Tussen stap 1 en stap 2 gaat het al foutquote:Stap 1 Selecteer de wedstrijd die u wilt bezoeken.
Stap 2 Maak een keuze uit de beschikbare vakken, het is ook mogelijk om een vak te kiezen op basis van de prijs.
Stap 3 Geef het aantal te bestellen toegangskaarten op.
Stap 4 Het systeem selecteert de best beschikbare stoel(en), u kunt deze keuze niet beïnvloeden.
Stap 5 Selecteer de afleverwijze (gratis bezorging of afhalen bij de loketten van Feyenoord Klantenservice)
Stap 6 Controleer de bestelling in de winkelwagen.
Stap 7 Betaal de toegangskaart(en) per bank (IDeal) of per Credit Card.
Stap 8 De toegangskaart(en) gratis naar u verzonden, of u kunt de kaarten op de wedstrijddag afhalen bij de loketten van Feyenoord Klantenservice, op vertoon van een geldig legitimatiebewijs én eventuele de bij de aankoop gebruikte (Seizoen) Club Card(s).
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?quote:Seizoen clubcard opvoeren
08-02-2009 14:30 uur Feyenoord - FC Groningen Er is nog geen barcode ingevoerd. Er moet tenminste 1 barcode zijn ingevoerd om verder te kunnen met bestellen.
(S)CC Barcode
Yep.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?
Nou ja, ik begreep dat ze flink met Feyenoord rond de tafel willen om te overleggen. Dus zal zeker nog niet snel gebeurd zijn. Overigens is men geschrokken van de media-aandacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal zo vaag. Wat willen ze dan concreet zien bij Feyenoord? Een goed beleidsplan kom ik niet echt verder mee. Willen ze een andere Algemeen Directeur? Willen ze een garantie voor de toekomst? Hoe ver zal hun macht reiken?
Ik verwelkom ze hoor, daar niet van, maar de huidige "concrete" plannen die ze noemen zijn alles behalve concreet...
Wat is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Laatste post uit het vorige topic :
Zucht, wat is dit nu weer?
Wil ik een kaartje kopen op feyenoord.nl voor morgen tegen Groningen.
Instructies
[..]
Tussen stap 1 en stap 2 gaat het al fout
[..]
Met andere woorden : Tegen Gruningen moet je een clubcard hebben om aan een kaartje te komen?
waarom heb je niet gewoon een CC dan..?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht
Er is absoluut geen andere mogelijkheid om aan een kaartje te komen?
Voor de klantenservice lopen altijd zwarthandelaren rond. Betaal je denk ik ¤5 meer dan de standaardprijs.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht
Er is absoluut geen andere mogelijkheid om aan een kaartje te komen?
Mja, ik heb nu al besloten om gewoon thuis voor de buis te kijken. En maar meteen ff een clubcard aangevraagd.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor de klantenservice lopen altijd zwarthandelaren rond. Betaal je denk ik ¤5 meer dan de standaardprijs.
Nee, maar wel te oud en te duurquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Happel... Nilsson is te slecht he voor Feyenoord![]()
![]()
![]()
Die club card is er volgens mij al dik tien jaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu al besloten om gewoon thuis voor de buis te kijken. En maar meteen ff een clubcard aangevraagd.
Laatste jaren nooit meer naar Feyenoord geweest![]()
Klopt, maar het was geen verstandige zet geweestquote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij had niet misstaan in dit elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |