenmaal graag op zoek gaan naar applicaties op het web en wij gewoon apt-getten of make installen vanuit de ports.

Ow, wat Linux toevoegd als je geen Vista gebruikt: geen cent.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_65837835
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:19 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Omdat Windows users nu eenmaal graag op zoek gaan naar applicaties op het web en wij gewoon apt-getten of make installen vanuit de ports.

Ow, wat Linux toevoegd als je geen Vista gebruikt: geen cent.
Ik ben geen windows user.
pi_65838433
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ben geen windows user.
Inderdaad, jij bent een vuige Mac adept
  zondag 8 februari 2009 @ 00:18:00 #16
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_65839114
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? Heerlijk met 1 command 10 progjes installeren ipv alles bij elkaar moeten zoeken .
phluphy for president!
pi_65839298
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:48 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Inderdaad, jij bent een vuige Mac adept
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? Heerlijk met 1 command 10 progjes installeren ipv alles bij elkaar moeten zoeken .
Het is veel te moeilijk
  zondag 8 februari 2009 @ 00:29:44 #18
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65839419
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is veel te moeilijk
[troll]
Jij bent zeker ook zo iemand die elke dag kant en klaar maaltijden eet uit de magnetron, of diepvriespizza's, omdat zelf koken veel te moeilijk is?
[/troll]

Maar even serieus, ik heb zelf eigenlijk ook een Mac voor m'n dagelijkse gebruik, maar ik niet voor servers, daar gebruik ik Linux en BSD op, en ik vind zo'n repository echt ideaal, omdat je met een paar handelingen alles weer up2date hebt. Bij je Mac heb je Software update, dat op zich handig is (alleen irritant dat je net iets te vaak moet rebooten), maar niet alle applicaties zitten daarin, en b.v. Adobe heeft z'n eigen update mechanisme DAT OVERIGENS OP ELK MOMENT AANSLAAT DAT HET MIJ ABSOLUUT NIET UITKOMT, en ik zou eigenlijk een repository systeem i.c.m. app-bundles voor OS X echt ideaal vinden, zodat je niet zelf het internet hoeft af te struinen.
pi_65839492
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Iblis het volgende:

[..]

[troll]
Jij bent zeker ook zo iemand die elke dag kant en klaar maaltijden eet uit de magnetron, of diepvriespizza's, omdat zelf koken veel te moeilijk is?
[/troll]
Als ik op mezelf woon, wel... Maar dan wel omdat het gewoon makkelijk is, en niet omdat ik het niet kan
quote:
Maar even serieus, ik heb zelf eigenlijk ook een Mac voor m'n dagelijkse gebruik, maar ik niet voor servers, daar gebruik ik Linux en BSD op, en ik vind zo'n repository echt ideaal, omdat je met een paar handelingen alles weer up2date hebt. Bij je Mac heb je Software update, dat op zich handig is (alleen irritant dat je net iets te vaak moet rebooten), maar niet alle applicaties zitten daarin, en b.v. Adobe heeft z'n eigen update mechanisme DAT OVERIGENS OP ELK MOMENT AANSLAAT DAT HET MIJ ABSOLUUT NIET UITKOMT, en ik zou eigenlijk een repository systeem i.c.m. app-bundles voor OS X echt ideaal vinden, zodat je niet zelf het internet hoeft af te struinen.
Voor servers owned linux ook, dat zal je mij ook niet horen weerleggen... Maar voor dagelijks gebruik kan het wat te ingewikkeld zijn
  zondag 8 februari 2009 @ 00:33:53 #20
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65839517
@ Iblis, in de Adobe Updater kan je de cyclus instellen, wel kut dat update-vensters zich zo opdringen, dat is naast Dreamweaver de enige keer op mijn Mac dat ik dezelfde mate van irritatie ondervind als onder Windows
pi_65839994
Ik las net dat er van Windows 7 ook een "starter edition" gaat komen "geoptimaliseerd voor netbooks" en die optimalisatie bestaat er dan oa uit dat je niet meer dan 3 programma's tegelijkertijd op mag starten.

Het kan toch niet fucking triester worden dan dit, zou je denken. Ja hoor, dat kan het wel.

Er bestaat namelijk nu al een starter edition van de huidige windowsversies. Die is speciaal bedoeld voor ontwikkelingslanden. "Die negers daar hebben aan 3 applicaties meer dan genoeg", aldus een woordvoerder van Microsoft.

pi_65840022
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:57 schreef Farenji het volgende:
Ik las net dat er van Windows 7 ook een "starter edition" gaat komen "geoptimaliseerd voor nettops" en die optimalisatie bestaat er dan oa uit dat je niet meer dan 3 programma's tegelijkertijd op mag starten.

Het kan toch niet fucking triester worden dan dit, zou je denken. Ja hoor, dat kan het wel.

Er bestaat namelijk nu al een starter edition van de huidige windowsversies. Die is speciaal bedoeld voor ontwikkelingslanden. "Die negers daar hebben aan 3 applicaties meer dan genoeg", aldus een woordvoerder van Microsoft.

Is toch ook zo, we moeten die negers niet al te slim maken, anders kan je ze straks niet meer onderdrukken.
  zondag 8 februari 2009 @ 01:02:18 #23
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65840087
iTunes, Msn, Firefox... even een video'tje kijken... ow crap
pi_65840189
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:57 schreef Farenji het volgende:
Ik las net dat er van Windows 7 ook een "starter edition" gaat komen "geoptimaliseerd voor netbooks" en die optimalisatie bestaat er dan oa uit dat je niet meer dan 3 programma's tegelijkertijd op mag starten.

Als je een beetje had rondgekeken dan had je op de officiële Windows Team Blog gezien dat die versie is aangevraagd door OEM partners.
pi_65840199
Mensen moeten zich niet zo aanstellen " OS wars" waar the fuck ben je mee bezig ?

Als iemand een ander systeem prefereert om welke reden dan ook ben je niet verplicht om die persoon over te halen naar het systeem waar jij zoveel om geeft.
Staat dat in de algemene voorwaarden als je een systeem aanschaft ofzo ?
Doe je eigen ding met je systeem, en laat degene die voor een ander of misschien wel hetzelfde systeem kiest in z'n waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')