Conclusie: gebruik OS Xquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En die heb je al genoeg met Vista
Ik vind het wel fijn werken, nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En die heb je al genoeg met Vista
Laat me raden, je werkt met repositories...? Dan is het dus kut.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:03 schreef Iblis het volgende:
NetBSD is duidelijk het beste. Compact, elegant (b.v. platform-onafhankelijke IDE en PCI-drivers), bus-abstractie (één driver per apparaat, of dit nu via ISA of PCI werkt b.v.), kernel source met bewijzen in de code; elegant user-land, /usr/pkgsrc/, al meer dan 8 jaar IPv6 ondersteuning, kortom, het tofste OS.
Hoezo? cvs up FTW.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Laat me raden, je werkt met repositories...? Dan is het dus kut.
Omdat Windows users nu eenmaal graag op zoek gaan naar applicaties op het web en wij gewoon apt-getten of make installen vanuit de ports.quote:
Ik ben geen windows user.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat Windows users nu eenmaal graag op zoek gaan naar applicaties op het web en wij gewoon apt-getten of make installen vanuit de ports.
Ow, wat Linux toevoegd als je geen Vista gebruikt: geen cent.
En wat is daar mis mee? Heerlijk met 1 command 10 progjes installeren ipv alles bij elkaar moeten zoekenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Laat me raden, je werkt met repositories...? Dan is het dus kut.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent een vuige Mac adept
Het is veel te moeilijkquote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Heerlijk met 1 command 10 progjes installeren ipv alles bij elkaar moeten zoeken.
[troll]quote:
Als ik op mezelf woon, wel... Maar dan wel omdat het gewoon makkelijk is, en niet omdat ik het niet kanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:29 schreef Iblis het volgende:
[..]
[troll]
Jij bent zeker ook zo iemand die elke dag kant en klaar maaltijden eet uit de magnetron, of diepvriespizza's, omdat zelf koken veel te moeilijk is?
[/troll]
Voor servers owned linux ook, dat zal je mij ook niet horen weerleggen... Maar voor dagelijks gebruik kan het wat te ingewikkeld zijnquote:Maar even serieus, ik heb zelf eigenlijk ook een Mac voor m'n dagelijkse gebruik, maar ik niet voor servers, daar gebruik ik Linux en BSD op, en ik vind zo'n repository echt ideaal, omdat je met een paar handelingen alles weer up2date hebt. Bij je Mac heb je Software update, dat op zich handig is (alleen irritant dat je net iets te vaak moet rebooten), maar niet alle applicaties zitten daarin, en b.v. Adobe heeft z'n eigen update mechanisme DAT OVERIGENS OP ELK MOMENT AANSLAAT DAT HET MIJ ABSOLUUT NIET UITKOMT, en ik zou eigenlijk een repository systeem i.c.m. app-bundles voor OS X echt ideaal vinden, zodat je niet zelf het internet hoeft af te struinen.
Is toch ook zo, we moeten die negers niet al te slim maken, anders kan je ze straks niet meer onderdrukken.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:57 schreef Farenji het volgende:
Ik las net dat er van Windows 7 ook een "starter edition" gaat komen "geoptimaliseerd voor nettops" en die optimalisatie bestaat er dan oa uit dat je niet meer dan 3 programma's tegelijkertijd op mag starten.
Het kan toch niet fucking triester worden dan dit, zou je denken. Ja hoor, dat kan het wel.
Er bestaat namelijk nu al een starter edition van de huidige windowsversies. Die is speciaal bedoeld voor ontwikkelingslanden. "Die negers daar hebben aan 3 applicaties meer dan genoeg", aldus een woordvoerder van Microsoft.
Als je een beetje had rondgekeken dan had je op de officiële Windows Team Blog gezien dat die versie is aangevraagd door OEM partners.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:57 schreef Farenji het volgende:
Ik las net dat er van Windows 7 ook een "starter edition" gaat komen "geoptimaliseerd voor netbooks" en die optimalisatie bestaat er dan oa uit dat je niet meer dan 3 programma's tegelijkertijd op mag starten.
Het kan toch niet fucking triester worden dan dit, zou je denken. Ja hoor, dat kan het wel.
Er bestaat namelijk nu al een starter edition van de huidige windowsversies. Die is speciaal bedoeld voor ontwikkelingslanden. "Die negers daar hebben aan 3 applicaties meer dan genoeg", aldus een woordvoerder van Microsoft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |