Ik poep kogeltjes uitquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
ben jij geschikt als wapen dan ?![]()
![]()
oh, en ik zou de C7 of C8 ook vervangen, SCAR of HK416 ofzo
Doet ie ook. Af en toe wat wapenolie in je kamer gooien en als je rust heb het wapen schoonmaken, als je het een beetje kan kost het <5 minuten. Ik heb overigens nog nooit een storing in mijn C7/8 gehad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:10 schreef thesystem het volgende:
Ik heb vaak zat met een C8/C7 geschoten en altijd gebeurde er wel weer wat waardoor hij vast liep....en nee, in een lang gevecht ga ik niet mijn wapen mooi poetsen. Dat ding moet het gewoon doen onder oorlogs omstandigheden
Te warm gestookt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Erasmo het volgende:
Wel eens in mijn mag, bleef ie vuren ook al liet ik de trekker losVerder wel een betrouwbaar wapen maar zó kut om schoon te maken...
gasregelaar te laag afgesteldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij stond de gasbuis te ver dicht oid... Maar het blijft een van de beste wapens ooit
Leuk hé, drillmatig cursussen krijgenquote:Op zondag 8 maart 2009 08:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
gasregelaar te laag afgesteld
patroonband zo dicht mogelijk bij het aanbrengvlak afscheuren, als ie is afgevuurd de directe storingsreactie toepassen, wapen op safe, gasregelaar 2 klikjes dichter draaien, doorgaan met vuren...
Haah, enthousiasme straalt er vanafquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef Rave_NL het volgende:
Zo!
Weer terug van een oefening, was weer geweldig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |