quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:16 schreef Erasmo het volgende:
Ik krijg aankomende weken betaald om in bed te liggen![]()
Vrob
Hmz ok, bij 'ons' staat er gewoon iemand uit het verbijf achter de tapquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
is alleen voor verantwoordelijke alcoholisten
nou bij 'ons' ook, maar diegene krijgt er uren voorquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hmz ok, bij 'ons' staat er gewoon iemand uit het verbijf achter de tap
Lucky bastardquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
nou bij 'ons' ook, maar diegene krijgt er uren voor
Het is te doen, soms ben je gewoon aan de beurt en met wat pech in het weekend...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Is wachtlopen niet het meest ontieglijk saaie dat er is? Is het je hoofdfunctie, of ben je gepaald?
KIM?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is te doen, soms ben je gewoon aan de beurt en met wat pech in het weekend...
Ach met een TV+internet valt het uit te houden
Je moet die pizzeria hebben die in de zelfde straat zit als Odeklonje, kom ff niet op de naam...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:30 schreef Erasmo het volgende:
Waarom doet thuisbezorgd.nl het niet in Den Helder?
Smeralda?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je moet die pizzeria hebben die in de zelfde straat zit als Odeklonje, kom ff niet op de naam...
ja die! de nieuwe muur vond ik minder goed dan die boot...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Smeralda?
Heb bij de nieuwe muur besteld
Ik heb gehoord dat we gewoon 3 dagen in een wlp liggen, maarja die zullen we wel meerdere keren af moeten breken en met een beetje pech onder vuurquote:
Word je hard van!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:52 schreef BrianLeiden het volgende:
[..]
idd, ik zat toen lekker met -4 op de hei ! brr!
mwah wat verwacht je ervan, ik ben er weg gegaan. en waar woon je. Het is echt niet te doen met OV, weet niet hoe het nu is.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:03 schreef Remco026 het volgende:
Ik heb met bivak 1 en 2 sneeuw gehad
Bivak 1 was zelfs zo koud dat we niet buiten mochten slapen, maar weer terug naar de kazerne gingen voor de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |