abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 23:34:48 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_65899567
Personen: 2 + poes
Waar: Albert Heijn en af en toe visboer en delicatessenzaak
Quanta Costa: 75 - 90 euro per week

Maar is wel exclusief wijn die we in redelijke bulk tegelijk kopen in Frankrijk (lang leve familie in Frankrijk)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:16:49 #122
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65900602
50 - 75 euro per week. Eén persoon, bij de Appie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_65900610
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:37 schreef Gia het volgende:
Vandaag warm gegeten voor 1,25 per persoon.
Dat is toch niet zo heel bijzonder?
Gooi er een hutspot voor 4 man tegenaan en je bent er al.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 07:38:43 #124
3542 Gia
User under construction
pi_65903080
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:17 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo heel bijzonder?
Gooi er een hutspot voor 4 man tegenaan en je bent er al.
Nee, de kuikenbouten waren in de aanbieding.
4 voor 2 euro. Krieltjes erbij en verse doperwtjes. Lekker!!

Waarmee ik maar wil zeggen: je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Een beetje op de aanbiedingen letten brengt je wekelijkse uitgaven al weer naar beneden.

En tja, ik houd nu eenmaal van vers voer wat vaak toch net iets duurder is.
pi_65903093
eurootje of 70-80 in de week voor 2 personen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:16:37 #126
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_65903298
Ik let continue op aanbiedingen enzo, maar ik ga geen 10 supermarkten af omdat ergens iets 10 cent goedkoper is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:51:54 #127
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_65903678
Ga vanavond weer boodschappen doen en aangezien ik vorige week nogal duur uit was (de plus is een HELE Dure supermarkt! nog duurder dan de AH ) ga ik deze week maar proberen wat voordeliger te shoppen. Ga in elk geval naar de bas vd heijden ipv de plus en een hoop kookdingetjes ipv kant en klare maaltijden zoals pizza enzo. Heb al een grote zak aardappels in huis dus daar gaan we maar wat voor verzinnen om bij te eten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 09:38:10 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_65904473
Het punt is hier ook een beetje dat ik gewoon echt geen tijd heb om verschillende supermarkten af te gaan. Daarom kies ik voor AH XL, daar heb je alles onder 1 dak. En het is voor mij het dichtste bij, ook nog.

Ik denk dat als we ons best zouden doen, we best goedkoper uit zouden zijn bij een Lidl of iets dergelijk. Maar dan zou ik toch weer naar andere winkels moeten om dat dan weer aan te vullen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_65904885
Als je een dure met een goedkopere supermarkt combineert is dat goed te doen. Ook als je fultime werkt. Ik heb ook geen zin om tientallen bakkertjes, keurslagertjes, buurtsupertjes etc af te rennen met mijn aanbiedingenboekje op zak. Geen zin én geen tijd.

Mijn twee supermarkten zijn de Jumbo (wekelijks, voor de meeste boodschappen) en Aldi (driewekelijks ongeveer, goedkope meuk inslaan in bulk). En dan tussendoor bij de Jumbo of op de markt verse groente halen of zo. Al kun je veel groente prima een week bewaren, zeker het wintergoed. Kwestie van lijstje maken (ik schrijf het altijd meteen op als ik merk dat een produkt op is) en weet inmiddels welk produkt ik bij welke winkel moet halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:05:41 #130
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65905096
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Als je een dure met een goedkopere supermarkt combineert is dat goed te doen. Ook als je fultime werkt. Ik heb ook geen zin om tientallen bakkertjes, keurslagertjes, buurtsupertjes etc af te rennen met mijn aanbiedingenboekje op zak. Geen zin én geen tijd.

Mijn twee supermarkten zijn de Jumbo (wekelijks, voor de meeste boodschappen) en Aldi (driewekelijks ongeveer, goedkope meuk inslaan in bulk). En dan tussendoor bij de Jumbo of op de markt verse groente halen of zo. Al kun je veel groente prima een week bewaren, zeker het wintergoed. Kwestie van lijstje maken (ik schrijf het altijd meteen op als ik merk dat een produkt op is) en weet inmiddels welk produkt ik bij welke winkel moet halen.
Dat kan niet altijd hoor. Ik heb periodes dat ik heel veel moet werken, ook in het weekend. Daarbij studeer ik nog, dus overdag ook colleges. Dan kan ik vaak alleen 's avonds laat nog boodschappen doen, en dan is enkel de AH nog open. Lidl, Aldi en andere goedkope winkels sluiten al voordat ik thuis ben.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 12:10:29 #131
155227 crew  Guppy
dus
pi_65908636
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat kan niet altijd hoor. Ik heb periodes dat ik heel veel moet werken, ook in het weekend. Daarbij studeer ik nog, dus overdag ook colleges. Dan kan ik vaak alleen 's avonds laat nog boodschappen doen, en dan is enkel de AH nog open. Lidl, Aldi en andere goedkope winkels sluiten al voordat ik thuis ben.
Het is ook zo, dat kan niet altijd. Ik werk fulltime, maar niet naast de deur. Ik ben dus van 07,00 tot 19,00 de deur uit, overwerk niet meegerekend. En dan heb ik in het weekend wel betere dingen te doen dan meer dan 1 verschillende supermarkt afrijden.
Maar dat is ook weer meer een keuze, want als ik het ècht zou willen, zou het natuurlijk wel kunnen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_65908835
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het is ook zo, dat kan niet altijd. Ik werk fulltime, maar niet naast de deur. Ik ben dus van 07,00 tot 19,00 de deur uit, overwerk niet meegerekend. En dan heb ik in het weekend wel betere dingen te doen dan meer dan 1 verschillende supermarkt afrijden.
Maar dat is ook weer meer een keuze, want als ik het ècht zou willen, zou het natuurlijk wel kunnen.
Dat dus. Het is net wat je belangrijk vindt en wat in jouw situatie nodig is. Als je het kunt betalen en weinig tijd hebt dan is er niks mis mee om alles bij één (dure) supermarkt te halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65908866
Twee personen. Gemiddeld rond de 135 euro per week. Inclusief non-food.

Turk, Aldi, Lidl, alleen AH als ik het ergens anders niet kan krijgen.
pi_65909335
Als je alles bij de supermarkt haalt ben je toch juist goedkoper uit? Volgens mij zit bij mij het merendeel van de kosten in het halen van boodschappen bij de slager, speciaalzaakjes en slijter...

Maar ja ik ben elke week op vrijdag vrij, en kan alles lopend halen, dus voor mij is het lekker makkelijk om boodschappen te doen...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:45:50 #135
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_65909600
Maar wie gaat er tegenwoordig nog naar de slager, de bakker en de groenteboer? Iedereen haalt toch vrijwel alles in de supermarkt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_65909710
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie gaat er tegenwoordig nog naar de slager, de bakker en de groenteboer? Iedereen haalt toch vrijwel alles in de supermarkt.
Wat mij betreft zit 'm dat met name in de zeer beperkte openingstijden van bakkers, slagers en groenteboeren. Mijn Turk is wél tot 20:00 open dus ga ik daarheen voor vlees en verse groente, want dat koop ik liever niet bij de supermarkt (te duur en slechte kwaliteit).
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:06:49 #137
3542 Gia
User under construction
pi_65912113
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:16 schreef karr-1 het volgende:
Ik let continue op aanbiedingen enzo, maar ik ga geen 10 supermarkten af omdat ergens iets 10 cent goedkoper is.
Nee, ik ook niet.
Ga eigenlijk alleen naar de C1000 (dagelijks) en de Aldi (één keer per week).
Maar let dan wel op de aanbiedingen.
Van sommige producten wil ik bijvoorbeeld echt geen eigen merk hebben, van anderen maakt dat niet zoveel uit.

Voorbeelden: DE koffie, Blueband om te bakken, Becel (blauw) om te smeren, Optimel yoghurt, kan ik niet zonder.
Maar olijfolie, chocopasta of bijvoorbeel wc-papier, wasmiddelen e.d. maakt me dan weer niet uit. Liever zo goedkoop mogelijk.
pi_65912324
Dat snap ik nou echt niet, dat mensen van sommige dingen per se een bepaald merk willen hebben. Is Becel beter dan andere margarine (nog even afgezien van het feit dat margarine an sich troep is)?

Vaak komt het van dezelfde producent als het huismerk of een B-merk.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:15:09 #139
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65912368
Zaterdag voor het eerst boodschappen gedaan dit jaar ¤ 77,- voor een persoon. Maarja ik woon grotendeels in een hotel dus ik hoef praktisch nooit boodschappen te doen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65912439
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef karr-1 het volgende:
Nou als je de drukte ziet bij de slager...

Nee ik wil per sé biologisch vlees, en bij de AH hebben ze drie stukjes en dan houdt het wel op. Biologisch vlees is gewoon veel beter dan zelfs het biologische vlees. Het vlees van de AH moet ik altijd afgieten vanwege de hoeveelheid water die erin zit....

Hetzelfde geld voor brood; ik vind het supermarkt brood gewoon niet lekker; dat is al droog op het moment van kopen, en smaakt nergens naar. Groenten maakt minder uit, maar aangezien ik vanuit de slager langs een biologisch winkel loop, koop ik daar vaak al een deel van de groenten (wat ook goedkoper is, mits seizoensgroenten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')