Ghostbusters, Knightrider en Dukes of Hazard (?)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nope... die komt in de Legendary Cars Pack betaal DLC
Manhattan Spirit
[ afbeelding ]
Carson Nighthawk
[ afbeelding ]
Cavalry Bootlegger
[ afbeelding ]
Ik speelde het zondag voor het eerst samen met me zusje en dr vriend. We hebben ons slap gelachen om de dingen die we 'presteerden' Ik vind het daarom een leuke toevoeging, mits je het met meerdere mensen speeltquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef capital_P het volgende:
wat vindt men van de party-pack?
ik vinnem waardeloos
De Party-mode is echt briljant inderdaad, gisteren met twee vrienden ons rot gelachen om die toeters de hele tijd, en die fluitjes, het applaus, de te blije icons die je hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik speelde het zondag voor het eerst samen met me zusje en dr vriend. We hebben ons slap gelachen om de dingen die we 'presteerden' Ik vind het daarom een leuke toevoeging, mits je het met meerdere mensen speelt
Ik ga hem vandaag bestellenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag the Ultimate Box gekocht voor de 360. Nog niet heel veel (kunnen) spelen, maar het was zeker erg vermakelijk.
Neem aan dat hij ook bij de lokale spellenboer te krijgen is?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag bestellen
Same here!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De Party-mode is echt briljant inderdaad, gisteren met twee vrienden ons rot gelachen om die toeters de hele tijd, en die fluitjes, het applaus, de te blije icons die je hebt
Maakt het spel echt af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide trophies gehaald, je hebt platinum.quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef capital_P het volgende:
Kan je de mijne nog doen a.u.b.? heb je m'n gegevens nog?
ook de "everybody take a picture for burnout party" ofzo als et kan
Maar TS zei dat er geen topic was, en dat was er dus welquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef disjfa het volgende:
Dat is een oud en stoffig en absoluut niet beer bij de tijds topic 888
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |