je ziet één poppetje, en die staat model voor alle KLuérs?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:17 schreef Pumatje het volgende:
zulke dingen dus ja.
wordt je niet goed van hoor.
en dan beweren dat de gemiddelde KLu er er normaal uitziet.
ja vast in de burgermaatschappij.. niet in dienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Ik mag volgende week en de week daarop ook weer t bos in, trap 4 opstelling betrekken. Jij hebt dan denk ik ook dat feest in de Bastion gemist?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:44 schreef Pumatje het volgende:
btw terug van oefening..
ging goed
moest mijn groep opstelling laten betrekken, trap 1..
Eindelijk stelling gereed, plava wachtschema laten maken.
rondom gereed, en terug naar graad van gev. ger. normaal.. hoppa slapen.
Al die lui blij na een half uur liggen te mogen slapen, allemaal peuk roken natuurlijk eerst...
liggen ze net in hun bed.![]()
* schoten.. klinken ineens..
Zie je al die oogjes kijken en dan , hebben we dat gehoord?
Dat was een klapband..
Of een ongecontroleerd schot van ons meest linker man..
prachtig hoe alles voorbij komt om zo te proberen ontsnappen aan het feit dat ze die snurkzak uit moeten.
maar natuurlijk, hel brak los.ben kapot.
was een goede covo beurt
Voor welk onderdeel was deze eindoefening?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:51 schreef Remco026 het volgende:
Eindoefening gehad
Viel allemaal best wel mee, de eerste 2 dagen geen donder uitgevoerd op de Nassau Dietz kazerne in Budel. Geslapen in een loods (wel gewoon in de bivakzak)
Woensdag teruggegaan naar de Oirschotse Heide en daar heb ik tot vrijdag gezeten. Donderdag overdag ook geen klap uitgevoerd en 's avonds was dan de exfiltratie4 uur 's nachts klaar, 8 uur weer uit bed, rustig opruimen tot we opeens contact kregen. Toen werden we nog even helemaal afgemat en om 10 uur waren we binnen
Je fobo, laatste foto, wie is dat vrouwtje in het midden?!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:47 schreef Bouke-p het volgende:
Tijdens mn rijopleiding in Oirschot meerdere KLu'ers gezien die dr als een landloper bij liepen. Jas, broekzakken etc open. Dames die onder een 10mm dikke laag plamuur zaten... Een rasta met haar tot op zn reet. Hoe die gast ooit een baret op moet zetten is mij een raadsel.
Tijdens de landmachtdagen wel het toppunt gezien, een KLu beveiligster. Dikke laag makeup, armbandje, ketting, oorbellen type bliksemafleider en nagels die onder de hippe kleurtjes zaten. Het verbaasde me nog dat ze geen roze holster droeg
Afgelopen week ook weer oefening gehad, en met een MB over de hei crossen en drugsrunner spelen is
Die mag mij wel sportles gevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:26 schreef Bouke-p het volgende:
die is, als ik me niet vergis, nu bezig met de VTO voor sport sergeant.
Niet als een varken door de bagger hoeven als KLu'er heeft zijn voordelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:47 schreef Bouke-p het volgende:
Tijdens mn rijopleiding in Oirschot meerdere KLu'ers gezien die dr als een landloper bij liepen. Jas, broekzakken etc open. Dames die onder een 10mm dikke laag plamuur zaten... Een rasta met haar tot op zn reet. Hoe die gast ooit een baret op moet zetten is mij een raadsel.
Tijdens de landmachtdagen wel het toppunt gezien, een KLu beveiligster. Dikke laag makeup, armbandje, ketting, oorbellen type bliksemafleider en nagels die onder de hippe kleurtjes zaten. Het verbaasde me nog dat ze geen roze holster droeg
proud 2 B foutquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef Halvor het volgende:
[..]
Ik mag volgende week en de week daarop ook weer t bos in, trap 4 opstelling betrekken. Jij hebt dan denk ik ook dat feest in de Bastion gemist?
En dat is dus een opleiding tot soldaat algemeen toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:31 schreef Remco026 het volgende:
AMO School Zuid
Klopt die heb ik na 4 maanden afgerond. Morgen begint de afwikkelweek (veel schoonmaken) en daarna ga ik de rijopleiding inquote:Op zondag 5 april 2009 06:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dat is dus een opleiding tot soldaat algemeen toch?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:43 schreef Halvor het volgende:
[..]
Ik mag volgende week en de week daarop ook weer t bos in, trap 4 opstelling betrekken. Jij hebt dan denk ik ook dat feest in de Bastion gemist?
Omdat die finex zoals jij hem omschrijft een beetje scharrig lijkt na 4 maanden voorbereidingquote:Op zondag 5 april 2009 10:49 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Klopt die heb ik na 4 maanden afgerond. Morgen begint de afwikkelweek (veel schoonmaken) en daarna ga ik de rijopleiding in
De Maatschappelijke Dienst Defensie en de Geestelijke Verzorging (humanistisch raadsman, dominee, etc) van zijn onderdeel kunnen je daar alles over vertellen.quote:Op zondag 5 april 2009 16:50 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
En mijn neef vertrekt morgenochtend voor een aantal maanden naar Uruzgan.
Ik heb meer familie in het leger zitten.
Weten jullie toevallig of er enigszins sprake is van psychologische zorg voor zijn ouders en vrienden, mocht er iets gebeuren?
quote:Op zondag 5 april 2009 16:50 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
En mijn neef vertrekt morgenochtend voor een aantal maanden naar Uruzgan.
Ik heb meer familie in het leger zitten.
Weten jullie toevallig of er enigszins sprake is van psychologische zorg voor zijn ouders en vrienden, mocht er iets gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |